Şimdi Ara

Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
299
Cevap
0
Favori
33.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
202 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Dsgli araç kullanmıyorum ama sırf sorunsuz olacak diyede kağnı gitmeyen yokuşlarda 4000 devir isteyip bağıra bağıra giden atmosferik motorada binmem toyota istediği kadar tork konvertörlü şanzımanlı yapabilir araçlarını

    Dsg dediğiniz şey bugün sanayide bir sürü şanzımancı için çerez olmuş bakımı ve mekatroniği gayet basit şipşak elden geçebilen bi şanzıman. Orjinal parçalarla yaptırırsın d2 de kalkmasına izin vermezsin 5 km hıza ulaşınca hemen 2 ye attırmassın olur biter. 2018 kasım-aralıktan beri 1.6 tdi dsgli araç sahibi arkadaşım var 3 sene oluyor daha bi kere şanzımanlık problem yaşamadı. Ama toyotanıza ne yaparsanız yapın hep atmosferik bir şekilde çalışacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Çift kavrama bozuluyorsa neden koyuyor arabasına? Yok kalkerken 2 ye attırma, trafikte manuele al sen vites değiştir, park etmeden önce n ye al falan. Şimdi biz otomatik vites mi kullanmış oluyoruz böyle? Bahsettiğim şahıs ciddi anlamda usta şoför. Arabayı biraz sert kullanır. 2006 toyota üstüne iki tane jetta bir tane passat dsgsi bozdu. Son 4 yıldır dct mersoya biniyor ama hiç sıkıntı yaşamadı. Ayrıca şirketimizdeki dsglerin yarısı bozuldu ama mersoların hiçbiri teklemedi. Demekki sorun çift kavrama da değil. Dsg sorunlu. VW kendisi bile kabul edip aisin e geçiyor ya da 10 yıl garanti veriyor. Bir size anlatamadık şunu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hocam Çinli arkadaş Nissan Teana almıştı. Neden wv almadın dedim. İlk söylediği dsg bozuluyor dedi sonra bizde motor 2.0 dan başlar. Öyle 1.4 tsi falan anlamam dedi. Turbo falan pek önemsemedi. Muhtemelen vw turbo koyduysa kesin bozulur diye korkmuştur. 😂 Tabi Teana ya binince ben vw niye almadın diye soru saçma geldi. Japonlar Türkiye pazarını sallamadıkları için dandik modelleri gönderiyorlar buraya. Yoksa Çinde çok sağlam Japon arabaları var. Ha birde bizim müdürle çok denk geldik yolda kalan araçların çoğu da vw modelleriydi. Ben bir hafta kaldığım sürede bu kadar farkettiysem Çinliler de fark edip almak istemiyor olabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    +11111 Ne güzel yazmışsın yav

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pakimeno kullanıcısına yanıt
    Amannnn sanki bana bütün gün debriyaja basıpta 1 den 5 e kadar vitesleri kendi atıyormuş gibi muamele yapıyor dsg ye. Bi kere sol ayağını hiç kullanmıyorsun daha neresi otomatik olacak bunun ?

    sağ elinizle Klimayla oynarken, radyoyla oynarken, dokunmatik ekranlarla oynarken sorun yok ama iş sıkışık trafikte manuel moda alınca, kalkarken hemen 2 ye attırmayınca, park etmeden önce n ye alınca bunun neresi otomatik zerre samimi değilsiniz

    Bana kalsa bozulmuyorda millet kullanmasını bilmiyor. 2017 den beri ve 2018 den beri 1.6 tdi dsg kullanan 2 arkadaşım daha şanzımanın s siyle ilgili en ufak bi şikayet yaşamadı. Ayrıca 2.0 dizel ve 2.0 benzinlilerin dsgsi stroniği çok sağlam onlara hiç girmiyorum bile

    Benim kendi arabamdada yokuşlar çok dikse vitesi tiptroniğe alıp 1. Viteste çıkıyorum sonra düzlüğe gelince d ye çekiyorum. 2 parmak hareketimle oluyor bunlar şimdi otomatik kullanmıyorum ben size göre hatta tiptroniğe alıp vitesleri kendim tek tek atınca bütün gün debriyaj vitesle uğraşıyomuşum gibi yoruluyorum. Alt tarafı bi + ve - yaptım of of öldümm

    Ben atmosferik kağnı japonlarınızla mutluluklar dilerim tekrardan. Şanzıman dsg bunlar sanayide çerez olmuş onarımları artık ama atmosferik toyotalar hep atmosferik kalıcak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende passat 2.0 tdi var.1.6 cvt valvematic corolla kullandım defalarca,hiç bu dediklerini görmedim?
    Ezberinden konuşma,plazada çalışıyorsan da söyle seni yönlendireyim daha az saçmalamanı sağlayacak bilgiler edinirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pakimeno kullanıcısına yanıt

    Sallamamaktan ziyade adamın en alt motor seçeneği 2.0 2.5.

