Şimdi Ara

Servise gittim ve yaşadıklarım!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar salı günü "28 gün sonra laptopu yaptılar" başlığı altında yazı yazmıştım okuyan arkadaslar bilirler. Çarşamba günü Ok meydanı Hp servisine gittim onarımı biten laptopumu almaya numara aldım v.s. servis kagıdını verdim ordaki bayan bir müddet sonra laptopu getirdi bana laptopu göstermeden kağıdı imzalamamı istedi bende önce kontrol etmek istedigimi söyledim fakat kagıdı imzalamamı gerekirse teknisyen arkadasın yardım edebilcegini söyledi bende yemezler dedim ve kagıdı imzalamadım laptopu aldım gayet güzel ambalajlanmıstı pil degişimi, arka kapak degişimi,lcd back panel degişimi yapılmıs ve güzel montaj edilmişti bir sorun göremedim fakat sagına soluna bakarken ön paneldeki metal aksamın yerinden cıkartılırken alt bölmenin tornavida izi olsa gerek ezildigini gördüm
    daha sonra dvd-rom tarafındaki usb de sevise vermeden önce "windows bu aygıtı tanıyamadı " uyarısı veriyordu arıza kagıdına bunu bildirmiştim fakat anakart değişimi olmadıgı için bu sorunun çözülmediğinden emindim. Hemen Toshiba flashdisk imi usb ye yerlestirdim ve tahmin ettiğim gibi aynı uyarıyı alınca laptopu ordaki bayana gösterdim sorun dewam ediyor dedim teknisyeni çagırdı laptopu teknisyene verdim birlikte inceliyoruz buyrun takın dedim flashdiskimi adam cebinden baska bir usb cıkardı ve onu taktı bakın calısıyor dedi. Hiç itiraz etmedim şimdide benimkini takın dedim beyfendi taktı ve windows aynı uyarıyı verdi şimdi çıkarın dedim ve diger usb sürücülerine takın diger usblere taktı ve çalıştı. Bu sefer demez mi benim açımdan sorun yok kendi usb m ile denedim ve çalısıyor oldugu için bir problem yok . Peki dedim ben pc yi senin flash diskinle mi kullanacam teknisyen sustu o sırada yanımda getirdiğim logitech marka kablosuz mausumu taktım ve windows yine aynı uyarıyı verince beyfendi birşey diyemedi sonra ön paneldeki ezilmeleri gösterdim tamam dedi size yeni bir arıza kaydı acalım.Bende olurmu öyle şey eski kayıttan dewam etsin dedim. Farketmez eski kayıtla yeni kaydı birleştiririz gibi bir şeyler söyledi ben kabul etmeyince aynen şu cümleleri söyledi.

    "Neden eski kayıtta ısrar ediyorsunuz niçin bu kadar ısrarlısınız" dedi. Bende 30 iş günün dolmasına 2 gün kalmıs neden ısrar etmiyim dedim daha öncede para iadesi aldıgımı ögrenince peki dedi eski kayıttan devam ettirelim 2 gün sonrada siz ne talep edersiniz onu yaparsınız dedi ve birbirimize tesekkür ederek oradan ayrıldım...

    Servise laptopunu almaya giden arkadaslar muhakkak kontrol etsinler yoksa canları daha cok yanar SAYGILAR







  • OoOoOoOoOo hayırlı ve uğurlu olsun. Alıyosun parayı hadi bakalım. Darısı başıma!
  • helal olsun valla on numara. ne diyim süpersin
  • helal olsun sana be
    bu teknık servıste calısanlar da kendını cok akııllı zannedıolar
    cok adı adamlar ya o kadar buyuk fırmaların dustugu hallere bak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    helal olsun sana be
    bu teknık servıste calısanlar da kendını cok akııllı zannedıolar
    cok adı adamlar ya o kadar buyuk fırmaların dustugu hallere bak




    eski elemanlar böyle değildi beee , yeni bozuldu bu teknisyenler
  • yok ya hepsı ayrı cakal sureklı kullanıcıya atıolar sucu
    ııkı bı kac tane sabırlı arkadas cıkıo dava acıo fırmalara da onlar da bıraz daha onem vermeye baslıyo
    bende de sabır olsa dırek mahkemeye verırıdım de turkıyede zor ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    yok ya hepsı ayrı cakal sureklı kullanıcıya atıolar sucu
    ııkı bı kac tane sabırlı arkadas cıkıo dava acıo fırmalara da onlar da bıraz daha onem vermeye baslıyo
    bende de sabır olsa dırek mahkemeye verırıdım de turkıyede zor ya


    Ülen daha ne yapalım kaç zamandır burda size destek veriyoruz bizdemi çakalız
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bugün BİMCELL ALMAYA GİTTİM VE
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ya arkadaş anlamadım 2 gün önce laptopu kabul etmedim bu gün HP den masj geldi laptopunuzunun onarımı bitmiştir gelip alabilirsiniz diyo ne 2 günda yaptılarmı arızaları yani DVB kardeş nasıl oluyor böyle birşey yoksa teknisyen arkadas hırsmı yapmış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    ya arkadaş anlamadım 2 gün önce laptopu kabul etmedim bu gün HP den masj geldi laptopunuzunun onarımı bitmiştir gelip alabilirsiniz diyo ne 2 günda yaptılarmı arızaları yani DVB kardeş nasıl oluyor böyle birşey yoksa teknisyen arkadas hırsmı yapmış.

    Yapma beeee! Şu işe bak, 28. iş gününde yapıyorlar kabul etmeyip geri veriyorsun, aynı kayıttan devam ediyor. 2 gün sonra 30. iş gününde yaptık gel al diyorlar

    Arkadaşım anakart öyle 2 günde değişemez Bence aynı problem devam ediyordur. Aynı şekilde yine kontrol edip geri ver




  • sonuç nedir kardeş aldınmı laptobu.
  • hayır almadım arkadasım mesaj daha aksam geldi.

