< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darthvader- -- 26 Eylül 2016; 14:16:29 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darthvader- -- 26 Eylül 2016; 14:16:29 > |
Arkadaşlar herkese merhaba,
Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler. Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi. Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum. Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :) Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz. Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm. Syg |
Tebrik ederim hocam. Opele değil size helal olsun. Ama daha çok şu yukarıdaki 4 sene müdürlük yapan herife kapak oldu ya
Neymiş opel değişmezmiş. 3 sene çalış dersine falan. Al işte böyle yedirirler adama lafını. Değişti mi opel? Değişti peki senin iddian nerede? |
Yahu kullanıcı dediğimiz sen ben gibi insanlar kaputu açıp herşey yolunda mı diye kontrol etmek zorunda mı? Var mı böyle saçmalık...
Arabayı yapan üretici belli bir bakim periyodu belirlemiş, o periyotlarla yetkili servise gittiğimiz ve herhangi bir kazaya karışmadığımız sürece oluşabilecek tüm arızalar üretici firmanın sorumluluğundadır. Şahsen çevremdeki insanların çoğu da ömründe hiç kaput açmamış, bakımdan bakıma servise uğrayan kişilerdir. Ayda bir kaputu açıp yağını, suyunu, hortumunu kontrol edin, etmezseniz oluşabilecek arızaları garanti dışı bırakırız diyen bir üreticiyi de ne duydum ne de gördüm. Ha öyle bir üretici varsa bilelim de aklımızda bulunsun, bir daha kapısından bile geçmeyiz... Sıfır alınan bir araba daha ilk ayda böyle bir arıza çıkartıyorsa bunun tek sebebi üretim hatasıdır. Ya işçilik hatası vardır ya da takılan parça hatalıdır, her durumda sorumluluk ureticidedir. Hukuki olarak da ayıplı mal satmış durumdadır ve tuketiciyi koruma yasasına göre de yenisiyle değiştirmek, arızayı giderip fiyatta indirim yapmak ya da araç bedelini iade etmekle yükümlüdür. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gazeteciya -- 27 Eylül 2016; 19:19:52 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paco-De Lucia -- 21 Eylül 2016; 11:57:01 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sissa -- 27 Eylül 2016; 0:24:31 > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TITAN291 -- 21 Eylül 2016; 13:04:43 > |
|
|
|
|
|