Şimdi Ara

Silent Hills (Ps5 Ana Konu) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
373
Cevap
7
Favori
15.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunu dün gece oynama şansı buldum dediğiniz kadar var.Gerçekten çok başarılı gece yarısı karanlıkta tek başıma oynadım bir kaç kere hopladım atmosfer müthiş.Ama oyunu bitiremedim 2 saat kadar oynadım şu an sürekli aynı şey oluyor saat çalıyor ardından o varlık sesler çıkartıp dolanıyor ortalarda hep aynı döngüdeyim.
  • Bütün silent hill serilerini oynadım ps1,ps2 ve ps3te acık acık söylüyorum hicbir oyunu bu kadar atmosferi icine cekmiyordu ps4teki demoyu oynarken öyle bir kasıldım ki her saniyesi bir yerden bir sey cıkacakmıs gibi kısacası oyun gümbür gümbür geliyor beyler bizede beklemek düsüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 Yılın Merakla Beklenen Oyunu Adayın Silent Hills ise;

    http://forum.donanimhaber.com/m_102028184/f_//tm.htm#102028184
  • Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterSullivan -- 27 Ocak 2015; 15:08:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu oyunu oynarken kendisini kameraya alıp yapmacık mimiklerle garip sesler çıkartmaları kadar itici bir şey yok
    hele birde 3 4 kişi toplanıp yapmaları yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterSullivan -- 1 Şubat 2015; 7:23:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.

    İzah etmedin.Oyunun popüler kültürün etkisine kapılıp sıradan bir oyun olacağını, ilk 4 oyunun yanına yaklaşamayacağını söylüyorsun. Ama bunu neye dayanarak söylediğini söylemiyorsun.Yanlış anlama.Sadece böyle düşünmenin sebebini merak ettim.Başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.

    İzah etmedin.Oyunun popüler kültürün etkisine kapılıp sıradan bir oyun olacağını, ilk 4 oyunun yanına yaklaşamayacağını söylüyorsun. Ama bunu neye dayanarak söylediğini söylemiyorsun.Yanlış anlama.Sadece böyle düşünmenin sebebini merak ettim.Başka bir şey değil.

















    Ben kısa ve öz bir şekilde, izah ettiğimi fakat sizin idrak edemediğinizi düşünüyorum...Diğer yorumuma ekleme yapma ve merakınızı giderme mahiyetinde biraz daha açarak yazıyorum...

    Bir önce ki yorumum da;pt son çıkan tgs videosu ve kojimanın S takısının mantalitesini açıklaması doğrultusunda şahsi görüşümü,öngörümü yazdım...

    Yine,önce ki yorumum da yazdığımı yineliyorum;Silent Hill zooken gibi ucuz yöntem içeren ve salt korku oyunu olan bir seri değildir,korku yalnızca kurguyu sunma aracıydı... zira team silent ekibinin felsefesi güzelliği kullanıcıya gariplik ile sunmaktı.

    Şimdi ki,ekibe baktığımızda görselliğe odaklanacakları yeterince açık...

    Silent Hill(s)'a diğerlerinden daha fazla emek harcanacak ve sanat yapmak gibi bir riske de girmeyecekler zira,sanat onun için emek isteyen kullanıcı ister,günümüz de bu kimin umurun da,çoğunluğa hitap eden bir oyun ne kadar başarılı bir sanat eseri olabilir?

    Kendileri de zaten serinin tüm hayranlarına hitap eden bir oyun yapma niyetinde olduklarını,amaçlarının da kullanıcıya daha fazla korku sunmak olduğunu dolaylı bir şekilde ifade ettiler,Yani piyasa oyunu yapmak olduğunu.

    Örneğin,ilk dört oyun da en basitinden yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatıyordu,buraya sığdıramayacağım kadarda enteresan,trajik detaylar bulunuyordu çünkü amaç,yalnızca oyuncuyu etkilemek değil sanat eseri yaratmaktı.

    Gerçekten SH2'deki katharsisli kurgunun üzerine çıkılabileceğini ve serinin Team Silent'lı günlerinden daha iyi bir noktaya gelebileceğini düşünüyor musunuz, bu saatten sonra?!

