dünden beri kimse akıl vermemiş sağolun çok ciddiyim pek bir bilgim yok ama görünüş olarak gayet güzel bir motor özellikleride iyi bu fiyata daha iisi varmıki bir yardımcı olun lütfen
Ben sana açıkça söyliyeyim sıfır olarak bu motoru alacaksan alma. Motor çok yakar, motoru diger T modeli ile aynı oldugunu için (yani kücük) kasa biraz agır gelir bu yüzdendir fazla yakma sebebi. Motoru 2006 bu yana değişmediyse kalitesiz malzeme kullanılmıştır, ilerde başına iş açarsa sorun büyük olur. Elektirik tesisatına su kaçtığı zaman (ki yagmurda kaçar, yıkarken kaçar illa ki kaçar) motorda hiç bir şey çalışmaz, servise gittiğin zaman sana komple estalasyon kablolarını değiştirmekten bahsederler.
tabi motorun avantajları da var , ilk olarak görüntüsü iyidir, motor fiyatından pahalı görünür, ama motorun en büyük avantajı bence konforu , 2 lişi bile çok konforludur, insanı yormaz, frenleri iyidir, tekerlek çapı idealdir ancak tekerlek kalitesi 5 para etmez.
En son asya motoru siirtli bir firma almıştı, bir ara yedek parça sıkıntısı falan baya revaçtaydı, ama bu motor artık x marka olarak her yerde olduğu için sanırım bir şekilde parça temin edilir. Ama hiç bir şeyi garantiye sokmazlar haberiniz olsun.
sana tavsiyem eğer sıfır alacaksan, biraz daha araştır, biraz daha para vermeyi göze al ve biraz daha küçük bir japon al. eğer 2. el alacaksan kesinlikle ve kesinlikle uzak dur hatta yanına bile yaklaşmamanı tavsite ederim.
Kolay gelsin.
Ns öncelikle çok teşekkür ederim birazda olsa beni aydınlattığın için kısacası alınacak bir motor değil o zaman suzuki nin küçük bir motoru vardı AN 125 HK bu nasıldır alsam pişman olurmuyum yada 0 olarak daha uygun hangi motor var
Renkler: Gümüş mavi, siyah, kırmızı Garant: 2 yıl veya 30.000km Motor Tipi: 4-zamanlı, SOHC, karbüratörlü, 1-silindir Sübaplar: 2 Soğutma sistemi: Hava soğutmalı Silindir hacmi: 124 cm3 Çap: 52,0 mm Strok: 58,6 mm Sıkıştırma oranı: 10,2 : 1 Maksimum güç: 8,8 hp / 7500 dd Maksimum tork: 9,3 Nm / 6000 dd Aktarma Tipi: C.V.T. Kayışlı Şanzıman sıralaması: Otomatik
Elektrik Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme (CDI) Çalıştırma sistemi: Elektrikli / ayaktan marş
Ölçüler ve kuru ağırlık Toplam uzunluk: 1772 mm Toplam genişlik: 682 mm Toplam yükseklik: 1112 mm Aks arası mesafe: 1255 mm Zeminden yükseklik: 120 mm Sele yüksekliği: 740 mm Kuru ağırlık: 106 kg Yakıt depo kapasitesi: 6,5 Litre
Şasi Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, helezon yay,yağ sıkıştırmalı Arka süspansiyon: Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, ayarlı amortisör Ön fren: Disk Arka fren: Kampana Ön lastik ölçüsü: 3.50-10 M/C (51J) Tubeless Arka lastik ölçüsü: 3.50-10 M/C (51J) Tubeless
Mt den alıntıdır.
Suzukinin özellikleri böyle. Bu motoru hiç kullanmadım, eğer alet orjinal japonsa iyi alet , yalnız bazen suzuki de çine kayıyor, bana sorarsan ben vitesli motor al derim hem ömür açısından hemde yakıt açısından seni ilerde daha cok tatmin eder, ve scooter piyasasına göre 2. eli daha yüksektir , yani satarken daha az zarar edersin. Ama yok ben beceremem dersen türkiye de düşük cc li scooter da en iyisi hondadır. Activa - Beat ömürlük motorlardır. Ve türkiye de adet olarak çok fazla oldugu için yedek parçada yan sanayi gelişmiştir. Düşündüğün kadarıyla seni üzmez.
quote:
Orjinalden alıntı: Ns
Ben sana açıkça söyliyeyim sıfır olarak bu motoru alacaksan alma. Motor çok yakar, motoru diger T modeli ile aynı oldugunu için (yani kücük) kasa biraz agır gelir bu yüzdendir fazla yakma sebebi. Motoru 2006 bu yana değişmediyse kalitesiz malzeme kullanılmıştır, ilerde başına iş açarsa sorun büyük olur. Elektirik tesisatına su kaçtığı zaman (ki yagmurda kaçar, yıkarken kaçar illa ki kaçar) motorda hiç bir şey çalışmaz, servise gittiğin zaman sana komple estalasyon kablolarını değiştirmekten bahsederler.
tabi motorun avantajları da var , ilk olarak görüntüsü iyidir, motor fiyatından pahalı görünür, ama motorun en büyük avantajı bence konforu , 2 lişi bile çok konforludur, insanı yormaz, frenleri iyidir, tekerlek çapı idealdir ancak tekerlek kalitesi 5 para etmez.
