Şimdi Ara

silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
1.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avea hattımla 6 aydır akıllı telefonumu sorunsuz kullanıyordum. Modu GSM olarak ayarladığım için de sadece wi fi den girerek arada işlerimi hallediyordum.
    Fakat bu ay tam 99 Lira fatura geldi. 10 Liralık en ucuz paketi kullanmama rağmen. Sorguladığımda 70 Liralık GPRS kullanımı gözüküyor. Şebekem GSM tanımlı mobil veri kapalı olmasına rağmen nasıl oldu anlamadım.
    Sitesine baktığımda veri ücretinin MB başına tam 4 TL olduğunu gördüm. Yani 100 MB kullansanız 300- 400 Lira gelicek neredeyse Avea müşteri temsilcisi bana akıllı telefonların wifi çekmediğinde gprs wap kullanabileceğini söyledi. Telefonumu GPRS'e kapattırdım. Şu anda sürekli de takip ediyorum. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bu operatörleri. Yaptıkları resmen insanlara kazık atmak. Tüketici hakları derneklerine şikayet etmek lazım. İlk işim sözleşmem bitince AVEA hattımı iptal etmek olacak. Bu yapılan emek hırsızlığından başka bişey değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaiNStreaM -- 10 Ekim 2015; 14:20:13 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Avea hattımla 6 aydır akıllı telefonumu sorunsuz kullanıyordum. Modu GSM olarak ayarladığım için de sadece wi fi den girerek arada işlerimi hallediyordum.
    Fakat bu ay tam 99 Lira fatura geldi. 10 Liralık en ucuz paketi kullanmama rağmen. Sorguladığımda 70 Liralık GPRS kullanımı gözüküyor. Şebekem GSM tanımlı mobil veri kapalı olmasına rağmen nasıl oldu anlamadım.
    Sitesine baktığımda veri ücretinin MB başına tam 4 TL olduğunu gördüm. Yani 100 MB kullansanız 300- 400 Lira gelicek neredeyse Avea müşteri temsilcisi bana akıllı telefonların wifi çekmediğinde gprs wap kullanabileceğini söyledi. Telefonumu GPRS'e kapattırdım. Şu anda sürekli de takip ediyorum. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bu operatörleri. Yaptıkları resmen insanlara kazık atmak. Tüketici hakları derneklerine şikayet etmek lazım. İlk işim sözleşmem bitince AVEA hattımı iptal etmek olacak. Bu yapılan emek hırsızlığından başka bişey değil.

    galiba android bir akıllı telefonun var, bu telefonlarda wifi kesildiği zaman otomatikman 3G'ye bağlanmasını sağlayan bir özellik mevcut imiş, bir konuda öyle yazılmıştı, sizde de o özellik kapatılmamış sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Avea hattımla 6 aydır akıllı telefonumu sorunsuz kullanıyordum. Modu GSM olarak ayarladığım için de sadece wi fi den girerek arada işlerimi hallediyordum.
    Fakat bu ay tam 99 Lira fatura geldi. 10 Liralık en ucuz paketi kullanmama rağmen. Sorguladığımda 70 Liralık GPRS kullanımı gözüküyor. Şebekem GSM tanımlı mobil veri kapalı olmasına rağmen nasıl oldu anlamadım.
    Sitesine baktığımda veri ücretinin MB başına tam 4 TL olduğunu gördüm. Yani 100 MB kullansanız 300- 400 Lira gelicek neredeyse Avea müşteri temsilcisi bana akıllı telefonların wifi çekmediğinde gprs wap kullanabileceğini söyledi. Telefonumu GPRS'e kapattırdım. Şu anda sürekli de takip ediyorum. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bu operatörleri. Yaptıkları resmen insanlara kazık atmak. Tüketici hakları derneklerine şikayet etmek lazım. İlk işim sözleşmem bitince AVEA hattımı iptal etmek olacak. Bu yapılan emek hırsızlığından başka bişey değil.

