Şimdi Ara

SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
6.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SİZCE EN GÜVENLİ BULDUĞUNUZ KÜÇÜK OTOMOBİL HANGİSİ.FREN PERFORMANSI, AKTİF VE PASİF GÜVENLİK ÖNLEMLERİ.KULLANDIĞINIZ VEYA KAZASINA TANIK OLDUĞUNUZ KÜÇÜK OTOMOBİLLERİN HASAR ORANLARINI DEĞERLENDİREREK YORUM YAPINIZ.GETZ,POLO,YARİS GİBİ KÜÇÜK ARAÇLARI DEĞERLENDİRMENİZİ RİCA EDERİZ



  • Polo ve Mini couper
  • Clio, 206, Dacia Logan
  • c3
  • corsa ve polo
  • Reno Modus...
  • Modus Tabi forumda renault düşmanlığı mevcut, o yüzden euro ncap falan iplemez kimse
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • vw-golf
    vw-passat
    fort-focus
    opel
  • MİNİ COOPER,BMW 1 SERİSİ VE GOLF GTI.ŞİMDİ ÇOĞU ARKADAŞ ONLAR GÜVENLİ DEĞİL FİLAN DİYECEK AMA MOTORU GÜVEN VERİYOR İNSANA O YETER.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Modus Tabi forumda renault düşmanlığı mevcut, o yüzden euro ncap falan iplemez kimse


    ncap hikaye.önemli olan kullanıcının yorumu
  • quote:

    vw-golf
    vw-passat
    fort-focus
    opel



    topiği açan arkadas küçük sınıftan örnekler istemiş
  • EuroNCap hikaye demek tam sacmalik. Yetersiz diyebilirsin ama kesinlikle hikaye degil. Adamlar standart bir test yapiyorlar. 50 km yle duz duvara carpiyorlar. kimi araba yamuluyor, on konsol surucuyu sikistiriyor, kiminin ic kabini tamamen yapisini koruyor. Bu test arabalari karsilastirmak icin cok faydali. Simdi diyeceksin ki kim 50yle duz duvara carpiyor. Ama 50yle duz duvara carpinca dagilan bir arabanin 90 la karsidan gelene carpinca da dagilacagi belli. Ama dagilmayan seni kurtarabilir.
  • A3 tabiki


    A3 ten inip bir mini ye binmis (en azindan sigmaya calismis bir insan olarak) Mini tavsiye etmem arkada salon tipi bir araba gecirirse size akcigerlerinzi Tavanda bulursunuz....

    Bar fln hikaye araba hafif bisi zaten...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Techno_Cocain


    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Modus Tabi forumda renault düşmanlığı mevcut, o yüzden euro ncap falan iplemez kimse


    ncap hikaye.önemli olan kullanıcının yorumu



    Demiştim..




  • bence getz çünkü bol ağırlığı 1190 kg. civarında araba leş gibi ağır..
    sebebi kapı içi çelik koruma barlarını biraz fazla ve kalın tutmuşlar..
  • arkadaşlar orta alt sınf otomobilleri karşılaştıralım.getz polo yaris falan.bırakın mını yı A3 ü falan.birde tanık olduğunuz kazalarıda yazaranız sevinirim
  • BEnce araç ne kadar uzunsa o kadar güvenliği artıyor kim ne derse desin, vallahi Getz kaza yaptığında arkada oturmak istemem doğrusu... Sedan araçlar o nedenle tercih sebebi... Ncap in de nuamrasını anlamış değilim kaç tane kaza var 50 ile yapılmış ki? Önemli olan 80-90 la girdiğin zaman bir yere seni koruması. En çok kazalar 50 ile giderken ort. yapılıomuş falan filan safsata.. Önemli olan en çok ölümlü veya sakat kalmalı kaza lar hangi hızda yapılıuyor ona baksınlar bence... Sen 60 la gidiosun karşıdan kamyon 70-80 le gidio sen paraparça olursun 5 yıldız alan araç pestil olur bence kandırıyorlar , 5 yıldızı Mersoyada veriosun kıyrıtık Megana da, Volvo yada ama Volvo nun yaptığı bir kaza gördüm adam ondan sağlam çıktı ya eminim ki Megane dan kimse sağlam çıkamazdı ... Herif belki 160-170 le giderken refüje çarpıp takla atıp ortaya girdi ter bir şekilde refüj arasındaki boşlukta yüzlerce metre sürüklendi sonra çıkıp ters duran arabasının haline baktı var mı böyle bi araç araç budur güvenlik budur
    Arkadaşımın annesi Saabla uçurumdan yuvarlandı kimbilir kaç takla şu anda halen aynı aracı kullanıyor güvenlik budur
    Yoksa Renault gibi Ncap e uygun araç üret, sonra reklamlara koy Modus 5 yıldız bilmemne 5 yıldız he oldu Merso ile aynı güvenlik te küçücük araba, sonra gi Clio içinde pestil ol




