Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ SOHBET, FİYAT, KIYASLAMA KONUSU (ÖTV İNDİRİMİ, TÜKETİM, DONANIM VB.) (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: hayilmaz1453 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.849
Cevap
156
Favori
129.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rıdvoski kullanıcısına yanıt

    Kötüydü daha kötü olmuş....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ötv zammi için bakanin beklediği rakamlar geldi. Şimdi ölçüp biçer ve bi ötv zammı yapar kesin yoksa bu talep azalmayacak ve cari açık artmaya devam. Keşke sadece %80den satılan luks segmente yapsa. Bide elektiklide %25 ara dilim diyorlar ama sanmam direk 10dan 40a atlaması Togggu kurtarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vampirelf kullanıcısına yanıt

    İçten yanmalılara zam geleceğini sanmıyorum zaten. Vergi yükü %116.


    Yerli üreticiler matrahların artmasını istiyordu %80 olduktan sonra halk ithale kaydı. Bunuda ötv muafiyeti ile dengelemeye çalışıyor hükümet.


    BYD hariç Çinli elektrikliler zaten bitti, içten yanmalılarda da ek %60 gümrükle bitirdiler. BYD'de öyle fiyatlara geldi ki, sanki AB aracı gibi fiyatları var.


    Sanki buram buram elektriğe ayar verecekler gibi duruyor. Ancak orada da Allah'tan TOGG var.


    Ha %10 belki 15 olur belki 20 olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASJV06 -- 7 Ocak 2025; 9:16:43 >
  • ASJV06 A kullanıcısına yanıt

    Yıllık satış rekorlarının kırıldığı yerde tüm araçlara ötv düzenlemesi gelir. Matrahlar düzenlenir, alt limit %90 olur. Yerli araçların fiyatı çok az artar ama ithalleri bitirirler. Elektrikliye de %25 alt limiti gelirse her şey harika olur. Türk Milleti bu kadar araba satın almamalı, diyorlar içlerinden.

  • İstatistik seven biriyim. 1.238.509 araç satışını gruplara göre topladım. 30 bin üstü satan grupları dahil ettim.



    PSA grubu (PEUGEOT+OPEL+CITROEN+DS) 199.197 adet pazar payı %16

    VAG grubu (VW+AUDI+SKODA+CUPRA+SEAT+PORSCHE) 183.976 adet pazar payı %14.8

    Renault grubu (RENAULT+DACIA+ALPINE) 167.937 Adet pazar payı %13.5

    FCA grubu (FIAT+ALFA+JEEP+MASSERATI) 143.646 Adet pazar payı %11.5

    FORD grubu (Ford) 104.907 adet pazar payı %8.5

    Hyundai grubu (Hyundai+Kia) 84.804 adet pazay payı %6.8

    Toyota grubu (Toyota+Lexus) 61.838 adet pazar payı %5

    Chery grubu (Chery+Jaecoo) 60.633 adet pazar payı %4.9

    Mercedes grubu (MERCEDES) 40.227 adet pazar payı %3.25

    BMW grubu (BMW+MINI) 30.539 adet pazar payı %2.5

    Togg 30093 adet pazar payı %2.5


    Diğer tüm kalan markalar pazar payı %10


    Ancak kısaca Nissan %2, Tesla %1, Volvo %1, Mg %1.5 diyebiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASJV06 -- 7 Ocak 2025; 9:54:14 >
  • ASJV06 A kullanıcısına yanıt

    Çok güzel bir paylaşım sağolun,


    Eğer satış cirosu olarak bir istatistik olsa VAG grubu araç fiyatlarının diğer gruplardan %10-30 arası yüksek oldugunu düşünürsek, ciro'da birinci sıraya oturacaktır. VAG grubunun 2. elde bu kadar değerli olmasının sebeplerinden biri de bu olabilir. Fiyat odaklı bir pazar olan Türkiyede VAG'ın ilk sıralara oturması gerçekten ilginç. Distrübütor etkisi, 2. el değeri, kalite algısı gibi bir çok nokta bunda etkili.


    Toyota ve Hyundai grubu fiyat odaklı bir pazar olan Türkiyede gerilerde olması da şaşırtıcı.

  • parabol83 P kullanıcısına yanıt

    Ciroda tabi ki Vag grubu dolayısıyla Doğuş oto tabii ki 1. sıradadır.


