Sıfır garantili note2 aldık. bir gün sonra karşı tarafın sesini duyamadığımızı farkettik, kulaklıkla ya da hoparlörle konuşabiliyoruz. telefon ahizesinden ses gelmiyor. telefon sıfır ve kutuda geldiği gibi. samsung türkiye değil sirkecide bir ithalatçı garantili telefon. daha bi haftalık olduğundan şikayet var da bir sürü şikayeti olan firmaya teslim etmek istemiyorum.
böyle bir sorunla karşılaşıp nasıl çözdüğünü söylemeyen konular okudum, bir de size danışayım dedim, yardımcı olabilir misiniz.
Kendim yanıtlayayım.. Teknik serviste açılmadan Cihaza format atıldı sıfırdan.. Donanımda bişi yokmuş güncelleme ile düzeldi Note2 lerde genelde varmış bu sorun
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
ahize ile ilgili sanırım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme