Şimdi Ara

SIRALI(SGİ) VE KARBÜRATÖRLÜ LPG SİSTEMLERİ , SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
372
Cevap
2
Favori
77.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Karbüratörlü araçlarda LPG dönüşümünü Atiker, Aldesa vb. yerli markalar 350-400 TL arasında, yabancı markalarıda Lovato vb. 550-600 TL arasına kurulum yapıyorlar. Yerli markalar ile yabancı markalar arasında karbüratörlü sistemlerde eğer uzun seneler kullanılmayacak ise, fark yok deniliyor. Bu konuda tecrübeli arkadaşlar fikirlerini paylaşabilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senmühendislik

    ATİKER sıralı sistemleri ile ilgili sorun yaşlayan ya da bilgi almak isteyen arkadaşlar her türlü soruyu sorabilir,



    Sn Sem mühendislik
    Tam iki yıl önce 1999 model 1332 motor toyota terra aracıma atiker kit taktırdım. şimdiye kadar 70000 km yol gittim
    İlk başlardaki kalibrasyon problemi yaşadık ama 1 ay kadar sürdü,bir noktaya kadar halledildi.
    Soruma gelince benzinde 5,5 litre yakan araç LPG de 6,8 litre yakması normalmi, veya Lpg de iyi bir kalibrasyon ayarı ile sarfiyat hangi miktara ayarlanabilir.
    Cevabınız için şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyis61


    quote:

    Orijinalden alıntı: senmühendislik

    ATİKER sıralı sistemleri ile ilgili sorun yaşlayan ya da bilgi almak isteyen arkadaşlar her türlü soruyu sorabilir,



    Sn Sem mühendislik
    Tam iki yıl önce 1999 model 1332 motor toyota terra aracıma atiker kit taktırdım. şimdiye kadar 70000 km yol gittim
    İlk başlardaki kalibrasyon problemi yaşadık ama 1 ay kadar sürdü,bir noktaya kadar halledildi.
    Soruma gelince benzinde 5,5 litre yakan araç LPG de 6,8 litre yakması normalmi, veya Lpg de iyi bir kalibrasyon ayarı ile sarfiyat hangi miktara ayarlanabilir.
    Cevabınız için şimdiden teşekkürler


    Sem Mühendislik hala kış uykusunda galiba
    15 gün oldu tık bile yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyis61


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyis61


    quote:

    Orijinalden alıntı: senmühendislik

    ATİKER sıralı sistemleri ile ilgili sorun yaşlayan ya da bilgi almak isteyen arkadaşlar her türlü soruyu sorabilir,



    Sn Sem mühendislik
    Tam iki yıl önce 1999 model 1332 motor toyota terra aracıma atiker kit taktırdım. şimdiye kadar 70000 km yol gittim
    İlk başlardaki kalibrasyon problemi yaşadık ama 1 ay kadar sürdü,bir noktaya kadar halledildi.
    Soruma gelince benzinde 5,5 litre yakan araç LPG de 6,8 litre yakması normalmi, veya Lpg de iyi bir kalibrasyon ayarı ile sarfiyat hangi miktara ayarlanabilir.
    Cevabınız için şimdiden teşekkürler


    Sem Mühendislik hala kış uykusunda galiba
    15 gün oldu tık bile yok


    Devam dedik diye böyle de olmazki




  • 92 doğanl aldım.karbüratörlü.aldeseregülatör diğerleri karma.yakıt tankı seviye kablosu bağlanmamış.seçici anahtardan bir kabloyu bobin kablosuna dolayıp bantlamışlar.kabloyu sökünce çalışmıyor.sorum şunlar.bu kabloyu neden bobin kablosunun üzerine bantlamışlar ve yakıt tankından anahtara kablo çeksem nerelere bağlamalıyım seviyeyi çalıştırmak için.anahtar ismi BD DİYE Bİ MARKA
  • UZUN BİR ARADAN SONRA MERHABA ARKADAŞLAR...

    2005 -2008 YILLARI ARASINDA BAYA FORUMDA YAZILAR YAZMIŞTIM..ESKİLER HATIRLAR DİYE ÜMİT EDİYORUM :))

    FIRSAT BULDUĞUMUZ ZAMAN MÜMKÜN OLDUĞUNCA FORUMDA OLACAĞIZ..

    SAYGILARIMLA..
  • ŞEN MÜHENDİSLİĞİYE LPG KULLANICILARI AYDINLATTIĞI VE DE TECRÜBELERİNİ PAYLAŞTIĞINDAN DOLAYI TESEKKÜR EDERİM.FORUMU BAŞINDAN BERİ TAKİP ETTİM.SİZE KONUYLA ALAKALI BİRŞEY DANIŞMAK İSTİYORUM.1991 mod.ÇİFT KARBÜRATÖRLÜ HONDA ARACIM VAR.LPG TAKTIRMAK İSTİYORUM.EKONOMİK OLMASI AÇIŞINDAN,LAKİN ÖYLE ÇOK DA ARAÇ KULLANAN BİRİSİ DEĞİLİM.(benzinden dolayı)ARACIM ŞUAN 270 BİNE YAKLAŞIYOR.ALDESA MI? YOKSA ATİKER Mİ?ARACIMA BU İKİ MARKADAN HANGİSİ DAHA UYGUN OLUR?? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
  • Merhaba 1 ay önce renault megane 2004 model 1.6 hb dinamik triptonik vites bir araç aldım.LPg Araç kitinin omvl marka tüp başının ise aldesa olduğunu öğrendim.Araç yakıt sarfiyatı çok yüksek nerdeyse benzinli araç gibi yakıt tüketimi var.Gaz ayarını ve gaz filtrelerini değiştirmek için omvl servisine giderek yaptırdım Araç yaklaşık 4-5 krş daha fazla yakmaya başladı Merak ettiğim Neden aldığım kişi farklı markaların kitini ve tüp başını taktırmış olabilir.Aynı marka araçların 26-30 krs arasında yaktığını duyuyorum.Benim araç 40-44 krş arası lpg yakıt tüketimi var Konuyla ilgi bilgi verirseniz memnun olurum
  • selamlar;
    iyi bir usta , düzgün seçilen bir mikser ve yeni tip atiker regülatör öneririm,
    saygılarımla,
  • selamlar;
    kuvvetle muhtemel aracınızın daha önceki sahibi omvl regülatör fiyatını yüksek buldu,
    ''abi sana yerli xxxx marka regülatör takalım aynı görevi görür ''diyerek, o marka ürünü aracınıza takmışlardır, sizde aracı alırken nasıl olsa sıralı sistem takılı en az 1.000 tl avantajım var diyerek almışsınızdır.
    yapılacak işlem ise, ciddi bir firmaya aracınızı kontrol ettirin, artık regülatör takılmış ve sistemde okuyor, tekrar değiştirmeniz size çok şey kazandırmaz, enjektör meme uçlarını kontrol ettirin ve tekrar kalibrasyon yapmasını isteyip, yakıt ayarını kıstırın, en az 500 km aracı kullanıp , yakıtı tekrar ölçünüz,
    bunları uyguladıktan sonra tekrar yazışalım,
    saygılarımla,
  • slm 92 model a kasa vectram var. yanılmıyorsam tek nokta enjeksiyonlu. Sık sık hava debimetresinin oldugu yerden patlamalar oluyor. bunun kalıcı bir çözümü varmıdır? bujileri buji kablolarını degistirdim ama çözüm olmadı maalesef.
  • Merhaba 1990 model cift karburatorlu honda civic icin takilmasini tvsiye ettiginiz marka sistem vs var mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.