< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 3 Kasım 2021; 11:28:31 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
KONU KİLİT🔐TARCANLAR EKSPERTİZ-SORUN ÇÖZÜLDÜ HELALLEŞTİK TEŞEKKÜRLER
-
-
Ayrıca aracınız yürüyormu yürüyor sorun yok cümlesinde birebir söylendi,motorda arıza var motor yürüyor diye sorun yokmu demek oluyor deyincede o başka deyip sesini yükseltip ayni seviyede yanit atincada olayi bana bağırmaya getiriyor senin bağırmana karşılık veriyorum dediğimde başka şeyler anlatıyor beyfendi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hiçbir sey anlamadım. Anlayabilen biri tercüme edebilir mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayinin dediği 720 olan değerin 370 olduğu için strat stop devereye girmiyor lafı nedir? Sorun neymiş neden çözmemişler?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şans eseri şikayetvar'da görmüştüm bu mevzuyu. Sami Tarcan'ın oradaki cevaplarını da hiç profesyonel bulmadım açıkçası.
-
Geçmiş olsun herşey reklam demekki okadar para veriyorsun raporda yazmıyorsa sen haklısın
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kusura bakma ama bu Türkçeyle adamlarla muhatap olduysan seni anlamamış olabilirler.
Dipnot: Adamları tanımam etmem YouTube videolarını biliyorum sadece. İyi ya da kötü savunmuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Klasik Türk esnafına bir örnek olmuş sanki…tutulunca bir yeri kalkıp karşısındakini adam yerine koymazlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bahsedilen en degeri yada sae ikiside farklı kurumların verdigi degerler akünün -18 derecede 30 saniye boyunca verecegi kesintisiz akımı gösterir.
Sizin akünüz 720 vermesi gerekirken 370 düşmüş. Yani sizin akü %50 kapasiteninde altında.
Start stop bu yüzden devre dışı devreye girmiyor. Yeni akü alırsanız sorununuz çözülür muhtemelen.
İkinci elde bu aracın aküsü zayıf diye almaktan vazgeçecekseniz sıfır araç alın.
Start stoplu aküler daha pahalı oluyor orası ayrı.
Birde bu tarz reklam kokan hareketlerle video yapan yerlere gittiginizde sorun yaşadıgınızda ki tecrübeniz farklı oluyor genelde .
Bahsi geçen ekspertiz firmalarının videolarını izlemedim ama tv felan bir kaç kez denk geldim. işlerini iyi yapabilirler ama gereginden fazla övünüyorlar. Muhtemelen fiyatlarıda iyidir
Genel olarak ekspertiz firmalarının yaptıgı boya ölçüm cihazıyla boyayı ölçmek. Her araca motor kısmında yag terlemesi var diyip sepetlemek.
Bir zamanlar herkes çig köfteci açıyordu sonra oto detailing sektörüne merak saldılar şimdi ekspertiz olmuşlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 2 Kasım 2021; 19:27:4 >
-
ciddi anlamda kafaya takılacak bir kusur göremedim. Her ikinci el araç alımında illa ki bir miktar masraf çıkar. Sonuçta 0 km araç değil. Yaptırıp keyifle binmek lazım. Bu şekilde gerilimi ve huzursuzluğu tetiklemenin pek bir faydası olmuyor.
-
Daha önce 10 yıl Kocaeli'nde yaşadım, bir çok arkadaşımız dostumuz var orada, araç alın satımında da danışan çok olur hepsini Tarcanlara yönlendiririm.
Daha şu güne kadar hiçbirisinden olumsuz geri dönüş almadım.
Her işte hata olur, onlarında hataları vardır birşey diyemem, ama konu sahibi bence tecrübesiz bir kardeşimiz ve araçta bir sorun olduğunu düşünüyor, oysa aracın aküsü azalmış ve start stop devreye girmiyor hepsi bu, ve bu belki expertizde iken de böyle değildi, çünkü akü düne kadar sorunsuzdur ama bir anda biter ne olduğunu bile anlamazsınız, bu örnekte ki aracla bir uzun yol yaparsınız akü şarj olur start stop devreye girmeye başlayabilir.
