Şimdi Ara

SIRALI(SGİ) VE KARBÜRATÖRLÜ LPG SİSTEMLERİ , SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
372
Cevap
2
Favori
77.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar arac ilk çalışmada 3-4 sn içerinde çalışıyor sinyal verdikten sonra çalıştırıyorum çalıştıktan sonra gaz vermesem arac kendini toparlayamıyor tekrar stop ediyor .

    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: okucukank

    hayırlı ramazanlar dilerim. lada vega 1.5 (78 hp) enjeksiyonlu aracıma mersinde kme sıralı lpg sistemi taktırdım. Ancak aracta ilk çalışmada gaz yememe ve stop etme problemleri var. lpg bayisi aracın lpgde düzgün çalıştığını sorunun benzinde olduğunu söyledi. yakıt tüketimimde (lpg 1.84YTL) km'de şehir içi 240 kuruş gibi yüksek bir değer çıktı.
    internette arastırdığım kadarı ile gaz kelebek gövdesi temizliği yaptıracağım. (hava akış metre, bujiler
    yag ve yag filtresi yeni değişti.) benzin filtresi değişmemişse değiştirmelerini isteyeceğim.
    Bunun haricinde ne yapmam lazım bana yardımcı olabilirmisiniz. saygılarımla


    selam arkadaşlar,
    iş yoğunluğu sebebiyle uzun bir ara foruma giremedim,
    artık daha uzun süre forumdayım,
    araç için masraf yapmadan ,
    takan firmaya kalibrasyonu tekrar yapmalarını ve araç düşük devirde giderken harita üzerinde oynamalarını isteyin,
    boğaz kelebeği temizliği ya da adaptasyonu ile çok fazla alakanız yok sizin, çünkü araç rolantideyken bir problem yaratmıyor,
    ek olarak araçtaki regülatör suyu sıcaklığının minimum 35 derece olmasını isteyin,
    sorun çzöülmezse çekinmeden tekrar yazın
    saygılarımla,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sametadali


    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: sametadali

    Metin bey merhaba benim 2001 model fiat marea 1.6 aracım var 8 ay önce atiker taktırdık ve 12000 km oldu ancak genelde sorunlarla boğuştum.2 sefer beyin ve bir sefer regülatör değişti.Genel problem şuki önceden araba tekleme yapıyodu ve enjektör hatası veriyodu ve benzinle gazı karıştırdı araba yolda kaldım bi sefer beyin değişti.O zamandan beri hata yok ancak 1500-2000 devir civarı bi silkeleme oluyo arabada ve genellikle ilk yola çıktığımda sıcak veya soğuk farketmiyo.Ve soğukken normal çalışıyo araba ancak stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde bazen rölanti aşağı yukarı oynuyo stop ediyo ancak 2.marşta normal çalışıyo.lpg geçiş derecesi 40 derece ve 6 snlik bi süre koydurttum hala aynı sizce bunun çözümü nedir?Aynı serviste lovatoda var onda sorun olmayacağından emin olsam lovato taktırcam sizce ne yapmalıyım?


    sayın sametadali;
    çok fazla sayıda marea , bravo , albea montajımız oldu, hem lovato hem de atiker olarak, gerçekten bir sıkıntı yok,
    sadece 1.2 palio araçta sıkıntı yaşadık,
    size abartı gelmesin ama ben o kadar montaj yaptım atiker olarak, daha bir tane rwegülatör değiştirmedim, sadece 1 kere 6 silindirli BMW bir araçta ECU değiştirdim,
    montajcı firmayı suçlamak istemiyorum ama sanki montaj hatası var gibi düşünüyorum,
    40 derece ve 6 sn zamanlama gerçekten yüksek,
    biz montajlarımızda 32-35 derece ve 3 sn zamanlama 1750 dev / dak devir hızıyla kalibrasyon yapıyoruz,
    size tavsiyem şudur,
    insanlık hali hata olmuş olabilir, bizim sektörün ya da sanayinin en kötü yönü ustanın hatasını kabul etmemesi,
    bir ustanın da diğer ustanın yaptığı iş ne kadar temiz olkursa olsun kötülenmesi,
    herkes haklı, karşı taraftaki ise her zaman haksız,
    zaten ülke olarak bu sorunu çözersek çok daha iyi noktalara geleceğimizi düşünüyorum,
    lafın kısası,
    başka bir Atiker servisine götürüp montajı kontrol ettirin, su borularının geçisiş, manifolt delinme yerleri ve açısı, enjektörlerin yeri,
    1. enjektör boru uzunluğu iel 4. enjektör boru uzunluğunun eşit olup- olamdığı, hata zamanları, P1 basıncını değeri,
    bunları kontrol ettirin, sorunu çöeceksiniz,
    saygılarımla


