Şimdi Ara

Sıcak hava polo 2010 ilk marşlarda çalışmıyor [ÇÖZÜLDÜ! - EVAP VALFİ DEĞİŞTİRDİM] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
3
Favori
15.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazkabusu Y kullanıcısına yanıt
    Çok sağolasın kardeşim dileklerin için. Hallediyoruz çok şükür yavaş yavaş. Valf çözdü mü sıkıntı?
    Vir VW servisiyle görüştüm, bu sorunun kesin bir çözümü olmadığını bazı arabalarda KIŞIN bile yapmaya başladığını bile söylediler, ürktüm açıkcası. Sonuçta fizik,elektronik ve bir çözümü vardır tabiki de.

    Dolar zıpladı bu valf kaç kuruş oldu? En son 300dü, şimdi 700 den mi bırakıyorlar. Çıkmacıdan bulmak zorunda kalacağım sanırım. Bilgilendirin arkadaşlar! Sorunlarınız çözüldü mü?
  • işleri sorunları yavaşta olsa halletmene sevindim. benim son (3. parça) değişimden sonra çözüldü gibi, daha tekrar etmedi, hoş havalarda artık serinledi ama oldu gibi düşünüyorum,en azından ağır çiğ benzin kokusu artık almıyorum. valf fiyatı 376 tl (doğuş oto bursa), dışarda servislerde bosch 150+kdv diye biliyorum.
  • Merhaba arkadaşlar.

    Konuyu baştan sona okudum. Şöyle bişey aklıma geldi, tabii siz yine ustaların da fikrini alın derim. Kansiter deposu ile manifolda giden hortuma ekstradan çekvalf takıp denenebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2007 model Dacia Logan LPG'li araç sıcak havada güneş altında kalınca ilk marşlarda zor çalışıyor du bilgisayara bağlandı ve sorunun hararet müşürü olduğu görüldü.termostatla birlikte değişti şimdilik sorun yok gerçi havalarda serinledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:1:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir çok araç sahibinin bu sorunu yaşadığını zannediyorum.ama yazın sıcakta Zor çalışma sorununu çözmek aslında kolay olabilir ancak çözebilecek ustayı bulmak zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:8:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac lpgli ise ilk calismada problem var ama stop edip tekrar mars bastiginizda hemen calisiyorsa en buyuk problem lpg regulator veya lpg enjektorlerdir.

    Regulator diyaframi yirtilir ve gaz kacagi olusur veya enjektorlerde kacak olur. Bu kacak gaz emme manfolduna dolar park suresince.

    Sonra araci calistirmak istediginizde manfoldda lgp gazi mevcut oldugundan ilk calismayi benzinle yapacagindan arac zengin kasirima girer ve 4 veya 5 marsta anca calisir hatta bi sure calismaz.

    Sicak havada oluyorsa ve lpg tesisatinda problem yoksa EVAP canister denen bir valften kaynakli. Evap sistemi aracta buharlasan benzinin tekrar sisteme kazandirmak icin yapilmis bisey. Bu da ayni sekilde araci bogar.

    Evap canisterde bi adet valf bulunur. Bu valf arac off konumda iken kapali kalir. Eger valf acik kalirsa bu problem olusur. Sokup temizlemesi basittir. Kontakt sprey yagsiz. Pense ve mengene lazim olacak. Ben aracimdaki valfi temizleyip tekrar topladim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6.cadde kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim 6. cadde bencede kanister olabilir bende kendim söküp temizlemek istiyorum belki faydası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:9:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rgurtus

    teşekkür ederim 6. cadde bencede kanister olabilir bende kendim söküp temizlemek istiyorum belki faydası olur.
    Bende ayri ayri. Temizleyebilirseniz tabiki iyi olur.