İkinci el araç alırken eğer sahibi akü yeni demiyorsa akü heran bitecek gibi düşünmek lazım ve bunu göze alarak araç almak gerekir. İkinci el aldığım araçların tamamında akü hakkında aklımda bir soru işareti varsa aküyü degsitirmisimdir, çünkü dediğim gibi aniden yolda kaliverirsiniz ve buna değmez.
Sonuç olarak ikinci el araç alırken akü ye takilmak doğru değil, diyelim orada expertiz firması size akü zayıf deseydi ne değişecekti satıcıya akü zayıf yeni akü parasını düşelim mi diyecektiniz? Diyelim siz bunu teklif ettiniz satıcı kabul mü edecekti, tabiki size akü yeni demediyse etmeyecekti.
Yani bosyere büyütülen bir konu olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
tarcanlar oto ekspertiz kaporta boya konusunda gerçekten bilgili ve tecrübeliler ama mekanik olarak aynısını diyemem toyota corolla cvt şanzıman aracımı götürmüştüm sırf satarken göstermek için ekspertizi yapıldı sami abide on numara adam makarada ayrıca raporu teslim almaya gittim arkadaş bana "şanzımanı dikkatli kullan" falan diyor "niye" dedim birşeyi mi var yok "niye söylüyorsunuz" dedim "zamanla baskısı biter falan" dedi.
Bu araç cvt şanzıman tork konvektörlü dedim mekanik bir baskısı yok dedim. bana baskının çalışma mantığını birbirine sürterek kalktığını falan anlatmaya başladı tamam dedim çıktım o zaman da garibime gitmişti şimdi de baskısı biter diye uyarıyorsunuz ama bunda baskı yağlı sistem hadi balatalı bir baskısı var diyelim bu manuel'de de var diğer otomatik araçların çoğu bu şekilde, böyle gereksiz bir bilgiyi neden verdi anlamadım o zaman gaza az bas yakıt tasarufu olur falan de diyin dizel araca benzin koymayın falan önemli bilgiler bunlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladığım kadarıyla voltaj ölçmüşler ve normal çıkmış. O esnada bir arıza lambası yanmadığına, arıza mesajı görünmediğine göre ekspertiz firması müneccim mi, nereden bilecek?
Kaldı ki araçta yaşanan olay da basit bir durum, bir sarf malzemesi olan akü zayıflamış, yeni akü alınacak ve iş bitecek. Yukarıda yazıldığı gibi eğer akü ömrünün sonuna yaklaşmışsa bu gün sağlamdır, yarına ne yapacağı belli olmaz ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor şase plaka bilgilerini aldığımız iyi oldu lazım olur
işin şakası bir yana geçmiş olsun
Tarcanlara bir defa gittim aldığımız aracın jant üretim tarihine kadar bakmışlardı çok şaşırmıştım.
Vw grubu için konuşuyorum: Biz de akü gücü, emniyet kemeri, eğim, direksiyon açısı, katalitik gibi kriterler uygunsa s&s devreye giriyor, bunlardan biri uygun değilse devreye girmez.
Sizin durum aküden kaynaklanıyor muhtemelen çünkü 2016 model bir araç 5 yıl olmuş o akünün gücünün düşmesi çok normal. Isı bunda en büyük etken. Muhtemelen motor sıcakken ekspertize girdi. Ama motor veya çevre soğukken akü gücü düşük olacağından böyle yapabilir. Tabi bunlar hep varsayım son kararı yetkili servis söyler. Tekrar geçmiş olsun.
-
Sansürlü olani koydum sandım düzelttim hocam.
