Şimdi Ara

SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
6.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 17 Haziran 2005, 9:24:56 >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 17 Haziran 2005, 9:24:02 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Ya bende 7-8 sene önce otohaber ve autoshow dergilerini alırdım her hafta orda görürdüm sadece ncap değil başka crash testlerde vardı. Clio ile Polo arasındaki güvenlik farkını çok iyi anlayabiliyorum merak etme. Birini şirkette kullanıyorum biride zaten kendi arabam. Sen iki araba arasındaki farkı dergiden okumaya devam et test etme becerin yoksa karpuz seçer gibi algılıyosun başkasının fikirlerini. Sen anlayamıyosan sor birine o zaman hangisi daha güvenlidir diye adam bi bakışta cevabını verir. Ayrıca elleme diye bişey yok onu sen kendin sallıyosun. TECRÜBEM bana yetiyor evet, plastik Clio daha devir saati yok ne diyim sana.

    -başka crash testlerde var diyorsun.isimlerini bilmiyorsun
    -clio ile polo arasındaki güvenlik farkını çok iyi anlayabiliyorum diyorsun.ben ne cliodan nede polodan bahsetmedim.
    -"Sen iki araba arasındaki farkı dergiden okumaya devam et" demişsin ben dergi okumam,okurum da demedim.
    -elliyorsun diye ben sallamışım.doğrudur.ben dokunuyorsun sandım.hiç dokunmadan anlıyormuşsun.(bu daha komik)
    -"tecrübem bana yetiyor.clionun devir sati bile yok" demişsin.devir satinin güvenlikle alakasını çözemedim.

    cevap vermiş olmak için yazma.mantıklı cevap yaz.bende anlatmak istediğini anlıyayım.hatam varsa onuda anlarım.ancak bu şekilde kendini komik duruma düşürmekten başka bir şey yapamazsın.zaten hatayı en baştan yaptın.savunduğun şey ncapi iplemem mantığı.bütün dünya ipliyor,sen iplemesen ne olur?ayrıca emin ol en az senin kadar tecrübem vardır arabalar konusunda.daha öncede dediğim gibi ben dergilerden falan okumadım öğrendiklerimi.en uçarı dönemimde fibercilerle sabahlayıp,marşpiyer dizaynı yapardık,her modifiye sonrası zırt bırt para verirdik aracımızın verdiği gücü ölçtürmek için.artık yaş itibariyle durulduk tabii.iş güç derdi var böyle şeylerle uğraşamıyoruz.onun için bizde(subjektif konuşayım: bende)zaten çoktandır var olan yetenekleri sadece kendinde varmış zannedip,bizi eleştirmen bilgisizliktir,tecrübesizliktir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Söyleyin o zaman piyasada bi dünya şahin doğan var bi kazada nasıl dağıldığını biliyosunuz, euroncapta testini görmeme gerek yok ki benim. Biliyoruz nasıl dandik olduğunu şimdi karpuzmu seçmiş oluyoruz klojn. Ayrıca Saab ve Volvo bu crash testini zaten kendileri yapıyolar euroncaptan kaç yıldız almış banane.

    -kelime oyunu yapma.doğan sağlam mı dedik?
    -her firma kendi testini yapar zaten.bu saab yada volvoya mahsus birşey değil.fakat firmanın kendi araçlarına yaptığı test sonuçları mı daha kıymetlidir?yoksa objektif bir şekilde bütün araçlara test yapan bir kurumun yaptığı testler mi?bence 2. si.
    -ayrıca test falan iplemem ben kullandığıma,tecrübeme bakarım diyorsun,sonrada saab ve volvonun kendi yaptığı testler var ncapi iplemem diyorsun
    -bu ncap ile bir husumet mi var aranızda onu çözemedim.nedir bu ncap düşmanlığı?




