< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Sinerji Bilgisayar kullanılmamış ürünü iade kabul etmiyor (4. sayfa)
-
-
Bilgisayar parçalarını da bilgisayardan sayacaklarını düşünüyorum. Dolayısıyla direkt iade hakkını kaldırıyorlar hocam.
posta1 Ekim'de sona eriyor! İnternet alışverişlerinde yeni dönem: Artık iade edilemeyecekhttps://www.posta.com.tr/ekonomi/1-ekimde-sona-eriyor-internet-alisverislerinde-yeni-donem-artik-iade-edilemeyecek-2555113"Cep telefonu, tablet, bilgisayar ve akıllı saatler, kutusu açılmamış olsa bile geri iade edilemeyecek. Yani 14 günlük koşulsuz yasal cayma hakkı internetten alınan bu tür elektronik ürünlerde geçerli olmayacak."
-
Hocam zaten imkandan kastım buydu. THH vs var da bu işler sonuçlanana kadar elinize bir müddet para geçmeyecek.1-2 ay bile sürse bir müddet mağdur oluyor müşteri. Tr nin cilvesi artık. En azından burada böyle konuları gördükçe top yekün uzak dururuz.
-
Ebrar bilgisayardan notebook almıştım 2017 yılında. Kargoyu şubeden almak istediğimi söylemiştim adresi öyle verdim.
Gittim kargo şubesine notebook kutusunu sadece 1-2 kat streç film ile sarmışlar göndermişler. Kargoyu kabul etmedim.
Binlerce lira veriyoruz. Adamlar 1 tane daha ekstra kutuya koyup göndermiyorlar güzelce sarıp sarmalayıp göndermiyorlar.
Ciddiye alınması gereken konu ama sallamıyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni yasa 1 ekimde yürürlüğe giriyor. Ama bu yeni yasanın detayı kapsamı belli değil. Alıcıya göre bilgisayar parçası olan satıcıya göre bilgisayar olursa ne olacak. Yeni yasada arızalı veya kusurlu ürünü geri iade almak zorunda diyor ama satıcı şuan bile arızalı kusurlu ürünü geri kabul etmiyor sıfır aldığınız ürünle servis servis geziyorsunuz yeni kanundan sonra mı kabul edecek. Veya alıcıya göre kusur olan şey satıcıya göre kusur olmazsa ne olacak. Atıyorum telefon aldım ekranda ölü pixel var artık 14 gün iade süresi yok, iadeye yolladım servise gitti 20 gün serviste kaldı para iadesine karar verildi bu süre sonunda enflasyon yükseldi aldığım telefona 5000 TL zam geldi satıcı 1 ay benim paramı işletip iade etti. Bu yok alıp alıp iade ediyorlar bana kullanılmış ürün geldi yeni yasa harika oh olsun diyen arkadaşlar eğer kullanılmış ürün geldiyse sizde iade edip başka satıcıdan alabilirdiniz ama 1 ekimden sonra artık öyle bir şansınız yok aldığınız telefon arızalı mı geçmiş olsun 1 ay sıfır aldığın cihazı bekle ve sonra ki ay 3-5 bin lira enflasyon farkıyla aynı telefonu tekrar al yine mi arızalı çıktı bi 3-5 bin daha hazırla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim başıma gelse aldığım ne varsa geriye gönderirim sözleşme de maddeler açık ve net yer alıyor zaten bir daha da sinerji'den birşey almam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnadoluEfes -- 31 Ağustos 2022; 7:26:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En iyisi bir şey alırken satıcı firmanın şikayetvar sitesindeki yorumlarını okumak sinerji bilgisayar gerçekten çok rezil ediyor hem müşteriyi hemde kendilerini tabi utanmalari olsa bunu yapmazlar o ayrı mesele Hepsiburada ve Amazon dışında bir şey alınmaz bu ülkede
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
konuyu açan arkadaş!
o ürün açılmış. bize doğruyu söyle. bandrollü ve kutulu üründe bandrol varsa tabikide almamakta en doğal hakkı. bak bende satıcıyım. kendi yapmış olduğun hatayı firmaya yüklemeye çalısıyorsun. dd5 anakart almışsın ama rami dd4 almışsın ve ürünü açmışsın. eeeE? firmanın sçu nedir burda? senin yapmış olduğun hatanın ceremesini neden firma ödüyor? 100 200 ucuza koy foruma sat kardeş onu. kimsenin hakkını yemeyelim kardeş. o ürün açıldıysa satıla bilirliği gidiyor artık. firma o ürünü başkasına satamıyor artık.
-
Açılmışta olabilir açılmamışta bunu sinerji bilgisayar satış mağazasına veya ofisine götür bence resim veya videodan belli olmaz ne desek yanlış olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam Firma bana ürünü açıp kullanmışsınız dedi. Yahu ddr4 ürünü ben ddr5 anakarta nasıl takıp kullanayım ?