Açıkçası bende böyle bir durumun olmasına ve üsluplarına şaşırıyorum dikiş atmasına kadar söylediler akünün ömrünün azalması normal herşey normal ama ekspertizin ekrandakk yazıya bakmayip aküyü hakkıyla test edip aküde sorun yok demesi yanlış bir yerde yazısında akü ölçümü yapılıyor diye yazıyordu aküyü ölçe yöntemide belli arıza tespit cihazi değil aku test cihazidır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müneccin gibi davranmicak o zaman akünüz ölçüldü sorun yok demicek akünün ölçülme
şekli ariza tespit cihazi ile gelen voltaja göre değildir fişte belirtim zaten bir bir konuda bilginiz yok ise fikriniz'de olmasin bence araç motoru test ediliyor köşeyi dönsün motor kitlesin normalmi oluyor yani bu değer 10 dakika düşecek bir değer değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sami bey ile görüşmedik sadece videolar aracılığıyla tanıyorum ama kurumsallaşma ile gelen sorunları var belli Ümraniyede aradığım konuştuğum kişinin bilgisi hic yeterlide değildi. Dediğim gibi kusurlar hatalar olabilir fakat sahip çıkmak lazım hatalara hitap şekli üslup çözüm konusu sıkıntılı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Popüler bir firma üzerinden prim yapmaya çalışıyorsunuz sanırım. Kendisine 2 araç götürdüm diğer ekspertizlere göre ciddi şekilde daha bilgili olduğu anlaşılıyor, çok detaylı kontrol ediyorlar. Altı üstü yapmanız gereken yeni bir akü alıp takmak ki bu risk ikinci el her araç alımında potansiyel olarak olabilir. Boş bir konu
-
2. El araç alırken araçta herşey olabilir araç sahibi söyler söylemez ekspertizin isi bunu adaletli bir şekilde tespit etmekdir 10 yıldır zerre hatalari olamayabilir bilemem olmuşsada çözmüş veya çözmemistir onuda bilemem benim sorunumu çözmediler ve çözmeyede yanaşmadılar ben sebepsiz yere konuyu büyütmüyorum sadece hakkımı arıyorum videoda belirtilen kaliteyi anlayışı saygıyı bekledim sadece.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sizin için kusur olmayabilir çünkü onlar içinde kusur yok çünkü araç çalışıyor bir ücret alınıyor karşılığında hizmet bekleniyor kimse ekstra birsey talep etmiyor 2.el araçta sıfır araçta herşey çıkabilir eksperin isi bunu tespit etmekdir. Yaptırıp keyifle binmenin serviste maliyeti 1.800 dışarıda mutlu inci varta tarzi bir aku ortalama bin lira ekspertiz 50 lirs bile indirim yapmadi fis bilr kesmedi ben şimdi gerilim yapmış ise suçlusu işini bahsettiği gibi yapmayanlardır bence.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Hocam kusura bakma ama bu Türkçeyle adamlarla muhatap olduysan seni anlamamış olabilirler.
Dipnot: Adamları tanımam etmem YouTube videolarını biliyorum sadece. İyi ya da kötü savunmuyorum. |
Daha önce 10 yıl Kocaeli'nde yaşadım, bir çok arkadaşımız dostumuz var orada, araç alın satımında da danışan çok olur hepsini Tarcanlara yönlendiririm.
Daha şu güne kadar hiçbirisinden olumsuz geri dönüş almadım. Her işte hata olur, onlarında hataları vardır birşey diyemem, ama konu sahibi bence tecrübesiz bir kardeşimiz ve araçta bir sorun olduğunu düşünüyor, oysa aracın aküsü azalmış ve start stop devreye girmiyor hepsi bu, ve bu belki expertizde iken de böyle değildi, çünkü akü düne kadar sorunsuzdur ama bir anda biter ne olduğunu bile anlamazsınız, bu örnekte ki aracla bir uzun yol yaparsınız akü şarj olur start stop devreye girmeye başlayabilir. İkinci el araç alırken eğer sahibi akü yeni demiyorsa akü heran bitecek gibi düşünmek lazım ve bunu göze alarak araç almak gerekir. İkinci el aldığım araçların tamamında akü hakkında aklımda bir soru işareti varsa aküyü degsitirmisimdir, çünkü dediğim gibi aniden yolda kaliverirsiniz ve buna değmez. Sonuç olarak ikinci el araç alırken akü ye takilmak doğru değil, diyelim orada expertiz firması size akü zayıf deseydi ne değişecekti satıcıya akü zayıf yeni akü parasını düşelim mi diyecektiniz? Diyelim siz bunu teklif ettiniz satıcı kabul mü edecekti, tabiki size akü yeni demediyse etmeyecekti. Yani bosyere büyütülen bir konu olmuş. |
Hiçbir sey anlamadım. Anlayabilen biri tercüme edebilir mi?