    -gprs den kasıt wap ve internet erişimleridir. aveda faturastop ozelligi 99 tl yani internet kullanmanız 99 tl yi gecemez.
    -hangi siteden baktınız bilmiyorum ancak paketsiz kullanım faturalı hat icin 0.18tl/25kb wap için 0.05tl/25kb internet icin ucretlendirilir.
    - hattınızın gprs ozelligini fatura cıktıktan sonra mı kapattınız once mi ? eger sonra kapttıysanız bu oparatörünüz kaynaklı degil akıllı cihazınızın aziziligi farklı oparatörde de aynı durumu yasayabilirsiniz. cunku akıllı cihazlar oparatör ayarlarını cihaza otomatik alır.

    tüketici haklarına ne diyeceksiniz ben cihazımın ozelliginden dolayı bunu kapattırmadıgımdan dolayı yuksek fatura odedim. kusura bakmayın ama cihaz magdurusunuz.

    geçmiş olsun.




  • geçmiş olsun hocam.
    telefonu gsm moduna(2g'ye) alarak interneti kapamatamazsın.2gde de internet baglantısı yavasta olsa vardır ve telefon veriyi kullanır.
    veri baglantısını kapatacaktınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiretwien

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Avea hattımla 6 aydır akıllı telefonumu sorunsuz kullanıyordum. Modu GSM olarak ayarladığım için de sadece wi fi den girerek arada işlerimi hallediyordum.
    Fakat bu ay tam 99 Lira fatura geldi. 10 Liralık en ucuz paketi kullanmama rağmen. Sorguladığımda 70 Liralık GPRS kullanımı gözüküyor. Şebekem GSM tanımlı mobil veri kapalı olmasına rağmen nasıl oldu anlamadım.
    Sitesine baktığımda veri ücretinin MB başına tam 4 TL olduğunu gördüm. Yani 100 MB kullansanız 300- 400 Lira gelicek neredeyse Avea müşteri temsilcisi bana akıllı telefonların wifi çekmediğinde gprs wap kullanabileceğini söyledi. Telefonumu GPRS'e kapattırdım. Şu anda sürekli de takip ediyorum. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bu operatörleri. Yaptıkları resmen insanlara kazık atmak. Tüketici hakları derneklerine şikayet etmek lazım. İlk işim sözleşmem bitince AVEA hattımı iptal etmek olacak. Bu yapılan emek hırsızlığından başka bişey değil.

    -gprs den kasıt wap ve internet erişimleridir. aveda faturastop ozelligi 99 tl yani internet kullanmanız 99 tl yi gecemez.
    -hangi siteden baktınız bilmiyorum ancak paketsiz kullanım faturalı hat icin 0.18tl/25kb wap için 0.05tl/25kb internet icin ucretlendirilir.
    - hattınızın gprs ozelligini fatura cıktıktan sonra mı kapattınız once mi ? eger sonra kapttıysanız bu oparatörünüz kaynaklı degil akıllı cihazınızın aziziligi farklı oparatörde de aynı durumu yasayabilirsiniz. cunku akıllı cihazlar oparatör ayarlarını cihaza otomatik alır.

    tüketici haklarına ne diyeceksiniz ben cihazımın ozelliginden dolayı bunu kapattırmadıgımdan dolayı yuksek fatura odedim. kusura bakmayın ama cihaz magdurusunuz.

    geçmiş olsun.

    Sağol. Sabah sabah araştıramadım ama MB ücreti bilgisini AVEA nın kendi sitesinden aldım. Sizin yazdığınız da aynıya geliyor. 25 kb'ı 40 ile çarparsan 1 MB yapar. 0.18 TL ile de çarp 40'ı 4 lira 32 kuruş yapar.... WAP ücreti olarak gelmiş 70 liraz zaten..Herhangi bir internet paketim yok. Cepten sürekli interenete giren ya da uygulama açan biri de değilim. Cihaz Nokia 603 symbian FP2. Bugüne kadar hiç sorun yaşamamıştım.Cepten internete çok çok az girerim o da dediğim gibi wi fi ile GSM modunda ve mobil veri daima kapalı kullanırım.Ne olduysa geçen ay oldu... Belki yüklediğim satranç programından.
    Lakin lütfedip 99 lira ile sınırlamışlar. Kazığın boyutu 99 Lirada kalmış çok şükür. Bundan önce daha fazla da aldıkları olmuş...Böyle müşteri memnuniyeti olmaz. WAP ücretinin bu kadar yüksek olması (ki wap nedir arkadaş ya...) ve 10 liralık hatta zamanında uyarı gelmemesi etik değil. Biz zaten sitede yazdık wap ücretini , kapattırsaydınız en baştan diyebilirler. Kendilerini savunabilirler. Ama bizim oralarda buna şark kurnazlığı denir. Bu ilk durum değildir benim başıma gelen. Bu bilinçli yapılan ve birçok insanın başına gelen bişey. Sürekli rahatsız edercesine reklam yollayan operatörler lütfedip de bir uyarı yollayabilirlerdi. Biz kendimizi cep telefonu operatörlerinden, bankalardan, telekomdan kazık yemekten korumak için sürekli araştırma mı yapmalıyız. Bu kurumların yaptığı insanların bilgisizliğinden veya ilgisizliğinden çıkar sağlamak. Ki ben üniversite mezunu ve teknolojiye hakim bir insanım. Garibanın başına neler geliyordur kim bilir.. İnsanlar uyanıp gprs wap hizmetini kapattırana kadar 9 aylık faturayı cebe indiriyorlar mağdur da çok sanırım...
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1255579/avea-yuksek-wap-kullanim-ucreti-aliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaiNStreaM -- 29 Mart 2013; 10:29:03 >




