Şimdi Ara

Sinerji Bilgisayar kullanılmamış ürünü iade kabul etmiyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
9.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
94 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Hocam tabi ki herkes kendi düşünce ve fikrini yazacak. Fakat siz bana karşı görmeden, bilmeden bir ton ithamda bulundunuz. Karakter ve kişiliğime laf ettiniz. Konuyu sınırlandırayım ben. Hakaretle giriş yapan sizdiniz :) biraz yukarı kaydırıp okuyun lütfen. Bana göre sizin benzer bir durumdan kuyruk acınız var ve bunun acısını benden çıkartmaya çalışıyorsunuz, çıkartın. Bu tarz yaklaşıma sahip işletmeler hep kaybedecek. Siz de kaybedeceksiniz. Bizim alternatifimiz çok. Satıcı çok. Ama sizin müşteri seçme imkanınız olmuyor. O yüzden ekmek yediğiniz kaba tükürmeyin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Ah be hocam nerede 2 yıl önceki 6 ay sürdü üstüne firma mahkemeye taşıdı yeni bitti, 5 ay 20 gün önce verdiğim hala hiç bir ilerleme olmadan duruyor. Keşke dediğiniz gibi olsa :(

    İlgilenen THH'ne 2 ay önce ve 15 gün önce mail attım dönüş yapmadılar ikisine de.



    Ayrıca arkadaş haklı, önce firma ile görüşmenizi çözmenizi öneriyorlar ki bende öneririm, he çözüm yolu tıkalıysa başvurun tabi görüştük çözüm yolu tıkalı dersiniz size bu konuda öneride bulunanlara.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam bilmiyorm etiketi açılan ürün alınıyor mu aide ancak etiketi açmışsınız. Şimdi şöyle düşünüyorum, bu ürünü bir sonraki siparişte bana satsalar, ben ürünün etiketi açık olduğu için iade veya iptal isterim.

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    ya sinerji o şekilde gönderdiyse ne olacak ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iexplore kullanıcısına yanıt

    hocam böyle bişeyde ne cevap vermemi bekliyorsunuz allah aşkına. ozaman tabiki arkadaşın iade hakkı var. ben bu konuya yorum yazmadan önce tüm yorumları okudum resimlere baktım ve kendimce değerlendirme yaptım. eğerki arkadaş gerçekten ürünü açmamış olsaydı arkadaşı savunurdum. ben burda düşmanca bir tutum sergilemiyorum ki? arkadaş bu bandrolu açılmış ürünü iade etseydi bir sonraki alıcak insanın hakkını savunuyorum. allah aşkıan 40 yıllık ticaret le uğrasıyorum.bulunduğum şehirde tüm şehir tarafından tanınan bi kişiliğimiz bir esnaflığımız var. hak yemem hakkımıda yedirmem mantığını güdüyoruz. ama o kişi esnaf olmamla esnaf nickli olmamla da dalga geciyor.

  • oulcanx kullanıcısına yanıt

    hocam esnaflığı ticaret i bana öğretme , ben çok tecrubeliyim hocam :) 40 yaşındayım. 7 yaşından beri ticaret yaptım. :) diyorsunuz ya bizde alternatif çok. bu sözün içeriğini herkes bilemez. hani birisi olmazsa birisinden alırız. işimize neresi gelirse diyorsunuz.:) hocam biz de de seçenek çok. dürüst esnaf dürüst satıcıyla çalışmak ister. namusuyla çalışan esnaf dürüst esnafın müşterisi bitmez.yeterki müşteriyi kandırmasın..ben ahiler diyari esnaflar diyarı kırşehir den yazıyorum hocam. Anadoluya ticareti esnaflığı öğreten şehirden yazıyorum.


    Eğer isterseniz ki tüm yorumlarımı silerim konu kirlenmesin ama bana ticareti esnaflığı öğretme. hele hele etrafımdaki ve aileme söylenen namım dürüst , düzenli ,titiz esnaf diye hitap edilen bana hiç öğretme .azıcık hakkımda fikir sahibi olmak istersen donanimhaber 2. el kısmındaki referanslarımdaki yorumlarıma bakabilirsin.sattığım ürünleri insanların evine kadar gidip ellerimle kurmuşluğum var :)


    inşallah orta yol bulunur ve mağduriyetiniz giderilir.





