bu ülkede kanun zenginin firmaların ezenin yaninda.. |
Sinerji Bilgisayar kullanılmamış ürünü iade kabul etmiyor (6. sayfa)




-
-
konuyu görmeseler başlarından savacaklar bu firmanın böyle bir problemi var ürünleri ayrı bir kutuya koymadan direk gönderiyorlar hiç kargoda zarar görebilir endişesi yok bana gönderilen mouse'da öyleydi pat pata sarılıydı ona rağmen kutu ezilmişti.
yalnız forumdaşlar sizi bilmemde bu saatten sonra amazon dışından bir şey almak ciddi anlamda riskli....
-
hocam firmayıda savunmuyorum arkadaşıda savunmuyorum. ürün acılmışsa firma haklıdır açılmamışsa arkadaş haklıdır. bu benim görüşümdür. kimseye başkasının açıp geri iade edilmiş ürün satılmasın diye bu görüşe sahibim.
-
konuyu görmeleri guzel. haklarında bu kadar şikayet varsa ve dikkate alırlarsa daha guzel bir müşteri memnuniyeti icin daha dikkat etmeleri lazım.
-
Hocam varsayın ürün tek kat patpata sarılmış acaba kırığı çıkığı var mıdır ? Kullanılabilir mi diye açsaydım ve ürün kırık çıksaydı ne olacaktı ? O zaman da niye açtın iade ediyorsun mu diyecektiniz ? Bence siz diyeceksiniz ki; o zaman ürün hasarlı, tabi iade etmelisiniz. Peki ürünü kanuni hakkım olarak iade bile kabul etmek istemeyen, mazeret uyduran firmaya kırık olarak kutudan çıktığını söylesem suçu korunaklı göndermedikleri için kendilerinde mi bulacaklardı ? yoksa servise gönderin diyip kullanıcı hatası gibi bir mazeretle red mi edeceklerdi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oulcanx -- 31 Ağustos 2022; 16:27:24 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hocam tabiki de kargo kutusunun içindeki ürünün ne durumda olduğunu bilemezsiniz. dolayısıyla kargoyu açmanız gerekiyor. yukarda resimde gösterilen şekil bile yanlış. kargocular o kadar kötü kargo dağıtımı yapıyorki o kargoya ayaklarıyla bassalar dahi içindeki mağzeme yine zarar görür. ( yeni gelen dd5 ram leriniz icin) ayrıca sürat kargoyla geldigini görüyorum. sürat kargo nedir ya. düzgün bir kargo şirketiyle neden çalısmıyorlar. ups kargo yurt ici veya aras kargo gibi. bakın bunları siz söylemeden söylüyorum. ben bile kaba mağzeme geliyor iş yerime sürat kargoyu yine kullanmıyorum sürat kargo = ambar nakliye şirketidir.
eğerki kutusu sağlam ama icindeki ürün hasarlı gelseydi eğer sinerji size diyecekti ki kargo şirketi ni çağırın tutanak tutturun. ve bize geri gönderin. işte burda yüne tüketici icin kötü bir durum var. kargo şirketi tutanak tutmayaktır cünkü ürünü size teslim ettik o sırada kontrol edicektin diyecek. firmada diyecekki tutanağımı isterim. cünkü ben hasarlı ürünün parasını kargo şirketinden alıcam diyecektir. e sonuç ? sonuç yok ortada siz kalıyorsunuz 2 kurumsal firma kendilerince bir savunma yapıp ortadan çekilcektir.
sayın sinerji yetkilileri
yukardaki ddr 5 ramleri gönderme şeklinizde hiç uygun değildir. hiç mi amazon dan bişeyler kapmıyorsunuz ya. müşteriye verdiğiniz değer bu kadarmıdır? bende sizden 4000 degerinde full tamperli cam pc kasası aldım. (corsair 7000 x ) dedimki her tarafı cam kasanın lütfen bir pıt pıt naylona sarın parası neyse vereyim dedim. tamam dediniz ama sonuc? sarılmadan gönderilmiş. şu yukardaki ddr 5 ramleri gönderme şekline bakarmısınız bi. zannedersiniz ki flash bellek satın alıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 31 Ağustos 2022; 16:40:22 >
-
güzel konu. oradan neden alışveriş yapmamamız gerektiğini öğrenmiş olduk....