  • Bilincsiz kullanici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce 38 tl mi ne fatura gelen birisini gördüm forumda iphone 4 mu ne kullanıyordu

    Aveanın böyle bir şey yapması saçma ve mantıksız

    Mesala Vodafone da belli bir süre var

    Günlük haftalık aylık

    Sen o limiti geçemiyorsun

    Btk ya bildirin isterseniz.
  • Eyw. Buradaki kullanıcılar olayı kullanım hatası ve akıllı telefon azizliği olarak telakki ediyorlar. Lakin bu öyle ya da böyle tüketiciye giren kazıktır. Oyunlarda nasıl bir bug varsa avea da kullanıcısına bu bug dan 99 TL geçirmiştir. Ha yine insaflılarmış o kota olmasa evi satıp öderdik artık telefon faturasını. Kulandığım hat en ucuz 10 liralık bayram tarifesi.. Bu işi adam gibi standartlara oturtmaları lazım. Akıllı telefon azizliğiyse artık hıyar satan adamın cebinde bile akıllı telefon var. Ona göre tüketiciyi koruyucu düzenleme lazım. Neyse fare dolması gibi yuttuk ve ödedik faturayı...Bir ders aldık tek karımız bu oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Eyw. Buradaki kullanıcılar olayı kullanım hatası ve akıllı telefon azizliği olarak telakki ediyorlar. Lakin bu öyle ya da böyle tüketiciye giren kazıktır. Oyunlarda nasıl bir bug varsa avea da kullanıcısına bu bug dan 99 TL geçirmiştir. Ha yine insaflılarmış o kota olmasa evi satıp öderdik artık telefon faturasını. Kulandığım hat en ucuz 10 liralık bayram tarifesi.. Bu işi adam gibi standartlara oturtmaları lazım. Akıllı telefon azizliğiyse artık hıyar satan adamın cebinde bile akıllı telefon var. Ona göre tüketiciyi koruyucu düzenleme lazım. Neyse fare dolması gibi yuttuk ve ödedik faturayı...Bir ders aldık tek karımız bu oldu.

    Hocam,öncelikle geçmiş olsun,
    Başka bir Avea mağduru vardı,o arkadaşın konu başlığında da tartıştık bu meseleyi,
    Kullanıcı hatası diyen arkadaşlar Avea nın avukatlığını yapıp dursunlar,hem hırsızdan yana bunlar,bakmayın siz onlara,biz ev sahibini savunuruz,
    Avea nın internetzede abonesi çok,siz ne ilksiniz ne de son,
    Hem bulunduğum çevrede hem bu forumda,çok şikayet gördüm,
    Avea nın yaptığı hırsızlıktır,bu kadar açık ve net.
    Kullanıcı hatası diyen olursa,bir gün başına gelsin de anlasınlar inşallah.
    Tek bedduam bu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • demek ki akıllı telefondan ziyade iyiniyetli telefonlara ihtiyaç var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Eyw. Buradaki kullanıcılar olayı kullanım hatası ve akıllı telefon azizliği olarak telakki ediyorlar. Lakin bu öyle ya da böyle tüketiciye giren kazıktır. Oyunlarda nasıl bir bug varsa avea da kullanıcısına bu bug dan 99 TL geçirmiştir. Ha yine insaflılarmış o kota olmasa evi satıp öderdik artık telefon faturasını. Kulandığım hat en ucuz 10 liralık bayram tarifesi.. Bu işi adam gibi standartlara oturtmaları lazım. Akıllı telefon azizliğiyse artık hıyar satan adamın cebinde bile akıllı telefon var. Ona göre tüketiciyi koruyucu düzenleme lazım. Neyse fare dolması gibi yuttuk ve ödedik faturayı...Bir ders aldık tek karımız bu oldu.

