Merhaba sevgili DonanımHaber Forum üyeleri, Site yönetimi olarak kendi dairemiz dahil birçok hanede kalitesiz internet performansı hakkında şikayetler gelmekte. Şu anda hali hazırda Türk Telekom'un sitelere zamanında tabiri caizse Fiber diye k*kaladığı 2 tane T21 kabinlerinden kullanıyoruz (Hipernet yani). Ancak HiperNet'in sağlandığı , 30. yılını gören bakır tellerimizin pandeminin de etkisiyle, doğru düzgün internet performansı verememesi sorunuyla karşılaşıyoruz. Sitemizin arkasındaki sokağa geçtiğimiz haftalarda Superonline F/O çalışması yaptı. Birisi baz istasyonunda , diğeri de bildiğiniz F/O kapağında sonlandırıldı. Biz de hazır bu fırsat ayağımıza gelmişken tüm dairelerimize FTTH getirmek istiyorduk fakat 2020 yılında ana merkeze en uzak olabilecek yeni sitelere ve Manisa'daki en fiber kullanmayacak kişilerin yoğunlukta olduğu yerlere fiber döşeyebilen Superonline'ın bayisine gittiğimizde bize (Manisa'nın ilk düzenli sitelerinden biri olan) sitemize yatırım yapılmasının henüz düşünülmediği ama 2021 senesi için bunun proje olarak planlandığını belirttiler. Ancak bu 2021 in Aralık ayına kadar da sürebilirmiş... Bu süreci hızlandırabilmek için de BTK ya şikayet ederek sonuç alınabileceğini ilettiler. Peki bu şikayet için nasıl bir yazı yazmamız gerek ? Sadece site yönetiminin imzasıyla olabilir mi? Yoksa tüm hanelerin imzasını mı almamız gerekiyor? ya da bundan farklı olarak neler yapılabilir? Yardımcı olabilirseniz memnun olurum. ***Superonline altyapısı yoğunluklu bölgeler Mavi çizgiyle taranmıştır. Konumumun yakınındaki ince Mavi çizgi ise bahsettiğim altyapı çalışmasının taslak çizimidir. |
Bildirim