-
Sistemide ordan aldıysan şahsen ben hepsini iade ederdim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Baktılar konu ses getirdi, hemen istemişler ürünü. Konuyu açmasanız thh falan bir sürü uğraştıracaklar. İlla birileri sesini çıkaracak, hatta bağıracak.
-
tanesi 10 kuruşluk 2 tane uyduruk bant yapıştırınca kanuni hakkımız elimizden alınıyor yani. o kadar kolay .
-
Açılsa kullanılsa bile iade almak zorunda(mesafeli satış dahilinde yaptıysanız).
DDR 4 Ram modulüne dantelli iç çamaşırı muamelesi yapan iş bilmez satıcıya buradan tebrikler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SARIMSAKLI MAYONEZ -- 31 Ağustos 2022; 17:59:0 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adam ürünü açmış olabilir,iade yada cayma hakkı varmı var bitti.İade edilir ürün satıcıya geçer satıcı kontrol eder onayı verir yada vermez bu kadar basit.İllaki bi tarafı savunucam diye konuşmaya gerek yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ozman söyle diyelim şuan için evet 1 ekim den sonra hayır.
-
Vakti zamanında bu lanet firmadan indirimde diye kasa almak gibi bir hataya düştüm, 3 hafta boyunca ne kasayı gönderdiler ne siparişi iptal ettiler zaten ulaşması zordu her ulaştığımda bugün yarın çıkıyor diyerek oyaladılar. Ben bankadan chargeback yaparak kurtuldum yerinizde olsam aldığım her şeyi iade ederdim geçmiş olsun.
-
Bir arkadaşımda da şimdi discord kanalında anlattı wraith prism almış. Normal stok fan göndermişler 20 küsür gün boyunca yalvar yakar alttan girip üstten çıkıp bekletip sonra göndermişler. Ekşi sözlüğe bakıp sipariş verdim ama orası da yanılttı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alışveriş yapılmayacak firmalar listesine sinerji bilgisayarı da eklemiş bulunduk. Umarım iadenizi başarılı şekilde yapabilirsiniz. Böyle firmalar insanı gerçekten çok yoruyor. İyi ki varsın amazon.
-
Ürün açılmış, belki de kullanılmış, bilemeyiz. Attığınız fotoğrafta ürünün açıldığı ve sonradan üzerinin kapatılıp iade edilmeye çalışıldığı bariz. Geçen haftalarda kanun çıkartıldı bu konuda. Ürün arızalı değilse artık, satın aldığınız ürünü iade edemezsiniz. Bu hakkımızı elimizden aldılar. Devlet bildiğin milletine kazık attı. Yapacak bir şey yok, keşke kutusunu açmasaymışsınız.
-
Cayma hakkı yok, devlet kaldırdı o hakkı. Geçmiş olsun. Ürün açıldığı anda olay biter artık. Açılmasa bile sipariş verdiğiniz anda, geçmiş olsun. Artık tamamen firmaların inisiyatifine kalmış durumdayız.
-
O bahsettiğinz yasa 1 Ekim itibariyle geliyor. Daha var yürürlüğe girmesine.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne yazık ki hiçbir şey yapamazlar. Devlet cayma hakkını kaldırdı, ürün kusurlu, arızalı değilse iade hakkı yok. Bu arkadaş da kutuyu açmış, sonra bandrolü amatörce kapatmaya çalışmış, attığı fotoğraftan belli oluyor. Kanunen hiçbir şansı yok, geçmiş olsun. Ne yazık ki devlet, milletine kazık attı. Firmalarda ürünün kutusu açıldıysa iade kabul etmiyor artık. Eskiden olsa 1 ay önce falan, ürünün açılıp kullanılması, bu sırada ambalajının zarar görmesi iadeyi etkilemiyor, üründe sorun yoksa, iadeyi kabul etmek zorundaydılar. Devlet cayma hakkını kaldırınca hepimize girmiş oldu.
Artık internet üzerinden sipariş verirken ne aldığımıza çok dikkat etmek zorundayız. Yanlış sipariş verenin elinde kalır mal. Yapacak bir şey yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X