    Hocam,öncelikle geçmiş olsun,
    Başka bir Avea mağduru vardı,o arkadaşın konu başlığında da tartıştık bu meseleyi,
    Kullanıcı hatası diyen arkadaşlar Avea nın avukatlığını yapıp dursunlar,hem hırsızdan yana bunlar,bakmayın siz onlara,biz ev sahibini savunuruz,
    Avea nın internetzede abonesi çok,siz ne ilksiniz ne de son,
    Hem bulunduğum çevrede hem bu forumda,çok şikayet gördüm,
    Avea nın yaptığı hırsızlıktır,bu kadar açık ve net.
    Kullanıcı hatası diyen olursa,bir gün başına gelsin de anlasınlar inşallah.
    Tek bedduam bu


    beddua etmen için bir sebep yok sana mantık ile düşünüp akıl ile cevap vermek isterim. eğer telefon kullanıyorsan bir de bir operatörden hat sahibi ise hem operatörün verdiği hattan aldığın hizmetleri ve hemde aldığın telefonun özelliklerini bilmen gerekir çünkü sen hattı ve telefonu aldığında hatta için gecerli olan hizmetlerdeki ücretlerini ve telefonu aldığındada sunulan özellikleri ile bütün sorumluluğu kabul etmiş oluyorsun evet 14 mb için 99 tl çok fazla ama ücretlendirme bu şekilde daha önce 14 mb için 199 tl yansıtılıyordu. üst yönetime giden şikayetlerden sonra 100 tl düşürüldü. internet özelliği olan bir telefon kullanıyorsan günümüz operatörleri şartlarında en azından bir 100 mb bir paket almak gerekiyor kullan yada kullanma bende bir kaç yıl önce bir 70 tl falan gprs/wap ödedim aveaya ama ben bile bile kullanmıştım. sadece operatöre niye suç buluyorsun ki bence aynı zamanda telefon üreticileri de suçlu telefonlardaki yazılımlara eklenti yapsınlar isteğe bağlı olarak telefon istek dışı internet bağlantısı yaparsa uyarı versin. "kullanıcı hatası" doğru bir ifade hata: özelliklerini bilmediğimiz bir telefonu alıp ve memleketimizdeki insanlarımızın kötü alışkanlığımız iletişim eksikliği veya bir bilene danışma yada soru sorma alışkanlığımız olmadığı için sonuç=99 tl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Eyw. Buradaki kullanıcılar olayı kullanım hatası ve akıllı telefon azizliği olarak telakki ediyorlar. Lakin bu öyle ya da böyle tüketiciye giren kazıktır. Oyunlarda nasıl bir bug varsa avea da kullanıcısına bu bug dan 99 TL geçirmiştir. Ha yine insaflılarmış o kota olmasa evi satıp öderdik artık telefon faturasını. Kulandığım hat en ucuz 10 liralık bayram tarifesi.. Bu işi adam gibi standartlara oturtmaları lazım. Akıllı telefon azizliğiyse artık hıyar satan adamın cebinde bile akıllı telefon var. Ona göre tüketiciyi koruyucu düzenleme lazım. Neyse fare dolması gibi yuttuk ve ödedik faturayı...Bir ders aldık tek karımız bu oldu.