En son asya motoru siirtli bir firma almıştı, bir ara yedek parça sıkıntısı falan baya revaçtaydı, ama bu motor artık x marka olarak her yerde olduğu için sanırım bir şekilde parça temin edilir. Ama hiç bir şeyi garantiye sokmazlar haberiniz olsun.
sana tavsiyem eğer sıfır alacaksan, biraz daha araştır, biraz daha para vermeyi göze al ve biraz daha küçük bir japon al. eğer 2. el alacaksan kesinlikle ve kesinlikle uzak dur hatta yanına bile yaklaşmamanı tavsite ederim.
Kolay gelsin.
once soze ben bu motoru 2yildir kullandigimi dile getirerek basliyorum
kelime kelime:
0 almaya degmez 2. eli uygun zaten az km ler dolu.
bu motor 2kisi (87kgben+57kg artci = 144kg)3lt/100km yakar istanbul trafiginde cokmu siz karar verin.
yagmurda su kacmadi en azindan benimkine, kabloda degistirmedim, saganak yagmurda 15km kadar kullandim bunun disinda motoru yıkadigim zamanlardada sorun olmadi.
konforu cok guzel,sele genis ve rahat, suspansyonlar guzel, sertlik ayarlanabiliyor, ruzgar cami guzel, frenler guzel 1i disk olsa bile olurmus, tekerlek capi kotu 12"(TR icin), tekerlek kalitesi gercekten 5para etmez(tıpki diger cinliler gibi) ama benim lastiklerim metzeller
nereli firma aldi bilmiyorum ben, parca sıkıntısı suan yok bildigim kadariyla, uzun bir suredir yeni firmada zaten, servisi cok yaygin, diger markalarin benzer modellerdeki parcalarin bircogu uymuyor, cinli motorlarin hicbirinin garantisine guven olmaz ben kendi motorumu garanti oldugu halde servise degil cok yakinimda olan guvendigim bir motor ustasina goturdum obakımlari yapti.
benim sana tavsiyem 2.el al, 0ına para verme bunu dusunuyorsan 3bin-5bin-6bin km de olanlar bile var iyi kullanilmis ve sık yagi degismir birtane bul eger motoru seversen iyibakarsan sorun cikarmiyor, malesef soyledigin fiyata marka almak mumkun degil buyuk(cok satan) cinlilerden bir marka model bulmani tavsiye ederim. motoru 2yildir kullaniyorum sorularin olursa bana ulasabilirsin. Motoru ne ovdum ne kotuledim oldugu gibi soylemeye calistim, ben zamaninda alirken 1700para verdim parasini hak etti coktan opara guzel motor, beni yolda birakmadi hic bende ona cok iyibaktim, markacilik yapmiyorum yakinda bunu elden cikarip doch motorlu 2. el rt125 almayi dusunuyorum, su an ogrenciyim ve bu motorda cok guzel yetiyor....
kolaygelsin.
@Ns arkadas kusura bakma, aslinda cok guzel yazmissin ama ufak tefek degisikler yaptim bende arkadasa ve okuyanlara faydali olmasi acisindan umarim kızmassin alinti yaptigim icin
Estagfurullah kızacak bir tarafı yok. Ama uzunca bir süre Dayı asya motorun pazarlama müdürlüğünü yaptı , o zamanlar asya motor kendi motorun dısında baska yere servis vermiyordu, ancak sagolsun bizi kayırtmıştı arada. ben T1 modelini kötülemedim, genel olarak çinlilerin bir çogunu kötülermiyorum, sonucta ne kadar ekmek o kadar köfte. T1 de en cok sevdiğim taraf konforu. Bu arada disk frende sık sık (0 motorlar için söylüyorum) kasadan hatalı olarak cıktı, disk ısınmadan kıpkırmızı oluyordu. Bunun dısında T1 in 3 litre yaktıgına hiç şahit olmadım, ama sen öyle diyorsan öyledir. Belki motorunu değiştirmişlerdir. uzak kaldım baya ama Asya motor çinli olarak iyidir. Özellikle vitesli motorları bir çok japonla yarısabilecek durumdaydı. (Son cıkan viteslileri bilmiyorum) bu arada motorsikletin 2-3 sene önce ki fiyatı 2.590 dı , sen 1.750 2.el almışsın sanırım ?