Şimdi Ara

SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
6.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Polo AMUS, ADAC, EEVC, EC 34, USA 214 gibi önde gelen
    çarpma testi normlarına uygunluk testlerinin hepsinden başarıyla geçmiş. Bu isimler yeter herhalde sana Euroncapı sildim zaten onu biliyosun.

    ayrıca o alet polo değil fiat albeadırispatı aşağıdaki linktedir.eğer poloda ısrarcıysan sende ispatını linkle bildir burada ki öğrenelim bizde gerçekleri.birde yukarıda test isimlerini yazarken(daha doğrusu copy&paste yaparken) virgülden sonra bir boşluk bırakmasaydın daha iyi olurdunereden kopyaladığını bulmak çok kolay oldu böyle de...

    http://www.otomax.com/public/TestDrives/02_04_fiat_albea_16.cfm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klonajinsky -- 16 Haziran 2005, 23:53:17 >




  • şşş poloya laf yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Serdarer haklı ,NCAP e gelene kadar çok daha kapsamlı bir sürü test var ABD de Avrupa da ASya da Japonyada bir sürü kuruluş var testleri yapoan. Ayrıca Mitsubishi, Volvo, Mercedes ,BMW çok daha büyük yatırımlarla NCAP ten çok daha kapsamlı tesler yapıyorlar, kaldı ki bu testlerin benzerlerini üniversiteler bile yapıyor. NCAP in çok duyulmasının sebebi, REno gibi firmalar destek veriyorlar artı AB nin markasını kullanıyor. Bu direk farkettiriyor. Çok dar bir test alanı var sonuçta, maksadı da güvenlik çıtasını bir yere çekmek, yani en dandik oto bile belli kıstasları sağlasın maksat bu.
    Onun dışında plastik CLio ile Polo nun güvenlik farkını cümle alem bilir. Hele plastik sümbül ayrı bişe parmakla içe geçen tampon vallahi ALlah korusun o araçla sokağa çıkılmaz. Güvenlik desen 0 yol tutuş 0 konfor 0


    bana nesnel veriler göster

    mitsubishinin colt tan başka güvenli aracını göster

    Amerikan NHTSA dan 5yıldızı kaç tane kia aldı biliyor musun??

    ama EURO NCAPtan 3yıldız alıyo nedense aynı araç.

    bana nesnel veriler göster yoksa haybeye konuştuğunu düşüneceğim

    Ben Mitsubişi sağlam araç yapıyor demedim iyi okursan sevinirm, daha kapsamlı testler yapıyor dedim. Çünkü adamların tesislerini gördüm nasıl yatırım yaptıklarını biliyorum, Colt diyorsun Mitsubishi yi küçümsüyorsun, Mitsubishinin Colt u var, farkındaysan çok büyük bir firma Otobüsünden tut herşeyi yapıyor, yani açıkçası ne düşündüğünde çok önemli değil hani, sen üst sınıf araçla alt sınıf aracı karşılaştırıp BMW den Modus daha sağlamdır diyorsun .Ayrıca ben NHTSA NCAP ten daha zor bir testtir dedim mi?
    Kia sağlam araçtır dedim mi?
    Ayrıca senin düz mantığın kadar basit değil bu işler.
    İşte NHTSA da 5 yıldız alan araç NCAP te 3 yıldız alıyor o zaman NCAP NHTSA dan daha kapsamlı bir testtir diye bir öngörü , Fenerbehçe Pendiğe yenildi , GS UEFA kupasını aldı, FB-GS yi yendi, o zaman Pendik Avrupa nın en büyüğüdür gibi saçma bir önerme ile aynı şey ...
    İki testin kıstaslarını test aralıklarını değerlendirmek lazım. İşte bu haybeye konuşmak oluyor.
    Zaten ABD nin yaptığı test beni bağlamaz ben NCAP ten kapsamlıdır demedim. Eğer birşey biliyorsan bildiğini göster ki bizde öğrenelim, yoksa böyle alakasız önermelerle karşıdakinin bilgisini sorgulamak yakışmıyor. Sonuçta burada fikir alışverişi yapıyoruz, ayrıca CLio Symbol yol tutuş 0 konfor 0 güvenlik 0 diyorum, sana bunun için nesnel birşey göstereyim, çık dışarı sokakta gördüğün CLio Symbolün tamponuna bir parmak ucuyla dokun, sonra git bir Polo nun tamponuna parmakla dokuni sonra git bir MErso nun tamponuna dokun, biz bunakarşılaştırma diyoruz, ve insan oğlunun bazı nitelikleri kavramasında en etkili yöntemdir, benzetmeli karşılaştırma, birine birşeyi anlatmak isterseniz onun algılayabileceği örnek ler verirsiniz, ve o karşılaştırarak bundan bir çıkarma yapar.

    nesnel veri göster diyorum tampona dokun anlarsın diyorsun
    küçücük döt kadar modus dediğiniz araba 1200kg bir çok kompakt sınıf otomobilden bile ağır
    ben bu aracı bir çok araçla karşılaştırırım - s serisi ile değil ama rahatlıkla bir merso a serisi ile - benzer ağırlıktaki çoğu otomobille karşılaştırırım.
    mitsubishi colt u kim küçümsedi pardon???

    peki sen renault'un yaptığı testleri biliyor musun??

    bence biraz araştır.

