Şimdi Ara

Sıfır Lg Tv de Ölü Piksel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar . Hepsiburadanın kendi mağazasından LG 75um7600 model tv aldım.Horoz Lojistik paketi odanın içine kadar getirdi.Teslim alırken kontrol ettim herhangi bir sorun yoktu imzaladım kağıdı ve gittiler. 15 dakika sonra servis geldi tv yi kurdu. Çalıştırdı ancak herhangi bir renk testi falan yapmadı benimde aklıma gelmedi.Kağıtları imzaladım tvyi kurduklarına dair ve gittiler. aradan 5 dakika geçti ve tvdeki lekeyi fark ettim. hemen aradım ve geldiler baktılar. servisteki çocuk birisini aradı atölye şefimiz kendisi dedi. bende konuşmaları duyuyorum. adam telefonda ondan birşey olmaz dikkatli bakın tvnin bir kaç yerinde daha görürsünüz önemli birşey değil gibisinden birşeyler söyledi.Sonra çocuk telefonu kapattı böyle böyle söylüyolar dedi . bende kardeşim baksana tvye dedim sen başka bir yerinde görüyosan banada göster bende normal birşeymiş diyim dedim...çocuk abi haklısın ben bunu LG merkeze mail attırayım dedi ve fotolarını çekti gittiler.....

    Ben şimdi bunu hepsiburadaya 14 gün içinde cayma hakkımı kullanıp mı göndereyim hiç birşey olmamış gibi.

    Yoksa servis raporunu bekleyip servisten değişmesini mi talep edeyim ?

    LG merkezi tamam bu ölü piksel tvyi değiştiriyoruz derse ben tvyi hepsiburayamı göndericem yoksa tvyi kuranlar gelip paketleyip götürecekler bana yenisini mi getirecekler.

    Bu olaylar nasıl işliyor ve sizce bu durumda ne yapmam gerekiyor. Resimleri ekliyorum ( zoom yapıp çektiğim foto ölü piksel mi nedeniyor bunun teknik terimi ne ? )

    Not = Resimleri çekerken fark ettim bir alada değil iki alanda aynı durum var ve sadece bir noktada ekran siyah iken o pixel beyaz yanıyor. toplamda 3 alanda sorun var yani.

    daha önceki tvimde LG idi ancak böyle sorunla karşılaşmamıştım.

    hizliresim.com
    IMG_20200327_174429 - Hızlı Resim
    https://hizliresim.com/v18cAi

    hizliresim.com
    IMG_20200327_175026 - Hızlı Resim
    https://hizliresim.com/93MSze

    hizliresim.com
    IMG_20200327_202921 - Hızlı Resim
    https://hizliresim.com/OUiy3K

    hizliresim.com
    IMG_20200327_202930 - Hızlı Resim
    https://hizliresim.com/3tWYX0







  • Hocam attığınız fotoğraftakiler ölü piksel değil ölü piksel aşiretidir. Baya baya aile kurmuş büyümüşler maşallah. Direk iade yada değişim servis amiri halt etmiş.
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Bu durumda Hepsiburada dan direk iade mi yapayım sizce?

    Yoksa garantiden değişim talep etsem kabul ederler mi?

    TV yi beğendim çünkü iade edip parayı almak istemiyorum.10.350 TL'ye aldım. Bu fiyata bi daha bulabilirmiyim emin değilim.
  • En az 100eyakın pikselde bozulma var. Panel değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu1905

    Bu durumda Hepsiburada dan direk iade mi yapayım sizce?

    Yoksa garantiden değişim talep etsem kabul ederler mi?