|
Bahsedilen en degeri yada sae ikiside farklı kurumların verdigi degerler akünün -18 derecede 30 saniye boyunca verecegi kesintisiz akımı gösterir. Sizin akünüz 720 vermesi gerekirken 370 düşmüş. Yani sizin akü %50 kapasiteninde altında. Start stop bu yüzden devre dışı devreye girmiyor. Yeni akü alırsanız sorununuz çözülür muhtemelen. İkinci elde bu aracın aküsü zayıf diye almaktan vazgeçecekseniz sıfır araç alın. Start stoplu aküler daha pahalı oluyor orası ayrı. Birde bu tarz reklam kokan hareketlerle video yapan yerlere gittiginizde sorun yaşadıgınızda ki tecrübeniz farklı oluyor genelde . Bahsi geçen ekspertiz firmalarının videolarını izlemedim ama tv felan bir kaç kez denk geldim. işlerini iyi yapabilirler ama gereginden fazla övünüyorlar. Muhtemelen fiyatlarıda iyidir Genel olarak ekspertiz firmalarının yaptıgı boya ölçüm cihazıyla boyayı ölçmek. Her araca motor kısmında yag terlemesi var diyip sepetlemek. Bir zamanlar herkes çig köfteci açıyordu sonra oto detailing sektörüne merak saldılar şimdi ekspertiz olmuşlar. |
Anladığım kadarıyla voltaj ölçmüşler ve normal çıkmış. O esnada bir arıza lambası yanmadığına, arıza mesajı görünmediğine göre ekspertiz firması müneccim mi, nereden bilecek?
Kaldı ki araçta yaşanan olay da basit bir durum, bir sarf malzemesi olan akü zayıflamış, yeni akü alınacak ve iş bitecek. Yukarıda yazıldığı gibi eğer akü ömrünün sonuna yaklaşmışsa bu gün sağlamdır, yarına ne yapacağı belli olmaz ki. |
Konunun ozeti; satin aldigi araca satan dayi ucuz aku takmis aracin start stopu da devreye girmediginden start stoplu 1500 tl degerinde akunun parasini tarcanlardan istiyor
|
Konu sahibi biraz sıkıntılı galiba. Derdi ya çok heyecan ya da tecrübesizlik.
|
klasik esnaf muhabbeti. 100 kişi gider sorun yaşamaz 1 kişi sorun yaşar firmanın asıl kurumsallığı ve kalitesi de işte bu sorun yaşayan adama yaklaşımla hızlı çözümle ortaya çıkar. parayı alırken tarcan kalitesi diye alisorun çıkınca da kapa len telefonu diye çingenlik yap. sorunun çözülmesi de bişey ifade etmez iş büyümüş yüzgöz olunmuş. rezillik internete taşmış,adam buraya yazmasa öyle kaynayıp gidecekti. 600 lira da bir eksper için çok bence . çoğu insan 1 hafta çalışıyor o paraya . |
sonuçta çözülmüş anlaşılmış olsa bile baştaki tavırları maalesef standart esnaf modundaymış, iyi olmamış, fark yapamamışlar bu konuda. |
Benzer içerikler
- ucuz arazi araçları
- bosch akü yorumlar
- ankara rot balans
- viking lastik kimin
- sahibinden çek karşılığı araba
- kasım ayı elektrikli araç satış rakamları
- togg sedan ne zaman
- audi a6 2025
- byd shark
- mengshi 917
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X