    şu ana volvo ile birlikte en kapsamlı testleri renault yapıyor.

    hatta çoğu markanın dikkate almadığı arka koltuklta güvenlik Renault'un çok dikkate aldığı bir durum.

    hangi marka çift ön gergili emniyet kemeri kullanıyor?

    ayrıca 5***** alan tüm renault modelleri ağır vasıtalarla çarpışma ile ilgili bir tasarıma sahiptir ve darbeyi minimum derecede iç mekana yansıtır.

    şu an elimdeki bir kaynakta da Renault ESPACE'in tam 96 kmh hızla yapılan çarpışma testi var(euro-ncaptaki gibi deforme olabilen bir duvara çarptırılmıştır ve aracın kapıları halen açılabilmektedir - aynı testin uygulandığı renault SAFRANE (2001) ın içinde bulunan dummynin ayakları parçalanmıştır ve araç tanınmayacak hale gelmiştir.






  • Valla Allah kimseye böyle bi şey vermesin başına
  • Bu sınıfta en guvenlisi Bis dermişim.
    Bencede kucuk sınıfda guvenlik konusunda Modus 1numara.
    ama Getz de 4 yıldızla fena sayılmaz. Getz yaya guvenligi dusuk oldugundan puan kaybetmiş zaten.
    Getz dizel ve modus da 1.2 ton civarında agırlıgı var. Olay momentum olayıysa cogu arabadan agırlar.
    Bizim eski kocaman marea bile 1.1ton civarı agırlıgı vardı.

    Ama arabalar takla atarsa durum ne olur bende merak ediyorum. Umarım takla atmadaki dayanıklıkları da ncap daki yıldızlarla dogru orantılıdır.

    Ncap testlerini benim gibi ingilizcesi olmadıgı için okuyamayanlar için arabam.com sitesinde turkce ozetleri var.
    Modus Ncap:http://arabam.milliyet.com.tr/ncap/mini/renault_modus.asp
    Getz Ncap:http://arabam.milliyet.com.tr/ncap/mini/hyundai_getz_ncap.asp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®k@n -- 17 Haziran 2005, 19:27:45 >
  • renaultun 5*****lı modelleri iyi bir takla korumasına sahip ama getz için pek bir bilgim yok.
    renault bor ile 5kat sertleştirilmiş çelik kullanmaktadır ayrıca elastik çelik de kullanmaktadır
  • biraz formül ve hesapla 1 er tonluk 2 aracın 90 km/saat hız ile çarpıştığında meydana gelen enerji tahmin edebileceğimizden kat kat daha fazla.

    yani ne yaparsak yapalım bu enerjiyi hiç bir şey hissetmeden yoketmemiz şu an için imkansız.

    ben bunun için euro ncap testleri ve araç sağlamlığına yapılan yatırımlar kadar insan eğitimine de yatırım yapılmasını öneriyorum.

    çünkü trafik eğitimsiz kullanım,alkollü araç kullanımı ve yollardaki yapım hataları en büyük kaza sebepleri

    eğer biz bu 3 sebebi kaldırabilirsek kazalardan göreceğimiz zarar ihtimali daha azalır.
  • çok haklısın..

    bizim insanlarımız eğitilmediği sürece; adamlar emniyet kemeri takmanın karizmayı çizmediğini anlamadığı sürece isterse otomobil 5***** alsın ne işe yarar ki???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 20 Haziran 2005, 12:51:41 >
  • içindekilerin emniyet kemeri taktığı, sürücünün adam gibi kullandığı, farları gece gündüz yanık küçük araba açık farkla en güvenlisidir diyim arif olan anlasın.
  • konu dağılacak biraz ama emniyet kemeri takmanın yanı sıra adam gibi araba kullanmakta önemlidir.adam arabayı yokuşta kaldırmayı yeni öğrenmiş makas yapmaya çalışıyor.sonra kıçı sürtüyor burnu sürtüyor patlıyor bir yerlere.öbürü basıyor gaza araç komut verince duracak sanıyor önüne bir şey çıkınca skiing yapıp patlıyor.sarı ışığı görünce gaza asılıyor kırmızı yanmadan geçmek için.yetişemiyor,kendisine yeşil yandığı için geçen yayaya yada araca çarpıyor.en etkili güvenlik insanların beynine yüklenendir.
  • hepimizin öncelikle insan eğitimi dememiz çok sevindirici.
  • insanı eğitmek aslında kolay

    ver cezaları adam gibi bak herkes nasıl tıpış tıpış adam gibi kullanıyor.

    3 kere radara gireni,kırmızıda geçeni,alkollü kullananı hapse at insanların canına kast etmekten.

    bakalım halen makas atan kalır mı piyasada.

    herkes adam gibi kullansa mekanik sorun ve olağanüstü durumlar hariç kaza olur mu??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: morbid

    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky


     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER



    Bu kaza MASLAKTA oldu

    Bizim arkın arkıymış olen çoçuk hem çarptı hem yandı çoçuk

    ALLAH RAHMET EĞLESİN



    yazık olmuş. allah rahmet eylesin.


    Beyler 2 arkadaşımı daha mini cooper içinde uğurladım

    Güvensizmi bilmiyorum ama LÜTFEN KEMER TAKIN




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.