Şimdi Ara

SIFIR ARAÇTA MOTOR DEĞİŞTİRMEK İSTİYORLAR(ARAÇ DEĞİŞİMİ KABUL EDİLDİ-ASTRA K) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
7
Favori
21.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motoru degıstır sandık motoru kabul etmıyorsun daha ne ıstıyorsun falan dıyen kekolar nerde
    Sizin gibilere itelemekten adamlar kazanc rekorları kırıyor.
  • Gözününüz aydın bu yüzden Opel aldık
  • Herkesin aklında tek soru: Eski araca ne olacak?
    Bu arada hayırlı olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WSniper10

    Motoru degıstır sandık motoru kabul etmıyorsun daha ne ıstıyorsun falan dıyen kekolar nerde
    Sizin gibilere itelemekten adamlar kazanc rekorları kırıyor.

    Aynen hocam böyle kekoları sömürüyorlar
    , ayrıca sevindim güle güle kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XQS -- 27 Eylül 2016; 8:12:48 >
  • Turkiyede tüketici kazanmaya başladı. Tebrik ederim turumunuzdan dolayı.

    Daha 1 aylık aracın motoru değişirse insanda ne heves ne keyif kaliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu günlerdir takip ediyorum. Öncelikle hayırlı olsun diyorum. Değişim kararına çok sevindim, OPEL bu hareketiyle benide kendine bağladı, ilk sıfır alacağım araçta bu topic inanın çok etkili olacak, Yanlız cahilliğimi mazur görün, Ben ve benim gibi birçok arkadaşın merak ettiği bir şeyi sormak istiyorum, OPEL veya başka marka hiç fark etmez üst yönetimin mail adreslerine nasıl ulaştınız ? Bir sosyal platform falan mı kullandınız yoksa kendi sitelerinden mi çıkardınız çok merak ettim, Bunu Sadece araç için değiş diğer bütün markalar için merak ediyorum. Tekrardan hayırlı olsun diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg

    Sokaktan 200 insan çevirelim hemen hemen hepsi bu durum karşısında derki "ee iyi de zaten olması gereken bu". Ki benim şahsi kanaatim de bu yönde. Dünyanın parasını verip araba alıyorsunuz, tabiki de yenisini vermek zorundalar. Bunun nasıl aksi savunulabilir, anlayamıyorum. Yemin ederim anlayamıyorum.

    Fakat ne yazıkki Tr'de (VAMPİR) özel sektör bizi öyle bir hale getirdiki, olması gereken şeylere mutlu olup seviniyoruz.

    Tekrardan geçmiş olsun, yeni aracınızı güle güle kullanın, Allah kaza bela vermesin.

    Saygılar.




  • güzelim araç çöp olacak yazık günah be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler, burada konunun uzmanı olarak, yıllarca otomotiv sektöründe üst düzey görev yapmış biri olarak konuyu geniş bir biçimde ele almak istiyorum.

    maalesef ülkemizde tüketici kanunlarını tüketiciler yanlış anlıyor. her zaman koşulsuz tüketici haklı olacakmış zannediliyor, ve cıngar çıkarıp, ortalığı ayağa kaldıranlar yüzünden olaylar yanlış anlatılıyor. bu yüzden gerçek mağdur olanlarda hakkını alamıyor.

    şimdi öncelikle şu arkadaşa bakalım. gidip kredi ile araç konusunda çok da deneyimli olmadığı halde gidip sıfır araç alıyor. aracı tanımıyor. ve basit bir hortum çıkması yüzünden aracın motoruna hasar veriyor. bir kere hortumun çıkmış olması hemen farkedilecek bir durumdur. ve araca hemen zarar verecek bir konu da değildir. zira bu araçta hemen hararetin yükselmesini farketmesi gerekirdi. hortumun çıkması muhtemelen hevesle motor yıkatan tüketicinin suçu. alman disiplini ile üretilen bu araçlarda böyle basit hatalar olmaz.

    normalde tamamen kullanıcı hatası bir durum. avrupa da olsa, bu şekilde gitseniz garanti kapsamında o hortumu yerine bile takmazlar çünkü %100 siz hatalısınız. adamlar motoru değiştirmeye kadar teklif etmişler ancak işte klasik türk tüketicisi şımarıklığı ortalığı ayağa kaldırmış.

