Şimdi Ara

SIFIR ARAÇTA MOTOR DEĞİŞTİRMEK İSTİYORLAR(ARAÇ DEĞİŞİMİ KABUL EDİLDİ-ASTRA K) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
306
Cevap
7
Favori
21.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Medeni insan hakkından fazlasını koparmak için uyanıkça, inatla laf anlamaz tavırla davranmaz. Adamlar motor değilecekler. İsteseler üst kapağı tornaya götürüp, bloğu taşlamaya verip, 25 liralık contayı değiştirip verirlerdi. Bakın bunlar yüzünden tüm tüketiciler mağdur oluyor. Servis prosedürleri ağırlaşıyor. Servis görevlileri insiyatif almaktan çekindiklerinden prosedürler çoğalıp işlemler uzuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    Olayın gidişatını iyi okuyun. Arkadaş ben makine mühendisiyim nerde yazıyor öye birşey dedi. Ben de direk gönderdim kullanma kılavuzunun en başındaki uyarılar kısmını. Ben burada olayı mühendis gözü ile değerlendirmiyorum. Konuyu açan arkadaş bakın ben şöyle akıllıyım böyle uyanığım demiş. Motor tamiratı ile gönderilebilinecekkem yeni motor önerilmiş. Yok illa yeni araba isterim demiş. Muhtemelen de alamayacak. Garanti konusunda hergün servise gelip rezalet çıkaranlardan bıktı bu sektör. Debriyaj balatasını sıyıran, silecek lastiğini yırtan, bu araba çok yakıyor diyen garantiye başvuruyor. Servisler ana baba günü. Herkese ayrı şaf anlatmak gerek. Kibar oldukça üste çıkıyorlar.

    TÜketici yasalarını iyi okuyun bence. Dünyada da benzer uygulamalar hatta daha sertleri var tüketiciyi korumak için. Ben 1 ay biliyordum meğer 6 ay içinde üründe garanti kapsamında kalan bir üretim hatasından kaynaklı bir sorun var ise yenisi ile değiştirilmek zorundadır. burada sizin görüşünüzün bezmiş olmanızın zerre önemi yok. orasını sileceğini balatasını bilemem aracın ama bu motor. aracın kalbi. bir tuttuğunuz parçalarla yakından uzaktan alakası yok.
    o hortum çıktığında o aracın çalışmaması lazım. onu tasarlayan mühendis o kadar kritik bir parça ise ona bir sigorta koymak zorunda. 2 dolarlık silecek pompasına 10 kuruşluk sigorta koyan firmalar bunu gözden kaçırıyorsa ben yetkinliğinden bile emin olmadığım birilerinin tamir ettiği 100bin tllik ürünü kapısında yakarım kimse kusura bakmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    Medeni insan hakkından fazlasını koparmak için uyanıkça, inatla laf anlamaz tavırla davranmaz. Adamlar motor değilecekler. İsteseler üst kapağı tornaya götürüp, bloğu taşlamaya verip, 25 liralık contayı değiştirip verirlerdi. Bakın bunlar yüzünden tüm tüketiciler mağdur oluyor. Servis prosedürleri ağırlaşıyor. Servis görevlileri insiyatif almaktan çekindiklerinden prosedürler çoğalıp işlemler uzuyor.

    Anlasamadigimiz nokta şu. Siz diyorsunuz ki bu arkadaş hakkından fazlasını istiyor. Ben diyorum ki hakkından fazlasının takdiri size de bana da ait değildir öncelikle tarafların arasındaki anlaşmaya bağlıdır taraflar anlasamazsa hakem mahkemedir. Ki bu örnekte taraflar anlaşmış. Dolaysıyla kişi hakkindan fazlasını istememiş. Haa opel deseydiki sen hakkindan fazlasını istiyorsun ben motoru değiştirir gwcerim.bu noktada bile bu arkadaşa bu şekilde suçlama getiremezdiniz çünkü olay yargıya intikal edecekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam sizi tebrik, GM'e teşekkür ederim. Bir daha böyle bir olayı yaşamamanız temennisi ile.

