Sorunum TurkNet ekibi tarafından çözülmüştür. İlgi ve alakaları için teşekkür ederim. Konu silinebilir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 1 Nisan 2021; 0:2:25 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Silinebilir. Teşekkürler TürkNet.
-
-
Bir kurumun nasıl MH temsilcisi olmaz? Daha bugün geçecektim referans kodum da hazırdı. İnternette birkaç araştırma yaptım çevrimiçi destek diye bir şey uydurulmuş. Yazıyorsunuz bazen 3 gün bazen 5 gün hatta bazen yazmayı bile unutuyorlar diyeni gördüm. İki ayda zor iptal ettirmiş. O sırada da haybeye fatura gelmiş. Karşınızda bir muhattap bulamıyorsunuz diye milletin baya canı yanmış. Buradan da anlaşıldığı gibi ucuz etin yahnisi yavan olur diye boşuna dememişler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal de artık e faksa geçtiler atrık o sorun değil e devlette tek tuşla iptal ediliyor. Çağrı merkezine gelirsek destek kaydı oluşturunca bakıyorlar hocam bazen uzun sürebiliyor arıza çözümleri v.b deneyip görmek lazım abone olup çok mutlu olanlarda var mutlu olmayanlarda denemek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun çözülünce destek kaydı açın hocam kullanamadığınız günlerin faturasını geri veriyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 11 Ocak 2021; 10:10:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayrıca şikayeti BTK dan açınca daha hızlı çözüldüğünü iddia eden üyeler var. Bu yolu da deneyebilirsiniz.
-
Türknet müşteri hizmetlerini birimini iptal etti galiba. Bana da 10 gündür dönüş yapmadılar.
-
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlatarak iletişime geçmiştir. Ben de sürecin uzaması üzerine önceliğini ilettim. Arıza sürecinde kullanamadığınız günleri arkadaşlarım indirim olarak tanımlayacaktır. Hizmetiniz ödenmeyen faturalardan dolayı kısıtlanmıştır. -
Bu arada ekipler geldi, sagolsunlar tesisatı kople değiştirdiler. İlginiz için teşekkür ederim. İnternet olmayınca 2 hafta fatura da ödemedim, şuanda hızım 26 Megabit, 32 Megabite çıkarılmasını nasıl sağlayan biliriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Hat değerleriniz ile ilgili güncelleme yaptım. 35 Mbps'e setli durumdadır. Sorun devam ederse www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
zırlamaya gerek yok bence harika firma aylardır kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım heleki ttnetten sonra ilaç ilaç
-
Tamamdır çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: bikereismiguzelzırlamaya gerek yok bence harika firma aylardır kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım heleki ttnetten sonra ilaç ilaç
Zirlama?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X