Şimdi Ara

Servise gittim ve yaşadıklarım!!!!!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 arıza olmalı servis fişleri ayrı yazılmalı

    bendede dv5000 vardı paramı geri aldım sony ye geçtim
  • slm arkadaslar yeni laptopuma kavuştum

    Toshiba A200-23U
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    slm arkadaslar yeni laptopuma kavuştum

    Toshiba A200-23U

    Dostum öncelikle hayırlı olsun Toshiban,bu arada nekadar çabuk karar vermişsin ben hala kara kara düşünüyorum ne alsam diye.Ama heralde biraz daha bekliyecğim şu yeni nesil işlemcili ve ekran kartlı modeller için.Hatta Asus un bir modeli novabilgisayarda var ama İstanbula gelmesini bekliyorum gidip incelemek için.

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2938
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    slm arkadaslar yeni laptopuma kavuştum

    Toshiba A200-23U


    Her zamanki gibi ilk teprik eden benim. Hayırlı ve sorunsuz günler dileklerim ile...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990
    Her zamanki gibi ilk teprik eden benim.

    Yalanında kuyruklusu....
    Ömer bu arada sen ne zaman iade edip katılıyosun aramıza.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atleticos


    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990
    Her zamanki gibi ilk teprik eden benim.

    Yalanında kuyruklusu....
    Ömer bu arada sen ne zaman iade edip katılıyosun aramıza.


    Ya ben sayfayı açtım 3 dk sonra baktım. Başka bir başlık ile ilgileniyordum. Başlığa ilk ben girdim Ya çok önemli gelişmeler var ama farkındaysanız artık iade ile ilgili yaşadıklarımı forumda anlatmıyorum. Çünkü nazar değmesini istemiyorum. İş tamamen kesinleşince herşeyi açıklayacağım. Forum sallanacak! İnşallah aranıza katılacağım!




  • öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar
  • Sagolun arkadaslar öncelikle yaklaşık 2 aydır pc siz duruyordum ödew araştırmalarımı vs yapamıyordum acele etmemin sebebi budur....
    bilgisayarımın özellikleri gayet saglam senin verdigin linkteki bilgisayar gerçekten çok güzelmiş bana aynı paraya geldigini söyleyebilirim
    teknoloji sürekli gelişiyor ayak uydurmak imkansız....

    quote:

    Orjinalden alıntı: atleticos


    quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    slm arkadaslar yeni laptopuma kavuştum

    Toshiba A200-23U

    Dostum öncelikle hayırlı olsun Toshiban,bu arada nekadar çabuk karar vermişsin ben hala kara kara düşünüyorum ne alsam diye.Ama heralde biraz daha bekliyecğim şu yeni nesil işlemcili ve ekran kartlı modeller için.Hatta Asus un bir modeli novabilgisayarda var ama İstanbula gelmesini bekliyorum gidip incelemek için.

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2938




  • quote:

    Orjinalden alıntı: egee17

    öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar


    30 gün içerisinde götürüp tamir edilmeden para iadesi isteyebilirsin,iade etmezlerse tuketici hakem heyetine veya makinanın fatura bedeli 792 ytl den fazla ise tuketici mahkemesine gidersin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: egee17

    öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar


    30 gün içerisinde götürüp tamir edilmeden para iadesi isteyebilirsin,iade etmezlerse tuketici hakem heyetine veya makinanın fatura bedeli 792 ytl den fazla ise tuketici mahkemesine gidersin



