|
Hattınızı Değiştirdikten Sonra 3D Secure Şifresi Gelmemesi
Hattınızı değiştirdikten sonra internetten alışveriş yapmak istediğinizde banka tarafından gönderilen 3D Secure şifresini alamıyorsanız, bunun birkaç nedeni olabilir.
-
Bankanıza Bildirmediğiniz: Hattınızı değiştirdikten sonra yeni numaranızı bankanıza bildirmediyseniz, banka 3D Secure şifresini eski numaranıza gönderecektir. Bu durumda, bankanızın müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek numaranızı güncelletmeniz gerekir.
-
SMS Yetkilendirme Aktif Değil: Bazı bankalarda, 3D Secure şifresi SMS yoluyla gönderilir. Hattınızı değiştirdiğinizde, SMS yetkilendirme özelliği devre dışı kalmış olabilir. Bankanızın mobil uygulamasından veya internet bankacılığından SMS yetkilendirmeyi tekrar etkinleştirmeniz gerekir.
-
Hat Taşıma Sürecindeki Gecikme: Hat taşıma işlemi tamamlanana kadar yeni hattınıza 3D Secure şifresi gönderilmeyebilir. Bu durumda, hat taşıma işleminin tamamlanmasını beklemeniz ve ardından tekrar denemeniz gerekir.
-
Bankanızın Teknik Sorunu: Nadiren de olsa, bankanın teknik sorunları nedeniyle 3D Secure şifresi gönderilmeyebilir. Böyle bir durumda, bankanızın müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek sorunun çözülmesini talep etmeniz gerekir.
3D Secure şifresi gelmemesi sorununu çözmek için öncelikle bankanızla iletişime geçerek yeni numaranızın kayıtlı olduğundan ve SMS yetkilendirme özelliğinin aktif olduğundan emin olmalısınız. Sorun devam ederse, bankanızın teknik desteğinden yardım alabilirsiniz.