İkincisi ise ürünü açsam dahi satılabilirliğinde problem olmadığı sürece iade hakkım var. Sıkıntı zaten sizin gibi satıcıların var olmasında. Sizin kar ettiğiniz şeyden biz zarar ediyoruz :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oulcanx -- 31 Ağustos 2022; 11:7:23 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şimdi firma ürünü bize bir gönderin inceleyelim dediler. Gönderdim sonuçla alakalı durumu buradan bildireceğim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şu ülkede alışveriş yapılabilecek tek yer Amazon yaşayacağınız tek sorun beklemek olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bak işte karakterini kişiliğini beş dk da belli ettin. hemen camur atıyorsun. sen bize yalan söylüyorsun!!!! burda insanları kandırıyorsun. o ürün açılmış. ve bize diyorsunki açmadığım ürünü geri iade almıyor diyorsun. öyle bişey yok. o ürün açılmış. açılmışsa geçmiş olsun. senin yapmış olduğun hatayı firma karşılamak zorunda değil.o ürün satışa tekrar konulmuycak. tekrar disbiritorune verilecek ve yurt dısına gönderilip tekrar üretim mağazasından test edilip kozmik olarak sorun varmı yokmu test edilip tekrar satış icin yeniden hazırlanıcak ve bunlar hep maliyet. bunlar ne için? senin yapmış oldugun hata yüzünden. dd5 anakart alıyorsun ama dd4 ram alıyorsun? bu nasıl iş kardeşim. iyi bende gideyim sıfır araba alayım dizel arabaca benzin koydurayım sonra arac bozulunca bunu geri alın deyim. hata senin.
-
Süreyi biraz fazla söylemişler. Ayrıca bu süre verdiğiniz ilçenin yoğunluğuna göre değişiyor. E-devlet üzerinden yaptığınızda şikayet ettiğiniz şirketin ilçesindeki THH kurumundan da yararlanabiliyorsunuz. Ama benim ilçemdeki bütün başvuru süreçlerim ortalama 2 ay sürmüştür. 3 ay sürene denk gelmedim.
-
Hocam üslübuna bakıldığında tam da kullanıcı adına yakışır bir davranışa sahipsin. Ben ürünü açmadım. Açsam dahi iade hakkım var. Açsam da söylerim. Eğer böyle bir hakkım varsa da sonuna kullanacağım. Bu sıkıntıyı yaşadıysam başkası da yaşamasın. Belki başka bir kişi sipariş verecek ve bozuk ürün gelecek, fakat bu süreçte firma ürünü garantiye gönderin diyerek işi yokuşa sürecek. O zaman online satış yapmasın firma ? Bu riski de göze almasın ? 17.000 tl sipariş alırken iyi ? Kar ederken iyi ? Ben iade isteyince mi kötü oluyorum. Biraz sakinleşin bence ağzınızdan köpükler kabarıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
burdaki yorum yazan arkadaşlar size tek bir soru soracağım.
konuyu açan arkadaşın açmadım veya kullanmadığım dediği ramleri (bunu asla bilemeyiz belkide takmak icin zorladı bile. veyahut yamulttu)
şimdi soruma geliyorum.
siz bu arkadaşın iade ettiği bandrolü açılmış ürünü ve ramlere ne yapıldığı belli olmayan iade edilmiş ürünü satın almak istermisiniz? size kargo geldiğinde başkasının iadesi ni içinize sindirirmiydiniz?
-
burda sadece şu yorumları yazmalıyız değil mi?
siz haklısınız, sinerji tüh kaka. kahrolsun sinerji. değip sizin sırtınızı sıvazlayıp destek olmamız ve firmayı kötülememiz lazım
ama onun dışındaki bütün yorum yazanlara laf söyleyip nick iyle mesleğiyle dalga geçmeniz gerekiyor değilmi? benim gibi resmi büyütünce acıldığı belli oluduğunu tespit ettiğimiz icin ve tarafsız yakşatığımız icin yorum yazanlara hakaretleri yapıştırıyorsun.
-
Sinerji ahlaksız bir firma zamanında müşteri hizmetleri ile atıştım maillere bakan rahatsız bir kişi var hepsini iade ettim bidaha da uğramadım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunun karakterle ne alakası var? Arkadaşımız yanlış ürün almış ve onu doğal olarak iade etmek istiyor ve böyle bi' hakkı var. Ayrıca verdiğin örnek sence bu olay ile eşleşiyor mu? Verdiğin örnekte senin hatan yüzünden araba bozuluyor fakat burada sadece kutusu açılmış ve kullanılmamış bi' ürün var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soporo -- 31 Ağustos 2022; 11:42:23 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X