    özet olarak tamamen tüketici tecrübesizliği ve hatasından kaynaklanan bu olay yüzünden opel'in çok üstüne gidilmiş. sonra da ağlıyoruz tabi neden bu arabalar ülkemizde bu kadar pahalı, neden bütün modeller gelmiyor diye. aracın soğutma suyu hortumunun çıktığını bile farkedemeyecek insanlar araba alıp, üstüne de böyle ortalığı ayağa kaldırırsa sonuç bu olur ne yazık ki :(

    bir de arkadaş aklımla kazandım demiş. kusura bakma ama cehalet ve yüzsüzlükle kazanılmış bir sonuç bu. burada opel bir güzellik yapmış. 1 aylığına yedek parça başına %10 zam yapar çıkarır zararını. yani böyle insanların zararını kalan vatandaş çeker.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonerta -- 27 Eylül 2016; 10:47:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tebrik ederim, en baştan motor değişimi kabul etmemeniz güzel olmuş. Herkese faydalı bir konu oldu.
  • sonerta S kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamayın, fakat 2200 km deki aracın neden motorunu yıkatsınki araç sahibi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 27 Eylül 2016; 12:20:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    iyi günler, burada konunun uzmanı olarak, yıllarca otomotiv sektöründe üst düzey görev yapmış biri olarak konuyu geniş bir biçimde ele almak istiyorum.

    maalesef ülkemizde tüketici kanunlarını tüketiciler yanlış anlıyor. her zaman koşulsuz tüketici haklı olacakmış zannediliyor, ve cıngar çıkarıp, ortalığı ayağa kaldıranlar yüzünden olaylar yanlış anlatılıyor. bu yüzden gerçek mağdur olanlarda hakkını alamıyor.

    şimdi öncelikle şu arkadaşa bakalım. gidip kredi ile araç konusunda çok da deneyimli olmadığı halde gidip sıfır araç alıyor. aracı tanımıyor. ve basit bir hortum çıkması yüzünden aracın motoruna hasar veriyor. bir kere hortumun çıkmış olması hemen farkedilecek bir durumdur. ve araca hemen zarar verecek bir konu da değildir. zira bu araçta hemen hararetin yükselmesini farketmesi gerekirdi. hortumun çıkması muhtemelen hevesle motor yıkatan tüketicinin suçu. alman disiplini ile üretilen bu araçlarda böyle basit hatalar olmaz.

    normalde tamamen kullanıcı hatası bir durum. avrupa da olsa, bu şekilde gitseniz garanti kapsamında o hortumu yerine bile takmazlar çünkü %100 siz hatalısınız. adamlar motoru değiştirmeye kadar teklif etmişler ancak işte klasik türk tüketicisi şımarıklığı ortalığı ayağa kaldırmış.

    özet olarak tamamen tüketici tecrübesizliği ve hatasından kaynaklanan bu olay yüzünden opel'in çok üstüne gidilmiş. sonra da ağlıyoruz tabi neden bu arabalar ülkemizde bu kadar pahalı, neden bütün modeller gelmiyor diye. aracın soğutma suyu hortumunun çıktığını bile farkedemeyecek insanlar araba alıp, üstüne de böyle ortalığı ayağa kaldırırsa sonuç bu olur ne yazık ki :(

    bir de arkadaş aklımla kazandım demiş. kusura bakma ama cehalet ve yüzsüzlükle kazanılmış bir sonuç bu. burada opel bir güzellik yapmış. 1 aylığına yedek parça başına %10 zam yapar çıkarır zararını. yani böyle insanların zararını kalan vatandaş çeker.

    SANA ÇOK AMA ÇOK UZUN VE HER SATIRININ CEVABINI İÇEREN BİR CVP HAZIRLAMIŞTIM AMA GERÇEKTEN DEĞMEZSİN, SADECE İNSANLARA İFTİRA ATMADAN ÖNCE ALLAHTAN KORKSAYDIN. SENİN PROVOKATİF MAİLLERİNE CEVAP YAZMAYACAĞIM SADECE ALLAHA HAVALE EDECEĞİM.




  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    örnek olarak verdim. ben de şu şekilde sorayım. 2200 km'de çıkmamış hortum neden bir anda çıksın. 2200 km belki az geliyor size. bu araç ortalama 70 km hızla dakikada ortalama 2500 devir ile seyahat etmiştir. yani 31 saat motor çalışmış. Toplamda 1860 dakika eder. bu da 4.650.000 adet motor tur sayısı demek.
  • sonerta S kullanıcısına yanıt
    Benim aracım ford.
    Özel servise gittim tüm araçların motorlarını yıkıyorlar.
    Hicbir zararı yok,
    Biz hepsini yıkıyoruz dediler.
    Kirli olması daha kötü dediler.

    Bende lpg vardı yıkatmadım.