  • valla n-cap konusunda daha hiç bir şey demiyorum bazılarına.

    onlar kendi bildiklerine göre hareket etsin; Dünya gerçeklerle...

    bu arada güvenliğe en çok yatırım yapan 2 marka : renault ve volvo dur bunu da bilin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Ya bende 7-8 sene önce otohaber ve autoshow dergilerini alırdım her hafta orda görürdüm sadece ncap değil başka crash testlerde vardı. Clio ile Polo arasındaki güvenlik farkını çok iyi anlayabiliyorum merak etme. Birini şirkette kullanıyorum biride zaten kendi arabam. Sen iki araba arasındaki farkı dergiden okumaya devam et test etme becerin yoksa karpuz seçer gibi algılıyosun başkasının fikirlerini. Sen anlayamıyosan sor birine o zaman hangisi daha güvenlidir diye adam bi bakışta cevabını verir. Ayrıca elleme diye bişey yok onu sen kendin sallıyosun. TECRÜBEM bana yetiyor evet, plastik Clio daha devir saati yok ne diyim sana.

    quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky

    karpuzmu kardeşim bu?elleyip,bakıp anlıycan?tecrübeliyim havası yaratacak ya arkadaşlar.bakınca,elleyince anlıyorlar aklıma bomba imha uzmanlarımız geldi.amerikada falan adamlar astronot gibi giyinip gerekli ekipmanları yanına alıp bombaya yaklaşıyor.bizdede benim bildiğim 2 tane polisimiz şehit oldu bir çok poliste yaralandı ayağıyla bombayı iteklerken.bizede şu gözlem ve elleme yoluyla aracın ne kadar sağlam olduğunu bir öğreten olsa keşke.95 te ehliyetle beraber araba aldım.13-14 senedirde arabalarla haşır neşirim.5-6 sene öncede modifiyeye merak sarmıştım sanayilerde geçiyordu çoğu zamanım ama ben bile elleyerek aracın ncap test sonuçlarını tahmin edemiyorum.ne diyeyim?






    Baz donanımlı Clio Sümbülden bahseden kim (ki 2005 yılından bahsediyoruz..) Sen renault sevmiyorsun diye o markanın güvenli otomobiller üretebilceğini de kendine yediremiyorsun, git başka yerde propaganda yap, biz burda millete gerçek şeyleri söyleyip tavsiye ediyoruz, markacılık yapacak olsaydık oho..




  • Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0


    bana nesnel veriler göster

    mitsubishinin colt tan başka güvenli aracını göster

    Amerikan NHTSA dan 5yıldızı kaç tane kia aldı biliyor musun??

    ama EURO NCAPtan 3yıldız alıyo nedense aynı araç.

    bana nesnel veriler göster yoksa haybeye konuştuğunu düşüneceğim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0

    hanııııım koş vw ci gelmiş

    ne testiymiş ulen o kapsamlı testler?vıdı vıdı sabahtan beri ismini bilmediğiniz şeyleri yazıp duruyorsunuz serdarerle.işin ilginci bok attığınız ncap testinin ismini biliyorsunuz.savunduğunuz testlerin isimlerini bilmiyorsunuzfazla uzatmayın,objektif olun,kırarım bütün vw cilerin belini haaa

    dipnot: vw de çok severim




  • VW sevmek iyi de, VW'ci olmak sakıncalı galiba.. Passat'ı, Touareg'i, Phaeton'u falan severim ben de hatta sınıflarında alınabilitesi en yüksek otomobillerdir ama bu at gözlüğü takacağım anlamına gelmiyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0


    bana nesnel veriler göster

    mitsubishinin colt tan başka güvenli aracını göster

    Amerikan NHTSA dan 5yıldızı kaç tane kia aldı biliyor musun??

    ama EURO NCAPtan 3yıldız alıyo nedense aynı araç.