    TV yi beğendim çünkü iade edip parayı almak istemiyorum.10.350 TL'ye aldım. Bu fiyata bi daha bulabilirmiyim emin değilim.
    Hocam merhaba öncelikle geçmiş olsun ürün alalı nekadar oldu?
    Birde biz LGSHOP MAĞZASIĞIZ bizde daha uyguna satılıyor bu ürün bilginiz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keahsonn

    En az 100eyakın pikselde bozulma var. Panel değişir.
    Hocam panle değil doa kapsamında direk ürün değişimi olur olur 3 hafta içerisinde.
  • Bak reis aynı olay benimde başıma geldi n11 benimki oyaladılar 28 . Günde Thh başvurdum 14 günü aman geçirme 13 günde baktın değişim yapmıyorlar tamir kesinlikle kabul etme tv nin resmini fatirasına varsa yazışmaları ver Thh onlar düşünsün paranı çatır çatır alırsın
  • Ürünü 25 inde falan odemesini yaptım. 27.03.2020 de evime geldi kurulumunu yaptılar.ayni gün zaten sorunu gördüm servis evden ciktiktan 10 dakka sonra geri çağırdım.sizin fiyatiniz nedir? Birde bu internetten bu kadar büyük TV almak mantıklı değil zatende durumlar malum...
  • Keahsonn K kullanıcısına yanıt
    Sıfır aldığım üründe ben paneli değiştirip tamam dermiyim akıl var mantık var. Ayıplı ürün bu.
  • Doa değişimi ne oluyor hocam. Birde şimdi servisten aradılar pazartesi günü gelip TV yi alicaz değişim için başvuru yapicaz dediler. Dikkat etmem gereken bir konu var mı?.

    Birde LG merkezi tamam değiştirelim ürünü dedi diyelim. Bana ürünü Hepsiburada mi yolluyacak yoksa LG Türkiye mi yolluyacak.

    Canımız sıkılıyor diye TV aldık bekleme işi sıkıntı gerçekten.
  • Lg tv panel soruna çare bulamamış gibi. Genelde arızaları bile panel odaklı olur. Ortalığı birbirine kat ve şikayet et.

    Sonuçta test ediliyor bu tv ler. Nasıl bozuk mal göderirler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu1905

    Ürünü 25 inde falan odemesini yaptım. 27.03.2020 de evime geldi kurulumunu yaptılar.ayni gün zaten sorunu gördüm servis evden ciktiktan 10 dakka sonra geri çağırdım.sizin fiyatiniz nedir? Birde bu internetten bu kadar büyük TV almak mantıklı değil zatende durumlar malum...
    Hocam özelden iletişime geçin yardımcı oluyum fiyat konusunda hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu1905

    Doa değişimi ne oluyor hocam. Birde şimdi servisten aradılar pazartesi günü gelip TV yi alicaz değişim için başvuru yapicaz dediler. Dikkat etmem gereken bir konu var mı?.

    Birde LG merkezi tamam değiştirelim ürünü dedi diyelim. Bana ürünü Hepsiburada mi yolluyacak yoksa LG Türkiye mi yolluyacak.

    Canımız sıkılıyor diye TV aldık bekleme işi sıkıntı gerçekten.
    Hocam yetkili servis gelip raporunu tutacak oradan ister para iadesi isterseniz ürün yenisi ile değişim hakkınız oluyor hangisini istıyorsanız değerlendirebilirsiniz hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOURMOVE

    Lg tv panel soruna çare bulamamış gibi. Genelde arızaları bile panel odaklı olur. Ortalığı birbirine kat ve şikayet et.

    Sonuçta test ediliyor bu tv ler. Nasıl bozuk mal göderirler?
    Hocam neden bulamasın LG bu tür ürünler internet üzerinden alındıkları firma LG bayili yoksa bunlar servisten dönmüş panel değişmiş ürünler oluyor,
    LG bu tür ürünleri internetten satan firmalara verirken dıyorki bu ürününe %20 %25 indirim yapıyorum sizde tüketicieye satarken bunu belirtin ama, TÜRKİYE de nerede bunları yapacak esnaf?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam neden bulamasın LG bu tür ürünler internet üzerinden alındıkları firma LG bayili yoksa bunlar servisten dönmüş panel değişmiş ürünler oluyor,
    LG bu tür ürünleri internetten satan firmalara verirken dıyorki bu ürününe %20 %25 indirim yapıyorum sizde tüketicieye satarken bunu belirtin ama, TÜRKİYE de nerede bunları yapacak esnaf?

    Alıntıları Göster
    Lg kullanıcılarının en çok şikayet ettiği şeydir 'panel' sorunu. Ben fiyat vs demedim.