    Çok teşekkür ederim Metin bey.hatalarını kabul etmediği konusunda size kesinlikle katılıyorum sırf o yüzden arabaya carbon clean yaptırdım komple bakım yapıldı boğaz kelebeği temizlendi bobini bile değiştirdim hala aynı.Peki İzmirde beni yönlendirebilceğiniz bir atiker servisi varmı acaba??



    AY OK OTOGAZ
    0 232 433 53 92 ,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?



    selamlar,
    sizi hatırlıyorum, bir kaç kez yazmıştım size ve aracınızda mikserli sistem vardı,
    yukarıda anlatılanlar bir noktaya kadar fayda sağlayacaktır,
    fakat bende sized bu konudaki yorumumu yapmıştım,
    sorununuzu kökten çzömek istiyor defalarca uğraşmamak istiyorsanız,
    sıralı sistem taktıracaksınız, başka yolu yok,
    saygılarımla,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okucukank

    merhabalar arac ilk çalışmada 3-4 sn içerinde çalışıyor sinyal verdikten sonra çalıştırıyorum çalıştıktan sonra gaz vermesem arac kendini toparlayamıyor tekrar stop ediyor .

    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: okucukank

    hayırlı ramazanlar dilerim. lada vega 1.5 (78 hp) enjeksiyonlu aracıma mersinde kme sıralı lpg sistemi taktırdım. Ancak aracta ilk çalışmada gaz yememe ve stop etme problemleri var. lpg bayisi aracın lpgde düzgün çalıştığını sorunun benzinde olduğunu söyledi. yakıt tüketimimde (lpg 1.84YTL) km'de şehir içi 240 kuruş gibi yüksek bir değer çıktı.
    internette arastırdığım kadarı ile gaz kelebek gövdesi temizliği yaptıracağım. (hava akış metre, bujiler
    yag ve yag filtresi yeni değişti.) benzin filtresi değişmemişse değiştirmelerini isteyeceğim.
    Bunun haricinde ne yapmam lazım bana yardımcı olabilirmisiniz. saygılarımla


    selam arkadaşlar,
    iş yoğunluğu sebebiyle uzun bir ara foruma giremedim,
    artık daha uzun süre forumdayım,
    araç için masraf yapmadan ,
    takan firmaya kalibrasyonu tekrar yapmalarını ve araç düşük devirde giderken harita üzerinde oynamalarını isteyin,
    boğaz kelebeği temizliği ya da adaptasyonu ile çok fazla alakanız yok sizin, çünkü araç rolantideyken bir problem yaratmıyor,
    ek olarak araçtaki regülatör suyu sıcaklığının minimum 35 derece olmasını isteyin,
    sorun çzöülmezse çekinmeden tekrar yazın
    saygılarımla,




    size dediğim gibi ayarlarını tekrar yapsınlar,
    P1 basınç değerini 1.97 civarlarında ayarlasınlar, sonra tekrar yazışalım,
    saygılarımla




  • quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?



    selamlar,
    sizi hatırlıyorum, bir kaç kez yazmıştım size ve aracınızda mikserli sistem vardı,
    yukarıda anlatılanlar bir noktaya kadar fayda sağlayacaktır,
    fakat bende sized bu konudaki yorumumu yapmıştım,
    sorununuzu kökten çzömek istiyor defalarca uğraşmamak istiyorsanız,
    sıralı sistem taktıracaksınız, başka yolu yok,
    saygılarımla,