    Çözülmesi hakkında ki konuyu ilk sayfaya editlerseniz çok iyi olur ama. Bir daha yaşayan olursa sayfalarda kaybolmasın. İlk sayfadan görsün çözümünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam çok sevindim
    Sen burdakilere bakma çoğu adam babasının fabrikası gibi bağlıdır bazı markalara
    Siz haklıydınız ve hakkınızı aldınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç değişimi yapılmasına sevindim. Yorumlara bakıyorum millet yok motor değişimini kabul etseydin söyle böyle. Niye firmalardan bu kadar korkuyoruz ? Amerika da falan olsa durum ne olurdu ?

    Ayrıca kimse aracının soğutma suyunun hortumunu kontrol etmek zorunda değil.

    Kişisel olarak lastik basınçları vb. ufak şeyler bakılabilir ama bu araçların belirli bakım periyotları ve garantileri var. Madem bu periyotları veriyorsun bu aralık dışında bana ekstra uğraş yükleyemezsin.
  • Adam 0 aldıgı arabanın sağını solunu kontrol etmek zorunda değilki. Sonuçta firma bu araca garanti vermiş. Eğer firmanın hatalarını ben kontrol edeceksem garantinin anlamı ne. Ayrıca farz edin ki ben kontrol ettim fakat göremedim ne olacak peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Arabayı değiştirmiş olmanıza sevindim yapılması gereken yapılmış. Yalnız yasanın verdiği hak ile değil de intermediate seviyesinde bile olmayan bir mektupla bu konuyu çözdüğünüze inanmanız gülünç olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ray Kurzweil -- 27 Eylül 2016; 21:38:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skidproof

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Arabayı değiştirmiş olmanıza sevindim yapılması gereken yapılmış. Yalnız yasanın verdiği hak ile değil de intermediate seviyesinde bile olmayan bir mektupla bu konuyu çözdüğünüze inanmanız gülünç olmuş.



    Evet haklısınız ingilizcem çok iyi değildir, hazırlık vs okumadım o tarafta ama üniversite eğitimimi almanyada aldığımdan dolayı asıl mailin ilk tarafı almancaydı ama o kısmı herkes anlayamayacagı için paylaşmadım. Ayrıca yurtdışında dikkate alınmak için IELTS den 7.5 almak gerektiğini de sanmıyorum. En azından almanlar onu çok dikkate almazlar :) Yasal hakkımda olsa ben bu işin başka türlü olduğuna inanmıyorum...farkındayım size garip gelebilir ama nedenlerini önceki msjlarımda anlatmıştım hala bu düşüncedeyim. Beni opelden ilk aradıklarında "yüksek tonlu bir sesle mailiniz gerekli yerlere ulaştı, bize yönlendirme yapıldı" lafı hala kulaklarımda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-


    quote:

    Orijinalden alıntı: skidproof

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Arabayı değiştirmiş olmanıza sevindim yapılması gereken yapılmış. Yalnız yasanın verdiği hak ile değil de intermediate seviyesinde bile olmayan bir mektupla bu konuyu çözdüğünüze inanmanız gülünç olmuş.



    Evet haklısınız ingilizcem çok iyi değildir, hazırlık vs okumadım o tarafta ama üniversite eğitimimi almanyada aldığımdan dolayı asıl mailin ilk tarafı almancaydı ama o kısmı herkes anlayamayacagı için paylaşmadım. Ayrıca yurtdışında dikkate alınmak için IELTS den 7.5 almak gerektiğini de sanmıyorum. En azından almanlar onu çok dikkate almazlar :) Yasal hakkımda olsa ben bu işin başka türlü olduğuna inanmıyorum...farkındayım size garip gelebilir ama nedenlerini önceki msjlarımda anlatmıştım hala bu düşüncedeyim. Beni opelden ilk aradıklarında "yüksek tonlu bir sesle mailiniz gerekli yerlere ulaştı, bize yönlendirme yapıldı" lafı hala kulaklarımda...

    İlginç doğrusu Almanlarda da ahbap çavuş ilişkisi var demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skidproof


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-


    quote:

    Orijinalden alıntı: skidproof

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Az önce opel türkiyeden aradılar ve araç değişim talebinin kabul edildiğini sağolsunlar bildirdiler.

    Öncelikle burada zaman ayırıp fikirlerini beyan eden ve beni yönlendirmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Bu sonuca nasıl geldim size söyleyeyim. Aslında çoğu arkadaşın da belirttiği gibi olay normal şartlarda büyük ihtimal mahkeme aşamasına gelecekti. Ancak ben hem sizlerden duyduğum hem de kendi çevremdeki örneklerden farklı bir şekilde GM ve Opel üst yönetimine attığım mail işin rengini değiştirdi.

