Şimdi Ara

SIFIR ARAÇTA MOTOR DEĞİŞTİRMEK İSTİYORLAR(ARAÇ DEĞİŞİMİ KABUL EDİLDİ-ASTRA K) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
306
Cevap
7
Favori
21.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Doğuş olsa sizden para bile talep ederdi .

    Geçmiş olsun hocam, ucuz atlattınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Değişimin nedeni attığın email değil, sorununun ciddiyeti ve sizin motor değişimine onay vermemeniz, hepsi bu.



    Bu emaili atmasan da değişim yapılacaktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Değişimin nedeni attığın email değil, sorununun ciddiyeti ve sizin motor değişimine onay vermemeniz, hepsi bu.



    Bu emaili atmasan da değişim yapılacaktı.


    Hayır, kesinlikle atttığım maildi. Bunun için iki örnek vereceğim sana. Bir; hem forumdan hem de kendi çevremden toplam 5 adet birebir ya da benzer case var. Araçlar max bir senelik ve üretim hataları var. Beşinde de opel yenilemeyi reddetti, ve beş örneğin dördünde ort. 1,5 senelik sürecin sonunda araç değişimleri yapıldı. Son örnekte ise yanılmıyorsam arızaya sebep kullanıcı hatası idi, bu sebeple sadece onarım yapıldı. Yani ben dersimi iyi çalıştım bu konuda.

    İki, bugün sabah call centerı aradım ve daha önceden kaydımı oluşturduğum araç değişim ne oldu diyerek bilgi almak istedim. Telefondaki hanımefendi sizin dosyanız ''legal dosya'' konumuna dönüştürülmüş bu sebeple x bey ilgileniyor dedi. Legal dosya nedir dedim. Üst yönetim tarafından yönlendirilen dosya diyerek ağzından kaçırmış oldu. Durum bundan ibaret.




  • günlerdir bu sayfayı takip ediyordum sonuç ne olacak diye. başıma gelmediğinden ve nasıl bir prosedür uygulanacağını bilmediğimden olumlu yada olumsuz fikir beyan edemedim ama sizin adınıza ne kadar sevindim anlatamam. gözünüz aydın, yeni arabanızı güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Değişimin nedeni attığın email değil, sorununun ciddiyeti ve sizin motor değişimine onay vermemeniz, hepsi bu.



    Bu emaili atmasan da değişim yapılacaktı.


    Hayır, kesinlikle atttığım maildi. Bunun için iki örnek vereceğim sana. Bir; hem forumdan hem de kendi çevremden toplam 5 adet birebir ya da benzer case var. Araçlar max bir senelik ve üretim hataları var. Beşinde de opel yenilemeyi reddetti, ve beş örneğin dördünde ort. 1,5 senelik sürecin sonunda araç değişimleri yapıldı. Son örnekte ise yanılmıyorsam arızaya sebep kullanıcı hatası idi, bu sebeple sadece onarım yapıldı. Yani ben dersimi iyi çalıştım bu konuda.

    İki, bugün sabah call centerı aradım ve daha önceden kaydımı oluşturduğum araç değişim ne oldu diyerek bilgi almak istedim. Telefondaki hanımefendi sizin dosyanız ''legal dosya'' konumuna dönüştürülmüş bu sebeple x bey ilgileniyor dedi. Legal dosya nedir dedim. Üst yönetim tarafından yönlendirilen dosya diyerek ağzından kaçırmış oldu. Durum bundan ibaret.

    Motor değişimi basit bir arıza değil, senin buradaki en doğru hareketin motor değişimine onay vermemen, onay verseydin aracını değiştirmezlerdi.

    Bu başlıkta şunu gördük ki insanlar artık biraz daha bilinçli, bu güzel bir şey, yanlış yazılan ve yorumlanan bir sürü kanun maddesi de yazıldı ki bence bu çok önemli değil, insanımızın araştırması güzel.

    Diyeceğimi dedim, konu açıldığından beri, değişimin olabileceğini, bunun da ihtimaller arasında olduğunu da belirttik, değişim olmasaydı Opel müşterisini mağdur etmiş olacakti, değer kaybı, sıfır araçta motor değişikliği, sorun rutin değil, 40 yılda bir olacak sorun vs.

    Sana göre attığın emaildir, bana göre zaten değişim yapılacaktı, geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 26 Eylül 2016; 17:29:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İşte müşteri memnuniyeti. İşte doğru düzgün bir şirket.

    Ne oldu şimdi.

    Opel belki bir araç parası kaybetti ama emin olsunlar onlarca potansiyel müşteri kazandı. Şimdi adamların gözümdeki yeri daha farklı.

    Ayrıca gm yönetim kuruluna ulaşılabiliyor olmak müthiş bi şey. Adamlardaki mütevaziliğe bak.

    Biz alışık değiliz böyle tavırlara birer ortadoğu ülkesi vatandaşı olarak.

    Biz kardeşler düğün salonuna gitsek sahibiyle görüşemeyen millet olarak gm yönetim kurulu ağır geldi.

    Bravo opel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg

    millet şanzıman yüzünden yollarda sürünürken bir de tehdit belgesi imzalatanlar okusunlar bunları,helal olsun opele.Biz adamların servislerine laf ederken araç değişimine kadar gitmişler.




  • Yeaw kabul et işte ne güzel sandık motor, opel hayatta vermez araba vs vs diyenler vardı ne oldu onlar?
  • Bende mesaj yazmayıp konuyu takip edenlerdenim, karara çok sevindim hakkınızı almışsınız, kutlarım 👏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değiştirebiliyorsanız aracı değiştirin, yoksa motorun değişmesine göz yumun.

    Düzenleme: aracı değişmiş opel, te rik ediyorum. Sıfır alacağınız aracı, aracı aldığınız rakamdan 5000₺ altına satmaya ne dersiniz? bindiğinizd sayarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖzGüR-LüK -- 26 Eylül 2016; 20:21:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla opele olan saygım arttı. Bu başlığı görünce biraz çekinmiştim astraya yanaşmaktan, şimdi gönül rahatlığıyla alınabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok guzel haber olmuş sizin için.
    Opeli takdir ettim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darthvader- D kullanıcısına yanıt
    Konuya cevap yazmasam da takip edenlerden biri de bendim. Örnek oluşturacak çözüm yollariniz var. Böyle bir durumda ulaşmaya çalışacağım yegane kisisiniz. Geçmiş olsun. Yeni arabanızı güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aksam vakti gordugum en guzel haber.inanin cok mutlu oldum.gule gule binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler işte bu.Kendi aracım gibi sevindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opeli niye tebrik ediyorsunuz, arkadaşı tebrik edelim. Hakkını sonuna kadar aramış, hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: knopix2626

    Opeli niye tebrik ediyorsunuz, arkadaşı tebrik edelim. Hakkını sonuna kadar aramış, hayırlı olsun.

    Opel yerine vw olsaydi hele ki doğuş olsaydi sizce neler olurdu hocam bi fikrini var mı

    Helal olsun hocam yeni arabanız hayırlı uğurlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler, adınıza sevindim. Güzel günlerde kullanın yeni aracınızı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum haklı olan sendın aracın daha bır kac aylık...ama turkıyemde bazı şeyler farklı oluyordu ..opeli kutlarım..bari başka bır renk secseydin ya...))
  • Darthvader- D kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.