Şimdi Ara

Sim Kartı değiştirdikten sonra gelmeyen 3D secure Şifresi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
18.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternet'ten bir telefon sipariş edecektim. Alacağım telefon (Xperia P) mikro sim destekliyordu.
    Ben de telefon gelmeden önce sim kartımı değiştireyim hazır dursun dedim sonra eve geldim telefon için ödemeyi kredi kartıyla yapacakken, telefon numaram kredi kartına tanımlı olmasına rağmen şifre bir türlü gelmiyordu. Kredi kartımın müşteri hizmetlerini aradım sorunumu anlattım, yakın zamanda sim kartımı değiştirip değiştirmediğimi sordular. Sorunun bundan kaynaklandığını söylediler.

    Özet:
    Numarayı, operatörü değiştirmeden sadece sim kartı bile değiştirsek bankaya bildirmek gerekiyormuş.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hattınızı Değiştirdikten Sonra 3D Secure Şifresi Gelmemesi

    Hattınızı değiştirdikten sonra internetten alışveriş yapmak istediğinizde banka tarafından gönderilen 3D Secure şifresini alamıyorsanız, bunun birkaç nedeni olabilir.

    • Bankanıza Bildirmediğiniz: Hattınızı değiştirdikten sonra yeni numaranızı bankanıza bildirmediyseniz, banka 3D Secure şifresini eski numaranıza gönderecektir. Bu durumda, bankanızın müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek numaranızı güncelletmeniz gerekir.

    • SMS Yetkilendirme Aktif Değil: Bazı bankalarda, 3D Secure şifresi SMS yoluyla gönderilir. Hattınızı değiştirdiğinizde, SMS yetkilendirme özelliği devre dışı kalmış olabilir. Bankanızın mobil uygulamasından veya internet bankacılığından SMS yetkilendirmeyi tekrar etkinleştirmeniz gerekir.

    • Hat Taşıma Sürecindeki Gecikme: Hat taşıma işlemi tamamlanana kadar yeni hattınıza 3D Secure şifresi gönderilmeyebilir. Bu durumda, hat taşıma işleminin tamamlanmasını beklemeniz ve ardından tekrar denemeniz gerekir.

    • Bankanızın Teknik Sorunu: Nadiren de olsa, bankanın teknik sorunları nedeniyle 3D Secure şifresi gönderilmeyebilir. Böyle bir durumda, bankanızın müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek sorunun çözülmesini talep etmeniz gerekir.

    3D Secure şifresi gelmemesi sorununu çözmek için öncelikle bankanızla iletişime geçerek yeni numaranızın kayıtlı olduğundan ve SMS yetkilendirme özelliğinin aktif olduğundan emin olmalısınız. Sorun devam ederse, bankanızın teknik desteğinden yardım alabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1,5 sene önce benzer bir sorunu ben de yaşamıştım. Numara taşıma yaptıktan sonra, online bankacılığa girişte gelmesi gereken şifre gelmiyordu. Sonradan öğrendim ki, sim kart değişikliğinde 96 saat yani 4 gün boyunca şifre gelmiyormuş. 4 gün sonunda tekrar deneyince gelmişti. Şuan durum nasıl bilmiyorum ama benimkisi böyle çözülmüştü.
  • @Umut arkadaşımızın dediği gibi sim kart değişikliklerinde banka güvenlik için göndermiyor. Ama mevcut süre 4 gün müydü yoksa daha mı uzun hatırlamıyorum.
  • Evet dolandırılıcık şüphesiyle bu tarz bir uygulama var
  • Bugün saat 15.00'dan beri uğraşıyorum .İninal kartımdan yükleme yapacakken 3d secureden telefona şifre gelmedi müşteri hizmetlerini aradığımda yine aynı soruyu sordular benden doğum tarihimi ve telefon numaramı ıstedıler bankaya ıleteceklerini söylediler ama söylemezler diye düşünüyorum kısaca ben bankaya dırek operatörümü değiştirdim diyemi giricem mevzuya yapan arkadaşlardan biri anlatırsa cok cok minnettar kalırım iyi aksamlar
  • Ben telefonu fabrika ayarlarına çevirdim hesabım bloke oldu telefonla açtırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ziraat var müşteri hizmetlerinden arayıp blokeyi kaldırıyorum
    Aynı şekilde Akbank ilede atmden kaldırabiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bankamatiklerden kaldırabilirsiniz ya da telefonla arayın blokemi kaldırın dediğinizde MH kaldırıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.