    Bu şekilde düşünen ve konuşanların;Silent Hill'in hikayesi hakkında zerre kadar fikri yoktur...

    Açıkçası benim için,SH 4.oyunu ile beraber yani Team Silent ekibinin dağılmasıyla bitmiştir.Akabinde çıkan SH oyunlarından bir tek Origins serinin adını layıkıyla taşıyabilmiştir gözümde,hakkını yemeyeyim.Velhasıl,bu oyunun da popüler kültüre ayak uydurma hareketi ile seriyi tamamen çürüteceğini düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.

    Team silent'ın yaptığı kalitede oyun beklemek hata zaten. Orta kalite bir korku oyunu olsa bile kafi benim için.Sh 1-2-3 4'te olan gizemlerin, göndermelerin onda birini bile yapabilseler şanstır bizim için.Hele şu içinde bulunduğumuz nesilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.

    İzah etmedin.Oyunun popüler kültürün etkisine kapılıp sıradan bir oyun olacağını, ilk 4 oyunun yanına yaklaşamayacağını söylüyorsun. Ama bunu neye dayanarak söylediğini söylemiyorsun.Yanlış anlama.Sadece böyle düşünmenin sebebini merak ettim.Başka bir şey değil.

    Ben kısa ve öz bir şekilde, izah ettiğimi fakat sizin idrak edemediğinizi düşünüyorum...Diğer yorumuma ekleme yapma ve merakınızı giderme mahiyetinde biraz daha açarak yazıyorum...

    Bir önce ki yorumum da;pt son çıkan tgs videosu ve kojimanın S takısının mantalitesini açıklaması doğrultusunda şahsi görüşümü,öngörümü yazdım...

    Yine,önce ki yorumum da yazdığımı yineliyorum;Silent Hill zooken gibi ucuz yöntem içeren ve salt korku oyunu olan bir seri değildir,korku yalnızca kurguyu sunma aracıydı... zira team silent ekibinin felsefesi güzelliği kullanıcıya gariplik ile sunmaktı.

    Şimdi ki,ekibe baktığımızda görselliğe odaklanacakları yeterince açık...

    Silent Hill(s)'a diğerlerinden daha fazla emek harcanacak ve sanat yapmak gibi bir riske de girmeyecekler zira,sanat onun için emek isteyen kullanıcı ister,günümüz de bu kimin umurun da,çoğunluğa hitap eden bir oyun ne kadar başarılı bir sanat eseri olabilir?

    Kendileri de zaten serinin tüm hayranlarına hitap eden bir oyun yapma niyetinde olduklarını,amaçlarının da kullanıcıya daha fazla korku sunmak olduğunu dolaylı bir şekilde ifade ettiler,Yani piyasa oyunu yapmak olduğunu.

    Örneğin,ilk dört oyun da en basitinden yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatıyordu,buraya sığdıramayacağım kadarda enteresan,trajik detaylar bulunuyordu çünkü amaç,yalnızca oyuncuyu etkilemek değil sanat eseri yaratmaktı.

    Gerçekten SH2'deki katharsisli kurgunun üzerine çıkılabileceğini ve serinin Team Silent'lı günlerinden daha iyi bir noktaya gelebileceğini düşünüyor musunuz, bu saatten sonra?!

    Bu şekilde düşünen ve konuşanların;Silent Hill'in hikayesi hakkında zerre kadar fikri yoktur...

    Açıkçası benim için,SH 4.oyunu ile beraber yani Team Silent ekibinin dağılmasıyla bitmiştir.Akabinde çıkan SH oyunlarından bir tek Origins serinin adını layıkıyla taşıyabilmiştir gözümde,hakkını yemeyeyim.Velhasıl,bu oyunun da popüler kültüre ayak uydurma hareketi ile seriyi tamamen çürüteceğini düşünüyorum...

    düşüncenizi sanki kanunmuş gibi yansıtmanız bence hiç hoş değil.