    Hocam,öncelikle geçmiş olsun,
    Başka bir Avea mağduru vardı,o arkadaşın konu başlığında da tartıştık bu meseleyi,
    Kullanıcı hatası diyen arkadaşlar Avea nın avukatlığını yapıp dursunlar,hem hırsızdan yana bunlar,bakmayın siz onlara,biz ev sahibini savunuruz,
    Avea nın internetzede abonesi çok,siz ne ilksiniz ne de son,
    Hem bulunduğum çevrede hem bu forumda,çok şikayet gördüm,
    Avea nın yaptığı hırsızlıktır,bu kadar açık ve net.
    Kullanıcı hatası diyen olursa,bir gün başına gelsin de anlasınlar inşallah.
    Tek bedduam bu


    beddua etmen için bir sebep yok sana mantık ile düşünüp akıl ile cevap vermek isterim. eğer telefon kullanıyorsan bir de bir operatörden hat sahibi ise hem operatörün verdiği hattan aldığın hizmetleri ve hemde aldığın telefonun özelliklerini bilmen gerekir çünkü sen hattı ve telefonu aldığında hatta için gecerli olan hizmetlerdeki ücretlerini ve telefonu aldığındada sunulan özellikleri ile bütün sorumluluğu kabul etmiş oluyorsun evet 14 mb için 99 tl çok fazla ama ücretlendirme bu şekilde daha önce 14 mb için 199 tl yansıtılıyordu. üst yönetime giden şikayetlerden sonra 100 tl düşürüldü. internet özelliği olan bir telefon kullanıyorsan günümüz operatörleri şartlarında en azından bir 100 mb bir paket almak gerekiyor kullan yada kullanma bende bir kaç yıl önce bir 70 tl falan gprs/wap ödedim aveaya ama ben bile bile kullanmıştım. sadece operatöre niye suç buluyorsun ki bence aynı zamanda telefon üreticileri de suçlu telefonlardaki yazılımlara eklenti yapsınlar isteğe bağlı olarak telefon istek dışı internet bağlantısı yaparsa uyarı versin. "kullanıcı hatası" doğru bir ifade hata: özelliklerini bilmediğimiz bir telefonu alıp ve memleketimizdeki insanlarımızın kötü alışkanlığımız iletişim eksikliği veya bir bilene danışma yada soru sorma alışkanlığımız olmadığı için sonuç=99 tl.

    Avea nın kazığına yağ sürdüğünüz için,Avea madalya takmalı size,
    199 tl imiş de insaf etmişler 99 tl ye düşürmüşler...
    Akıllı telefon kullanan milyonlarca abone var,
    Adam,babasına,dedesine,karısına,kızına akıllı telefon alırsa,onlar da kimseye bir şey sormaz da Operatörden yüklü fatura yerse,oh iyi oldu diyelim öyle mi?
    Çok yazık
    Herkes,senin benim gibi iletişim uzmanı değil ki,
    Bilen var bilmeyen var,
    3-4 mb internete 4 tl al,hadi 5 tl al,99 tl nedir arkadaş...
    Adamlar,halkın bilgisizliğinden yemlensin,siz de burda onların avukatlığını yapın...bravo,çok iyi gidiyorsunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir zamanlar yurtdışı hatlardan ya da 900 'lü hatlardan birçok insanın canı yanmıştı. Çocuğu komşusu arayan insanlara evini sattıran faturalar gelmişti. O zamanlar teknoloji böyle gelişkin değildi... Velhasıl kelam en sonunda millet çareyi yurtdışına hattı kapatmakta bulmuştu...
    Robert Bosch'un bir sözü vardır: "insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" şeklinde. Bu tür kamuya yayılmış şirketler halkı da düşünmek zorunda. Ata Demirer çıkıp telefon direklerini yurdun dört bir yanına elleriyle çakıyor gerektiğinde. Önce müşteri memnuniyeti olmalı bu işlerin başı. Benim ve bu kadar insanın başına bu olaylar uzun zamandır geliyor ve bu limiti 99 liraya çeken avea da bu olanlardan haberdar. Zaten bu yüzden 99'a çekmiş. Biliyosunuz mağazalarda da böyledir 100 lira psikolojik sınırdır. 200-300 gelse herkes isyan eder sempati kaybı olur...
    Neyse sonuç olarak internet paketi alınca 500 dakka konuşma dahil 1 GB 'ı 15-20 liraya geliyor. O zaman neden paket dışında kullanım ücreti MB başına 4 lira gibi fahiş bir rakam. Bugün youtubeden bir maçın gollerini izlesen 20 MB veri indirirsin...Kusura bakmaın ahmet bey wifi çekmediği zaman akıllı telefonlar gprs-wap'tan bağlanabiliyor dolayısıyla oluyor böyle vakalar biz de MB' ı 4 liradan faturayı gömüyoruz....Sonra siz uyanıp kapattırıyorsunuz. 10 liralık hatta 100 liralık fatura ödeyerek almadığınız gerekli görmediğiniz internet paketinin de parasını çıkarmış oluyoruz....
    Bana düşen başıma geleni buraya yazıp insanları uyarmaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    Az önce 38 tl mi ne fatura gelen birisini gördüm forumda iphone 4 mu ne kullanıyordu

