Adem bey yine döktürmüş, bu konuda siz haklısınız kafanız rahat olsun iş ola ki uzar ve tüketici hakem heyetine gider ise lehinize karar çıkacağından eminim. Ama gönül ister iş uzamasın sonuçta pc için en önemli bileşenden mahrumsunuz ne dileyim geçmiş olsun tekrardan. |
ASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti) - EPOSTA ETKİNLİĞİ (7. sayfa)
-
-
Benimde konum bu hocam anakartla ilgili servisle ve inventusla bana atılan defolu anakart için açmıştım, isterseniz benim konuyu da ekleyin.
-
İnventus'a da yazık, zarf içinde bozuk para üstü yollayan firmadan nerelere geldiler.
Ben başımdan atayım da, servisle uğraşıp dursun kafası.
Kullanıcılar sayesinde ayakta durmuyor musunuz ?
Müşteriyi küstürürseniz, çok sürmeden kepenkleri kapatır gidersiniz. Bu tür firmalara tavrımızı koymamız gerekir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 29 Eylül 2022; 13:6:27 > -
Elbette hocam, Asus ürünü kullanan herkes servisin kelek atma potansiyeline sahip şuan.
Şansıma, şimdiye kadar servis yüzü görmedim.
-
Hocam yanlış anlamayın ama İnventus'un kabahati nedir burada? Adam üretmemişki kartı. Galeriden sıfır araba aldınız, 30.000 KM gittiniz, araç arıza yaptı. Galeriye mi gidersiniz aracın servisine mi gidersiniz?
-
fazlasıyla yapıldı.
-
Evime asla asus ürün sokmuyorum bunları bildiğimden.
Asus Rog alacağıma Monster aldım her yolladığımda macun yenileyip klavye temizleyip geri veriyorlar kargo bile ödemiyorum. Fanında arıza oldu gık etmeden değiştirdiler.
Asus ürün olarak daha mı kalitelidir belki ama böyle olduktan sonra umrumda değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de inventus tan sıfır anakart aldım ve defolu geldi bozuk ama değişim yapılmadı yalama vida sökülerek geri yollandı bozuk anakart.
https://forum.donanimhaber.com/inventus-tan-aldigim-anakart-arzalandi-bana-rma-ya-basvur-dendi--152793737
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redoracle -- 29 Eylül 2022; 14:27:25 > -
Buyurun, anlatmak istediğim bu aslında. Eskiden çözüm odaklı / müşteri odaklı çalışan bir firmaydılar.
Alıntı
metni:Ben de inventus tan sıfır anakart aldım ve defolu geldi bozuk ama değişim yapılmadı yalama vida sökülerek geri yollandı bozuk anakart. -
eposta katılımı için bu akşam e posta adresleriyle birlikte ayrı bir başlık açacağız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 29 Eylül 2022; 22:13:17 > -
Aslında donanım haber olarak boykota gidersek asusun Tr servisi ile ilgili büyük ihtimal ciddiye alırlar. Şahsen 2 yıl önce ful rog toplamıştım pc ve ekipmanları bir daha almayı ben düşünmüyorum kendimde 5 ay kadar mağdur oldum çünkü sonuca bağlandı fakat giden 5 ay oldu.
-
Arkadaşlar lütfen bu mesajımı UP layın
Forumdan @hey adlı abimiz eski LN2 ASUS overclock cu ekipten.Şuan kendisi Asus Türkiyede çalışıyor. Sizde çağırın gelsin bu rezaleti görsün. Tr deki çoğunluk %80 Servispoint ve Infocom mağduru. Asus un bu adamların kulağını çekmesi lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 29 Eylül 2022; 15:11:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ayrı başlık altında asus mağdurları diye konu açmaniz yerinde bir karar. asus urunune sahip olan yada olmayan herkes destek verecektir. Asus u mail yağmuruna tutarız. Diğer platformlarda da konuyu öne alırsak. Ciddi bir ses getireceğine eminim.
Açacağıniz konuyu öne çekmek gerekir ki herkes görsün..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Küçük bir dipnot; Aynı metni ENG olarak ASUS Global ve Tayvan'da çalışan yöneticilere de göndermek istiyoruz.
Aşağıda benim gönderdiğim e postalardan geri dönen "okundu mailleri"
TR'deki umursamazlara; global olarak markanın kayıtsız kalacağı ihtimalini %0 görüyorum.
-
Bu konunun sonucunu çok merak etmeye başladım. Umarım kazanan biz müşteriler oluruz. Konu sahibi arkadaşın mağduriyeti hepimizin başına gelebilecek bir durum. Ben de Asus ekran kartı kullanıyorum ve kartım bozulacak diye korkuyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kendisinin görevi nedir hocam biliyor musunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pm attim hocam. Bana kızmasın sonra
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
eposta etkinliğini açtım dostlar;
https://forum.donanimhaber.com/asus-a-mail-atiyoruz-servis-rezaletleri-hk--154032711
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 29 Eylül 2022; 22:25:8 > -
Vlla birisi de yamış mağdurlar klubü açalım filan beni de inventustan sıfır anakart alıp sonrasında serviste de mağdur edilmişlere yazabilirsiniz,insanların hakkını gasp etmek bu kadar kolay olmamalı suçlamak bu kadar kolay olmamalı.
Ben thh'ye de başvurdum zaten sırf babam yeni ölmüşken daha acısını yaşarken kafam doluyken beni bu durumda bıraktıkları için bile mücadelemi ederim gerekli e postaları da yolladım yerliye defalarca attım şikatey vs sanmam da belki global den biraz bişey çıkar bana sıfır satılan anakrtın yalama vidasını da anakartın serisini de attım hatta umarım biz yansakta başkalarının hakkı yanmaz,koca şirket böyle bir servise mahkum kalmamalı ya da servis şeffaf açık olamalı herkese benim kutuymu elektrostatik poşetimi geri yollamadılar sonra asusa mail atınca foto çektiniz mi dendi lan kamera yok mu kardeşim koca serviste bu kadar lakayır bir servis daha önce görmedim ayrıca o da değil anakrtın arkasına kağıt yapıştırıp sökmüşler bir kısmı kalmıştı yazık yani bu kadar kötü servis olamaz.
Bugün sesini çıkarmayan asus kullanıcıları da yarın başına böyle bişey gelince mağdur olabileceklerini iyice düşünüp hareket etsinler 3-4 katına çıktı fiyatlar,daha da artacak gibi görünüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X