    Silent Hill'in bütün serisini oynamış birisi olarak P.T'yi çok başarılı buldum.

    ayrıca Silent Hills'in tür olarak nasıl bir oynanışa sahip olacağı henüz belli değil. oyunun tamamının P.T. gibi olacağını falan mı sanıyorsunuz?




  • Siz o şekilde görmek istediğiniz için, size kanun gibi yansımış olabilir.Ben yalnızca,ilk dört oyun ile mukayese etmenin yanlış olduğunu zira o çizgide ve başarı da, ortada olan açıklamalar ve günümüzde ki nesilden ötürü olamayacağına dair Şahsi düşüncemi yazdım.manipülasyon yapma gibi bir niyetim de yok ayrıca...

    Yorumlarımdan da (bir öncekide dahil) oyunun tamamının PT'deki gibi olacağını düşündüğümü çıkartmanız ironik olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterSullivan -- 2 Şubat 2015; 6:37:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZazaTakırdayan38


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterSullivan

    Öncelikle,Team Silent ekibinin yarattığı dört şaheser ile bu oyunu mukayese etmek bana çok yanlış geliyor.

    Zira,Silent Hill;zooken'den ve salt korku ögelerinden ibaret bir yapım değildir!

    Katharsisli senaryolarıyla,(özellikle serinin 2. oyunu bu konuda en iyisidir...)karakterleriyle,müzikleriyle,yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatan,detay manyağı bir oyundur...

    Günümüz de maalesef bu tür;düz olmayan, bazı şeyleri idrak edebilmek için kafa yormamızı gerektiren,her şey apaçık size sunulmayan oyunlara yer olmadığından ötürü Silent Hill(s)'ide günümüz oyuncu kitlesine ve piyasasına ayak uydurmaya çalışacak ve asla ilk dört oyunun çizgisinde ve başarısında olamayacak bir yapım olarak görüyorum.

    Umarım ummadık taş baş yarar da,biz eski fanlar sh'in çürüdüğü mezarından hortladığını görürüz. :)

    Oyunla ilgili hiçbir görüntü yok ortada.Nereden bu fikre kapıldın.

    Nereden kapıldığımı kısa ve açık bir vaziyette,idrak edemeyip alıntıladığın yorumum da izah ettim.

    İzah etmedin.Oyunun popüler kültürün etkisine kapılıp sıradan bir oyun olacağını, ilk 4 oyunun yanına yaklaşamayacağını söylüyorsun. Ama bunu neye dayanarak söylediğini söylemiyorsun.Yanlış anlama.Sadece böyle düşünmenin sebebini merak ettim.Başka bir şey değil.

















    Ben kısa ve öz bir şekilde, izah ettiğimi fakat sizin idrak edemediğinizi düşünüyorum...Diğer yorumuma ekleme yapma ve merakınızı giderme mahiyetinde biraz daha açarak yazıyorum...

    Bir önce ki yorumum da;pt son çıkan tgs videosu ve kojimanın S takısının mantalitesini açıklaması doğrultusunda şahsi görüşümü,öngörümü yazdım...

    Yine,önce ki yorumum da yazdığımı yineliyorum;Silent Hill zooken gibi ucuz yöntem içeren ve salt korku oyunu olan bir seri değildir,korku yalnızca kurguyu sunma aracıydı... zira team silent ekibinin felsefesi güzelliği kullanıcıya gariplik ile sunmaktı.

    Şimdi ki,ekibe baktığımızda görselliğe odaklanacakları yeterince açık...

    Silent Hill(s)'a diğerlerinden daha fazla emek harcanacak ve sanat yapmak gibi bir riske de girmeyecekler zira,sanat onun için emek isteyen kullanıcı ister,günümüz de bu kimin umurun da,çoğunluğa hitap eden bir oyun ne kadar başarılı bir sanat eseri olabilir?

    Kendileri de zaten serinin tüm hayranlarına hitap eden bir oyun yapma niyetinde olduklarını,amaçlarının da kullanıcıya daha fazla korku sunmak olduğunu dolaylı bir şekilde ifade ettiler,Yani piyasa oyunu yapmak olduğunu.

