Şimdi Ara

''Şişiril-miş'' Hasar Kaydı, Buyurun Canlı Örnek (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
144
Cevap
2
Favori
10.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Geçmiş olsun hocam. Araçların fiyatlarına bakarsak yedek parça veya servis ücretleri de aynı oranda artıyor. Dün serviste silecek takımı sorayım dedim takmına 180 lira para çektiler. Fotoğrafları ve faturayı saklayın satınca gösterirsiniz.

    Toyota Corolla E14/15 silecek (kol değil lastiği) takımı "övüne övüne" yapılan indirimle 250 TL.

    ''Şişiril-miş'' Hasar Kaydı, Buyurun Canlı Örnek




  • Serviste toplatın rahat binin. Sanayideki ustalara verirseniz hele ki tanış olmayan eyvahh.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hiç takmam böyle şeyleri. 22500 lira hasar kayıtlı araç aldım 2 sene önce. Hasar kayıtlı, ağır hasar (pert) değil. Değişenler radyatör intercooler, sağ ön far, kaput, tampon. Araç airbag bile açmamış. Ayrıntılı expertize soktum iki expertize birden gösterdim aldım. 30000 kilometrede araçtı. Asıl hurdaya dönmüş araçları merdiven altında yaptırıp hasarsız diyenlerden korkun. En azından arabanın hasarını biliyorsun. İki senedir kullanıyorum en ufak sorun çıkartmadı.
  • Hocam şişirilen kısmı anlamadım ? Servis zaten tamir yapmıyor yeni parça takıyor, e parçaların fiyatı da o kadarsa şişirilen kısmı nerde ? Fiyatlar o kadarsa servis ne yapsın :)

  • Kaza değer kaybı aldınız mi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nzavus -- 9 Aralık 2020; 18:1:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasar kaydının olduğu yıla bakın her zaman. O gün dolar kuru neymiş hasar kaç dolarlıkmış hesap edip bugünkü kurla çarpın.

    Geçen bir bmw 5.20 vardı 2011 modeldi sanırım. Adam yazmış tek hasar 30 bin tl. Hasar yılı 2012.

    Bugünden bakınca ufak bir hasar geliyor değil mi? 2012 dolar kuruna çevir 20 bin dolar. Çarp şimdi 8 ile oldu 160 bin TL.

    Hasar kaydı incelerken mutlaka buna dikkat edin. Yoksa aldığınız arabayla çok uğraşırsınız.
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt

    Oraları geçtim :D işçilik 3bin yazmışlar. Altı üstü kaputu söküp taktılar. Sanarsın nasadan astronot getirdiler :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iGroN İ kullanıcısına yanıt

    Parça fiyatları uçmuş. Niye ızgara bu kadar pahalı dedim. Çünkü nikelaj dediler. Sanarsın gümüşten ızgara.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saveyourself S kullanıcısına yanıt

    Sigorta şirketinin bir karı daha var. O da ben fazla tazminat ödedim kar edemedim diyip devlete vergi de ödemiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antor kullanıcısına yanıt

    Keşke değişmeseydiniz. 250 lira nedir ya. Altı üstü silecek lastiği. Demek kolunu değişseniz 2bin liranızı alırlardı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nzavus kullanıcısına yanıt

    Kazada kusurlu taraf biziz. O sebeple alamıyoruz ama bundan sonraya kaskoya değer kaybı klozu ekleteceğim. Tabi varsa öyle bir şey :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt

    Yani evet şişirme yok. Ama fiyatlar çok uçuk. Bu bir gerçek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Alim kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle öyle. Klipsle tampon tutturmanın bir manası yok :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nevfel kullanıcısına yanıt

    Bu da çok önemli. Belki bugün bmw için 30bin bir far bir tampona bakar. Ama 7-8 yıl önce kim bilir hangi parçalar değişti. Mutlaka değişen parça sorgusu yapılmalı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rammusty R kullanıcısına yanıt

    Ben de bundan sonra kesinlikle takmayacağım. Hatta iki araba olsun. Birisi kaput değişik ama hasar kaydı yok. Diğeri de kaput değişik ama 10bin hasar kaydı olsun. Şayet hasar kaydı olanın değişen parça sorgusunu yapabilirsem, fatura ve kazalı resimleri görürsem kesinlikle kayıtlı olanı alacağım. Adı üzerinde biri kayıtlı. Diğer kayıtsız. Ne işlem gördüğü belli değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt

    Piyasayı bu hale biz kendimiz getirdik ama bu başlık altına görüyorum ki bu takıntılarımızdan yavaş yavaş kurtuluyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi sismis ama ha
  • Adana Demirspor A kullanıcısına yanıt
    Nasıl kurtuluyoruz arkadaşım adam 25-30 yıllık araba arıyor ama boyasız istiyor
  • ''Şişiril-miş'' Hasar Kaydı, Buyurun Canlı Örnek



    Bu örnekte benden olsun.

    Resimdeki kazaya 24 bin lira tramer kaydı çıktı.

    Parça tutarı 17 bin , işçilik 7 bin lira.

    (Değişenler far,çamurluk,davlumbaz,amortisör,jant,lastik,rot başı ve park sensörü)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sssemih24 -- 9 Aralık 2020; 22:23:51 >
  • Geçmiş olsun. 2020 yilindaki doviz kurlarina bakarak bu fiyatin aslinda normal oldugunu dusunuyorum 4-5 sene oncesindeki bu mebladaki fatura evet fazla olabilirdi ancak su an degil.

    Aslinda olan şu; araclarin degeri inanilmaz artti belki zamaninda 70 e aldi degeri su an 170.. 70 e aldigi zamanda kaza yapsa tamir gorse fiyat koymayacak ancak su an 170lik bir araca bindiginizden tamir parca fiyatlari da artmis oldu.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.