    Aveanın böyle bir şey yapması saçma ve mantıksız

    Mesala Vodafone da belli bir süre var

    Günlük haftalık aylık

    Sen o limiti geçemiyorsun

    Btk ya bildirin isterseniz.

    Vodafone paketinizi aşmanıza %20lik bir kısım kala mesaj atıp uyarıyor. Ben bunun sayesinde 1gb. internet paketimi sadece 5 liralık aştım. Eğer böyle bir uyarı gelmeseydi halim ne olurdu bilemiyorum. Ayrıca sorgu yazıp 7000e gönderdiğinizde kalan sms,dk ve internetinizi detaylıca öğreniyorsunuz.

    Benim yine burada başlığım var,18 lira hattımdan çekildi ve neden çekildiğini ilk başta anlamadım ama sonra android telefonumun otomatik eşleştirme ve güncellemelerinden kaynaklandığını buldum.

    Android eğer acemisiyseniz bunu yapıyor mesela,ayrıca nokiada da mail senkronizasyonu vs. olmazsa internete sürekli bağlı kalan bir cihaz değil.
    geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaiNStreaM

    Eyw. Buradaki kullanıcılar olayı kullanım hatası ve akıllı telefon azizliği olarak telakki ediyorlar. Lakin bu öyle ya da böyle tüketiciye giren kazıktır. Oyunlarda nasıl bir bug varsa avea da kullanıcısına bu bug dan 99 TL geçirmiştir. Ha yine insaflılarmış o kota olmasa evi satıp öderdik artık telefon faturasını. Kulandığım hat en ucuz 10 liralık bayram tarifesi.. Bu işi adam gibi standartlara oturtmaları lazım. Akıllı telefon azizliğiyse artık hıyar satan adamın cebinde bile akıllı telefon var. Ona göre tüketiciyi koruyucu düzenleme lazım. Neyse fare dolması gibi yuttuk ve ödedik faturayı...Bir ders aldık tek karımız bu oldu.

    Hocam,öncelikle geçmiş olsun,
    Başka bir Avea mağduru vardı,o arkadaşın konu başlığında da tartıştık bu meseleyi,
    Kullanıcı hatası diyen arkadaşlar Avea nın avukatlığını yapıp dursunlar,hem hırsızdan yana bunlar,bakmayın siz onlara,biz ev sahibini savunuruz,
    Avea nın internetzede abonesi çok,siz ne ilksiniz ne de son,
    Hem bulunduğum çevrede hem bu forumda,çok şikayet gördüm,
    Avea nın yaptığı hırsızlıktır,bu kadar açık ve net.
    Kullanıcı hatası diyen olursa,bir gün başına gelsin de anlasınlar inşallah.
    Tek bedduam bu


    beddua etmen için bir sebep yok sana mantık ile düşünüp akıl ile cevap vermek isterim. eğer telefon kullanıyorsan bir de bir operatörden hat sahibi ise hem operatörün verdiği hattan aldığın hizmetleri ve hemde aldığın telefonun özelliklerini bilmen gerekir çünkü sen hattı ve telefonu aldığında hatta için gecerli olan hizmetlerdeki ücretlerini ve telefonu aldığındada sunulan özellikleri ile bütün sorumluluğu kabul etmiş oluyorsun evet 14 mb için 99 tl çok fazla ama ücretlendirme bu şekilde daha önce 14 mb için 199 tl yansıtılıyordu. üst yönetime giden şikayetlerden sonra 100 tl düşürüldü. internet özelliği olan bir telefon kullanıyorsan günümüz operatörleri şartlarında en azından bir 100 mb bir paket almak gerekiyor kullan yada kullanma bende bir kaç yıl önce bir 70 tl falan gprs/wap ödedim aveaya ama ben bile bile kullanmıştım. sadece operatöre niye suç buluyorsun ki bence aynı zamanda telefon üreticileri de suçlu telefonlardaki yazılımlara eklenti yapsınlar isteğe bağlı olarak telefon istek dışı internet bağlantısı yaparsa uyarı versin. "kullanıcı hatası" doğru bir ifade hata: özelliklerini bilmediğimiz bir telefonu alıp ve memleketimizdeki insanlarımızın kötü alışkanlığımız iletişim eksikliği veya bir bilene danışma yada soru sorma alışkanlığımız olmadığı için sonuç=99 tl.