  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt

    aynen sonuç olarak sen bunu internetten alıyorsun görerek değil bu yüzden iade hakkın olmak zorunda

    kargo ücreti göndericiye ait eğer üründe sorun varsa ayıplı ise gene iade hakkın var ve kargo ücreti de karşıya ait.

  • crashris kullanıcısına yanıt

    hangi firmayı önerirsiniz

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de esnaf değilim ama sen bir referanslarıma, insanların ürünler hakkında yaptığı yorumlarına bir bakın lütfen. İyi forumlar dilerim 🙏🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Celest kullanıcısına yanıt
    Amazon'dan şaşmayın hocam ben bir tek onlarla ve sinerjiyle alakalı sıkıntı yaşadım. Amazon bana garantiye bile göndertmeden iade etti paramı. Sinerji'yi de göreceğiz bakalım ne olacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oulcanx kullanıcısına yanıt

    bu arada yeni çıkartılan koşulsuz iade edilemez kanununuda asla onaylamıyorum. açılmamış ürünün iade sinde ne kusur olabilir.neden iade etmiyelim? bolca hıyar konulmuş kutu açılımımı yapsın millet?


    bu konuyu gören duyan insanlara önerim elektronik eşya artık netten alınmaz. gidiceksiniz magazadan alıp geliceksiniz. yoksa daha durun bakın. bolca ici boş kutular veya hıyar dolu kutular cıkacak piyasada.

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen mağazalar sıkıntı yaşamaya başladı. internetten alışverişin önüne geçip mağazaları ayakladırmak için verilmiş bir karar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sinerjiden gram bir şey almıyorum şaşırmadım bu tavırlarına zamanında bir mouse almıştım sağlam paketlemelerini istememe rağmen sanki nispet yaparcasına orijinal kendi kutusuyla göndermişler kargoda her yeri ezilmiş geldi evde olsam teslim almazdım yapacak bir şey yoktu Allah'tan mouse bir şey olmamış ilk ve son oldu direk blokladim siteyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oulcanx kullanıcısına yanıt

    hayır hocam. bu işin iç yüzüne kadar biliyorum. firmalardan ticaret bakanlığına büyük bir baskı vardı. cok mağdur oluyoruz diye. yıllardır bu baskı vardı.

    sebebi şu

    kötü niyetli insanlar elektronik aletleri aliyor 10 gün 14 gün kullanıyor sonra iade ediyordu. hatta bu şekil kullanıp aylarca yıllarca telefonu sıfır kullananlar vardı. hele hele amazonu bizim milletimiz cok dolandırmış.hem amazon.de hem amazon.com hemde amazon.com.tryi. insanlar bedava ürün almak için kargo parası ödememek icin veya hasarlı diye gösterip bir tane daha hasarsız ürün alıp satan insanlar bile bu forumda vardı. bu durumu ticaret bakanlığı cok uzun süre gözlemledi. ve esnafın ticaret yapanların şikayetlerini haklı bularak bu kadar katı bir kural koydular. hatta bu kural kıyafet e de geliyor. bu yasanın çıkma sebebi tüketiciler. kurunun yanında yaş da yandı. namuslu insanın hakkı da yandı.

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt

    Velev ki açtı yine iade edebilir? Neyi savunuyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zooe -- 31 Ağustos 2022; 16:7:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tokatçının adı tüccar olmuş, güvenilir firma kalmadı ne yazık ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı bana qpbilisim.com yaptı. Vizyonsuz firmalar bunlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kendilerinden aldığım RAM'i bu sefer kalın bir kartona strechleyip korunaklı bir şekilde göndermişler. İade etmek istediğim DDR4 ramler ise tek kat patpata sarılıp gönderilmişti. Bugün de arayıp başlığı gördüklerini söyleyerek benle iletişime geçtiler. Umarım iadem kabul olur. Herkese destek ve yardımlarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum. Konuyla ilgili bilgilendire ve gelişmeleri buradan yazacağım.


    Sinerji Bilgisayar kullanılmamış ürünü iade kabul etmiyor


    Sinerji Bilgisayar kullanılmamış ürünü iade kabul etmiyor




  • Zooe kullanıcısına yanıt

    o senin görüşün hocam ki kanunu yasası bile cıktı artık.

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt

    Hayır çıkan bir durum şuan için söz konusu değil. Firma yasanın üzerine çıkarak kanunu çiğniyor Savunmayın boşa..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.