    Aracımın sıralı sisteme gereksinimi olmadığını düşünüyorum.Faruk Sevgili ve bir çok üstad böyle söylüyor.
    Daha önce yazıştığımızda ayar sorunum vardı.Landirenzo kit ki kalitesi malum.sorun işçilikte ve ayar yapamamada idi.Aracıma uygun mixerini sağolsun Faruk Bey ücretsiz gönderdi.PAMAKS marka kepiçi mixer.Şuan da aracım ş.dışı 90 km/h de 0,125 lira ş.içi 0,170 kuruş yakıyor.Aracıma ilk takılan merdiven altı imalatı olan bir reno mixeri idi.
    Saygılar...
    Hava girişini %50 daraltmanın motora zararı olur mu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?



    selamlar,
    sizi hatırlıyorum, bir kaç kez yazmıştım size ve aracınızda mikserli sistem vardı,
    yukarıda anlatılanlar bir noktaya kadar fayda sağlayacaktır,
    fakat bende sized bu konudaki yorumumu yapmıştım,
    sorununuzu kökten çzömek istiyor defalarca uğraşmamak istiyorsanız,
    sıralı sistem taktıracaksınız, başka yolu yok,
    saygılarımla,




    Aracımın sıralı sisteme gereksinimi olmadığını düşünüyorum.Faruk Sevgili ve bir çok üstad böyle söylüyor.
    Daha önce yazıştığımızda ayar sorunum vardı.Landirenzo kit ki kalitesi malum.sorun işçilikte ve ayar yapamamada idi.Aracıma uygun mixerini sağolsun Faruk Bey ücretsiz gönderdi.PAMAKS marka kepiçi mixer.Şuan da aracım ş.dışı 90 km/h de 0,125 lira ş.içi 0,170 kuruş yakıyor.Aracıma ilk takılan merdiven altı imalatı olan bir reno mixeri idi.
    Saygılar...
    Hava girişini %50 daraltmanın motora zararı olur mu?


    sayın 1995xli;
    mikser olayını açıkçası hiç düşünmedim,
    mutlaka mikser çok önemli ama,
    ben yinede sıralı taraftarıyırm,
    hava filtresini daraltmanın motora zararı olmayacağı kanaatindeyim,
    gerçi karbüratörlü araçlarda bizim sıklıkla yaptığımız bir işlemdir,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?



    selamlar,
    sizi hatırlıyorum, bir kaç kez yazmıştım size ve aracınızda mikserli sistem vardı,
    yukarıda anlatılanlar bir noktaya kadar fayda sağlayacaktır,
    fakat bende sized bu konudaki yorumumu yapmıştım,
    sorununuzu kökten çzömek istiyor defalarca uğraşmamak istiyorsanız,
    sıralı sistem taktıracaksınız, başka yolu yok,
    saygılarımla,




    Aracımın sıralı sisteme gereksinimi olmadığını düşünüyorum.Faruk Sevgili ve bir çok üstad böyle söylüyor.
    Daha önce yazıştığımızda ayar sorunum vardı.Landirenzo kit ki kalitesi malum.sorun işçilikte ve ayar yapamamada idi.Aracıma uygun mixerini sağolsun Faruk Bey ücretsiz gönderdi.PAMAKS marka kepiçi mixer.Şuan da aracım ş.dışı 90 km/h de 0,125 lira ş.içi 0,170 kuruş yakıyor.Aracıma ilk takılan merdiven altı imalatı olan bir reno mixeri idi.
    Saygılar...
    Hava girişini %50 daraltmanın motora zararı olur mu?


    sayın 1995xli;
    açıkçası ben mikser olayını düşünmedim hiç,
    takılı olan sistemde en önemli parçalardan biri mikser zaten, ( hava / yakıt oranının dengelenmesi , lambda değerinin 1 civarlarında seyretmesi mikserden kaynaklanıyor )
    ama ben yinede aynı fikirdeyim, sıralı sisteme ait araca sıralı tip kit takılmak zorunda,
    hava girişinin yarısının kapatılması bizim karbüratörlü araçlarda zaman zaman uyguladığımız bir sistemdir,
    motora zararı olmayacağı kanaatindeyim,
    saygılarımla




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1995xli

    Mrb METİN bey.
    mrb
    Forumun birinde aynen;
    Hava girişini %50 kapatın(hava filtresini)
    Alt devirler canlansın
    3000 devirdeki performansı 2000 devirde yakala
    Dolayısiyle düşük devir düşük yakıt,az hava girişi daha iyi performans ve ekonomiklik
    Hatta diyafram ayarını biraz daha sıkılayın rolanti devrini 950 ile 1000 arasında tutun........

