< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ÖZGÜR otomobil sohbet KONUsu (2. sayfa)
-
-
chery de fabrika yerini ayarlamış gibi. arka planda bizimkiler neler istiyor allah bilir. bu kadar uzamazdı bu iş. byd cheery mg baya kalabalık olacak memleket. egea duster parasına düzgün arabalara binilecek...
-
TESLAnın araba satış modeli külliyen saçmalık.
Parayı veren sensin ama onlar sana görev kitliyorlar yerine getirmen gerekiyor... ALOOOO !!! Parayı veren benim, ben müşteriyim, görevi olan biri varsa o da sensin , arabayı getririp teslim etmek senin görevin.
Telefon yok , muhatap yok, birilerine ulaşmak imkansız. STne bir mail atıyorsun 7 gün sonra acaip, alakasız (ve çok kısa) cevap yazıyor
Paramızla rezil olduk. 1 ay oldu parayı ödedik, sigorta yaptırdık, kasko yaptırdık. Kullanmadığımız arabanın sigortaları işliyor. Araba gümrüğü geçti mi o bile belli değil. Ama TESLA bey bizim 1,8 milyonun faizini yesin. Kredi alanlar daha da vahim durumda. Kredilerin ilk ödemesi geldiğinde arabayı aynı gün veya 1-2 gün önce teslim almış oluyorlar.
Şu araba gelsin CİMERe başvuru yapacağım . Bu satış modeli kanunen yasaklansın diye.
-
Hocam yanlis anlamayin ama tek elektrikli araba o muydu. Bu kadar olumsuzsa surec ilk basta almasaydiniz?
Zaten servis parca sorunlari da konusuluyor forumlarda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1 senedir birşey olmadı omoda gayet oturaklı gidiyor yüksek hızda nedense hiç kullanmayanlar atıp tutuyor cherye
-
BYD dolphin'in ncap testini izledim az once, bu arac kadar yan darbelere mukavemet gosteren bir arac pek gormedim cok iyi. Burada paylasmak istedim. Umarim konu disi olmaz :)
https://youtu.be/9H9jeF_ADG4?si=B0YSVNk512qiIkus&t=86
Dolphin:
Golf:
Yeni duster:
ve xc40 fakat bu test 2018'de yapilmis:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -FoundeR- -- 31 Ekim 2024; 10:47:20 >
-
Distrübitör + bayi sistemi çok iyi hocam kimi alt dilim vergiye girmesin diye zam yapar. kimi stoktaki arabayı yok çeker. kimi eşe dosta %10 sana bana %30 dan vergilendirir. %30 a düşmüş Phev hibritler yerine önce %80 deki benzinlileri ittireyimde sonra bakarız diye getirmez. Stok varken her gün arar, azalınca köpek çeker bayi sistemi çok iyi yav tutulan araçta boya koruma aksesuar vs ittirmeye çalışır. Anahtar tesliminde bahşiş ister. serviste de söğüşlemek için öncelikle arabayı bulunduğu ilde ikamet eden hatta Doktor, Avukat vs mesleklere satmak ister.
Tesla sitesine girersin sipariş edersin , ülkeye özel araç düşük vergili araç uydurur. yine sen kur bi anda sıçrarsa mağdur olma diye sabitleme yapar. Servis ve müşteri hizmetleri yetersizliğini kabul etmekle beraber en azından bana göre mevcut sistemden çok iyi
-
Arkadaşlar sakin olun nasil olsa yeni yilda yeni zamlar yeni vergiler gelicek (alıştırildik)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tel maşa olduğu için mi ncap testlerinden 5 yıldız alıyor araçlar?? Aksi kopan troc da var ona bakarsan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Araç rakiplerine göre cok iyi firmanın satış modeli ve müşteri ilişkileri sacmalik mesele o. Hele gelmemiş araca sigorta ödemek tam saçmalık, araç geldiğinde bile fatura teslimden 3 4 gün önce kesiliyor,
Ha başka hiçbir firma zam gelecek fiyat sabitleyin diye aramaz, ya da mobil servis ile hemen sorunu anında çözme odakli çalışmaz o da ayrı her tuhaflık,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya ben o başlığı hatırlıyorum, Adamlar basit tutmuşlar sadece bunda bir şey yokki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir aracın alt takımında kullanılan tel maşa, genellikle daha düşük maliyetli bir çözüm olabilir ancak bazı dezavantajları da beraberinde getirebilir:
1. Düşük Dayanıklılık: Tel maşa, sağlam çelik veya alüminyum alaşımlı parçalara göre daha az dayanıklı olabilir. Uzun süreli kullanımlarda veya zorlu yol koşullarında (çukurlar, bozuk yollar) daha hızlı aşınma ve deformasyon gösterebilir.
2. Sürüş Güvenliği: Tel maşa kullanılan araçlarda, alt takım bileşenlerinin dayanıklılığı zayıfsa sürüş güvenliği tehlikeye girebilir. Özellikle yüksek hızlarda veya virajlarda aracın dengesi bozulabilir.
3. Süspansiyon Sorunları: Tel maşa, süspansiyonun sağlamlığını azaltabilir. Bu da aracın sürüş konforunu düşürerek yol yüzeyindeki titreşimleri ve sarsıntıları daha fazla hissetmenize neden olabilir.
4. Yük Taşıma Kapasitesi: Daha zayıf bir yapı, aracın ağır yükler altında zorlanmasına neden olabilir. Bu durum uzun vadede alt takımın aşırı yıpranmasına ve tamir gereksiniminin artmasına yol açabilir.
5. Daha Fazla Bakım Gereksinimi: Tel maşa kullanılan alt takım, daha sık bakım ve parça değişimi gerektirebilir. Bu da uzun vadede maliyetlerin artmasına yol açabilir.
Bu nedenlerle, daha sağlam ve dayanıklı malzemelerle yapılmış bir alt takım, aracın uzun ömürlü ve güvenli olması açısından daha avantajlıdır.
Amacım bu konuların konuşulabilir olması. Dandikse dandik, iyiyse iyi. Yiğit'i öldür ama hakkını yeme! Atasözümüzün icabını yerine getirmek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
sağ tekeri kopan Cupra Leon'da görmüştüm. Tabi nasıl kullandı malzemesi nedir araştırmak lazım. Ön sağ kaportası da düzgündü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güle güle kullanın. Sorun olmadığı sorun olmayacağı anlamına gelmiyor. Tel maşanın sıkıntılarını bir önceki mesajımda paylaştım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 malzeme kalitesi ve türü önemlidir
2 Gene aynı tamamen malzeme kalitesi önemlidir, bunla ilgili bir veri yaşanmış bir şey yoksa en ufak bir anlami yoktur
3 süspansiyon sağlamlığını azaltmaz, konfor ise geometri ve yay kalitesi ile ilgilidir
4 en ufak bir ilgisi yoktur
Ve en önemlisi tel maşa diye bir otomobil terimi yok. Dökme demir parcalar alimünyum oldu artık Ağırlığı daha ince daha hafif bir parca taşıyabiliyorsa hem konfor artar, hem ağırlık azalır. Bunlarda mühendisliğin hedefleri zaten.
Yani ortada bir veri yoksa sorun çıkardığı ile ilgili falan hiçbir anlamı yok o fotoğrafların, hatta başarılı mühendislik demek,
https://forum.donanimhaber.com/arac-motorlari-ve-suspansiyonlari-iyice-tel-masa-oldu--138107989
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Ekim 2024; 14:57:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ha Çinlilerin güya en gelişmiş olanı tüm destek sistemlerinde batırmış bak bunun verisi var,
https://direksiyon.co/byd-atto-3-surucu-destek-sistemi-euro-ncapten-kaldi/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
memurlar.netVali açıkladı: O ilde BYD'nin yatırım süreci başladıhttps://www.memurlar.net/haber/1116583/vali-acikladi-o-ilde-byd-nin-yatirim-sureci-basladi.html
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bir keresinde uzun yolda önüme cherry 7 mı 8 mı bir tanesi denk geldi.
Araç önümde akordiyon gibi oynarken, benim golfte tek gövde hareketi oluyordu.