    % 100 katılıyorum, insanların farklı düşüncelere tahammül edememelerini de anlayamıyorum

    ne yani insanlar kendi düşüncelerini ifade etmeyecekler mi, düşüncesini ifade edene falancanın avukatlığını yapıyorsun, filancanın avukatlığını yapıyorsun gibi sözlerle bel altından vurmak mantık dışı

    başkalarının fikirlerini, görüşlerini beğenmeyebilirsiniz, ama beğenmemeniz insanları etiketlemeyi, onlara bel altından vurmanızı gerektirmez

    herkes birbiriyle aynı düşünmek zorunda değil

    akıllı telefon kullanıyorsan yaz googlea 10 dakika araştırma yap, özelliklerini öğren, uzman olmaya gerek yok

    kullandığın operatörün sitesine bi gir, 10 dakika incele, kullandığın tarifenin, paketin özelliklerine bir bak, aylık ücretin ne kadar, paketini aşarsan ücretinin ne olacağını bir öğren....

    bunları yapmak o kadar da zor değil.....

    100 kere yazdım, 101. kere yazıyorum, paketsiz internet ücreti aşırı pahalı, bunu zaten herkes kabul ediyor

    paketsiz internet ücretinin aşırı pahalı olması, ayrı bir konu, bu ayrı bir konu.....

    hem 20 dakika zamanını ayırma, hem de millete etiket yapıştır

    hiç hoş değil..............




  • selamlar
    yaklaşık 1 yıl önce samsung mini telefon kampanyasına katıldım.
    kampanya cazipti. carrefourda bu telefon 12 taksit ile 339 TL ye alıyorken avea da 312 TL ye ve 24 ayda 13 TL ödeyerek sahip oluyordun.
    hem ucuz hemde 1 yıl fazla taksit imkanı neden cazip olmasın ki.
    tabii kazın ayağı öyle değilmiş.
    gel zaman git zaman avea faturaları dozunu aşmaya başladı faturaları incelerken birde gördüm ki samsung mini bedeli 23 TL yazıyor.
    anında AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ ni aradım. nede olsa müşteriyim hizmet benimde hakkım dedim.
    bana söyledikleri indirimler var onları düştüğünüzde size söylenilen bedel oluyor vs vs vs
    tabii bende inandım haaa adamlar haklı dedim.
    neyse yine faturanın dozu aştığı bir ay yine arama gafletinde bulundum bu seferki yanıtları daha ilginçti.
    bu samsung mini cep telefonunun bana maliyeti 450 TL civarında olacakmış bunuda müşteriye hizmet eden birileri söyledi.
    tabii yediğim kazığın acısı ile şikayet formu doldurdum vs. derken avea şikayetimizi inceledi cevap verecek diye beklerken
    sütte leke var bizde yok dediler.
    peki dedim madem öyle bende kampanyadan ayrılırım başka gsm hattına geçerim dedim.
    ve yine aradım müşteriyle itinayla dalga geçilir şebekesini.
    dedim ben bu kampanyadan çıkacağım bedeli nedir. ödeyelim kurtulalım kardeşim parasıyla değil mi?
    tabi dediler bir bakalım hesap kitap yaptılar ve BOMBA 450 TL karşılığında kampanyadan ayrıla biliyormuşum.
    çok cömertsiniz dedim tabi ne yapayım.
    şu an itibariyle kampanyadan ayrılsam 450+(şimdiye kadar ödediğim yaşlaşık) 200 TL =650 ye samsung mini cep telefonu sahibi olacağım.
    zannedersem samsung s3 mini bu fiyatlarda. yada bir 100 TL daha fazladır.
    ee peki ayrılmasam ne olacak 1 yıl daha keselenmeye devam edeceğim.
    aslında telefon için kelesenmiş sayılmıyorum ayrılmasam 400 - 450 TL arasına gelmiş olacak bu telefon ayrılsam 200 TL fazladan ödemiş olacağım.
    ayrılmasam 1 yıl daha 80 - 90 TL fatura gelecek ortalama 85 TL fatura olsa X 12 ay desek 1020 TL bunun 520 TL sini gerçekten iletişim için ödüyor olsam kalır geriye 500 TL
    200 TL fazla ödeyip ayrılıp başka bir GSM operatörüne mi keselenmek daha doğru olur.
    yoksa huyunu suyunu öğrendiğim ellese de rahatsızlık vermeyen GSM operatöründe kalıp aynı hamamda mı keselenmeliyim?
    LÜTFEN DEĞERLİ YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN.