    Yagsiz kontakt sprey ile temizlenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar sanayiinde yeni geldim aracın sorunu Renault Clio araçların kronikleşmiş arızası olan krank sensörüymüş bakalım değiştirdim maliyet 250 TL inşallah doğru teşhis tir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:11:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Krank sensörüyle pek işi yok bunun. Krank sensörü arızası yolda bırakan bir arıza. Yani sıcakta çalışmama değil çok daha büyük sorunlar yaşıyor olman lazım. Araba çalışınca sıcakta 800 900 soğukta 1000 1100 devirde görüyorsan arabanı, 5.viteste 80 90km de görüyorsan krank sensörün sapasağlamdır. Deviri ölçen bunun bilgisini beyne ileten bir parça. Havalarda soğudu benim sıkıntı bitti gibi. Yine de alacam bu valfi bi ara zaman bulunca. :P
    1-2 arkadaş kökten çözmüş EVAP valfini değiştirerek, uğramaz oldular ahahah. Güle güle kullanın beyler
  • iLLmotiVe İ kullanıcısına yanıt
    Bende ustanın yalancısıyım illmotive.bende zannetmiyorum krank sensörü olduğunu ama Krank sensörü kısmen arızalanınca sıcak havadada bu tarz zor çalışma vs sıkıntı yapıyomuş tamamen bozulunca stop etme hiç çalışmama vs arızalar yapar dedi.usta Sıkıntı ile ilgili tekrarlarsa veya tekrarlamazsa bilgi vericem paylaşım a devam edicem arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:14:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bugün hava sıcaklığı 30 derece civarındaydı çalıştı şimdilik sıkıntı yok çok şükür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 1 Aralık 2018; 17:19:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bugün aracım yine zor çalıştı.Hemen ustayı aradım bilgisayara bağladık ve aracın hararet müşürü arızası verdiğini gördüm hemen parçayı değiştirdik.şimdilik sorun yok ama havalarda serinledi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rgurtus -- 7 Aralık 2018; 7:47:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu hortlatıyorum. Var mı sorunu çözülen devam eden?
  • Bu tarz sorunlarla karşılaşan arkadaşlara tavsiyem benzin filtresini değiştirip depoda benzin biriktirmeyip sürekli taze benzin eklemek. Aynı sorun Megane 3 1.6 benzinli modellerde vardı. Servis yazılımından önce BPden yakıt alarak sorunu kısmen çözenler oldu. Yazılımdan sonra sorun ortadan kalktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    hocam bahsettiğiniz reno megane 3 konusu apayrı bir konu,
    megane 3 1.6 benzinli K4M kodlu motor (2011 ve bazı 2012 üretim) motor kontrol ünitesi enjeksiyon sistemi kontrol yazılım sorunu (sabah ilk çalıştırmada en son kontak kapatma motor sıcaklığına göre enjeksiyonu ayarlama) bambaşka bir sorun idi. BP den benzin almakla da geçecek bir sorun değil, reno bütün araçlarını ücretsiz yazılım güncellemesi yoluna gitmişti o sorunda.

    Bugrayoutube
    Megane 3 - Fluence Tek Marşta Çalışmama Sorunu ve Çözümü - Kırmızı Başlıklı Renault
    https://www.youtube.com/watch?v=EYPMvu6dTsE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyigun

    hocam bahsettiğiniz reno megane 3 konusu apayrı bir konu,
    megane 3 1.6 benzinli K4M kodlu motor (2011 ve bazı 2012 üretim) motor kontrol ünitesi enjeksiyon sistemi kontrol yazılım sorunu (sabah ilk çalıştırmada en son kontak kapatma motor sıcaklığına göre enjeksiyonu ayarlama) bambaşka bir sorun idi. BP den benzin almakla da geçecek bir sorun değil, reno bütün araçlarını ücretsiz yazılım güncellemesi yoluna gitmişti o sorunda.

    https://www.youtube.com/watch?v=EYPMvu6dTsE
    E iyi ya işte vw servisleride soruna bir çözüm bulsa da insanlar mağdur olmasa. İnşaallah çözüm bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iLLmotiVe

    Konuyu hortlatıyorum. Var mı sorunu çözülen devam eden?
    Erzurum’da yaşıyorum yaklaşık dört yıldır araba bende ayni sorun bende de var çözen oldu mu? Araç 2009 Polo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk çalıştırmada yağlama çok önemlidir , yağın önceki çalışmadan flushing denilen ilk yağlamayı yaptıktan sonra silindir piston üzerinde tutunup diğer çalıştırmalarda yardımcı olması amacıyla bir gömlek oluşturur. Bu yüzden kaliteli yağ kullanmak lazım akaryakıt istasyonlarının sattıkları değil tabisi. Mobil esp 5 30 , Exol ls 5 30 veya motul tavsiyemdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sorunumu hallettim arkadaşlar, benim araba güneşin altında bir saat Dursun çalışmazdı ve 10. Marşta anca çalışırdı. Geçen hafta dış sıcaklık sensörünü değiştirttim usta onunla alakalı olmayacağını söyledi ama yine de gönlüm olsun diye değiştirdi, sorun çözülmedi ama 3. Marşa düştü çalışması:) en son dün gittim ve ustanın oğlu valfi değişelim dedi ve değişti. Bugün sabah 7.30 dan öğlen 2 buçuğa kadar güneşin altında bekledi ve çok tok bir sesle ilk marşta aldı ve çok sevindim:) anlayacağınız ben sorunu hallettim ve sorun kesinlikle valf kaynaklı. Erzurum’dan yazan bir arkadaş vardı oto karizmaya gitsin Orda yaptırdım. 180₺ valf fiyatı:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.