Şimdi Ara

KONU KİLİT🔐TARCANLAR EKSPERTİZ-SORUN ÇÖZÜLDÜ HELALLEŞTİK TEŞEKKÜRLER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
1
Favori
12.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Sağlık olsun üzmeyin böyle konular için bu kadar kendinizi.

    Hocam güle güle kullanın kazasız belasız inşallah

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2012 model aldığınız aracın start stop sistemi son nesil araçlar kadar agresif çalışmadığı için ömrü daha uzun olmuş olabilir, euro6 ve üzeri araçlar çok sık boğaz çalışıyor her fırsatta stop ediyor e 70 bin km boyunca bunu yapan akü de bir zahmet eskisin ne diyelim. Fazla evhamlanmışsınız heyecanla yanlış iletişim kurmuş olabilirsiniz sakince durumu gidip izah etseniz farklı bir sonuç alabilirsiniz. Aranızdaki iletişimde bir sıkıntı var gibi geld bana. Bu arada hayırlı olsun, araçta büyük bir problem yoksa takmayın bunu kafaya, sarf malzeme yüzünden bu kadar uğraşa değmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quxall Q kullanıcısına yanıt
    Haklısınız genel olarak ekpertizler sıkıntı,yapıcak birşey yok ben güvenerek gittim şu saatden itibaren benim icin sıradan kötünün iyisi bir marka araç yaşlı olabilicek arızalar evet ama iddali konuşup kutsallaşmış marka dikiş ipliğine kadar söylüyor ama aküyü hakkıyla ölçüm yapamıyor diyecek birşey yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Ben kendilerine emin olun son derece kibar ve müsait olduğumda anlards iletişim kurup detaylics ve güzelce izah ettim konuyu açarken acele ettim isim var diye ve gerginden kendimi yanlış ifade ettim yanlış bir iznelim biraktım konuyu okuyan kişilerde, ben son ana kadar pozitif yaklaştım son görüşmede 7-8 dakikalik karşılıklı diyolag oldu, aracımin eksikleri var disk balata lastik gibi bilerek aldim hepsi söylendi dikisde ip atmasina kadar ama akü böyle sorun oldu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu akü mevzusu çok kıl bir konu. 2 senedir yetkili servis bana akünüzü değiştirelim uyarı veriyor diyor. Ben aracı kullanırken hiçbir sorun yaşamadığım gibi stop/start da devreye giriyor. Bu sene yine gittim, yine akünüz ömrünü doldurmuş, değişmesi iyi olur diyor. Ya kardeşim, akü ya bitiktir ya çalışmaya devam eder. Bunun ortası mı var? Araç çalışıyor mu, zorlanmadan marş basıyor mu, elektronik arıza veriyor mu? Yok. O zaman ne diye bana akü kitlemeye çalışıyorsun? 2017 model akü bu, bitince alacağım zaten yenisi.


    Sizde de ekspertizde ya gözden kaçan bir ayrıntı veya gözardı edilebilecek denilerek atlandı. Karşı tarafı da dinlemeden bu tarz konularda yorum yapmak doğru olmuyor. Sami gelip konuyu anlatmadıkça ne derece haklısın anlayamayız. Sen mağdur olduğunu söylüyorsun, karşıdan dinlesek belki ne alakası var diyebilir.


    Yine de araba mevzusu hep para kitlemeli oluyor, geçmiş olsun, en büyük derdiniz bu olsun diyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huan8 -- 2 Kasım 2021; 23:20:27 >




  • 2017 - 1.2 Megane 4 kullanıcısıyım, genel olarak bu tip aküler normal tip akülere göre daha dayanıksızdır öncelikle bunu bilmek lazım , 2018 model sonrası antensiz modellerin aküsü bir tık daha iyi gittiğini düşünüyorum (şirket aracımizda 2020 1.5 Megane) akünüz ömrünü doldurmuş bu üçüncü aküsü bile olabilir bence araştırın
    2017 model Megane aracımda 2020 de değiştirdim inci aldım
    2014 1.2 sembol ikinci aracımda hala ilk aküsü duruyor her kış bitecek diye korkuyorum ama tek marş alıyor nazar edeceğim bu kış biter ama Megane aküsüne göre daha küçük akü yani daha çabuk biter ama elektrik harcayan eleman yok hoparlör bile sadece ön kapida
    Demem şu ki sizin aracınız icon paket ve çok fazla güç harcayan elemanı var birde akü çok güçlü olması gereken akü zayıf olunca böyle oluyor mesela yılda bir kumanda pili değişiyor Megane da , sembolü söylememe gerek yok kartlı değil eski tip anahtar hiç değişmedi