    Bizim pazara zaten sunamaz o arabayı.

    Lexus uygun bile satıyor bu vergilerle ki bir arabaya milyon verecek olsam hayatta lexus varken mersedes bmw almam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    2.0 tdi passat kullanıpta 1.6 cvt atmosferik corollayı savunuyorsan asıl senin çalıştığın plaza falan neyse söylede yanlışıkla önünden geçmeyelim arkadaşlarımıda geçirmeyim.

    2.0 tdi passatın kaç modelmiş merak ettim. 140 beygirlik eski motorsa oda kasayı anca kurtarıyor 1.4 turbo benzinli gibi.

    İstediğin cvtli corollayı getir yokuşta bütün tdilar plakasını okutur eğri oturup doğru konuşalım. Şöyle bi gazı kökleyip bas dediğimde bağırıpta koltuğa zerre yapıştırmadan uzamaya çalıştığını görünce arkadaşıma söylediğim şey "olum araba gitmiyor " oldu. Onunkide corolla cvt 132 beygirlik. Tecrübeni sana bırakıyorum ama benim gözümde toyota atmosferik motorlarıyla alayına çöp daha neyi uzatmaya çalışıyoruz ki tartışmayı nereye getirceksin ? Ben turbo dizel arabamdan memnunum yine olsa yine turbo dizel alırım sizede tavsiye ederim turbo dizelden devam etmeye

    Toyota ve hondaya bineceğime gider eski püskü 6 silindirli bi bmw alırım yürütecek kadar masraf ederim daha iyi. En azından ses ve sürüş keyfi alırım



    Videoyu izlerken kahkaha atmamak elde değil insanın siniri bozuluyor. Şu yollarda turbo dizele binen adam atmosferiğin yanından bi daha geçmez

    Edit: link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 21 Kasım 2021; 23:37:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atmosferik motor var atmosferik motor var. Özellikle 4-5 lt gibi yüksek hacimlerde araç alıp offroad yapanlara soran performans açısından benzinli mi dizel mi tercih ettiğini öğrenir. Bizim ucube vergi sisteminden dolayı düzgün atmosferik motor gelmiyor. 2.5 litrelik skyactiv atmosferik tork konvertörle eşleştirilmiş motorlar 1.4-1.5 tsi dsgleri her koşulda tokatlayacaktır. Dodge charger gibi muscle arabalara girmiyorum bile.

    Kaldı ki motor hacimine göre vergi zulmü olmasa ve gelir seviyesi yakıt fiyatlarına göre bu kadar düşük olmasa ticari hariç kimse dizel almaz. En büyük araba ülkesi Amerika örneği ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 21 Kasım 2021; 23:31:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtesHırsızı kullanıcısına yanıt
    Ahh nerde o atmosferikler keşke gelseler. E39 540i kullanmıştım dedim bu ney süpürge gibi uzuyor. Öyle 3 litre 3.5 litre 4 litre atmosferiklere paşa paşa binebilsek bende geçerdim. Yakıt fiyatları makul olsa bile

    Ama türkiyede malum dizelden başka olan şeyler cüzdanı biraz fazla yoruyor ve yakıt fiyatlarıda malesef bunları hayal kıldırıyor bize

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Bu manuel alma işini deneyim dedim şehir içinde 5 dakika sonra vazgeçtim. İnsan o kadar çok alışıyor ki otomatiğe manuel moda alınca bi değişik oluyor. İnsanlar vitesle uğraşmamak için otomatik alıyor, sizde şehir içinde manuel kullanın diyorsunuz   Corsa 1.2 Elegance EAT 8 le bu sorunların hiçbiri yok, yokuşta sıkışık trafikte vs yağ gibi akıyor araç. Yok şanzıman bozuldu , bozulacak derdi de yok. Oh mis, sizede tavsiye ederi EAT lı bir araç 

  • star scream S kullanıcısına yanıt
    Eat güzel şanzıman zaten. Ben vitesle uğraşmaktan kastım örneğin köprü trafiği gibi. Akışkan şehir içinde gerek yok zaten. Köprü trafiği mesela araç 10-15 km hıza ulaşıyor sonra duruyor, ulaşıyor duruyor, ulaşıyor duruyor böyle gıdım gıdım gitmelerde faydalı.

    Yoksa caddeye sokağa girdin çıktın araç hemen 40-50 km hızı gördükten sonra akıyorsa manuele gerek yok.

