Sinerji bilgisayarın beni mağdur etmesi (3. sayfa)
-
-
Hiçbir şey yok o kargoda, kusura bakmayın da durduk yere firmayı siz mağdur etmişsiniz, kargo ücreti vs.
Hasar almaması gereken ürünün kendisi kutusu değil, kutu ürüne zarar gelmesin diye var, hasar alacaksa kutu alsın ürünü korusun diye var öyle de olmuş zaten Siz üründe sorun var mı yok mu bilmiyorsunuz bile. Geçenlerde laptop sipariş ettik kutu hasar almış delik beyaz köpükte kalmış, açtık sorun yok, kutu ve köpük işini yapmış cihaz tertemiz, sizin mantığınıza göre hemen iade etmemiz gerekiyordu, iyi de üründe sorun yok ki
-
Konu sahibi direk engel. Sanki hayatında her şey eksiksiz ve kusursuz da bir tek ürünün kutusu kaldı, o kutular dünyanın öbür ucundan türlü zorlu şartlarda taşınarak geliyor, azıcık bir yeri ezilmiş yaptığı tantanaya bak. Sinerji de cevabı gerçekten güzel ve profesyonel bir şekilde vermiş bu tarz birine. Benim 75 inç televizyonum kutunun içinde kargoyla geldi.. Gören de sanır milyar dolarlık çok hassas radyoaktif nadir element satın almış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.Croft -- 7 Şubat 2023; 13:2:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Millet caniyla ugrasiyor, pasamin derdine bak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benle sidik yarıştırmayın isterseniz evimin bütün beyaz eşyalarını, elektronik ürünlerini internet alışverişi üzerinden aldım şükür bu zamana kadar bu son yaşadığım olaydan başka olumsuz birşey olmadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f0rm3hm3t -- 7 Şubat 2023; 13:27:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu açtığım güne bak sonra konuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sinerjiden aldığınız açıkta, başka bir kutuya konmadan mı gelmişti hocam.
-
Yanlız 55 ile 75 arasında senin kutuya eşit bir kutu daha var :) TR nin büyük teknik servislerinden birine sahibim günde min 10 adet yüksek teknoloji ürünü kargolanıyor buradan yaklaşık 4 yıldır. Sen istesen de benimle sidik yarıştıramazsın zaten :))))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Denk geliyor bazen öyle kutuda eğilme filan, ben sadece ürün kırıksa iade ediyorum o da bir sefer başıma geldi, amazon'dan değişim yaptılar, bir de Gamers Arena'dan bana 1 tb yerine 250 gb ssd gelmişti(elimdeki ssd yi kendileri satmıyorlardı bile), 1 ay sonra sistemi toplayınca fark ettim gittim adamların yanına durumu izah ettim, adamlar bana inandılar 1 tb ssd mi verdiler, başka hiçbir sorun yaşamadım yaşadıklarım da çözdüler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brightlord -- 7 Şubat 2023; 15:33:35 > -
Ucuza aldığınız üründe firma sizinmiş gibi at koşturmaya kalkarsanız böyle ağzınızın payını verirler, hadi bakalım daha pahalı aynı ürününüzle mutluluklar dilerim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı paraya denk geldi sana da bu yaşadığın kafayla hayatta başarılar.
-
Başka bir kutuda kargolanmıştı.
-
Benimde kutunun kenarında hafif eğilme vardı. Birşey olmaz diyip aldım açtım. Mikrodalganın camı patlamıştı. Hayvan herif muhtemelen fırlatmış. O yüzden kargoculara güven sıfır. Firmada değiştirsin. Koca firma kargo parası diye ağlıyorsa gitsin pazarda sütyen satsın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sinerji çok iyi yapmış helal olsun hasar diye gönderdikleri adamların zamanını aldıkları şeye bak...
-
Tam dayaklık yeminle
-
Arkadaşıda anlayışla karşılamak lazım. Belki parası yoktur, zar zor almıştır.
İnsanlar erişmeye zorlandığı şeylere değer verir, o su soğutma 100TL olsaydı arkadaşta takmazdı muhtemelen.
-
Allah başka dert vermesin.
-
Kutunun hasarı küçük olsa da kargo paketinin başına ne geldiği bilinmez. Bazen öyle bir hasar oluyor ki ufak gözüküyor dışarıdan. Ama içinde haşat olmuş oluyor. Hassas bir elektronik eşya ise eğer herkesin şüphelenmesi normal. Aldığı ani şok etkisi ile hasar görebilir.
Böyle durumda amazon direkt değişim yapar mesela eğer stokta varsa. Diğer siteler bununla uğraşmaz. Çünkü kargo ücretleri deli gibi artmış durumda. Amazon dışında değişim yapan başka bir site görmedim ben.
N11 den canokmedikal diye bir satıcıdan flaster almıştım. Görseli OCTACARE marka 10cmx5M kaliteli bir flaster ve fiyatı da uygun. Satıcıya baktım puanı çok yüksek. Kampanyalı demek ki dedim satın aldım 5 paket. Bir geldi bana unipore diye bir marka. Ne yapıştığı yeri tutuyor ne malzeme kalitesi iyi. acil kullanım olduğu için mecbur bir kutusunu kullandım.
İletişime geçtim. Böyle böyle yollamışsınız diye, ilgileniriz dediler sadece. Sonra değişim için göndereceğim kalan açmadığım paketleri dedim. Gönderdim tam 5 gün beklettiler ya da 4 gün. N11'in değişim için tanıdığı sürenin dışına çıkınca otomatik para iadesi oldu. Mesaj attım cevap vermediler, yorum yaptım utanıp aramadılar bile ya pardon falan diye.
Adam bile bile hatalı ürün gönderiyor. Sesini çıkarırsan iade alıyor değiştirmiyor, sesini çıkartmazsan çakıyor ucuz ürünü. Normalde satıcı puanından belli olur ama çok yüksek puan olunca güveniyorsun işte.
-
Valla iyi değiştirmişler hocam, normalde bunu yapan az çıkar. :) Zamanında yol bisikleti için sele aldıydım o zamanda 500tl falandı. Montajını yaptığımda bana uymayacak kadar küçük olduğunu anlamıştım. Ürüne zarar vermeden iade geçtiydim N11 üzerinden. Satıcı iadeyi reddetti. Nedeni, sele borusu üzerinde hafif, silik sıkışma izi var diye. Arkadaş monitör mu, sele borusu. Kadronun içinde kalacak sonuçta ama almadıydı. Mecburen ikinci elde 50tl aşağısına satabilmiştim. Mağaza önemli bu konularda.
Ambalaj olarak bende genelde ucuz olan ürünlerde takılmıyorum, pahallı üründede ürüne bakarım kutudaki deformasyonın miktarına bakarım. Çok deformeyse bende kabul etmem, niye edeyim biz bunun parasını kuruşu kuruşuna vermiyor muyuz? Madem kargoda eziliyor, başka kutu içine koyun.Bunu bir çok satıcı yapıyor zaten.Ha arkadaşın fotosundaki gibiyse uğraşmazdım şahsen iadeyle falan ama arkadaşada saygı duyarım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X