    Ancak size katılmadığım bir nokta var, bu sene dönem dönem birçok modelde sıfır karla hatta eksi olarak sattıklarını biliyorum. Zaten Vag grubunun sorunu satışların düşmesi değil karlılığın düşmesi.


    Ancak günün sonunda tüm gruplarda şöyle bir hususta var, bir distribütör veya bayi araba satınca çok para kazanmaz. O arabanın kaskosu, sigortası, aksesuarı, yıllık bakımları ve Allah kimseye göstermesin kaza durumunda tamirattan ciddi para kazanırlar.


    Birde burası Türkiye Avrupa'da azalan talebe karşı çoğu grup, ciddi iskontolarla araba getirdiler, daha önce çıkardığım örneklemeler var ama genel olarak Türkiye'ye vergisiz haliyle, AB'ye göre %30-40 iskontolu gelen araçlar oldu.

  • En büyük üreticiler
    1- Volkswagen
    2– Renault-Nissan-Mitsubishi
    3- Toyota
    4- Stellantis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En çok satan otomobiller
    SIFIR ARAÇ SOHBET, FİYAT, KIYASLAMA  KONUSU (ÖTV İNDİRİMİ, TÜKETİM, DONANIM VB.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Bu neymiş böyle ya, 350 kişilik araç sahipleri grubunda bu sorunların hiçbirini duymadım görmedim ve hatta yaşamadım. İnsanların hakkına girmeyin.

  • Rıdvoski kullanıcısına yanıt

    BYD ? (ben mi göremiyorum)

  • Efsane denilen golf son sırada o paraya. golf alinmaz dedikçe golf övenlere gelsin, neymiş malzeme kalitesiymis. yav aşağı yukarı psada aynı kalitede hiç olmazsa donanım bol ve fiyat ucuz. Halk akillaniyir galiba sonunda.
    Byd ocakta bu kadar satsin tebrik edecem bunlar kapora verenlerin satışı çoğu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • savascantek kullanıcısına yanıt

    Yeni geldigi icin bu listede yer aliyor.

    SIFIR ARAÇ SOHBET, FİYAT, KIYASLAMA  KONUSU (ÖTV İNDİRİMİ, TÜKETİM, DONANIM VB.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    Bu sorunları yaşayan ioniq konusundaki DH’deki üyelerle birlikte etiketlersem özür borcunuz olacak mı ?

    Pazar günü 150 kilometredeki ioniq balata kırmasına rağmen “sorunu yok” diyen kişiyi ters köşeye yatırdım mdv23 adlı kullanıcı idi sanırım

    İoniq ICCU yaz çıkan sonuç ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 7 Ocak 2025; 12:28:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Çaptan 2-3 tane araçla genel konuşma. 500 km de akü sorunundan dolayı yolda kalmış passat cc aracım var. 10000 km ye dek çözülemedi sorunu, 6. yolda kalıştan sonra akü değişti. Bunlar kul yapısı, Allah yapısı değil. Milyonda bir de olsa olabiliyor. Kronik bir durum DEĞİL.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    2-3 değil zaten kaç tane sattı ki İoniq topu topu ?

    Sorunsuz diye ioniq savunanlara tepki göstermek zorundayız

    DSG olunca alman yapısı, ioniq olunca kul yapısı öyle mi ?

    İoniq ICCU sorunu kesinlikle DSG’den daha büyük bir sorun trim sesleri ekran sorunları şarj sorunları vs. hepsi gerçek dayanakları ile ioniq ana konuya sorabilirsiniz. İsim isim sayarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 7 Ocak 2025; 12:45:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Forumda sürekli kötülenen,yerden yere vurulan,üvey evlat muamelesi gören PSA grubu 200.000 satış ile pazar lideri olmuş.Aralık ayında 1300’e Citroen C4/C4X,1500’e Peugeot 408 fırsat araçlarıdır derken kayış falan diyenler satış rakamlarına bakabilir.Bu forumda konuşulanların tersini yapanlar her zaman kazanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Say bekliyoruz, bütün konuyu baştan sona okudum bana külah anlatma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    İoniq konusunda üye üye etiketledim

    Mesajım silindi.

    İoniq sorunları diye bir konu aç tek tek isim isim açıklayıp ifadelerini almazsam namerdim

    Hepsi ioniq konusunda mevcut olan sorunlarını beyan etmiş DH üyeleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.