    Bende cvtli araç var bende ondan memnunum. 100 km hıza kadar 1600 devir sabit gidince güzel geliyor. Km ibresi artıyor devir ibresi sabit göze baya hoş. Tabi japonların motorlara entegre ettiği cvtleri sevmiyorum ama bendeki cvt yi baya iyi yapmışlar.

    Ben manueldeyken f1 den değiştirmeyi tercih ediyorum daha pratik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 22 Kasım 2021; 1:29:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    2006 corolladan bahsedildiği için bir önceki kasadan bahsediyorum tabiki. Sizin gösterdiğiniz corolla üretilmiş en kalitesiz corolla bana göre. e120 kasaların kaliteleri ve donanımları dönemine göre oldukça iyidir.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    sağ elinizle Klimayla oynarken, radyoyla oynarken, dokunmatik ekranlarla oynarken sorun yok ama iş sıkışık trafikte manuel moda alınca, kalkarken hemen 2 ye attırmayınca, park etmeden önce n ye alınca bunun neresi otomatik

    zerre samimi değilsiniz



    bence sen hiç samimi değilsin, ne astrayı kullanırken ne de captivayı kullanırken p-r-d dışında bir konuma almaya ihtiyaç duydum. sıkışık trafikte manuele alacaksam niye otomatik alayım. yani şu saçma durumun savunulacak nesi var? neymiş hızlıymış, hergün Mille Miglia ya mı katılıyorsun birader, sıkışık trafikte o hız ne işine yarıyor?

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Görgü kuralı 1

    Başkasına sizli olarak hitap ediyorsam sizde bana senli biraderli askerlik arkadaşınmış gibi konuşmamalısınız

    Konuya gelirsek astrandada captivandada p r d dışında bir konuma ihtiyacınız olmamış olabilir banane ki ? Ama çift kavramalı hassas dsgde sıkışık trafikte 1-2 kararsızlığını yaşamaması için manuele al diyorum. Manuele almasan bile spor moda çekin şanzımanı en azından 2 ye atarken yüksek devirde atsın.

    Mesele şanzımanda bişeye ihtiyaç duymak değil mesele o anti vwci tavırlarınızla sağ eliniz sanki arabada hiç dokunmatik ekrana, klimaya radyoya dokunurken, oynarken sorun yokmuş gibi ama elinizle vites oynamaya gelince bunun neresi otomatik bik bik ötüyorsunuz. Kusura bakma aslında debriyajıda olması lazımdı dsgnin böyle sol ayakla basıp çekecektiniz hatta prnd diye boşuna koymuşlar direk 1-2-3-4 5 diye yapmaları lazımdı. Ha bak o zaman niye dsg alayım dersin anlarım bende dsgli araç hiç kullanmamış olmanız o kadar belli ki

    Sıkışık trafikte kimse kimseye bişey kanıtlayamaz siz hızını napıcaksınız dsg nin ? Sıkışık trafikte hiçbir şanzımanın öyle aman aman marifeti olmaz zaten Ha ben hergün sıkışık trafikteyim derseniz anlarım ama eminimki sıkışık trafiğe girmemek için gün içinde her türlü yırtınıyorsunuzdur e düz yola çıkıncada dsgnin bütün hüneri ortaya çıkıyor.

    Kalite herkese yakışmıyor zaten boşverin. Üstesinden gelebilen hakkından gelebilen kıymetini bilebilen gider vag grubu araç alır. Uğraşmak istemeyende başka markalara yönelir.

    Sizede tavsiye ederim arada bi konfor alanınızdan çıkın vücut aynı şeyleri yaptıkça çürür. Adamlar o vites topuzuna boşuna S koymamışlar + - koymamışlar yani otomatik vitesli arabada yapılacak bir sürü fonksiyon koymuşlar arada bi D ye atıp işi salmaktan bırakın. Neye alıştıysanız onun kölesi olursunuz gerçi kimin umrunda tırnağım kadar canınızın paranızın değeri yok gözümde neyin bağımlılısıysanız öyle devam edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 22 Kasım 2021; 11:43:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    beyefendi;


    görgü kuralı ile ilgili yazdıklarınıza katılıyorum lakin, internet forum ortamı sizli-bizli yazmayı gerektirmeyecek bir alan, sonuçta dilekçe yazmıyoruz.


    ikincisi, merak etmeyin anti vw ci değilim (görgü kuralı: tanımadığınız insanlar yaftalamayınız) bilakis vw nin değişik bir sürüş zevki var takdir eden birisiyim ki takasta arabama aptalca fiyat vermeseler jetta sahibi olurdum .


