Şimdi Ara

Servise gittim ve yaşadıklarım!!!!!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • helal olsun idealist mücadlenden vazgeçmemişsin ezilen ve sömürülen diğer leptop kullanıcılarına bir önder olmuşsun mutlu sona ulaşman çok hoş demekki biraz dişli olmak gerekiyor
  • Bende de DV6062 vardı. Bende para iadesi aldıktan sonra SONY'e ( FE-31M) geçtim. Allah a şükür mayıs 2007 den beri makinada sorun yok


    quote:

    Orjinalden alıntı: findnewdreams

    5 arıza olmalı servis fişleri ayrı yazılmalı

    bendede dv5000 vardı paramı geri aldım sony ye geçtim

    .
  • Vaybe bu hp servis rezaleti hala devammı ediyor :) kasım 2006 da hp laptop almıştım 11 ay kullandım. ekim 2007 leptop durduk yere kapandı ve birdaha açılmadı. servise verdiğimde anakart ve fan yandı dediler. 30 iş gününü doldurduğum gibi para iadesi talebinde bulundum. 4 gün sonra 2.000 ytl para hesabıma yattı ve 2006 da aldıgım bilgisayarın 4 katı hızlı bir bilgisayarı 1800 ytl ye aldım ama farklı bi marka :) teşekkürler hp 2006 dolar 1.46 ytl idi iade ettiğimde ise 1.18 :)) baya karlı çıktım bu işten teşekkürler hp :)))
  • arkadaslar yeni yasadigim hp olayimi sizinle paylasmak istiyorum.
    2006 yılında almıs oldugum hp compaq turion nx6120 sanırım makinamı
    pilinin az gitmesi, dvd sinin dvd secmesi ve ust kasa bolgesinde yanlarda hava boslukları
    olması (keyfe keder ) sorunlarından dolayı servise goturdum. aslında idare ediyordum ama
    garantisinin bitmesine 2 ay kalmıstı.
    servis soylediklerimi yapmıs ama yeni kasa degismesi gerektigine karar vermis
    ama 30 gun icerisinde yapamadı.
    bende 30. gun (tatil gunleri dahil). aradim.
    gorevli bayan klasik işlemlerle bana bir hesap actı ve ne istedigimi sordu.
    para iadesi dedim. takip numarası verdi . kapattım.
    bu konuyu takip ettigimden açıkcası bayag önfikirliydim.
    ancak araya giren haftasonundan sonra ilk pazartesi saat 9 da cep telefonumdan arandım ve
    verilen numaraya faturanın fakslanmasını rica etti. gorevli bayan ismin vererek, ozel numarasınıda
    bildirdi. 2 saat icinde fax ı gonderdim. 10 dakika icinde geri donerek, faxı aldıgını teyit etti.
    carsamba gunu cep telefonumdan aranmıs yine sabah saatlerinde. arabada oldugundan duymamısım
    ve farketmedim ogleden sonra tekrar arandım ve fax numarası istedigini soyledi. bana iade teklifini faxladı.
    teklifi imzalayıp banka hs numaramı verdim ve geri faxladım. 2 saat sonra tekar aradı ve teklifi gonderip gondermedigimi sordu gonderdigimi soyleyince gelmedigini ve tekrar gondermemi istedi. tekrar gonderdim ama sanırım kopya fax cıkmıyordu. daha sonra belgeyi taratıp verdigi emailede gonderebilecegimi soyledi.
    bende dedigini yaptım.
    10 dakika once tekrar aradı ve islemin onaylanıp muhasebe servisine gonderildigini
    cumaya kadar para hesabıma transfer edilmezse, kendisini aramamı istedi.
    cuma son gelismeyi tekrar iletirim ama benmi cok şanslıyım, arkadasımmı cok şanssız anlayamadım.
    şeytan tekrar hp al diyo




  • bir acıklama yapma istiyorum.
    benim hp makina sahibi olma dısında hicbir bagım yakınlıgım yoktur.
    zeytincilik yapıyorum, isteyene adresimi falanda verebilirim.
    sadece yasadıklarımı paylastim. bunuda vicdanen yapma geregi duydum.
  • 24 nisan tarihi itibariyle, eft olarak hesabıma kdv dahil havale yapmıslar.
  • yaşadıklarımız birbirine çok benziyor fakat ben hp yi sevdiğimden tekrar ürün istedim

    Merhaba arkadaşlar

    1 sene kadar önce aldığım HP PAVILION DV5287EA Notebooğum 1 sene içinde 4 kez servise gitti

