Şimdi Ara

sıralı sistemde lpg ye geçiş ayarını düşürme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
1
Favori
34.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hcelikbursa

    öncelikle şunu bilmek gerekir, lpg nin buharlaşma sıcaklığı 28 derecedir, eğer siz 20 dereceye ayarlatmışsanız, buharlaşma başlangıçta düzgün olmayacak ve aracınız fazla yakacaktır. doğrusu 35 dereceden aşağıya uzun olmamalıdır. diğer yandan direk çalıştırma çeştli kitlerde vardır. mesela mimgas ta vardır. şöförün olduğu yerdeki yakıt kontrol unitesinin üzerindeki duğmeye basılı tutarsanız, kontağı açtığınızda direk gazla çalışır. tek avantajı benzin bittiğinde olur, yazın çalıştırablirisiniz, ama kışın direk çalıştırmak mantıklı değil, araç vuruntulu çalışır. ve fazla gaz yakar, lpg ısındıktan sonra kullanılan bir yakıttır. bunun için biraz teknik bilgi gerekir, bilgi olmadan yapılacak yorumlara afakidir doğru değildir. direk çalıştırma hemen hemen hepsinde var ama ustalar söylemezler genelde. mutlaka vardır. size söylemezler. hatta yolda kaldınızda kontağı 5 dakika yakın açık tutup, benzin yoksa, marşa bastığınızda yine direk çalışması lazım. bunların bütün detayını vermezlar araca ve sisteme göre değişir.

    Kardeş sen boşuna zahmet edip yazmışsın.Ben o işi 3 sene önce hallettim.Şu an zaten bunlarla uğraşmam çünkü dizele geçtim:))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Arkadaşlar fiat palio aracımda tartarini sıralı sistem var lpg ye geçiş sıcaklığım 25 dereceye ayarlı buna rağmen 8-9 günde bir 20 tl benzin alıyorum bir yere gittiimde yok evden çarşıya 1-2 km lik mesafede 20 tl lik benzin bitiyor ve bu durumda sıralı sistem hiç de ekonomik olmuyor üsstelik çoğu zaman benzin bitiyor lpg de çalışmadığı için yolda kalıyorum sistem lpg de çalışmaya sadece 5 defa izim verdiği için Kimse çıkıpta yok işte lpg de harcayacağın benzini gaz da harcarsın araca zarar verirsin subap eğilir piston gider demesin ben benzinden gaza geçiş ayarını 2 yıl 20 derecede kullandım titreme dışında problemim olmadı geçenlerde yağ eksiltme problemimden dolayı motoru açtırdım bu sırada motor açılmışken subaplara da bakım yapıldı hiç öyle eğilme büzülmede yoktu sadece temizlendi.Bu türkiyede lpg dönüşümü yapan yerler ve firmalar bi halttan anlamıyor yazıklar olsun be 10 yıldır bu sistem ülkemizde var hala sıralı sstemi direk lpg de çalıştırmanın yolunu bulamadılar ancak insanları oyalıyorlar tek nokta sistemler sıralıdan % 20 daha tasarruflu çünkü benzin sarfiyatları yok bütün insanlar sıralı sistemden şikayetçi herkes daha az benzin harcamak için bir yol bulmaya çalışıyor hemen lpg dönüşüm ustaları zararlı olmaz motor ölür diye insanları oyalıyorlar kardeşim bir çözüm yolu bulun o zaman yazık sadce montajı yapıyorsunuz ondan sonra yüzüne bakma yok.

    Şimdi ben 1-2 gün içinde dönüşüm istasyonuna gidip lpg geçiş sıcaklığını 10 ya da 15 dereceye düşüreceğim var mı bir önerisi ya da başka çözüm yolu olan ya da bu yönteme eleştirisi olan herkes görüşünü belirtebilir


    Evet bu arkadaş gibi dertliyim.çünkü kısa mesafe gidiyorum sözde araç lpg'li ama benzin kullanıyorum...şuan için çözüm bulundumu acaba yani lpg firmaları direk gazla ile çalışan sistem geliştirdiler mi yoksa bunun alternatif yöntemlerimi varmı?gittiğim yol 1-2-3 km yol dönüştede bu kadar araçı her çalıştırdığımda benzinle çalışıyor neredeyse yol bitene kadarda benzinde gidiyor.
    yorumlarınızı çözümlerinizi bekliyorum..




  • up
  • arkdaşlar direk lpg ile çalışan sistem geliştirildi mi?
  • up
  • up
  • DİREK GAZLA ÇALIŞAN SİSTEM MEVCUT . SIVI SİSTEM DEDİĞİMİZ SİSTEMLER . NORMAL SIRALI SİSTEMLERİN ERKEN GAZA GEÇMESİ İSE MOTOR ÖMRÜ İÇİN İYİ DEĞİLDİR. ZENGİN KARIŞIM OLACAĞINDAN MOTORDA AŞINMA MEVCUT OLACAKTIR.
  • Bende benzinin eridigini farkettim ve brc lpg donusumu ustasina sordum..3-5 saniye sonra kendiliğinden gaza gecer dedi ayarları dusurulmez dedi.Artik en az 50 tl lik benzin bulundurmak lazim aracta
  • aynı sorun bendede var tasarruf edeyim diye lpg li araç aldım mondeo 2.0 2002 model,, haftada bir 20 - 30 tl lik benzin alıyorum

    ben bu işten birşey anlamadım arac 17lt gosterıyor 15e düşürdüm. 60tl lik gazla 50 60 km gidiyor, egzoza baktrdım gaz ayarı yaptırdım , bir ateşleme sistemi kaldı ama ondada
    aracın calısmasında bir sorun yok yani performansı yerinde, tekleme ıkınma kerkinme vs yok ne hareket halınde ne rolantıde ama bakalım daha neler goruecegız
  • Hayırlı günler arkadaşlar,

    sıralı sistem lpg'li bir aracım var, yazın yaklaşık 400-500 metre gittikten sonra gaza geçen aracım, inamayacaksınız ama 2 derece soğukta yaklaşık 7 km ve 28 dakika sonra gaza geçiyor :(
    bana çok çok yüksek geldi, ne gibi sorun olabilir? nereye baktırmak gerekir? şimdiden tesekkurler
  • guavera G kullanıcısına yanıt
    Hocam aracinizda hangi sistem Lpg takılı ise onun bayisisine gidip Lpg geçiş derecesini 30 ya da 35 e ayarlatin pc ile.hepsi bu kadar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • guavera G kullanıcısına yanıt
    Gaz ısı sensörüne (müşürüne) baktırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.