    üçüncüsü, beyfendi sapla samanı karıştırmayın radyo kanalı değiştirmek manuel yapılacak bir iştir otomatik şanzımanı ısınıp arızalanmasın diye manuel kullanmak sadece zavallılıktır.


    dördüncüsü, aracım otomatik de olsa sıkışık trafikten hoşlanmıyorum ve mümkün olduğu kadar kaçıyorum ama otomatik şanzımanlı araç sahibiyken yok ısındı yok arıza çıkaracak gibi zavallı korkularım yoktu.


    beşincisi, tek kaliteli aracı vw üretiyormuş gibi davranmayın, o vw gurubunun zeka katsayısı düşükler üzerinde denediği ve başarılı olduğu satış politikası. evet vw ler kalitesiz değil ama tek kaliteli vw değil.



    son olarak "gerçi kimin umrunda tırnağım kadar canınızın paranızın değeri yok gözümde neyin bağımlılısıysanız öyle devam edin"


    şu lafı eden adam müsfettesinin de bana görgü dersi vermeye kalkışması da ayrı bir ironi.





  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    1.5 motoru bilemem 1.6 132 hp lik gayet yürüyor. 1.6 tdi takılı hiçbir bir araç uçma arabası değil.bunlar aile arabası.boş konuşuyorsun.5 kişi artı bagaj antakya adana yaptık valvematicle rampa da çıkıyor düzde 220 ye kadar gidiyor bir aile arabası daha napsın yav?

    Bendeki passat 170 lik ayrıca,senin yaşın kadar uzun yol tecrübem var

    Yürümeyen araba rampada 2ye düşen bağıran arabadır.

    4le 5le belen rampası tırmanan arabaya atmosferiq yeaa yazan adam ya st olur yada troll


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Yürümeyen arabayı rampada 2 ye düşmek gibi tek bir kriterle yapıyorsan senle neyi tartışıyorum ki ben ?

    5 le çıkılabilen yokuşu 3 e düşürüyorsanda bağırıyordur o araba ve çıkmıyordur ? 6 ile çıkılabilecek yokuştada 4 e düşürüyorsan o araba çıkamıyordur ? Yürümeyen arabanın illaha 2. Vitese mahkum olması gerekmez bence

    İkinci olarak ise 4 le 5 le belen rampasını çıkıyor ama 4000-4500 devirde. Ben buna dikkat çekiyorum atmosferikte atmosferik işte bağırmadan çıkamayan gidemeyen yırtınan gıdım motor.

    Sende %100 eminim ki altından o passatı alıp corolla verseler daha 2 güne kalmadan travma yaşarsın turbo dizel 2.0 passatımı geri verin diye. Büyük ihtimal eşin toyotada çalışıyor yada toyotadan hisse alıyorsun yoksa 2.0 dizel arabaya binenin 1.6 gitmeyen atmosferiği beğenmesinin başka izahı olamaz.

    Benim yaşım kadar uzun yol tecrüben varsa seninde benim yaşımın 10 da biri kadar arabadan anlamadığın kesin. Passata karşılık toyota corollayı savunmak için ne kadar ödüyolar söyle hele. Bizde atmosferikten turbo dizele geçtik dünya varmış dedik ama karşımda tam tersini söylüyorsun. Atmosferik hiç kullanmasam turbo dizel hiç kullanmasam anlayacağım. Kendini kandırmayı bırak hadi 2 gün değil onu 1 hafta yaptım benden bonus

    1.6 132 liğin o gazı kökleyip bas dediğimde arabanın 6000 devire gelipte hunharca bağırdıktan sonra gitmesini beklerken 2-3 saniyelik yaşadığım şoku unutamam. Kardeş sana Allah sabır versin dedim.

    Son olarak sen troll olarak kabul et beni anlaşalın. çünkü benim 2.0 dizele karşılık toyota corollayı beğenen bi düşünceyle uğraşacak çabam kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 22 Kasım 2021; 22:32:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Sizinde dedikleriniz doğru ama pardonda sizin için varmıydıda bana adam müsfettesi diyorsunuz. Görgü dersi ayrı söylediğim laf ayrı.

    Varmı tırnağın kadar canımın paramın değeri ? Canımın veya paramın hangi zerresi senin için değerli ? Değerli olmadığına göre bende gayet olağan bi yorumda bulundun.

    Bu forumda kim kimin canına parasına değer kıymet verir ? Yardımlaşma olaylarını saymıyorum bi arızayla karşılaşırsın daha önce arızayla karşılaşan birisi yardım eder bi daha uğraşmasın diye. Ki onu yapanda az yardım eder yada etmez bilemeyizde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    İyide otomatik vites değilmi bu? Niye ben ayarlıyorum? Farzetki otomatik klima alıyorsun ama hava 25 dereceyi geçerse sen 22 dereceye kadar manuel indireceksin sonrasını o halleder. Ee o zaman nerede bunun otomatikliği? Ya vw savunmuyor sizin gibi. Adam bozuluyor diyor o yüzden aisin e geçiyor ya da 10 yıl garanti veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.