    Demekki arkadaslar HP istese 2 gündede laptopu yapabiliyor bu bir gerçek benim amacım 30 işgini geçmesi dolayısıyla para iadesi almaktı zira bana derlerseki yok kardeşim daha 30 iş günü olmadı fln filan .. Şu anda laptopta 4 adet parça degişimi oldu aşağıya yazıyorum

    Pil
    dvd-rom
    lcd back paneli
    menteşe

    Laptopu almaya gittiğimde usb de sorun vardı düzelmesi için sanırım anakartın degişmesi lazım eger degişti ise 5 farklı arıza değişimi oldugundan dolayı takrardan para iadesi isteme hakkım doğuyor.


    Diyelim usb sorununu bir şekilde anakartı degiştirmeden hallettiler. yine laptopun ön tarafındaki metal aksamı cıkartırken alltaki plastik malzemeye zarar vermişler onu teknisyen arkadasa göstermiştim bana o parcayıda degiştirerek laptopu vermesi gerekir ki yine değişen parca sayısı 5 e yükseliyor ve yeniden iade hakkım doguyor.

    DVB kardeşim daha önce serviste calıstıgı için o daha iyi bilir diye düşünüyürum yazdıklarım dogrumudur cevaplarsan sevinirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    hayır almadım arkadasım mesaj daha aksam geldi.

    Demekki arkadaslar HP istese 2 gündede laptopu yapabiliyor bu bir gerçek benim amacım 30 işgini geçmesi dolayısıyla para iadesi almaktı zira bana derlerseki yok kardeşim daha 30 iş günü olmadı fln filan .. Şu anda laptopta 4 adet parça degişimi oldu aşağıya yazıyorum

    Pil
    dvd-rom
    lcd back paneli
    menteşe

    Laptopu almaya gittiğimde usb de sorun vardı düzelmesi için sanırım anakartın degişmesi lazım eger degişti ise 5 farklı arıza değişimi oldugundan dolayı takrardan para iadesi isteme hakkım doğuyor.


    Diyelim usb sorununu bir şekilde anakartı degiştirmeden hallettiler. yine laptopun ön tarafındaki metal aksamı cıkartırken alltaki plastik malzemeye zarar vermişler onu teknisyen arkadasa göstermiştim bana o parcayıda degiştirerek laptopu vermesi gerekir ki yine değişen parca sayısı 5 e yükseliyor ve yeniden iade hakkım doguyor.

    DVB kardeşim daha önce serviste calıstıgı için o daha iyi bilir diye düşünüyürum yazdıklarım dogrumudur cevaplarsan sevinirim


    Evet bu durumu ben de nerak ettim şimdi. Mesela benim de Pil - DVD - Anakart değişti. 2 yıl içerisinde mi toplam değişen parça sayısı 5i geçmeli?




  • hayır kardeş tek seferde 5 farklı parca degişimi yapılırsa öyle bir hak doğuyor

    eger 3 den fazla aynı arızadan dolayı servise vermişsen cihazını ve 3 kere aynı parca degişmişse yine hak doğuyor
  • ya arkadaşlar ben bu teknk servislerde çok çakallık döndüğünü düşünüyorum.YAni bu parçaları değiştiriyorlr cdrom pil vs..
    siz sorun var okumuyor pilde eskisi gibi değil mi diyorsunuz yani??
    bu konuda aydınlatırsanız sevinirim
  • bende cok guvenmıorm ya
    bende dell var dvd room da fln arıza vardı yolladım servıse
    nese degıstırdıler ama sankı yenı koydukları dvd room ıkıncı el gıbı
    yane bırı kullnamıs onlara yollamıs da benm laptopa takmıslar gıbı
    brz yalama olms yane
  • gıpta ederek okuyorum satranç gibi bişi oldu bu ya kafam karıştı bakalım im mat olacak
  • arkadaslar ben laptopu almaya gittiğimde dvd-rom pil menteşe arka kapak degişmişti ve sıfırdı gıcır gıcır duruyordu
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    bende cok guvenmıorm ya
    bende dell var dvd room da fln arıza vardı yolladım servıse
    nese degıstırdıler ama sankı yenı koydukları dvd room ıkıncı el gıbı
    yane bırı kullnamıs onlara yollamıs da benm laptopa takmıslar gıbı
    brz yalama olms yane
  • vallahi hocam çok sağol. hiç aklıma gelmeyecek bir olay. artık dikkate alırım, bak sen şu çakallara... yok artık korksunlar benden
  • @sismayy

    Hocam noldu sonuç,aldınmı cihazı...?
  • Ya arkadaşlar kusura bakmayın benim ki fanatizm gibi görünebilir ama ben bizim MONSTER servisini ve bize sağlanan müşteri memnuniyetine bakıyorum bir de diğer markalarla arakadaşların yaşadıkları üzücü olaylara bakıyorum ve monster aldığım için bir kez daha çok mutlu oluyorum.

    Ben de laptop'umu aldığımda sadece siyah rengi vermeyen diğer renklerde sorunsuz çalışan bir piksel görmüştüm. Ürünü aras ile karşı ödemeli gönderdim. 3 gün sonra yenisi ile değiştirilmiş olarak (kargoyu da ödeyerek) evime gönderdiler. Bu arada ben söylemeden servisten istersem paramı o anda satışın iptali yapılarak kesintisiz geri alabileceğim söylendi.

    Şimdi siz söyleyin. Hangisi servis????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lizard35 -- 30 Ocak 2008; 0:34:49 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.