    Peki ürün değişimi yapılır mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    Arkadaslar salı günü "28 gün sonra laptopu yaptılar" başlığı altında yazı yazmıştım okuyan arkadaslar bilirler. Çarşamba günü Ok meydanı Hp servisine gittim onarımı biten laptopumu almaya numara aldım v.s. servis kagıdını verdim ordaki bayan bir müddet sonra laptopu getirdi bana laptopu göstermeden kağıdı imzalamamı istedi bende önce kontrol etmek istedigimi söyledim fakat kagıdı imzalamamı gerekirse teknisyen arkadasın yardım edebilcegini söyledi bende yemezler dedim ve kagıdı imzalamadım laptopu aldım gayet güzel ambalajlanmıstı pil degişimi, arka kapak degişimi,lcd back panel degişimi yapılmıs ve güzel montaj edilmişti bir sorun göremedim fakat sagına soluna bakarken ön paneldeki metal aksamın yerinden cıkartılırken alt bölmenin tornavida izi olsa gerek ezildigini gördüm
    daha sonra dvd-rom tarafındaki usb de sevise vermeden önce "windows bu aygıtı tanıyamadı " uyarısı veriyordu arıza kagıdına bunu bildirmiştim fakat anakart değişimi olmadıgı için bu sorunun çözülmediğinden emindim. Hemen Toshiba flashdisk imi usb ye yerlestirdim ve tahmin ettiğim gibi aynı uyarıyı alınca laptopu ordaki bayana gösterdim sorun dewam ediyor dedim teknisyeni çagırdı laptopu teknisyene verdim birlikte inceliyoruz buyrun takın dedim flashdiskimi adam cebinden baska bir usb cıkardı ve onu taktı bakın calısıyor dedi. Hiç itiraz etmedim şimdide benimkini takın dedim beyfendi taktı ve windows aynı uyarıyı verdi şimdi çıkarın dedim ve diger usb sürücülerine takın diger usblere taktı ve çalıştı. Bu sefer demez mi benim açımdan sorun yok kendi usb m ile denedim ve çalısıyor oldugu için bir problem yok . Peki dedim ben pc yi senin flash diskinle mi kullanacam teknisyen sustu o sırada yanımda getirdiğim logitech marka kablosuz mausumu taktım ve windows yine aynı uyarıyı verince beyfendi birşey diyemedi sonra ön paneldeki ezilmeleri gösterdim tamam dedi size yeni bir arıza kaydı acalım.Bende olurmu öyle şey eski kayıttan dewam etsin dedim. Farketmez eski kayıtla yeni kaydı birleştiririz gibi bir şeyler söyledi ben kabul etmeyince aynen şu cümleleri söyledi.

    "Neden eski kayıtta ısrar ediyorsunuz niçin bu kadar ısrarlısınız" dedi. Bende 30 iş günün dolmasına 2 gün kalmıs neden ısrar etmiyim dedim daha öncede para iadesi aldıgımı ögrenince peki dedi eski kayıttan devam ettirelim 2 gün sonrada siz ne talep edersiniz onu yaparsınız dedi ve birbirimize tesekkür ederek oradan ayrıldım...

    Servise laptopunu almaya giden arkadaslar muhakkak kontrol etsinler yoksa canları daha cok yanar SAYGILAR

    yahu arkadas senin eline saglık bunlara bu bile az onune gelen bilgisayar teknisyeni olmus. yani ben sana ne diyeyim tebrik ederim sen o parayı varya hakkınla almıssın. benim bilgisayarın biosu tamemen coktu adamlar benden 75 dolar istediler. Bilgiasyarım daha once calınmıstı diye kaskobile yaptım ama adamalar illaki bir acık bulup bana sorunu odetiyorlar. ben monster almıstım. keske HP alsaydım en azından boyle kolaylıkları var. HP nin yerinde olsam bu kadar kendine sorun cıkaracagına turkiyede teknik servis vermezdim. maliyeti cok pahalıya patlıyor. cinden yenisini ısmarlamak daha ucuz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: egee17

    öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar


    Eğer nb u TEKNOSA dan aldıysanız TEKNOSAASSIST dedikleri bir hizmet var.www.teknosaasist.com adresine bir bakın. Değişim ve para iadesi mümkün buraya göre (%15 kesinti ile) ama acele edin 15 gün dolmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nanosoft -- 12 Şubat 2008; 16:08:15 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın

    bak kardes sen benim kadar cok notebook kullanmamıssındır ben en az 5 tane notebook kullandım. MSI EX600 , Toshiba, ACER 5220, ASUS F3JP, HP NX8220, ve HP 6710b, HP pavilion,IBM ve suanda da Monster S96S serisi kullanıyorum. Hangisi iyimi diyeceksin, bence HP ve IBM, MIS cok fazla kullanmadım ama fena deildi kardesime verdim suanda bisey yok, HP bircok yonden avantajı var. Mesela arkadasın para iadesini alması yada notebook yenisi ile degistirmesi gibi ama diger siketlerde emin olun ki bunları yapmanız. brokratik engellere takılırsınız. benim monster bozuldu biosunu bozdum. sozde monster almamın sebebi uzerinde herturlu islemi yapmamdı ama ne yzaıkkı herseyi yapamıyorsunuz yani normal bilgisayarlardan hic farkı yok. benim Monsterda 2 mp kamera var ama ACER daki 300k lık kameraya yetismiyor bile . helede uzerindeki boya 4 ay kullandım hemen bisey kalmadı. allaha emanet. Asus gelelim masallahları var. Ordada sorun yasadım. LCD ekranı bozuldu oda kısa bir surede. garantiye goturdum tabi adamlara gosterdim hatta orda denedim daha bios acılırken yapıyor adama kurdugunuz vindowsta demezmi. Ustune birde calındı o bilgisayarım.

    Hersey bir yana HP teknik acından olsun kalite acısından olsun cok iyi. heralde siz notebook cok fazla kullanmadıgınızdabn bilmiyorunuz. Toshibadan daha iyi. illada kalite isteyen varsa SONY ve MACINTOSH.




  • Bravo hocam hakkını çok güzel aramışsın aksi taktirde sağılacak inek gözüyle bakıyorlar bu piyasada..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muslumaslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın

    bak kardes sen benim kadar cok notebook kullanmamıssındır ben en az 5 tane notebook kullandım. MSI EX600 , Toshiba, ACER 5220, ASUS F3JP, HP NX8220, ve HP 6710b, HP pavilion,IBM ve suanda da Monster S96S serisi kullanıyorum. Hangisi iyimi diyeceksin, bence HP ve IBM, MIS cok fazla kullanmadım ama fena deildi kardesime verdim suanda bisey yok, HP bircok yonden avantajı var. Mesela arkadasın para iadesini alması yada notebook yenisi ile degistirmesi gibi ama diger siketlerde emin olun ki bunları yapmanız. brokratik engellere takılırsınız. benim monster bozuldu biosunu bozdum. sozde monster almamın sebebi uzerinde herturlu islemi yapmamdı ama ne yzaıkkı herseyi yapamıyorsunuz yani normal bilgisayarlardan hic farkı yok. benim Monsterda 2 mp kamera var ama ACER daki 300k lık kameraya yetismiyor bile . helede uzerindeki boya 4 ay kullandım hemen bisey kalmadı. allaha emanet. Asus gelelim masallahları var. Ordada sorun yasadım. LCD ekranı bozuldu oda kısa bir surede. garantiye goturdum tabi adamlara gosterdim hatta orda denedim daha bios acılırken yapıyor adama kurdugunuz vindowsta demezmi. Ustune birde calındı o bilgisayarım.

    Hersey bir yana HP teknik acından olsun kalite acısından olsun cok iyi. heralde siz notebook cok fazla kullanmadıgınızdabn bilmiyorunuz. Toshibadan daha iyi. illada kalite isteyen varsa SONY ve MACINTOSH.

    Birader senin bahsettiğin hp pavilion mu yoksa hp'nin iş serisi mi???