    Hangisi doğru?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonerta S kullanıcısına yanıt
    Eger siz Turkiye'de ust duzey gorev yapiyorsaniz, arkadasin opel'in yurtdisindaki yetkililerine ulasarak konuyu cozmesi ve bu sekilde cozume ulasmasi bana mantikli geliyor, sizin mantiginizda motor ustasi olmadan araba almak sacma zaten, Kardesim bende bilmiyorum sagindan solundan hortum cikarsa araca ne olacagini, yepyeni bir arabada birseyler hataliysa onun yuzunden cikan sonuclardan da firma sorumludur, ben arabanin parcasini, hareretini bilmek zorunda degilim hele ki turkiye'deki sartlarda milyarlarca odeme yaptiktan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soner76 kullanıcısına yanıt
    ben şahsen 2. el araç alsam motoru kirli araç tercih ederim. bir sızıntı v.s. varsa görmüş olurum. daha sonra servis bakımı sırasında elle uygun kimyasallarla yıkatılabilir. ama oto yıkamacılara verilmez aman diyeyim.
  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    hayır öyle değil. diyelim aracın lastiğini değiştirdiniz. ama düzgün takamadınız. ve araç gidedrken lastik bijonlarda kurtulup söküldü. sizde farketmeden bir süre gittiniz. bu üreticinin suçumudur? bu da onun gibi.
  • sonerta S kullanıcısına yanıt
    Arkadas suz haznesinin motora baglanan borusunun cikmasi/arizalanmasindan bahsediyor, tuketicinin su haznesi borusuna bir mudahalesi var mi? Ya da normal bir vatandas onunla ugrasir mi? Sizin verdiginiz ornekte tuketici kendi capinda birseyler yapiyor ve kendi eylemi sonucunda birsey ortaya cikiyor, ben bu olayda boyle birsey gormuyorum, arabanin tamamen hatasiz olmasindan firma sorumlu, ben gidipte su haznesi borusunu mu kontrol edecegim yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    iyi günler, burada konunun uzmanı olarak, yıllarca otomotiv sektöründe üst düzey görev yapmış biri olarak konuyu geniş bir biçimde ele almak istiyorum.

    maalesef ülkemizde tüketici kanunlarını tüketiciler yanlış anlıyor. her zaman koşulsuz tüketici haklı olacakmış zannediliyor, ve cıngar çıkarıp, ortalığı ayağa kaldıranlar yüzünden olaylar yanlış anlatılıyor. bu yüzden gerçek mağdur olanlarda hakkını alamıyor.

    şimdi öncelikle şu arkadaşa bakalım. gidip kredi ile araç konusunda çok da deneyimli olmadığı halde gidip sıfır araç alıyor. aracı tanımıyor. ve basit bir hortum çıkması yüzünden aracın motoruna hasar veriyor. bir kere hortumun çıkmış olması hemen farkedilecek bir durumdur. ve araca hemen zarar verecek bir konu da değildir. zira bu araçta hemen hararetin yükselmesini farketmesi gerekirdi. hortumun çıkması muhtemelen hevesle motor yıkatan tüketicinin suçu. alman disiplini ile üretilen bu araçlarda böyle basit hatalar olmaz.

    normalde tamamen kullanıcı hatası bir durum. avrupa da olsa, bu şekilde gitseniz garanti kapsamında o hortumu yerine bile takmazlar çünkü %100 siz hatalısınız. adamlar motoru değiştirmeye kadar teklif etmişler ancak işte klasik türk tüketicisi şımarıklığı ortalığı ayağa kaldırmış.

    özet olarak tamamen tüketici tecrübesizliği ve hatasından kaynaklanan bu olay yüzünden opel'in çok üstüne gidilmiş. sonra da ağlıyoruz tabi neden bu arabalar ülkemizde bu kadar pahalı, neden bütün modeller gelmiyor diye. aracın soğutma suyu hortumunun çıktığını bile farkedemeyecek insanlar araba alıp, üstüne de böyle ortalığı ayağa kaldırırsa sonuç bu olur ne yazık ki :(

    bir de arkadaş aklımla kazandım demiş. kusura bakma ama cehalet ve yüzsüzlükle kazanılmış bir sonuç bu. burada opel bir güzellik yapmış. 1 aylığına yedek parça başına %10 zam yapar çıkarır zararını. yani böyle insanların zararını kalan vatandaş çeker.

    aynen katılıyorum bizim millet çok yüzsüz,bi arkadaş sıfır duster almıştı bir hafta sonra yakıt deposunu delmişler elle delinmiş belli zaten plastik,adam servisi ayağa kaldırıp cıngar çıkardı mailler tehditler felan garanti kapsamında yaptılar ücretsiz 2 bin liralık işi.

    sonrada pişkin pişkin sırıtıp tornavidayla delmişler diyo, teebiyesiz bide hiçbir cumayı kaçırmıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    birincisi araba kullanıyorsan aracın yağına suyuna haftada bir bakacaksın. lastik basınçlarını kontrol edeceksin. şöyle bir göz gezdirilse bu tarz sorunlar farkedilir. bakın bu sorun tasarımdan kaynaklı sürekli bu modellerde yaşanan bir durum değil. maalesef tüketici kaynaklı bir sorun olduğu ortada. ben motor yıkamaya çalışırken, oto yıkamacının neden olduğu bir sorun olduğunu düşünüyorum. ama araca havalı korna, xenon far ya da bu tarz şeyler takılırken de sorun olabiliyor.

    şu meşhur bir ford transitçi vardı aracın fanı çalışmadı motor kitledi diye afiş hazırlatan. adamın servis onayı olmadan termoking kasa yaptırdığı ortaya çıkmış. maalesef opel türkiye'de başıboş kalmış bir marka. bakın net söylüyorum volkswagen'de böyle bir sorun çıksa, servis parasını vermeden o hortumu yerine bile takmaz.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.