    1.Pil
    2.Pil+DVD
    3.DVD+Anakart+Menteşe Açılması
    4-Pil+DVD+Anakart+Menteşe+Kumanda+DVD+üçünsü servise gidişinde serviste oluşan çizikler

    3. kez servise verdikten sonra 28.gün tamam yaptık dediler verdiler(22.04.2008) aldım eve gittim cihazı dahada berbat etmişler yarım dolu olan pil biterken sarja taktım 2 saat sonra dolmuştıur diye fişten çektim cihaz küt diye kapandı şok oldum pili çıkarttım taktım felan yok cihaz pili görmüyor,dvd yi değiştirdik dediler fakat cihazı servise vermeden önceki seri numarasıyla karşılaştırdım dvd de değişen yok 2.şok,kumandası değişik bi kumanda 3.şok,cihazın ram yuvası kapağı fln derince çizilmiş onu es geçmiştim, sonuçta itiraz ettim tekrar bıraktım(24.08.2008) ayın 26 sında teknisyen aradı cihazınızın 4 parçası değişecek dedi bunlar arasında pil olduğunu duyunca kendimde aynı sektörde çalıştığımdan konulara yabancı olmadığımdan 3.kez aynı arızayı yaptığı için yeni laptop talep edeceğimi ilettim teknisyene ve kapattım sonra Müş.Hiz. ni aradım konuyu onlara ilettim onlarda gerekli birime aktaracaklarını 3 iş günü içinde arayacaklarını belirttiler tamam dedim o 3 iş gününü beklerken ayın 29inde mesaj geldi cihazınız hazır alabilirsiniz diye sinirlendim aradım ben o cihazı artık istemediğimi yeni talepte bulunduğumu aktardım yarın(30unda) sizi arayacaklar dediler akşama kadar bekledim arayan yok saat 16:30 gibi ben aradım nihayet doğru kişiyi buldum kayıtları kontrol etti ve benim değişim için 2 hakkım doğduğunu belirtti
    1.değişim hakkım:3 kez aynı arıza(pil,dvd)
    2.değişim hakkım toplamda 34 işgünü(3.servis+4.servis) servisin ürünü verememesi

    bana para iadesimi ürünmü dediler bende ürün istediğimi söyledim kısa bi süre beklettikten sonra bana:

    Önerdikleri model:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/ho/WF06b/1090731-4511061-4511063-4511063-4511063-81140137-81663879.html

    mesai bitimi olduğundan ürünü akşam inceleyeceğimi yarın haber vereceğimi söyledim akşam bira göz attım ürün benim bilgisiyarıma göre üstün ve güzel bi model fakat benim servisteki bilgisayarım aldığım zaman son teknolojiydi bende bugün aradım biraz daha iyisini istedim

    Benim İstediğim Ürün:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/ho/WF06b/1090731-4511061-4511063-4511063-4511063-81140137-81663615.html#null

    konuyu teknik ekiple paylaşacaklarını beni gün içinde arayacaklarını söylediler.Haber bekliyorum

    Konu bundan ibaret bu iki bilgisayar hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim

    Allah kimseyi servise düşürmesin.




  • Bence istdiğiniz modeli verirler. Sorun çıkaracaklarını sanmıyorum. Eğer veremeyiz derlerse, o zaman para iadesi alayım de.

    Bilgisayarını aldığında son teknolojiydi önerdiklerini istemem diyorsun ama senin istediğin bilgisayar da güncel teknolojiden biraz uzak. Daha da abartıp T9000 serisi işlemcili bir model iseseydin.

    Sana gönülden katılıyorum, Allah kimseyi düşürmesin..
  • Hocam ben ürünü aldığımda en iyisiydi yani şuan tabiki onlara göre düşük özellikte
  • Para iadesınden öte bir üst model cihaz verirler diye düşünüyorum.
  • Eet oncelikle herkese slmlar.HP nin 5000 series alt grup katmanındadır ve en ii kasasi 5200 serisindedir bu 1
    bu kadar konu acılmıs hangi servis te var para iadesi bu 2
    ürünün herhangi bi sorundan arızalı olup degisimi 2-3 gunde yapılırsa bu nasıl olur bunu soran var mı aranızda bu 3
    değisen parcalarin eski bozuk makınalardan sokulup takıldıgını solesem bu 4
    sigorta olayi olarak hangi sirkette ek olarak sigorta var bu 5
    6000 serisinin 6100 ve 6200 kasali urunlerınde anakartın bıle yandıgını soleyip bunun 6500 ve 6600 kasalarda hemen hemen %80 azaldıgını solesem bu 6
    6700 series te bu sorunların alayının kalktıgını ve bu sorunlarin ufak tefek te olmamasina ozen gosterildigine ve 30 is gunun neden bekletıldıgnı bılmeyen arkadaslar var ise bana ozelden ulassın lutfen,

    butun markalarda herzman bi sorun var ama sunu solıyım 23 ay kullanın ondan sonra anakart yansın para iadesi alin varsa bole bi servis gosterin bana ki ben bi servis ci olarak calısmadıgım firma yok buyrun yüz yüze görüsmeye de razıyım..