    bana nesnel veriler göster yoksa haybeye konuştuğunu düşüneceğim

    Ben Mitsubişi sağlam araç yapıyor demedim iyi okursan sevinirm, daha kapsamlı testler yapıyor dedim. Çünkü adamların tesislerini gördüm nasıl yatırım yaptıklarını biliyorum, Colt diyorsun Mitsubishi yi küçümsüyorsun, Mitsubishinin Colt u var, farkındaysan çok büyük bir firma Otobüsünden tut herşeyi yapıyor, yani açıkçası ne düşündüğünde çok önemli değil hani, sen üst sınıf araçla alt sınıf aracı karşılaştırıp BMW den Modus daha sağlamdır diyorsun .Ayrıca ben NHTSA NCAP ten daha zor bir testtir dedim mi?
    Kia sağlam araçtır dedim mi?
    Ayrıca senin düz mantığın kadar basit değil bu işler.
    İşte NHTSA da 5 yıldız alan araç NCAP te 3 yıldız alıyor o zaman NCAP NHTSA dan daha kapsamlı bir testtir diye bir öngörü , Fenerbehçe Pendiğe yenildi , GS UEFA kupasını aldı, FB-GS yi yendi, o zaman Pendik Avrupa nın en büyüğüdür gibi saçma bir önerme ile aynı şey ...
    İki testin kıstaslarını test aralıklarını değerlendirmek lazım. İşte bu haybeye konuşmak oluyor.
    Zaten ABD nin yaptığı test beni bağlamaz ben NCAP ten kapsamlıdır demedim. Eğer birşey biliyorsan bildiğini göster ki bizde öğrenelim, yoksa böyle alakasız önermelerle karşıdakinin bilgisini sorgulamak yakışmıyor. Sonuçta burada fikir alışverişi yapıyoruz, ayrıca CLio Symbol yol tutuş 0 konfor 0 güvenlik 0 diyorum, sana bunun için nesnel birşey göstereyim, çık dışarı sokakta gördüğün CLio Symbolün tamponuna bir parmak ucuyla dokun, sonra git bir Polo nun tamponuna parmakla dokuni sonra git bir MErso nun tamponuna dokun, biz bunakarşılaştırma diyoruz, ve insan oğlunun bazı nitelikleri kavramasında en etkili yöntemdir, benzetmeli karşılaştırma, birine birşeyi anlatmak isterseniz onun algılayabileceği örnek ler verirsiniz, ve o karşılaştırarak bundan bir çıkarma yapar.




  • Yahu birincisi sene bilmem kaç yılında piyasaya çıkmış Clio sümbülle, kendinden daha yeni ve kat kat daha pahalı rakibi bile olamayacak otomobileri karşılaştıyıorsunuz.. Bu bir. Ikincisi m.c.k. nın koyduğu resme bakarsan BMW daha fazla deforme olmuş, burda 4-5 yıldız meselesini konuşmuyoruz zaten resimler de var insanoğlunun bazı nitelikleri kavrayabilmesi için.. Photoshop dersin belki orasını bilemem tabi.. Bu iki. Clio'nun tamponları plastik olmasının sebebi, olası hafif kazalarda fazla masraf çıkarmamasıdır, bu otomobilin güvenliğini aşırı fazla etkilemez senin iddia ettiğin gibi. Bu üç. Merso'nun modelini belirtmemişsin, sana A serisini incelemeni öneririm sonra dumurcan olma ama çünkü Clio'yu anımsatacak sana.. Hani şu sevmediğin markanın A serisinin yarı fiyatı olan modeli.. Çok övdüğünüz Polo'da devir sayacı var ama (ki clio sümbüllerde de standart artık renault bayine gitmeye de üşenmeyin) ABS bilem yokkkkkkkk ek para istiyorlar, bizim 7 yıllık (daha bile fazla) Scenic'te bile standarttı zamanında yahu..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0

    hanııııım koş vw ci gelmiş

    ne testiymiş ulen o kapsamlı testler?vıdı vıdı sabahtan beri ismini bilmediğiniz şeyleri yazıp duruyorsunuz serdarerle.işin ilginci bok attığınız ncap testinin ismini biliyorsunuz.savunduğunuz testlerin isimlerini bilmiyorsunuzfazla uzatmayın,objektif olun,kırarım bütün vw cilerin belini haaa