    Daha önce de belirttiğim gibi, kendimde çokuluslu bir firmada çalıştığımdan bu tip süreçlerde ana firmaya atılan bir mail işi çok değiştirir. Tabiri doğru olursa (bu hususta fazla mütavazi olamayacagım) aklımı kullanarak bu süreçte fark yarattığımı düşünüyorum.

    Ama yinede büyük bir müşteri memniyetine yol açan Opel Türkiye ekibine sizin nezdinizde de teşekkürü bir borç bilirim. Bundan sonra hep opel alacağız belli oldu :)

    Motor değişimini kabul et dava açsanda kazanamazsın diyen arkadaşlara yada maliyet hesabı çıkarıp bu işten hertürlü zararlı çıkarsın diyenlere ise dayanamayacagım iki satır cvp vermek istiyorum: evet haklısınız Türkiye şartlarında bu tip sorunları müşteri memnuniyeti çerçevesinde halletmek zor ama yine de akıllı davranırsanız ve hakkınızı ararsanız mutlaka bir çözüme ulaşılır. Ya da bana yaptığınız tavsiyeler gibi yaparsınız '' araba değer kaybetmez kardeşim' dersiniz motoru değiştirirsiniz.

    Araç değişimi stok dahilinde belli olacak bugün yarın sizlere tekrar bilgi veririm.

    Syg


    üst yönetime attığım maili de paylaşayım. Kim bilir ! Motoru değiştir diyenler de bu hale falan düşer Allah korusun, onlara ön ayak olmuş oluruz :)



    Dear Madam/Sir,

    The reason I am writing this complaint letter is that I think the service at your business is not sufficient enough.

    I bought in 20/08/2016 Opel Astra 1.4T 150bg in Turkey. But after 26 days i dissapointed because of the engine failure. The technic personals in Turkey said that the engine have to be replaced. The replacing Engine means loss of car value in Turkey.

    Because of that i just want new car as a former one. I realize that mistakes happen. I am not blaming anyone. I am sure this is a rare problem

    I would like a written statement explaining your company's position and what you will do about my complaint.
    I look forward to hearing from you as soon as possible to resolve this problem. I appreciate your help. I may be contacted at the above address and phone number.

    Yours Faithfully


    Arabayı değiştirmiş olmanıza sevindim yapılması gereken yapılmış. Yalnız yasanın verdiği hak ile değil de intermediate seviyesinde bile olmayan bir mektupla bu konuyu çözdüğünüze inanmanız gülünç olmuş.



    Evet haklısınız ingilizcem çok iyi değildir, hazırlık vs okumadım o tarafta ama üniversite eğitimimi almanyada aldığımdan dolayı asıl mailin ilk tarafı almancaydı ama o kısmı herkes anlayamayacagı için paylaşmadım. Ayrıca yurtdışında dikkate alınmak için IELTS den 7.5 almak gerektiğini de sanmıyorum. En azından almanlar onu çok dikkate almazlar :) Yasal hakkımda olsa ben bu işin başka türlü olduğuna inanmıyorum...farkındayım size garip gelebilir ama nedenlerini önceki msjlarımda anlatmıştım hala bu düşüncedeyim. Beni opelden ilk aradıklarında "yüksek tonlu bir sesle mailiniz gerekli yerlere ulaştı, bize yönlendirme yapıldı" lafı hala kulaklarımda...

    İlginç doğrusu Almanlarda da ahbap çavuş ilişkisi var demek ki.