    Yalnız bu işlemi sıralı sistem de değil,mikserli kitte yapın.

    Bu konuda bir de topik açtım .Siz epeydir yoktunuz.Okudunuz mu bilmiyorum.yorumunuz nedir?
    Aracımdaki Landirenzo mikserli kitin beyin basıncı düşük olduğu için Böyle bir işlem yapsak + ları - leri ne olur?
    Motora zararı var mıdır?




    Metin bey yorum yok mu?



    selamlar,
    sizi hatırlıyorum, bir kaç kez yazmıştım size ve aracınızda mikserli sistem vardı,
    yukarıda anlatılanlar bir noktaya kadar fayda sağlayacaktır,
    fakat bende sized bu konudaki yorumumu yapmıştım,
    sorununuzu kökten çzömek istiyor defalarca uğraşmamak istiyorsanız,
    sıralı sistem taktıracaksınız, başka yolu yok,
    saygılarımla,




    Aracımın sıralı sisteme gereksinimi olmadığını düşünüyorum.Faruk Sevgili ve bir çok üstad böyle söylüyor.
    Daha önce yazıştığımızda ayar sorunum vardı.Landirenzo kit ki kalitesi malum.sorun işçilikte ve ayar yapamamada idi.Aracıma uygun mixerini sağolsun Faruk Bey ücretsiz gönderdi.PAMAKS marka kepiçi mixer.Şuan da aracım ş.dışı 90 km/h de 0,125 lira ş.içi 0,170 kuruş yakıyor.Aracıma ilk takılan merdiven altı imalatı olan bir reno mixeri idi.
    Saygılar...
    Hava girişini %50 daraltmanın motora zararı olur mu?


    selamlar,
    size 4. kez cevap yazıyorum, alıntı var diye yayınlanmıyor, ingilizce falanmı yazsam acaba, anlamadım wallahi, çok ilginç ,
    beni ararsanız cevap vereyim, 0 258 613 3808




  • selamlar, 1995 xli;
    size 5. kez cevap yazıyorum, alıntı var diye yayınlanmıyor, ingilizce falanmı yazsam acaba, anlamadım wallahi, çok ilginç ,
    beni ararsanız cevap vereyim, 0 258 613 3808
  • sayın 1995xli;
    mikser olayını açıkçası hiç düşünmedim,
    mutlaka mikser çok önemli ama,
    ben yinede sıralı taraftarıyırm,
    hava filtresini daraltmanın motora zararı olmayacağı kanaatindeyim,
    gerçi karbüratörlü araçlarda bizim sıklıkla yaptığımız bir işlemdir,



    Sanırım mesajınızın içeriği bu idi.Anlaşılmıştır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1995xli -- 19 Eylül 2008; 15:59:06 >
  • Sayın senmühendislik, öncelikle sorulan sorulara ayrıntılı ve samimi verdiğiniz yanıtlar takdir edilmeye değer. Arkadaşlar da memnun herhalde konu 6. sayfaya ulaşmış.

    Hocam ben yakında arabamı değiştirmek niyetindeyim.

    Düşündüğüm araçlar Toyota Avensis 2005-2006 veya skoda octavia Elegance FSI

    Avensiste LPG nin uyumsuz olduğunu söylediler. Ayrıca FSI motorda da LPG nin uyumsuz olduğunu duydum.

    Acaba bu iki araçta LPG uygulatırsam sorun yaşar mıyım? Tasarrufum ne kadar olur? Hangisi daha iyi olur?

    Skoda da 105 beygir motor daha mı uygun olur?

    Ne tavsiye edersiniz?