    Örneğin,ilk dört oyun da en basitinden yaratık modellemelerinin altında bile derin anlamlar yatıyordu,buraya sığdıramayacağım kadarda enteresan,trajik detaylar bulunuyordu çünkü amaç,yalnızca oyuncuyu etkilemek değil sanat eseri yaratmaktı.

    Gerçekten SH2'deki katharsisli kurgunun üzerine çıkılabileceğini ve serinin Team Silent'lı günlerinden daha iyi bir noktaya gelebileceğini düşünüyor musunuz, bu saatten sonra?!

    Bu şekilde düşünen ve konuşanların;Silent Hill'in hikayesi hakkında zerre kadar fikri yoktur...

    Açıkçası benim için,SH 4.oyunu ile beraber yani Team Silent ekibinin dağılmasıyla bitmiştir.Akabinde çıkan SH oyunlarından bir tek Origins serinin adını layıkıyla taşıyabilmiştir gözümde,hakkını yemeyeyim.Velhasıl,bu oyunun da popüler kültüre ayak uydurma hareketi ile seriyi tamamen çürüteceğini düşünüyorum...

    Anlıyorum hocam.Kendinizce haklı sebepleriniz var.Ama Kojima bu.Öyle kolay kolay popüler kültürün etkisine kapılacağını sanmıyorum.Kapılsaydı şu anda MGS'yi Gears of War olarak oynardık.Bir gameplay videosuyla herşey ortaya çıkar.Seriyle ilgili düşüncelerinize katılıyorum.Silent Hill ve Resident Evil gibi seriler hiçbir vakit korkuya öncelik vermemişlerdir.Fatal Frame gibi oyunlardan hep ayrı yerde durmuşlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tam originsi unutmuşsun diyecektim yazmışşın :) bencede atmosferiyle oda tam bir silent hill oyunuydu. ayrıca endişelerinde yalnız değilsin, origins e kadar iç içe mükemmel bağlantılar kuran bir sanat eserini biz fanlarına nasıl beğendirecekler bende çok şüpheliyim hele ki şu fps görüş açısından sonra bu endişem daha da arttı. önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi biz bir korku oyunu değil bir silent hill oyunu istiyoruz, birde akira yamaoka faktörü var tabi ki, inanılmaz bir müzisyen.
  • Yanlız çok Silent Hill'e benzemiyordu (evet demo olduğunun farkındayım) P.T. Outlast ve Amnesianın kullandığı oyun mekaniklerini ve mantığını kullanmış. Gerçi P.T.'de bildiğim kadarıyla kaçamıyorsun ama... Neyse uzun lafın kısası beklentiler büyük. Bizi hayal kırıklığına uğratmasınlar ve seriyi kirletmesinler tek istediğim bu.
  • Silent Hills (P.T)'de Gizli Not! - Son Durak

  • Gizli not nedir ? Video'yu izlemek istemiyorum.
  • KillerGhost kullanıcısına yanıt
    quote:

    Knowing you, I was sure you'd notice this game and play it. I will never - can never - forget that day 20 years ago. I have something to tell you.
    Contact me. -J


    Seni tanıdığımdan bu oyunu farkedip oynayacağından emindim. Bundan 20 sene önceki o günü asla unutmayacağım, unutamam. Sana söyleyecek bir şeyim var.
    Benimle iletişime geç. - J.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerksabird -- 6 Şubat 2015; 14:16:59 >
  • Eee ne zaman cikiyor. Az once pt yi tekrar oynadim istahin tekrar kabardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ne kadar Kojima'nın ayrılığı kesin bir dille açıklanmamış olsa da,konami'nin;gamespot ile yaptığı röportaj ve metal gear serisi için yeni ekip arama çabaları bunu doğrular nitelikte oldu...

    Bu doğrultuda da, maalesef Silent Hills'in akıbeti tehlikeli bir duruma düşmüş oldu,umarım kojima'nın eli bu oyundan çekilmez,nitekim yeni nesil göreceğimiz tek başarılı korku oyunu adayıydı kendisi.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.