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nanosoft

    quote:

    Orjinalden alıntı: egee17

    öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar


    Eğer nb u TEKNOSA dan aldıysanız TEKNOSAASSIST dedikleri bir hizmet var.www.teknosaasist.com adresine bir bakın. Değişim ve para iadesi mümkün buraya göre (%15 kesinti ile) ama acele edin 15 gün dolmasın.




    bu teknoasist denen mevzu sakat bi iş,kanunda %15 kesinti yok ya bedelin tamamını iade etmeli




  • quote:

    Orjinalden alıntı: egee17


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: egee17

    öncelikle hepinize tşk ederim.özellikle konuyu açan arkadaşıma çünkü bu haklarımızın hiç birinden haberim yoktu.şimdi soruma geleyim.Ç.Kale'de oturuyorum ve Ç.Kale Teknosa bayinden yaklaşık 10 gün önce MSI EX600 model laptop aldım.Fakat aldığım günden buyana cpu fanından bir sürtünme sesi geliyor.Forumda önce bir araştırma yaptım bu model kullanan bazı arkadaşlarda da bu sorun varmış.Şimdi 10. gün daha ben yarın bu laptop ı götürsem ve satıcıya sorunu göstersem acaba servis laptop ın içinimi açar yoksa değiştirmek zorundalar mı? Değiştirmek zorunda iseler ve değiştirmiyoruz derler ise para iade hakkım var mı? Birde ürünü kredi kartı ile tek geçiş yaptık.Acaba nasıl iade edebilirler? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler arkadaşlar


    30 gün içerisinde götürüp tamir edilmeden para iadesi isteyebilirsin,iade etmezlerse tuketici hakem heyetine veya makinanın fatura bedeli 792 ytl den fazla ise tuketici mahkemesine gidersin



    Peki ürün değişimi yapılır mı?

    yapılır fakat servis raporu önemli




  • Ben teknosada 15 gün içerisinde, alınan ürünlerin neden gözetmeden değiştirilebildiğini biliyorum ama emin değilim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muslumaslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın

    bak kardes sen benim kadar cok notebook kullanmamıssındır ben en az 5 tane notebook kullandım. MSI EX600 , Toshiba, ACER 5220, ASUS F3JP, HP NX8220, ve HP 6710b, HP pavilion,IBM ve suanda da Monster S96S serisi kullanıyorum. Hangisi iyimi diyeceksin, bence HP ve IBM, MIS cok fazla kullanmadım ama fena deildi kardesime verdim suanda bisey yok, HP bircok yonden avantajı var. Mesela arkadasın para iadesini alması yada notebook yenisi ile degistirmesi gibi ama diger siketlerde emin olun ki bunları yapmanız. brokratik engellere takılırsınız. benim monster bozuldu biosunu bozdum. sozde monster almamın sebebi uzerinde herturlu islemi yapmamdı ama ne yzaıkkı herseyi yapamıyorsunuz yani normal bilgisayarlardan hic farkı yok. benim Monsterda 2 mp kamera var ama ACER daki 300k lık kameraya yetismiyor bile . helede uzerindeki boya 4 ay kullandım hemen bisey kalmadı. allaha emanet. Asus gelelim masallahları var. Ordada sorun yasadım. LCD ekranı bozuldu oda kısa bir surede. garantiye goturdum tabi adamlara gosterdim hatta orda denedim daha bios acılırken yapıyor adama kurdugunuz vindowsta demezmi. Ustune birde calındı o bilgisayarım.

    Hersey bir yana HP teknik acından olsun kalite acısından olsun cok iyi. heralde siz notebook cok fazla kullanmadıgınızdabn bilmiyorunuz. Toshibadan daha iyi. illada kalite isteyen varsa SONY ve MACINTOSH.



    lizard35 arkadaşın dediklerini okudun mu yukarda 75$a bios yazıldığını bile söylemiş öyle körü körüne marka bağımlılığı yapmazsın artık (tabi o markanın elemanı değilsen )






  • bu teknoasist denen mevzu sakat bi iş,kanunda %15 kesinti yok ya bedelin tamamını iade etmeli


    Ne kadar saçma bi olay kimse kesmiyor.Teknosa bu hakkı kendinde nerden buluyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.