    start stop özelliğinin tasarruf sağladığını düşünmüyorum özellikle dizelde , dizel araç rölanti de çok az yakar çünkü merak eden rölanti yakıt değerini araştırılabilir. Ayrıca araç boşta çalışırken motor elektrik üretmiyor bu da akü ömrünü yiyor ve start stop aküler diğer eski tip akülere göre 2-3 kat pahalı daha çok uzatmayayım kısaca böyle
    En büyük derdiniz akü olsun
    Bijon konusu talihsizlik olmuş
    Her ekspertiz yerinde sorun yaşanabilir mükemmel ekspertiz yoktur insan sonuçta hata olur başka yerde de olmamasının garantisi yok usta olmayanların göremediği büyük kusurlardan yana içiniz rahat en azından bence böyle düşünün
    Mesele sembol aracımı alırken kötü bir ekspertize yaptırdım araç çok yeniydi alırken ama hep şüphe ediyorum, başka bir kullanıcı benim eksper yaptırdığım yere yazmış adamlar d segment araçta cam düğmesi ve klima çalışmıyormuş eksper görmemiş eksper de cevap yazmış standart kullanıcının tespit edebileceği basitlikteki aksamlar kontrol edilmemektedir raporda böyle not yazıyormuş :)
    Allah beterinden korusun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • flyingraper kullanıcısına yanıt
    Şükürler olsun tek derdimiz bu olsun hocam bir gerginlik ile açtım konuyu sorunu paylaşmak istedim bir beklentim yok olsa mahkeme yada tüketici hakem heyetine giderdim.teşekkürler dediğim gibi tek sounumuz böyle olsun :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben konuyu anlamadım. Aracı tarcanlarda ekspertiz yaptırdınız sonra akü zayıf çıktı bijon eksik çıktı bu parçaların değişim ücretini ekspertiz firmasından mı istediniz?

  • PatlıcanMusakka kullanıcısına yanıt
    Bu kusurları tespit edemediği için üstüne hâla aku sağlam dediği icin ispat ettim hakkımı talep ettim isoat olmasına rağmen kanıtlı olmasına rağmen bizlik bişey yok denildiği için konuyu açtım bu saatden sonra 1 kuruş beklentim yok telefonda onlarada söyledim burdada kalsin 1 kuruş alırsam namertim. Özür dileyio bizim hatamız demeleri kâfi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hsyncvr H kullanıcısına yanıt
    Start stop muhtemelen emisyon değerlerini teoride düşürmek için yapılmış bir uygulama.Hele megane 4de berbat çalışıyor.Örneğin yokuş yukarı dur kalk gidiyorsunuz diyelim,stop ediyor,tekrar çalışıp devam ettiğinizde geri kaçıyor araba falan rezalet yani.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PatlıcanMusakka kullanıcısına yanıt

    Çok güzel ozetlemissin hocam...

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarcanların birkaç videosunu izledim videodaki iddialara göre yapılan uygulama profesyonelce olmamış. Ben de olsam ben de akünün ücretini ödemem. Ancak yukarıda ifade edildiği gibi bir diyaloğa da girmem. Expertiz firmasından beklentim öncelikle araç canımı tehlikeye atacak bir kaza - tamirat geçirmiş mi?, ciddi bir arıza habercisi durum var mı? sonra ise maddi kayıp yaşayacağım, boya değişen vb bir durum var mı? 2-3 yüz bine araba alıyor, 5-600 tl expertiz ödüyoruz. Ancak aracın her şeyine hakim olmalarını bekliyoruz. Keşke mümkün olsa.


    Akü, balata, lastik, yağ vb sıvılar gibi araç ile ilgili parçalar sarf malzemeleridir. Belli kmlerde belli yıllarda değişmesi gerekir. İkinci el araç alırken bunu ekspertizden önce alıcı göz önünde bulundurmalıdır.


    Ben aldığım 2. el aracın 65 bin kmde bakımı yapılmış olmasına rağmen 70 binde tüm bakımını baştan yaptım, şanzıman yağına kadar değiştirdim. İyi ki öyle yapmışım, yakıt filtresi gibi orijinal olmayan hatta kamyonete ait parçalar çıktı araçtan. Şimdi ben de aracımı expertize sokmuştum, bana filtrelerin başka markaya ait olduğunu söylemedi, arka fren balatası bitik demedi. Evet bunlar hep ekstra masraf. Araba masraflı birşey, 0 km alıyorsunuz seramik, film bir sürü masraf ediyorsunuz. Bir de şöyle düşünün bu aracı ikinci el almıyorsunuz da araç zaten sizin aracınız, bu durumda üzerindeki aküyü, balatayı, lastiği vb son raddesine kadar kullanacaktınız. Yine peyder peyi değişecektiniz, aslında yine aynı durum.


    Evet alıcı olurken çok dürüst ticaret bekliyoruz, peki ücret öderken aynı şekilde dürüst davranıyor muyuz? 10 yıllık aracın kaputundaki taş izinden, tamponundaki boyadan çamurluğundaki gamzeden ücret kırmaya çalışıyoruz. Aracı ederinden ucuza almak için 10 takla atıyoruz. Kendimiz satıcı olduğumuzda ise istemeden olsa bile kusurları gizliyoruz. Mesela baskı balatası eskimiş aracınızı satacaksınız, aynı kmdeki başka araca göre sizin aracınızdan tüm değişim ücretini kırıyorlar. İyi de diğer aracın da baskı balatası 100 bin km gitmeyecek ki, onunda ömrünün büyük kısmı doldu zaten. Söyleseniz kendiniz mağdur olacaksınız, söylemeseniz alıcı. Sattığınız ve aldığınız araç ikinci el, bu sebeple bazı parçaları eskimiş, bunu bilerek alışveriş etmekte fayda var.