    Şimdiden teşekkür ederim.
  • Oncelikle karsımızda işi bilen birinin oldugunu bilmek guzel.
    Aracım 96 model karburatorlu Ford Escort. Lovato Reducer takılı. Cekiş sogukta calısma ve yakıt konusunda hicbir problemim yok.160 ykr/km tuketimim var. Ancak motor sıcakken (en az 40-50 km devirli gittikten sonra)lpg de calısmıyor.Benzinle calıstırıyorum, daha sonra gaza gecmesi de zor oluyor.Gazı acan anahtar sesi gelmiyor bir turlu. Regulator oldukca eski ama degistirerek memnun oldugum sistemi bozmak istemiyorum.Zamanla Kostik birikmesi gibi bir durum olabilecegini ögrendim . Sogukken katılasır sıcakken sıvılasırmıs. Sorunum bundan kaynaklanıyor olabilir mi? Kendim temizlemek istesem yapabilir miyim? Zira bulundugum sehirde bu işten anlayan yok.Tüpcüler var.
    İlginize tesekkurler..
  • arkadslar bende 94 sahın s var 1600 motor bu araclar sehırıcı km de ne yakar ortalama...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee

    Sayın senmühendislik, öncelikle sorulan sorulara ayrıntılı ve samimi verdiğiniz yanıtlar takdir edilmeye değer. Arkadaşlar da memnun herhalde konu 6. sayfaya ulaşmış.

    Hocam ben yakında arabamı değiştirmek niyetindeyim.

    Düşündüğüm araçlar Toyota Avensis 2005-2006 veya skoda octavia Elegance FSI

    Avensiste LPG nin uyumsuz olduğunu söylediler. Ayrıca FSI motorda da LPG nin uyumsuz olduğunu duydum.

    Acaba bu iki araçta LPG uygulatırsam sorun yaşar mıyım? Tasarrufum ne kadar olur? Hangisi daha iyi olur?

    Skoda da 105 beygir motor daha mı uygun olur?

    Ne tavsiye edersiniz?

    Şimdiden teşekkür ederim.


    sayın bossbee;
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim,
    çok güzel bir soru sormuşsunuz,
    toyota 'dan başlayalım,
    corolla( esli ve yeni kasa) , avensis olmak üzere bir çok toyota araca montajımız oldu, herhangi bir sıkıntımız yok, iyi montaj, iyi usta, ciddi firma ve TSE belgeli bir işyeri ile çalışın, gönül rahatlığı ile alabilirsiniz,
    gelelim skoda 'ya daha doğrusu FSI motora sahip araçlara ( yeni kasa Volkswagen golf-passat gibi )
    kesinlikle lpg taktırmayın, araca vereceğiniz para en az 25.000-30.000ytl ve takdir edersinizki para kolay kazanılmıyor,
    nmarka ismi vermek doğru olmaz ama bir kaç lpg markasının bu konuda çalışmaları var , fakat ben bir mühendis olarak bu çalışmaların henüz bittiğine inanmıyorum, ,
    aracınızı kobay olarak kullandırmayın,
    ben en az 10-12 FSI motorlu aracı montaj yapmadan geri döndürdüm,
    takdiri size bırakıyorum,
    saygılarımla;




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eusakligil

    Oncelikle karsımızda işi bilen birinin oldugunu bilmek guzel.
    Aracım 96 model karburatorlu Ford Escort. Lovato Reducer takılı. Cekiş sogukta calısma ve yakıt konusunda hicbir problemim yok.160 ykr/km tuketimim var. Ancak motor sıcakken (en az 40-50 km devirli gittikten sonra)lpg de calısmıyor.Benzinle calıstırıyorum, daha sonra gaza gecmesi de zor oluyor.Gazı acan anahtar sesi gelmiyor bir turlu. Regulator oldukca eski ama degistirerek memnun oldugum sistemi bozmak istemiyorum.Zamanla Kostik birikmesi gibi bir durum olabilecegini ögrendim . Sogukken katılasır sıcakken sıvılasırmıs. Sorunum bundan kaynaklanıyor olabilir mi? Kendim temizlemek istesem yapabilir miyim? Zira bulundugum sehirde bu işten anlayan yok.Tüpcüler var.
    İlginize tesekkurler..


