Şimdi Ara

silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 17 Mayıs 2013; 9:27:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bmw sürüş dinamiği anlamında, Audi ise konfor ve kullanım rahatlığı konusunda bir hayli başarılıdır, birçok kere test ettim, birçok noktada sana katılıyorum abi
  • eksik kalmasın audi'nin yaşam alanı 3.20d göre belirgin şekilde daha geniştir.

    yolu hissetmek istemiyorum, konforlu sessiz olsun rahat kullanayım derseniz audi, konforsuz olabilir, gürültülü olsun benim için sadece önemli olan performans derseniz bmw.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler iki test içinde Audi den araç alınacaksa önden çekişli olmamalı kesinlikle.4 çeker'i 2.0 tdi da artık sunmaları yerinde bir karar oldu.
  • Makyajsız kasanın s-line olanı daha hoşuma gidiyor ama makyajdan sonra araba yeniden doğdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a5 o kasayla bana biraz amerikan vari geliyor ve çok seviyorum aracın tasarimini. ama anladığım kadarıyla o güçlü görüntünun altında çokda sportif bi sürüş tarzı yok gerçi 2.0 tdi motordan pekfe birşey beklememek lazim, bayağı ağır görünüyor arac 3.0tdi ancak keser diye düşünüyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler.

    BMW, Mercedes, Audi gibi araçlarda kişişel beğenilerin, araca sahip olma isteklerinin ön planda olduğunu düşünürüm.
    Yani bir çok alıcı, 520 beğeniyorsa 520, e200 beğeniyorsa e200, A5 beğeniyorsa A5 alır. Farkı zor yada zorlamalarla hissedilen yol tutuş, 1-2 mt eksik frenaj gibi konulara takılmaz. Zaten bu markalar, bu tip konularda birbirlerine yakın iken, alt markalara fark atıyorlar.
    Bunlarda benim nacizane görüşlerim...

    Not: A4'te tek tönlü klima olması dikkatimi çekti. Ne de ols araç 114.000 TL cik
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN LÜTFEN
    9 ay önce açıldı
    SİLİNSİN
    9 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN....
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arabalar ikiye ayrilir

    Audi ve digerleri diye

    Ben kactim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a5 zaten 3 serisinin üstünde bir model.
    Daha çok sport sedan standartlarında benim için de 3 serisinden bariz üstün.
    a4ün yine çok başarılı bir iç mekanı var.
    Ama a4ün çarpışma testini gördükten sonra 3 serisini gözüm kapalı alırım ikisinin arasında kalsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    eksik kalmasın audi'nin yaşam alanı 3.20d göre belirgin şekilde daha geniştir.

    yolu hissetmek istemiyorum, konforlu sessiz olsun rahat kullanayım derseniz audi, konforsuz olabilir, gürültülü olsun benim için sadece önemli olan performans derseniz bmw.

    Hocam bmwden oyle bir bahsetmissiniz ki sanki a8le z4u karsilastiriyorsunuz.

    Test etmedim fazla da iddia etmek istemiyorum ama ikisinin arasinda astronomik farklar olacagini sanmiyorum.E90 bile bana rahatsiz edici gelmemisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iki araç içinde istekler ön plana çıkıyor. Dediklerinize katılıyorum. Ben şahsen a4 seçerdim :) daha donanımlı en azından :)
  • Bir süredir e90 3.20d kullanıyorum . Run flat lastikler ile bu araçlar gerçekten böbrek taşı düşürtür. Eyvallah zımba gibi araç ama çok sert arkadaş yoldaki yol çizgilerini hissediyorsunuz resmen Eğer 3 serisi olsun ama daha konforlu olsun istiyorsanız runflat almayın.

    Zaten biraz soruşturduğumda runflat lastiklerin çoğu kişi tarafından iptal edildiğini hatta hazır lastik köpük kitlerinin satıldığını duydum bmw parçacı arkadaşlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    a5 zaten 3 serisinin üstünde bir model.
    Daha çok sport sedan standartlarında benim için de 3 serisinden bariz üstün.
    a4ün yine çok başarılı bir iç mekanı var.
    Ama a4ün çarpışma testini gördükten sonra 3 serisini gözüm kapalı alırım ikisinin arasında kalsam.

    yanlış hatırlamıyorsam engin baytar 3.20d nin içinden sağ çıktı.. bariyere girmişti arabaları bence o kazayla yorumlamamak lazım tabi de yine de o durum etkiledi beni sağlam araba 3.20d
  • hocam A5 2.0 tdi quatro fiyatları nasıl, iyi diyebilecegimiz donanımlı bir a5'i 160bine falan alabilirmiyiz dogustan
    liste fiyatlarından epey indirim yapıyorlarmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    eksik kalmasın audi'nin yaşam alanı 3.20d göre belirgin şekilde daha geniştir.

    yolu hissetmek istemiyorum, konforlu sessiz olsun rahat kullanayım derseniz audi, konforsuz olabilir, gürültülü olsun benim için sadece önemli olan performans derseniz bmw.

    Hocam bmwden oyle bir bahsetmissiniz ki sanki a8le z4u karsilastiriyorsunuz.

    Test etmedim fazla da iddia etmek istemiyorum ama ikisinin arasinda astronomik farklar olacagini sanmiyorum.E90 bile bana rahatsiz edici gelmemisti.

    yeni a4 kullanıcısıyım bmw bindim yani bilmeden değil bizzat sahibiyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu multitronic vites kutusu passat'da kullanılsa keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666
    Şu multitronic vites kutusu passat'da kullanılsa keşke

    Hocam,
    Multitronic ile DSG yada Stronic arasında ne fark yada farklar var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666
    Şu multitronic vites kutusu passat'da kullanılsa keşke

    Hocam,
    Multitronic ile DSG yada Stronic arasında ne fark yada farklar var?

    Bariz konfor farkı varmış ben onu gördüm. Hiç boyle beklemiyordum gercekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Şu multitronic vites kutusu passat'da kullanılsa keşke

    onu passatta kullanirsan ne anlami kaldi a4un ozaman 1.4tsi koysunlar a4de olmaz ole premium audi halk arabasi vw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    Bariz konfor farkı varmış ben onu gördüm. Hiç boyle beklemiyordum gercekten.

    Hocam konfor farkını yazınızdan anladım.
    Belki konu dağılacak ama bunları hepsi çift kavrama ve vw-audi malı değil mi?
    Teknik olarak farkı merak etmiştim..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.