Bu aracı premium vs zanneden var forumda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende şu 508 hakkında 2 kelam etmek istiyorum
Test videoların da övüle övüle bitirilemeyen , yol tutuşuydu kalitesiydi ballandıra ballandıra anlatılan , D sınıfı olduğu iddia edilen 508
Aracı 2000 km dir kullanıyorum 2023 makyajlı , Allure donanım sanırım orta paket gibi
Dışarıdan baktığında kara şahin gibi görünen bu yakışıklı aracın önce artılarını söyleyeyim
Bir kere şehir içi gibi düşünürsek serviste egr ile alakalı parça bekleyen asıl aracım insignia dan biraz daha konforlu yumuşak
kolçak benim aracın 2 katı ve daha kullanışlı
Torpido daha büyük
Bagaj elektrikli benim araba da yok
Geri görüş kamerası daha iyi gibi , diğer sensörler vs daha bi detaylı
Şanzıman ikisi de Aisin 8 ileri , fakat bu daha pürüzsüz çalışıyor diyebilirim
Örneğin sağa dik bir dönüş var sürekli kullandığım , benim araç orada 1 den 2 ye atmıyor
bağırmasın diye ben bazen manuele alıp 2 ye alıyorum
uzun inişlerde ise özellikle hız koridoru olduğunu düşünün , hafif yavaşlamak istediğimde 8 den 7 ye hemen çekmiyor
insignia da çok erken tepki verip vites küçültüyor ben bazen manuele alıp 8 e çekiyorum
Silecekler fıskiye değil döndükçe mekanizmadan su bırakması iyi düşünülmüş bence güzel
Motor bu araç 1.5 130hp 4 silindir , benim araç 1.5 122hp 3 silindir ve daha ağır ( ultimate 1700 sanırım )
Yakıt olarak pejo biraz daha iyi , ama performans olarak tüm ülke tarafından gömüldükçe gömülen Opel'in son motoru olan emisyondan ötürü 3 silindirli ürettiği motordan çokta performanslı hissettirmiyor
ilk çalıştırma ve stopta daha sarsıntısız bu kadar , bunun dışında yalıtım olarak da ileri de değil
insignia çift cam kullanıyor pejo çerçevesiz tek cam
artılar ve denk kısımdan sonra gelelim beğenmediğim yönlerine
Insignia da direksiyonu çevirdiğim zaman asfaltta dönen bir tekere yön verdiğimi hissediyorum araç bana bunu iletiyor
Ve bunun sürüş konforu ve kalitesi açısından ne kadar önemli ve iyi bir şey olduğunu 508 gibi direksiyon sistemi balıkçı takasının dümeninden hallice hissiz bir aracı kullanınca anlıyorsunuz
Tek kelimeyle berbat ve kendimi güvende hissetmemi resmen törpülüyor
Bu araç için yol tutuşu öve öve bitiremeyen otomobil test ettiğini iddia eden arkadaşlara diyecek kelime bulamıyorum
Yalın gülmez hariç hakkıyla test eden yok insignia'yı açıp izlemenizi öneririm
Araba resmen C sınıfı gibi iç hacim sunuyor , J kasa Astra bile bundan ferahtı belki de
Sürüş pozisyonu hakkında ne diyeceğimi bilemiyorum , koltuk en alt konumda yere yakın kullanmayı seviyorum opel de olduğu gibi , fakat ekranı görebilmek için direksiyonu da indirmem gerek o da ne ... eğer böyle yaparsam 1.75 boyunda olan benim bacaklarıma değecek neredeyse ve manevra mümkün değil
Sorun yok yukarı kaldır derseniz de sürüş bilgilerinin bulunduğu ekranı göremiyorum , bu nasıl iş ?
Multimedya menüler ise evlere şenlik
Arabanın radyosunu bulamadım , bakın aradım demiyorum elbette bir yer de ama neden ekstra kurcalayayım ?
Lastik basınç sensörü nerede , adblue seviyesi nerede , radyo nerede ?
Opel de bunların hepsinin elinin altında basit yerlerde olması demek ki şımartmış , işçilik yapasım gelmiyor
Evden 3-4 askı aldım gömlek vs var
sol arka kapıyı açtım o da ne tutamak yok , evet 4 tarafta da yok
dedim sağlık olsun 2. çözüm arka kafalığı kaldırıp demirine geçiririz
Yok olmuyor , kafalık tavan tasarımından ötürü demirini göstermiyor yani yükselmiyor
D sınıfı araç üretiyorsun ve gömleğimi takabilecek yer göstermiyorsun ne diyebilirim ki
Adaptif far da Opel gibi çalışmıyor , var bir beyazlık ama yok olmamış dedirtti
Frenleme değinmiyorum , kötü değil ama Opel ezer
Koltuk Opel'in elinin en kuvvetli olduğu konu çok da iyi
sol sinyal kolununalt bölümüne hız sabitleyici kısmını yerleştirmişler
toplam da aşağı yukarı ilerleyen buton , 2-3 buton daha toplam 4-5 butonlu bir bölüm
Tamam burayı da ezberlesek sorun yok görmeyelim
Opel de her şey gözünün önünde ve insan bazen bildiği şeye de hele sürüşle alakalı ise gözüyle görüp basmak ister
Bu bölümü hele aracı sürerken görmek isteseniz de görmek gibi bir şansınız yok , eğilip bakayım deseniz dahi göremezsiniz , 180 derece çevirip direksiyon boşluğundan ancak görürsünüz , bunun neresi normal ?
Şu insginianın Opel elinden yenisinin üretilmemesi , Opelin çatısı altına girdiği pejo nun D sınıfı aracını gördükten sonra insanı bir kez daha üzüyor
-
Ayrıntılı yorum için teşekkürler. Demek ki Insignia'dan 508'e geçilmez.
Peki D sınıfında bir diğer güçlü seçenek olan Accord hakkında görüş ve deneyimi olan var mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X