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    BEnce araç ne kadar uzunsa o kadar güvenliği artıyor kim ne derse desin, vallahi Getz kaza yaptığında arkada oturmak istemem doğrusu... Sedan araçlar o nedenle tercih sebebi... Ncap in de nuamrasını anlamış değilim kaç tane kaza var 50 ile yapılmış ki? Önemli olan 80-90 la girdiğin zaman bir yere seni koruması. En çok kazalar 50 ile giderken ort. yapılıomuş falan filan safsata.. Önemli olan en çok ölümlü veya sakat kalmalı kaza lar hangi hızda yapılıuyor ona baksınlar bence... Sen 60 la gidiosun karşıdan kamyon 70-80 le gidio sen paraparça olursun 5 yıldız alan araç pestil olur bence kandırıyorlar , 5 yıldızı Mersoyada veriosun kıyrıtık Megana da, Volvo yada ama Volvo nun yaptığı bir kaza gördüm adam ondan sağlam çıktı ya eminim ki Megane dan kimse sağlam çıkamazdı ... Herif belki 160-170 le giderken refüje çarpıp takla atıp ortaya girdi ter bir şekilde refüj arasındaki boşlukta yüzlerce metre sürüklendi sonra çıkıp ters duran arabasının haline baktı var mı böyle bi araç araç budur güvenlik budur
    Arkadaşımın annesi Saabla uçurumdan yuvarlandı kimbilir kaç takla şu anda halen aynı aracı kullanıyor güvenlik budur
    Yoksa Renault gibi Ncap e uygun araç üret, sonra reklamlara koy Modus 5 yıldız bilmemne 5 yıldız he oldu Merso ile aynı güvenlik te küçücük araba, sonra gi Clio içinde pestil ol



    64 km ile önden çarpma testi yapılır.
    bu da kazaların %80 ine yakın bir değerdir.
    yüksk hızlarda olan çarğışmaların sayısı oldukça düşüktür diğerlerine göre.

    renault milyarlarca euro güvenlik yatırımı yapar; bizim cahil(artık aptal bile denilir rahatlıkla bir çoğuna) halkın bi kısmı ncap hikaye falan filan derler.markası reno der sonuçta.

    ben artık bu forumdaki cahil arkadaşlara laf anlatmaktan bıktım.

    küçük sınıfın en güvenlileri: modus, fabia
    polo diyemiyorum halen 2 airbag var modusta 8tane varken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 14 Haziran 2005, 11:19:54 >




  • Bir kere adamalarin sitesine girip, ne yaptiklarini okumadan elestirmek cok yanlis.
    1- Adamlarin duz duvara carpma testleri, yaklasik 80-90 la karsidan gelen esdeger bir arabaya carptiginda alacagin darbeye esit bir etki yapiyor deniyor.
    2- Adamlar araclari guruplara ayirmislar, kucuk sinif, orta sinif vs. diye. Her yerdede her sinifin kendi icinde degerlendirilmesi gerektigini, siniflar arasi karsilastirmalarin dogru olmadigini vurguluyorlar. Yani sen gidip modus la volvoyu karsilastirip adamlara laf edemezsin.
    3- Adamlar 3-4 cesit genel testler uyguluyorlar. Bu olabilecek kazaa turlerinin buyuk kismini kapsiyor. Tabii kapsamadigi bircok kaza turu de var, ama adamlar yeni arabalari hurdaya ceviriyorlar bu is icin. 40-50 araba harcayamazlar. Bu isin bir maliyeti var. Anlamak lazim.

    Top Gear programinda kaza yapmis arabalari gosteriyorlardi. Hakikaten de dusuk puanli arabalarin surucu kabinleri egilmis, yuksek puanlilarin saglam kalmisti. Euro n cap e yetersiz diyebilirsin ama kesinlikle yanlis degil.

    Ayrica renault formula 1 de kullanilan, darbenin enerjisini emip parcalanan burun teknolojisini bu 5 yildizli araclarda kullaniyor. Adamlar yatirim yapiyor. Bizimkilerde tutturmuslar bir volvo, hayalden karsilastiriyorlar.




  • yahu ufak araba dendi diye c3 dedik adamlar a3 bmw 1 serisi falan demiş onlar ufak araba segmentine girmiyor bence.birde fiyat performansıda gözetilmesi gerek diye düşünüyorum.22 miyarlık c3 ile 85 milyarlık a3 kıyaslanırmı?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.