    Benim pc monitörü lg flatron e2240 tam 10 yıldır kullanıyorum taş gibi.

    Tv lg 42lb630v 6-7 yıldır kullanıyorum. 2. yılında panel arızası verdi.

    Genel olarak tv modellerde panel arızası oluyor.
    www.sikayetvar.com
    LG Panel Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/lg/panel




  • Pikseller yuva yapmiş hocam ne etmişsin hiçmi açip kontrol etmesin görmediniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOURMOVE

    Lg kullanıcılarının en çok şikayet ettiği şeydir 'panel' sorunu. Ben fiyat vs demedim.

    Benim pc monitörü lg flatron e2240 tam 10 yıldır kullanıyorum taş gibi.

    Tv lg 42lb630v 6-7 yıldır kullanıyorum. 2. yılında panel arızası verdi.

    Genel olarak tv modellerde panel arızası oluyor.
    www.sikayetvar.com
    LG Panel Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/lg/panel


    Alıntıları Göster
    Hocam bende 3 yıldır LG satıyorum ve yaklaşık 10 bin adet üzerinde sattım neden 1 tane karşılaşmadım???
    Marka farkketmeksizin hepsinde olabilir sorun sıkıntı olmaz diye birşey yoktur hocam,
    SONY yazın veya SAMSUNG yazın onlarında birsürü şikayeti var,bilginiz olsun
    SAYGILARIMLA
    İYİ FORUMLAR HOCAM.




  • ben fi tarihinde iade etmiştim hb'den aldığım samsung tvyi. servisle falan uğraşmadan cayma hakkını kullanmıştım. böyle bir sıkıntı yoktu tabi
  • adu1905 A kullanıcısına yanıt
    Aynen soyldiginiz gibi bunu yapin-->`Ben şimdi bunu hepsiburadaya 14 gün içinde cayma hakkımı kullanıp mı göndereyim hiç birşey olmamış gibi.`

    Ariza/sorun dediginiz an o zaman servise gitmesi gerekir diyecek. Hic bunlara bulasmadan cayma hakki kapsaminda iade baslatin. Urun cok buyuk oldugundan
    iade gonderimi icin firma ile konusmaniz gerekebilir. Belki servisin gelip rapor tutup iade almasini isteyebilir. Kesinlikle cayma hakki disinda bir gerekce
    soylemeyin. HB eger size direk kutulayip gonderin derse de urunun servis kurulum ile yapildigina iliskin raporun bir kopyasini o kutuya koyunn.
    Zira HB ilk once urun servis tarafindan kurulmamis diye reddetmeye calisir.

    Belki LG merkezden de iade/degisim karari direk cikabilir ama onlari bekleyip 14 gunu gecirirseniz HB aradan cekilir ve direk servise kalirsiniz.

    Monitor iademde bana aynisini denemislerdi.

    1. red: Servis kurulumu yapmamis. Cevabim: Servis kurulumu isteyen bir urun degil--> HB:Haklisiniz beyefendi.Iade isleminize devam ediyoruz.
    2. red : Aksesuarlar/kablolar eksik. Cevabim: Hicbir aksesuar ve kablosunu dahi kullanmadim/acmadim. Elimde resim ve video var. Ilgili biriminiz
    yalan soyluyor --> HB: Kusura bakmayin arkadaslar baska iade ile karistirmislar sanirim.

    Bu arada e-devlet uzerinden ve sikayetvar sitesinden kayit actim. Sonuc ilk siparisten 10 gun icinde urun 2 kez bana geldi ve 2 kez geri gitti.
    Iade onaylandi ve ucreti geri aldim. Urun de 6800TL'lik bir monitor idi.

    Monitor alisverimde genelde HB onceliklidir. Hatta sonuncusu 1 ay once olmak uzere 4 monitorumu (iade olan dahil) HB uzerinden aldim.
    Ama iade islerinde sikayetlerden gordugum kadariyla artik daha da kotuler.Ama en azindan karsimda "buyuk" bir firma var ve eninde sonunda ya
    kendileri iadeyi yapiyor ya da THH ve sikayet var motivasyonu ile iade bir sekilde oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 28 Mart 2020; 11:3:4 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.