    Hayır, müşteriye daha doğrusu insana saygı var. En azından orada yaşayan Auslaender değilsen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı uğurlu olsun.. Opel'i tebrik etmek lazım. Benzer bir durum sıfır en dolusundan Titanyum X küsur Ford Focus alan bir arkadaşımın başına geldi. Sıfır almış olduğu aracı şöför bölgesinde yağmurlu havalarda su alıyordu, defalarca servise gitti geldi mağdur oldu bir sonuca ulaşamadı. Her yağmur yağdığında ayağının altı şıpır şıpır su oluyordu. Ford araç değişimine yanaşmadı olayı da çözemedi ve arkadaş dava açtı. Dava temyiz falan derken bizim arkadaş su içinde 3 sene arabaya binmek zorunda kaldı ve sonunda mahkemeden araç değişimi kararı çıktı. Fakat bu seferde model değiştiği için Ford aynı modelden elimde araç yok dedi çıktı işin içinden. En son arkadaş mahkeme kararına rağmen hala sürünüyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela görmeden kullanmak nasip etsin. opel 1 astra motoru kadar zarar etti ama şimdiden potansiyel müşteri olarak beni kazandılar. kendim lenovo ile bir problem yaşadım ve onla kıyaslayınca bile ne kadar olasılık dışı bir iş yaptıklarını daha iyi kavradım. eminim arabnız ülkesinde yüzüne bakılmayan, yürüyen teneke sayılan vag grubu vosvoslarından olsaydı doğuş size bu konu için bile daa açabilirdi, bu forumda dünyada kronik bozuk olduğu kabul edilmiş dsg yi zorla sıfırı ile değişttirip bunu zafer ilan eden arkadaşlara tehdit belgesi imzalatıldığına şahit olduk, Opel (o sunu büyük yazdım ) çok çok büyük iş çıkarmış cidden ve yine yazayım, iki tekerli motorsikletler arabalardan çok çok çok çok daha sarsıntılı çalışıyor hergün 20 cm lik çukur ve tümseklerden hoplayarak geçiyor ama ben şu güne kadar radyatör borusu çıkıp yeni motor takılan bir motosiklet görmedim. aracın motor bölümünden bir parça çıkması normal bir durum olamaz.




  • Yahu nasıl insanlarsınız. Bu devirde para kolay mi kazanılıyor ? Adam kredi çekmiş araba almış. Üstelik araba aldigi ülkede aşırı uçuk fiyatlarda araç satılırken....

    Hakkını arama, uzlaşmacı ol vs. Komik laflar. Bırakın arabanın değer kaybını bir ton para saydığın sıfır arabada motor değişimi ne demek !

    Hayırlı olsun konu sahibine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonerta hocam yerden goge kadar haklısınız bence. herkesin hakkını savunmanıza ragmen herkesten tepki gordugunuzu saskinlikla okuyorum . ama suc sizde değil anladınız umarım

    hadi ben lise mezunuyum da biri muhendisim ve kimse kullanma kılavuzuna uymak zorunda değil demis. nerde yasiyoruz acaba bir hukuk devletinde mi

    olaya gelirsek kesin birsey demek güc bence ama firma olayı tüketicinin haklarını dikkate alarak çözecektir, tüketicinin yasal haklarından öte buna herhangi bir etkisinin oldugunu düşünmüyorum.

    bu tarz talihsiz olaylar umarım kimsenin basına gelmez, bu arada hocama bol şans diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthvader-

    quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Tekrar hayırlı olsun. Müşteri memnuniyeti budur işte opele helal olsun.

    Gerçekten helal olsun. Az önce tekrar aradılar, aracın birebir aynısını da (1,4T 150bg AT+GPP opsiyon-kırmızı renk) bulmuşlar iki haftaya elimde olacak... Daha ne olsun...

    Buna çok sevindim işte. Allah bundan sonrası için sıkıntı çıkartmasin. Hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectra aracımla ilgili 2010 yılında Opel servisinde başıma gelenlerden sonra birdaha General Motors Türkiye Ltd.Şti firması ve araçlarına uzak durmak konusunda karar almıştım.

    Türkiye'deki yetkili personelin zihniyetinde birşeylerin değişmediğini görmek üzücü olsa da araç değişim sürecinin başlamış olmasına sevindim.