    dipnot: vw de çok severim


    Ne alakası var. en VW ci değilim ayrıca Allah ALlah.
    Ya ben bir çok test gördüm hangi birinin ismini yazayım sana , diyorum ki bu crash testleri belki 30-40 yıldır yapılıyor, NCAP daha yeni bir oluşum, en azından biz yeni yeni biliyoruz daha önceden farklı isimi vardı, farklıydı biraz neyse ben Ncap e kötü demedim ki , NCAP spesifik bir test, sınıfna göre aracın güvenlii hakkında bilgi veriyor, bu sınıfta şu hız da A aracı B aracından güvenli diyor hepsi bu
    Unutmadan ekliyor diyor bak çok bilmişler oluyor bizim karizmayı da çizdiriyor diyor, bak diyor bizim yıldızlarımız spesifik diyor üst sınıfların diyor bariz üstünlükleri var diyor alt sınıftakilere, o yüzden dikkat edin diyor biz aracın daha büyük bir araçla çarpıştığı durumda garanti vermiyoruz diyor , bizim testimiz aynı araca çarpınca işe yarar diyor. Büyük araçlar yani high structure car lar bariz daha üstündür diyor




  • Vw'den şaşmam kardeşim , gerisi hikaye ... Yazın durun siz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Yahu birincisi sene bilmem kaç yılında piyasaya çıkmış Clio sümbülle, kendinden daha yeni ve kat kat daha pahalı rakibi bile olamayacak otomobileri karşılaştıyıorsunuz.. Bu bir. Ikincisi m.c.k. nın koyduğu resme bakarsan BMW daha fazla deforme olmuş, burda 4-5 yıldız meselesini konuşmuyoruz zaten resimler de var insanoğlunun bazı nitelikleri kavrayabilmesi için.. Photoshop dersin belki orasını bilemem tabi.. Bu iki. Clio'nun tamponları plastik olmasının sebebi, olası hafif kazalarda fazla masraf çıkarmamasıdır, bu otomobilin güvenliğini aşırı fazla etkilemez senin iddia ettiğin gibi. Bu üç. Merso'nun modelini belirtmemişsin, sana A serisini incelemeni öneririm sonra dumurcan olma ama çünkü Clio'yu anımsatacak sana.. Hani şu sevmediğin markanın A serisinin yarı fiyatı olan modeli.. Çok övdüğünüz Polo'da devir sayacı var ama (ki clio sümbüllerde de standart artık renault bayine gitmeye de üşenmeyin) ABS bilem yokkkkkkkk ek para istiyorlar, bizim 7 yıllık (daha bile fazla) Scenic'te bile standarttı zamanında yahu..

    Allah ALlaah , görmüyormusun o BMW nin ön kısmını yarısı göçmüş, Modus komple ön kısım tarih olmuş göz var nizam var, ayrıca BMW çok daha büyük bir kuvvet yiyor, etkiye tepki prensibi, Modusa çarpsa aynı hızla, Modusu pert eder buna emin olabilirsin, Modus u ön koltuğuna oturtur , bilmiyorum karışık mı geldi ama, ikiside düz duvara ikisi de aynı hızla çarpınca ikisi AYNI DARBEYİ ALMIYOR!!!!! Modus BMW ye çarparsa , Modus çok daha fazla darbe alıyor!!!!! Modusun tek şansı darbe emici ise kurtarır.Eski Amerikan araçları tank gibiydi, kazalarda ön kısım az hasar alıyordu, ama şöförler ayvayı yiyordu neden darbe emicilik yoktu, şimdi araçlar , ön kısmı olabildiğince darbe emici malzemeden yapıyorlar ki, on kısım olabildiğince korusun diye, bende diyorum ki o yüzden Sedan araçlar daha güvenli, arkası olmayan araçta direk arkadan vuranla başbaşasıniama sedanda yolcuya gelene kadar biraz darbe emiliyor.
    Önden vuruşta da geçerli, işte küçük sınıf otolar pek güvenli değil. Ona göre ekonomi hesabını iyi yapacaksın, illa küçük alacaksan o zaman NCAP e bak en güvenlisini seç o zaman OK ama bana deme BMW den daha güvenli diye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: guide

    Vw'den şaşmam kardeşim , gerisi hikaye ... Yazın durun siz

    ya harbi
    Anlatması uzun abi yaz babam yaz aklımda bir sürü şey var, oturup konuşmak lazım, havada kalıyor sonra ona cevap yaz buna cevap yaz.Ya ben savunduğum tezleri söyleyeyim:
    1. Ncap belli kıstasa göre, Ncap in amacı Maks. güvenliği ölçmek değil, araçları belli bir standarda getirmek , yani en düşüğü iyi olsun. En dandik araç bile 3 yıldız alsın ki daha büyük kazalarda araçlar güvenli olsun.Yani NCAP hikaye falan filan değil.