    sayın eusakligil;
    iyi dilekleriniz için size de teşekkür ederim,
    sorunun nerelerden kaynaklanabileceğini maddelerle sıralayalım

    1.gaz kesicinizin filtresini değiştirin yada temizletin,
    2.kostik birikmesi olayı ise küçük bir olasılık, temizlemekle sorununuzun çözüleceğini sanmıyorum ama olabilir
    , regülatör çok eski ise değiştirmenizi öneririm,
    çünkü mevcut diyaframlar muhtemelen zayıflamıştır, aslında aracınızı 4 gaz analiz cihazına bağlattıktan sonra verileri bize iletiniz, regülatörün ayar civatası son noktaya geldiyse yapacak bir şey yok , mecburen regülatör değişecek,
    sonb durumu bize tekrar yazınız,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reko

    arkadslar bende 94 sahın s var 1600 motor bu araclar sehırıcı km de ne yakar ortalama...


    net olarak bir şey söylemek doğru olmaz ama ,
    ortlama 20-22 ykr şehir içinde rahat yakar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee

    Sayın senmühendislik, öncelikle sorulan sorulara ayrıntılı ve samimi verdiğiniz yanıtlar takdir edilmeye değer. Arkadaşlar da memnun herhalde konu 6. sayfaya ulaşmış.

    Hocam ben yakında arabamı değiştirmek niyetindeyim.

    Düşündüğüm araçlar Toyota Avensis 2005-2006 veya skoda octavia Elegance FSI

    Avensiste LPG nin uyumsuz olduğunu söylediler. Ayrıca FSI motorda da LPG nin uyumsuz olduğunu duydum.

    Acaba bu iki araçta LPG uygulatırsam sorun yaşar mıyım? Tasarrufum ne kadar olur? Hangisi daha iyi olur?

    Skoda da 105 beygir motor daha mı uygun olur?

    Ne tavsiye edersiniz?

    Şimdiden teşekkür ederim.


    sayın bossbee;
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim,
    çok güzel bir soru sormuşsunuz,
    toyota 'dan başlayalım,
    corolla( esli ve yeni kasa) , avensis olmak üzere bir çok toyota araca montajımız oldu, herhangi bir sıkıntımız yok, iyi montaj, iyi usta, ciddi firma ve TSE belgeli bir işyeri ile çalışın, gönül rahatlığı ile alabilirsiniz,
    gelelim skoda 'ya daha doğrusu FSI motora sahip araçlara ( yeni kasa Volkswagen golf-passat gibi )
    kesinlikle lpg taktırmayın, araca vereceğiniz para en az 25.000-30.000ytl ve takdir edersinizki para kolay kazanılmıyor,
    nmarka ismi vermek doğru olmaz ama bir kaç lpg markasının bu konuda çalışmaları var , fakat ben bir mühendis olarak bu çalışmaların henüz bittiğine inanmıyorum, ,
    aracınızı kobay olarak kullandırmayın,
    ben en az 10-12 FSI motorlu aracı montaj yapmadan geri döndürdüm,
    takdiri size bırakıyorum,
    saygılarımla;


    Çok teşekkür ederim hocam, ne zamandır kimseden net cevap alamamıştım.

    Kolay gelsin. Selamlar




  • forumdaki arkadaşlara selamlar lada vega aracımda yine arıza ışığım yandı bakalım servis ne diyecek herkese iyi çalışmalar artık servise gitmeye korkar oldum. Aracın arızası ve lpg kalibrasyonundan sonra yine yazarım hayırlı ramazanlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okucukank

    forumdaki arkadaşlara selamlar lada vega aracımda yine arıza ışığım yandı bakalım servis ne diyecek herkese iyi çalışmalar artık servise gitmeye korkar oldum. Aracın arızası ve lpg kalibrasyonundan sonra yine yazarım hayırlı ramazanlar.


    arıza lambasını söndürttükten sonra;
    tekrar kalbirasyon yaptırın,
    kalbrasyon sonrası haritayı birazcık yukarı kaldırtın yada değerlerin % 5 artırılmasını isteyin,
    sorununuz çözülücektir,
    saygılarımla;
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.