    @Darthvader- umarım bir an önce yeni aracınıza kavuşursunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır araba alacagım. arabanın egzantirik mili düzgün calısıyor mu? yok aküsünün kablosu çıkmış mı ya da ne bileyim hortumu yerinde mi diye her seferinde yagmur kar demeden kaputu acip bakacagim. böyle bir dünya yok. tekerlere bakar sagına soluna birisi vurmuş mu diye kontrol eder basar giderim. benim arabam garantili mi? garantili. sen o arabanın hortumunu bilerek mi cıkarttın yok. bir yere mi carpılmış cıkmış? yok. hortum yırtılsa yerinden cıksa bile bu opelin suçudur. motor degisse serviste bekledi motor geldi gitti deger kaybı oldu vs.. yeni araba vermek zorundalar. teyp degil ki deiştir bin git arkadaş motor bu motor. deiştirmeliler. yeni araba gelene kadar da yerine kullanması icin arac verilmeli bence.
    aynı olaylar dsg şanzımanlarda da oldu. wv ise ne yaptı? apple nin telefon cekmiyor iddalarına sag elle düzgüntutun dedigi gibi sacmasapan şeyler söyleyerek geçiştirmeye çalıştı. yok efendin otomatik vitesli arabayı iyi kullanamıyorsunuz kullanıcı hatası dedi. len otomatik vites araba kullanıcı hatası nasıl olacak ki? basıyon gidiyo frenliyon duruyo. :D bırak araba degistirmeyi şanzuman degisimini bile kabul etmiyordu adamlar.
    demem ona bazı büyük firmalar bile böyle saçmasapan şeyler yapabiliyorlar. buna ragmen hakkınızı sonuna kadar arayıp sonuca ulaşmak gerek. ülkemizde bu gerekiyor malesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    iyi günler, burada konunun uzmanı olarak, yıllarca otomotiv sektöründe üst düzey görev yapmış biri olarak konuyu geniş bir biçimde ele almak istiyorum.

    maalesef ülkemizde tüketici kanunlarını tüketiciler yanlış anlıyor. her zaman koşulsuz tüketici haklı olacakmış zannediliyor, ve cıngar çıkarıp, ortalığı ayağa kaldıranlar yüzünden olaylar yanlış anlatılıyor. bu yüzden gerçek mağdur olanlarda hakkını alamıyor.

    şimdi öncelikle şu arkadaşa bakalım. gidip kredi ile araç konusunda çok da deneyimli olmadığı halde gidip sıfır araç alıyor. aracı tanımıyor. ve basit bir hortum çıkması yüzünden aracın motoruna hasar veriyor. bir kere hortumun çıkmış olması hemen farkedilecek bir durumdur. ve araca hemen zarar verecek bir konu da değildir. zira bu araçta hemen hararetin yükselmesini farketmesi gerekirdi. hortumun çıkması muhtemelen hevesle motor yıkatan tüketicinin suçu. alman disiplini ile üretilen bu araçlarda böyle basit hatalar olmaz.

    normalde tamamen kullanıcı hatası bir durum. avrupa da olsa, bu şekilde gitseniz garanti kapsamında o hortumu yerine bile takmazlar çünkü %100 siz hatalısınız. adamlar motoru değiştirmeye kadar teklif etmişler ancak işte klasik türk tüketicisi şımarıklığı ortalığı ayağa kaldırmış.

    özet olarak tamamen tüketici tecrübesizliği ve hatasından kaynaklanan bu olay yüzünden opel'in çok üstüne gidilmiş. sonra da ağlıyoruz tabi neden bu arabalar ülkemizde bu kadar pahalı, neden bütün modeller gelmiyor diye. aracın soğutma suyu hortumunun çıktığını bile farkedemeyecek insanlar araba alıp, üstüne de böyle ortalığı ayağa kaldırırsa sonuç bu olur ne yazık ki :(

    bir de arkadaş aklımla kazandım demiş. kusura bakma ama cehalet ve yüzsüzlükle kazanılmış bir sonuç bu. burada opel bir güzellik yapmış. 1 aylığına yedek parça başına %10 zam yapar çıkarır zararını. yani böyle insanların zararını kalan vatandaş çeker.

    Galiba doğuşta üst düzey yöneticisiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun öncelikle,

    Bu foruma bakarak hakaret ederseniz hata yaparsınız ki biraz öyle olmuş sanırım. Millet gelmiş motor değişsin demiş, merak ediyorum da ikinci elde kaç kişi motoru değişmiş arabayı satın almak ister? Şahsen motoru değişmiş ve işlem görmüş arabayı ikinci elde değerlendirmeye bile almazdım. Hani bu araba 2-3 yaşında olsa neyse diyeceğim de sıfır alınmış bir malsa aracın birebir değişiminin olması daha doğru olurdu. Şöyle böyle diyen tiplere bakarak hareket etmek hata olmuş sizin için, gidip 70-80,000 TL bandında sıfır araba alıp motorunun değişmesi ve bunu da normal karşılamak daha da tuhaf geldi.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.