Şimdi Ara

Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar destek sistemiyle uzun süren sonuçsuz mücadelem sonrasında ve TurkNetDestek'e attığım mesajın ardından bu konuyu açma konusunda karar kıldım. Attığım mesajı düzenleyerek, ekran görüntüleri ile buradan yayınlamanın daha iyi olduğunu düşünüyorum. İnanın benim için çok yorucu ve yıpratıcı bir süreç içerisindeyim ve bunun büyük bölümünü sağolsun Turk.Net oluşturuyor. Belki okuduğunu anlayan ve firmanın kurumsallığını düşünen bir temsilci okur da, acilen alışkanlık edinmeleri gereken müşteriyle çözüme yönelik diyalog kurma yöntemini uygular. Teknik destek ekibinde en azından benim muhatap olduklarım arasında sanırım teknik açıdan bilgileri zayıf insanlar mevcut. Haziran ayı başlarında sık sık kopmalar baş gösterdi. Bunlar rastgele olan kopmalar değildi zamanlama olarak başlarda tam 22 dakikada bir olmak üzere önce DSL bağlantısı düşüyordu hemen arkasından doğal olarak internetim kesiliyordu yaklaşık 1.5 dakikanın ardından tekrar bağlanıyordum. Bu olayın geçici olup olmadığını görmek için 1 gün boyunca bekledim ve bu şekilde devam edeceğini anladığımda destek ekibiyle iletişime geçtim.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı


    Olaylar burada tekrara düşmeye başladı. Arıza ile ilgili iletişime geçmemin arkasından, standart prosedür gereği 36-48 saat içerisinde tespit yapılıp müdahale edilecektir dendi. 2 günün çok sorun olmayacağını düşünüp beklemeye koyuldum.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Ancak ertesi gün saha ekiplerinin yaptığı feedback, destek sisteminden bana iletildi. Bu iletide arızanın turktelekom kaynaklı olmadığı yazıyordu. Bu ileti işlem tarihleri olarak birer gün arayla tarafıma bildirildi.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Henüz çözüme yönelik bir adım atılmadan gün boyu devam eden kesintilerin akabinde, 21.00 sularından başlayarak kesintisiz bir bağlantı(4 saatin biraz üzerinde)sağladım. Ertesi sabah 9 civarı aynı kesilmeler devam etti ve 09.07'de (özel mesajda öğle saatlerinde diye belirtmiştim yanlış hatırlıyormuşum) destek ekibinden müdahale ile sorunun çözüldüğüne dair bir ileti aldım.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Destek talebim kapanmıştı ve sorunun çözülmediğini ileterek talebi yeniden açtım.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    22 dakikalık periyotlarla yaşadığım kesintiler bir müddet sonra 7 dakikada 1 olmak üzere sıklaştı. Sürekli olarak tt saha ekiplerinin "kapama kodu:TurkTelekom kaynaklı arıza yok" geri bildirimi bana iletilip arkasından destek ekibinden genellikle Sevim Y. hanımefendi tarafından kopma yaşadığınızı görüyorum bununla ilgili saha ekiplerini bilgilendirdim şeklinde ileti almaya başladım. Bu döngü sürekli devam ederken sorunun anlaşılması açısından faydası olabileceğini düşündüğüm modem loglarını dahi bir aşama kaydedebilmek adına destek panelinden paylaştım.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Daireye kadar olan bağlantı kontrol edilecek denmesine rağmen ne binanı kapısından içeri bir çalışan girdi ne de zilime basan oldu.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    "." şeklinde mesajla trip bile yedim.

    Yaklaşık 1 hafta önce sorunun modemimden kaynaklandığı söylendi ve destek talebi çözüme kavuşturulmuş gibi kapatıldı.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Sıfır bir modem temin edip evde denediğimde kopmaların devam ettiğini gördüm. Kendi modemimi de başka bir hizmet sağlayıcıda denediğimde, modemin sorunsuz çalıştığını gördüm. Bunu belirtmem üzerine bir kaç kez daha aynı şekilde mesaj loopu devam etti.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Ardından iç tesisatımı kontrol etmem gerektiğini bunun sizin ve tt'nin sorumluluğunda olmadı söylendi. Daha önce superonline kullanırken yaşadığım bir problemin çözümü için ücret karşılığı onarım hizmeti aldığım aklıma geldi ve böyle bir hizmeti sağlayıp sağlamadıklarını sordum. Ancak yazdığım mesaj genellikle okunmadığı için otomatik cevapla geçiştirildim.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Girişteki kutudan doğrudan modemime gelen kabloyu kontrol ettirdim bir sorun yoktu. Bunu bildirdiğimde yine Sevim Y. hanım beni arayarak (nihayetinde) saha ekipleriyle iletişime geçeceğini ve bu destek kaydını sonlandırıp başka bir kayıt açacağını söyledi.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı(dipnot olarak yeni bir arıza kaydı oluşturmamam gerektiğini yine aynı tekrara düşeceğimi de belirtti sağolsun :) )
    TT ekiplerinin arıza tespiti yaptığı sırada internetim tamamen kesildi ve 2 gün boyunca internetsiz kaldım, dsl 7 dakikada bir düşmeye devam ediyordu. Ben de aynı kayıt üzerine not ekleyerek bu durumu ilettim.
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı

    Geçtiğimiz günlerde gece saatlerinde yeniden online olabildim ve o gece 4 saat boyunca kesintisiz bağlantı sağladım. Ancak o günden bugüne kopmalar aynı sıklıkla devam ediyor. Mesaj loopları da devam etmekte :)
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı
    Şimdi TurkNet'ten Ayrılmanın Tam Zamanı

    Ek olarak dsl tekrar bağlansa bile internetin gelmediği oluyor. Bu da şimdilerde çıkan bir problem. Acaba iç içe olan kablolardan dolayı hatta gürültü mü oluyor diye düşünüp, yeni bir kablo sipariş edip onu da kendi ellerimle evimden kutuya kadar götürüp manuel olarak bağladım ve kopma sorunları aynı şekilde devam etti. Şimdi önceki kablo ile bağlantımı sağlıyorum. Upload hızım da 1mbitin altına düştü :) Her şey gün geçtikçe kötüye gidiyor ve yazım mahvoluyor. Yayın yapamıyorum bunu geçtim peşinen satın aldığım hizmeti dahi kullanamıyorum. TurkNet'in upload hızı ile ilgili bana yaşattığı bir kriz var o bambaşka bir hikaye.

    Sözün özü, eğer çok zor durumda değilseniz bence hiç bu topa girmeyin. Ülkedeki internet ile ilgili yasal düzenlemeler halen yetersiz ve böyle işletmeler bunun kaymağını yemekle meşgul. Ayrıca hiçbir isp bütün skilleri 99 yapıp size hizmet vermez. Öyleymiş gibi gösterir. Madalyonun öteki yüzünü daha sonra gösterirler. Eminim ki bunu ve bunun gibi şikayetleri okuyup yine de şans vermek isteyen olacaktır. Aynı şekilde böyle mağdur yığınları yaratıp dh gibi bir platformda potansiyel müşterilere interaktif görünmek ve mevcut müşterilerin gazını almak adına göstermelik adımlar atılır. Atıldığıyla kalır.

    Sağlayıcı tarafından bilinçli veya bilinçsiz olarak tahsis edilmeyen hizmetin faturasını paşa paşa öderken, gelecek aylar için kendimi hangi isp'ye yoldursam diye planlamaya koyulayım. Büyük ihtimalle superbox alacağım ve bütçe planlaması da yapmam gerekecek ama olsun. Biraz da başkası yolsun.







  • Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sorununuza bizzat ben müdahil olup çözüme ulaşana kadar size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.

    Sistem üzerinde açmış olduğunuz kaydınızı inceledim. Yaklaşık yedi gündür açık destek kaydınız var. Kopma sorunu yaşadığınızı arkadaşlarım yerel operatör tarafına iletmişler ve yerel operatör tarafı kontrol ettiğini ve hattın kutuda sağlam olduğunu bize geri dönmüşler.

    Bazı durumlarda bu gibi hatalı ve yanlış geri dönüşler yapıyorlar ve bizde kullanıcılarımıza bu cevaplar doğrultusunda size geri dönüş yapıyor. Size mağdur oluyoruz diyebilirim...

    Arkadaşlarım daha sonra sorunun hala devam ettiğini yerel operatör tarafına sorunun devam ettiğine dair olumsuz teyit vermişler ve süreç tekrar başlamış. Durumunuzu detaylı olarak yerel operatör tarafı ile kontrol edip yaşanılan sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacağız.

    Bende buradan size yardımcı olup tüm bu sürecinizi hızlandırmak ve sorununuzu çözmek için çalışacağım. Bir sorun, problem olursa bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.




  • Dostum karşında muhattap bulacağın bir operator seç. ORIS veya Millenicom iyi alternatif.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şimdi ortada kirli bir oyun var buna ya siz de destek çıkıyorsunuz ya da bilinerek size de bize de yapılıyor. Altyapı TT nin ve servis farklı ISS nin olunca hep böyle sorunlu portlar oluyor. Müşteriler cayma bedelleri ödeme durumunda bırakılıyor. 15 gündür hattımı bağlayamayan ISS ler oldu ve cayma bedelleri ödemek zorunda bırakıldım. Ama nedense TT ye mecbur döndüğümde 2 günde gelip bağladılar. Hatlar sorunsuzdu. TT rekabet ortamını kandırıp müşterilerin kendi bünyesine dönmesi için gaflet içinde oyunlar peşinde. Siz de bunlara bir şey yapamıyorsunuz kendinizi de baltalıyorsunuz. Belki de işinize geliyor belki de sizde buna çanak tutuyorsunuz. internette tonla yazı var TT nin mağdur ettiği ISS ler ile ilgili yazılar. Resmen soyuluyoruz kandırılıyoruz. Biz bu kirli oyunların bir parçası olmak istemiyoruz. Mağduruz. TT den altyapı kiraladığınız sürece siz de bizim kadar mağdur olmaya devam edeceksiniz. TT rakip istemiyor. İstediği gibi fiyatlarda at koşturmak istiyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.