    2. Küçük araçlarla büyük asla ve asla karşılaştırılamaz, aldıkları darbeler vs. kesinlikle farklıi o nedenle sınıflara ayırmışlar , o yıldızı sınıfına göre değerlendireceksin. Aksini iddia edenin alnını karışlarım

    3. Clio Symbol dandiktir , güvensizdir.

    4. Modus sınıfında güvenlidir, ben sadece süper miniler güvensizdir diyorum ikisi ayrı şey. Sınıfında güvenli olmakla , sınıfın güvenli olmazsı ayrı, o sınıftaki araçlar külliyen güvensiz. Alacaksn küçük araç dikkatli gideceksin. Zaten bir aracı alırken dikkat ettiğimiz bir çok kıstas var, ekonomi , tip , kullanışlılık vs.

    Başka bir şey dediğim yok.Kimseyle böyle salak-saçma boş işler için ne tartışmak isterim, ne kimseyi kırmak isterim. Şunun şurasında zaman geçiriyoruz, zaman geçirirkende bir sürü yeni şey öğreniyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiochos -- 16 Haziran 2005, 16:30:20 >




  • vw rulzzz

    renault sucks
  • http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=114



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 16 Haziran 2005, 19:17:04 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer
    Diyosunki ismini bilmediğin şeyleri yazıyosun:
    Polo AMUS, ADAC, EEVC, EC 34, USA 214 gibi önde gelen
    çarpma testi normlarına uygunluk testlerinin hepsinden başarıyla geçmiş. Bu isimler yeter herhalde sana

    aferin dersine iyi çalışmışsın.ayrıcahttp://www.otomax.com/public/TestDrives/02_04_fiat_albea_16.cfm adresinden baktığın belli oluyor.zira yerlerini bile değiştirmemişsin test isimlerininben sana isimlerini bulamazsın demedim.isimlerini bile bilmediğin testleri savunurken ismini bildiğin tek teste bize muhalefet olmak maksadıyla karşı çıkıyorsun dedim.çıkar gözlüklerini artık.volvo ve saab yapıyor diye bir ağzına dolamışsın gidiyor.volvo ve saab değil her araba üreticisi kendi testini yapar.bunun amacıda euroncap testlerine gönderecekleri araçların eksiklerini görüp düzeltmektir.yani iş yine euroncap e geliyor.haa birde antiochos beni anladığına sevindim demişsinde,zaten sadece 2 niz birbirinizi anlıyorsunuz




  • beyler model tutkunluğuna evet ama marka tutkunluğuna hayır diyorum.

    ncap ile alakadar naçizane düşüncelerim.

    bindiğimiz,kullandığımız her araç bilimsel gerçekler üzerine üretiliyor.bunun için eşit şartlar altında aynı etkiye tabi tutulan cisimlerin aldığı son şekil dayanımlarını kıyaslamak için bilimsel bir yol olacaktır.bu açıdan encap bilimsel gerçekliği olan bir deneydir ama yeterli değildir.

    açıklayım; bu testler hep kafa kafaya yapılıyor yani sadece bu tür çarpışmalar için fikir verebilir.eğer takla atan veya kamyon gibi daha büyük bir aracın altına giren araçların testleride yapılırsa o zaman tam anlamıyla fikir verebilir.belki ncap den yüksek not alan bir aracın takla anındaki dayanımı çok çok zayıftır bunu bilemeyiz ama tahmin edebilecek kadar muhakeme yeteneğimiz vardır.ben açıkçası bmw 5 serisi,mercedes e serisi,volvo s serisi gibi araçların çok dayanıklı olduğunu düşünüyorum.

    farzı misal;120 kg.profesyonel boksör ile 120 kg.spor yapmayan bir devlet memurunun daha maç yapmadan alacakları sonucu tahmin etmek gibi.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.