  • flyingraper kullanıcısına yanıt
    Start stobu kullanmak nasip olmadi ama rampada kaçırmıyor yokus kalkış desteğide mevcut sorunsuz çalışıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Start stop çalışınca bu sorun var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kayihani K kullanıcısına yanıt
    Belirttiğiniz gibi sarf malzemelri zaman ile yıpranır ben mevcut sıkıntıyı tespit edemedigi icin takipçisi olduğum markaya kırgınım aldığım aracın eksikleri az çok var bilgisi verildi ekspertizde alir almaz bende bakim yaptım,

    Genelleme yapıyorsunuz birşey diyemem fakat ben iş makinası işi yapıyorum bizde az çok hakimiz sektörün içinde yetiştik ama ben basit olsada burada bir tespit sorunu olduğunu düşünüyorum 600 lira ücret ödedim bu sorun çıkmasa piyasası bu olmus tarcanlara 600 lira vermişim çok degil diyerek yaptırdım 1000 lirada olsa 100 lirada olsa tarcanlarda ekpertiz örnek olarak gördüğüm ekspertizin bu olaya yaklaşım şekli beni memnun etmedi.

    yarin arayip karşılıyoruz ediyoruz der ise bizim hatamız evet derse eyvallah hakkim helal olsun der 1 kuruş isteyen namertdir.yada başka bir sekilde ikna olursam haklilar ise özür dilerim kesinlikle konuşarak çözülecek bir konu ama neyse artık.

    Onlar üstüne durmuyorsa bu konu açıldığıyla kalir kapanir konu gider.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • flyingraper kullanıcısına yanıt
    Anladım doğrudur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konuyu az buz anladim. Galiba aku saglam denildi. Aku ile sorun yasadiniz hemen ardindan. Madem bitikti bana eksperde niye saglam dediniz konusu yani ?

    Simdi eksper raporunda aku sagligina bakim kutucugu veya yeri varsa hatta detayli saglik kontrolunu yapip bunu da hizmet adi altinda eksper ucretlerine dahil ediyorlarsa o zaman hizmet kusuru sayilabilir. Bunun sonucunda da siz hakli olursunuz bence. Ama eger size detayli bir kontrol yapilmadiysa hatta bu ekspere dahil bi kontrol degilse ve ikinci el aracta her zaman aku riski oldugu da genel olarak bilindigine gore bu olayi yasamaniz da gayet normal.

    Burada onemli olan aku sagligi hizmetinin eksper ucreti icinde dahil olup olmamasi bence. Varsa boyle hizmetleri ve yanlis bilgi verilmisse bence gereken düzenleme yapilmali. Ama ekspere ait birsey değilse ve siz ozel olarak rica edip baktirmadiysaniz ikinci elde aku her zaman risk.

    Sakince ve daha anlaşılır bir turkce ile tarcanlarin en yetkili kisisi kim ise onunla konusun. Ve cidden bir arabada en buyuk sorun akü ciksin. Bu da umarım iki tarafin gonlu hos sekilde halolur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben ilk mesajı tam anlamadım, daha sonra yazdığı yorumlara göre,

    Tercanlara büyük bir beklenti ve güvenle gitmiş,

    Akü ve üstüne bir de muayenede sıkıntı yaşamış.

    Morali keyfi ve güveni bitmiş. tercanlar gözünde tırt olmuş .

    Üstüne de sonrasında yaşadığı çingene polemiği.

    Kurumsallaşma işi zordur, araç başı 600 TL alıp, param var dur şuraya şuraya şube açayım kurumsallaşayım demekle olmaz, herkes başaramaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 3 Kasım 2021; 0:34:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Çok iyi özetlediniz teşekkürler, telefonu kapatıp konuyu açtım ardından istanbula yola çıktım acele ve gerginlik olunca ifade edemedim haklısınız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam,akünün sağlam olduğu şuanda bile sağlam olduğunu dün tekrar cihaza bağlayıp söylediler hatta o anda bir bmw eksperdeydi ekrani açıp bak bu arabanin aküsü sorunlu diye gösterdi sorunlu olunca söylüyoruz yazıyoruz'da denildi yani

    Aynen düzenleme yapabilirler akücü veya bayi gibi akü test cihazından görseldeki fiş benzerini rapora ekleyebilirler çokta mantıklı olur umarım yaparlar bunu bütün eksperler

    En yetkili kişi ile iletişim kuramadim sosyal medya kullanmiyorum oradanda yazamadim ama her telefoni açan yetkili benim diyor Ümraniyede kadaya bakip fiş kesmeyip fiş istemedinki diyen kişide kocaelideki kişide yetkili karari verebilecek kişi olduklarını söylediler, ümraniyedeki arkadaşa yetkili kiminse müdür vs. onunla görüşmek istiyorum dediğimde yetkili benim diye özellikle belirtdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.