    Notebook arızalanabılır maksat o arızanın cözülmesi ve yapılmasi burada ürünün ciddi sorunlari olabilir bisey demıyorum ama yapılmayacak bisi yoqtur halledılır uretılır servis olarak buyrun varsa daha iyi si gosterin ki piyasada tanımadıgım servis calısan ve ekip yok onun icin ürün degistirin baska notebooklar kullanın bozulunca servisinde nekadar para odediginiz gorun dıebilrim..Saygilar herkese ulasmak ıstersenız ozelden atın cunku yetisemıyecem herkese emınım..




  • Gospell

    Arkadaşlar Burda Hiç Bir cihaz bozulmaz, neden Hp bozuluyor diye şikayetde bulunmamışki,
    Garanti kapsamından Kişi bilgisayarını Servise Götürmüş ve serviste yaşadığı ve çoğu kez aynı şeylerin Yaşandığı HP Servisindeki sıkıntılarını dile getirmiş.

    UNUTMAYIN HER ÜRÜNÜ PARA VERİP ALABİLİRSİNİZ, ÖNEMLİ OLAN ALDIĞINIZDAN SONRAKİ HİZMETTİR.
  • Benim ilk HP servisiyle tanışmam aynı zaman da sonda olmuştur, bir HP marka dijital fotograf makinesi almam ve daha sonra basit bir sorun nedeniyle servise yollamam ile oldu.

    Makineyi servise verirken hiç biryerinde en ufak çizik dahi yoktu ama geri geldiginde hertarafı yapış, yapıştı adamlar şunu temiz bir şekilde müşteriye ulaştıralım diye bir dertleri de yok, bu görüntü bile makineye kim bilir neler yapmışlardır diye düşündürüyorduki makineyi incelemeye başlayınca asıl moral bozucu olan şeyle karşılaştım makinenin en görünen yerinde tornavida darbesi bende de bi cinslik vardır eşyalarımı kullanırken çok titiz davranırım ama en ufak çizik vb. bir durum oldugunda artık o eşya gözümden düşer makineyide o şekilde görünce biranda gözümde iki paralık olmuştu. Bu tecrübeden sonrada HP marka hiçbir ürün de almadım. Aslına bakarsanız HP'nin pek kaliteli ürünler ürettiğini de düşünmüyordum eskisi kadar olmasada aşagı, yukarı aynı kanıdayım o zamanlar fotoğraf makinesinin fiyatı ve özellikleri cazip gelmiştide almıştım. Gerçi servis konusunda sadece HP'nin hata yaptıgını da düşünmüyorum forumlara bakınca hangi marka olursa olsun az, çok servislerden dolayı baya sorunlar yaşanmış, Allah servislerin eline düşürmesin.

    Bilen bilir BYTE dergisini eskiden ihlas gurubu çıkarırdı ve o zamanlar "JERRY POURNELLE" diye bir yazar vardı hala varmı bilmem bu adamın yazılarını baya takip ederdim. Bu şahsın HP hakkında ufak bir yazısını paylaşmak istedim.

    "On yıldan uzun bir süre Compaq’ın hem masaüstü PC’lerini hem de sunucularını kullandım ve bu makinelerle en ufak bir problem dahi yaşamadım. HP/Compaq birleşmesine kadar soranlara hiç şüphe etmeden Compaq'ı tavsiye ederdim. Ancak son dönemlerde rekabet oldukça sertleşti. Uygun fiyatlarıyla Dell, yüksek kaliteli sistemleriyle de IBM bugün her markanın karşısında çok güçlü rakipler olarak göze çarpıyor."

    Yani HP, Compaq'tın kalitesini düşürmüş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falakacı -- 3 Mayıs 2008; 0:10:58 >




  • bişey sorucam bnde F780ET alıcam ama böyle sorunları çok okudum hp almamak mı gerekiyor yoksa sorunsuzuda çıkıyor mu??
  • bence sen bu yasadıklarını kaleme al :) herkese ders olur valla :) hatta benımde suan bi problemım var insallah garanti süresi dolmadan yaptırırım HP sabah ekranı kapadım bi daha açılmadı 1uzun 2kısa bip sesi gelio :) sizce 30 günü asar mi :)
  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.