    TAMAMEN KİŞİ BİLİNÇLENDİRMEK ADINA YAZILMIŞTIR. SAKIN OLA HİÇBİR GSM OPERATÖRÜNE İNANMAYIN. SONU ACI BİTİYOR.
    ŞEKİL 1a




  • Üzerime kayıtlı Avea faturasını incelediğimde 88,00 TL fazladan ücretlendirmeyi gördüğümde Avea online işlemlerden itirazımı yaptım, infinity Games servisinden oyun indirdiğim söylendi, 10 saniye ara ile iki oyun için 88,00 TL ücretlendirme yapılmıştır. Avea online işlemler servisine itirazda bulunarak, istem dışı hata sonucu yapılan işlem olduğunu, telefonumun böyle uygulamalara kapatılmasını, bu indirilen uygulamanın tarafımdan yapılmış bile olsa Tüketici haklarına göre cayma hakkımı kullandığımı, paramın iade edilmesini istediğim halde para iadesi yapılamayacağı, bu uygulamanın kapatılamayacağı tarafıma telefon ile bilgi verildi.
    AVEA bu özelliğini kapatmamasının sebebi ise AVEA müşterilerini ….. olarak görmesidir. İnternet'te araştırdığımda benim gibi mağdur olan çok kişi olduğunu gördüm. Herkesin çocuğunda interneti olan telefon vardır, bilerek veya bilmeyerek oyun sitelerine girebilir, çocuğunuz bilmeden oyun servislerinden gelen mesajlara sehven ‘EVET’ dedi ise vay halinize, ben ne kadar AVEA şirketine faks gönderme, Online şikayette bulunma yolu ile müracaatta bulundum ise de kesilen ücretin geri ödenmeyeceği tarafıma söylendi, söylendi diyorum çünkü yazılı olarak cevap istediğim halde yazılı olarak cevap vermeye tenezzül bile etmediler. Ben son çare olarak Tüketici haklarına müracaatta bulunacağım, sonucunu aynı şekilde paylaşacağım, Avea Şirketini oyun servislerinden oyun indirme ücretlerini faturadan düştüklerinden dolayı kınıyorum. Oyun almak isteyen kredi kartından alsın. Benim gibi mağdur duruma düşmeniz için çocuklarınızı uyarın. Bir insan cebinizden para düştüğünde para nereye gitti diye bakar, paranın peşinden gider, hiç kimse sokaktan para toplamıyor, AVEA`nın online sitelerden oyun indirme ücretlerinin faturaya yansımasını istiyorsanız, bu mesajımı her kes ile PAYLAŞIN her kes bilgilensin… Saygılarımla Zafer ALKIŞ




  • Zafer ALKIŞ Z kullanıcısına yanıt
    Tüketici hatasını operatöre yüklemenin alemi nedir ki?Nerde bu hatayı yaparsanız yapın ücreti alinir. Turkcell Vodafone olması da durumu değiştirmez.Bunda cayma hakki mi olur ki ayrıca oyunu oynarsiniz hadi ben cayıyorum parayı alayim diyebilir misiniz?Bu ayni gazete alıp okuyup sonra geri götürmeye benzer.Vermeyin telefonlarinizi çocuklarınızın eline oyuncak değil neticede bu cihazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.