< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Siemens EQ300 Otomatik Kahve ve Espresso Makinesi - 4949 TL - 250TL Maxipuan veya Worldpuan Hediyeli (11. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Teşekkür ederim, umut verdiniz.
Ama ben yine 6.070 TL ineceğini zannetmiyorum, belki 7.000 TL olur...
-
Niye böyne olumsuz düjünüyorsun be 6 taksit? Hayat, herşeye rağmen devamke... Efsane cuma öncesi altıbin yetmişliraya indiren zaymıns, efsane cumada bu mereti hızını alamayıp bejbinliraya bilem indirebilir. Hayata olumlu bak, geleceğe güvenle gülümse...
-
çok süper bir fark yok
birinde sütü bardağa koyuyorsunuz üst modelde direkt sütü hazneden çekiyor(bence bardak taşmasına karşı güzel bir önlem)
diğer göze çarpan kısmı çekilmiş espresso kullanımına izin vermesi. Diğerinde sadece çekirdek varsa kahve yapabiliyorsunuz
-
Keşke "diğer" tabiri yerine model numarası yazabilseydiniz...
-
Zaten 2 model konuşuluyor konuda
Yinede yorumun için pek çok teşekkür ettim Tuvneracım
-
Mesajı hangi adrese attınız biz de atalım, EQ500 kaçırıp tekrar bekleyenlerdenim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tr-dataprivacy@bshg.com
Ben bu adrese gönderdim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tq505r09
Te655203rw
Bu iki model indirime girecekmiş yarın, EQ500 muhtemelen inmeyecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
www.siemens-home.bsh-group.com
TE655203RW Tam Otomatik Kahve Makinesi | SIEMENS TRhttps://www.siemens-home.bsh-group.com/tr/urun-listesi/ankastre/ankastre-kahve-makineleri/TE655203RWwww.siemens-home.bsh-group.com
TQ505R09 Tam Otomatik Kahve Makinesi | SIEMENS TRhttps://www.siemens-home.bsh-group.com/tr/urun-listesi/kahve-makineleri/tam-otomatik-kahve-makineleri/eq500-tam-otomatik-kahve-makineleri/TQ505R09#/Togglebox=accessories/Togglebox=manuals/Togglebox=accessoriesOthers8.000 TL' yi görürse alınır ki 12.000 TL altına bile indirmez bunlar...
-
-
siemens kalitesinin hazzı....
-
Arkadaşlar EQ500 makinem geldi
Bildiğiniz gibi ilk gelen kargonun kutusu patlaktı teslim almamıştım.
Normal prosedür para iadesiydi.
Siemens'e yaşadığım mağduriyeti anlatan bir mail attım. Depoyla görüşmüşler.
Müşteri memnuniyeti için kargoya vermeden kendileri bizzat getirdi cihazı.
Paketi birlikte açıp kontrol ettik.
Yaşanan sorundan dolayı özür dileyip ayrıldılar.
Bugüne kadar Siemens'i tercih etmem sebebim işte buydu.
Adamlar müşteri memnuniyetini önemsiyorlar.
Aynı olumlu süreci daha önce buzdolabı içinde yaşamıştım.
Aldığım tüm beyaz eşyalar yıllardır tık demeden çalışıyor.
Henüz detaylı test edemedim. Test edince yorumları yazarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tabii ki böyne davaranacaklar sana, tabi ki müşteri memnuniyeti üst seviyede olacak. Dünyanın parasını ve diğer markalardan daha pahalı ürün satmasının bir bedeli olacak, sen o bedeli ödüyorsun, normalde alman gereken hizmet bu..
-
Hayırlı olsun hocam. Milletin almasına vesile oldun. Sana olmazsa olmazdı. Bana kurulum için gelenlerin bi halttan anladığı yoktu. Süt hortumunu takmak için takılacak yerdeki memeyi sökmeye çalıştılar. O çıkmadan olmaz dediler. Kırılacak diye korkup söktürmedim. Gerisini hallederim diyip postaladım. Onlar gittikten sonra baktığımda memenin ucunun delik olduğunu gördüm. Hortum direk takılacak yani. Britanın filtresini bir türlü oturtamadı su haznesine. İç hazneyi anlamsız bir şekilde söktüler. Tekrar takarken zorlandılar. Tamam çok satılan bir alet değil. Fakat hizmet içi eğitimlerde öğretilmiyor mu? En azından videoyla öğretmeleri lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim hocam.quote:
Orijinalden alıntı: ferman1987Hayırlı olsun hocam. Milletin almasına vesile oldun. Sana olmazsa olmazdı. Bana kurulum için gelenlerin bi halttan anladığı yoktu. Süt hortumunu takmak için takılacak yerdeki memeyi sökmeye çalıştılar. O çıkmadan olmaz dediler. Kırılacak diye korkup söktürmedim. Gerisini hallederim diyip postaladım. Onlar gittikten sonra baktığımda memenin ucunun delik olduğunu gördüm. Hortum direk takılacak yani. Britanın filtresini bir türlü oturtamadı su haznesine. İç hazneyi anlamsız bir şekilde söktüler. Tekrar takarken zorlandılar. Tamam çok satılan bir alet değil. Fakat hizmet içi eğitimlerde öğretilmiyor mu? En azından videoyla öğretmeleri lazım.
Makine kullanımı aslında çok kompleks değil.
Kitapçığı bir kere okuyup youtube'da videolara bakarsanız rahatlıkla kullanımını sağlarsınız.
Servis çalışanları bu tip küçük ev aletlerine hakim değiller. Ucuz kurtulmuşsunuz :)
Size yanlışlıkla bir üst model yolladıkları için filtre çıkmış. Bende çıkmadığından yorum yapamadım.
Damacana suyu kullandığımdan su sertliği ayarını 1'e ayarlayıp filtre kullanmamayı düşünüyorum.
Yine takıldığınız bir konu olursa destek olurum.
Keyifli kahveler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
bu kadar parayı soğuk kahve içmek için neden verelim?
bu konuda çok şikayet var.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X