Şimdi Ara

SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
6.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle şunu belirteyim mini sevmem.ancak yanılıyorsam düzeltin bu kazada patlamadan dolayı kaput uçmuş ve araç tamamen yanmış ancak şaside ölüme sebebiyet verebilecek bir hasar yok.resime dikkatli bakılırsa aracın önü var.araç güvensiz olabilir ancak bunu patlamaya dayanarak söyleyebiliriz,şasiye dayanarak değil.daha doğrusu araç neden patlıyor.ben çarpınca patlayan araba bir bunu gördüm birde arkadaşın tsparkı vardı onu görmüştüm.allahtan çocuk ölmedi ancak onun ön kısım kabine kadar akordiyon olmuştu ondan sonra patlamıştı.yani mini cooperda görkemkazanın dediği gibi bir emniyet problemi olduğu bencede doğru...
  • avrupada araç içi güvenliğinde 4 üzerinden 4 alan tek otomobil honda jazz.dır. Araştırabilirsiniz.
  • nerden araştırıcaz?ncapin yaptığı testlerde öyle bir veri yok.senin yaptığın testlerdenmi bu sonuç çıktı acaba?çünkü 4 yıldız sadece pedestrian(yaya) ratingte baz alınır.ondada 4 üzerinden 3 almış.

    http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=188
  • Çarpışma halinde tabi ki büyük küçük hiçbir araba güvenli değil.
    En güvenli araçlar ise;
    Hyundai Getz ve Mitsubishi Colt, biraz daha ön planda,
    Diğer araçların da hakkını yemeyelim, baya bir güvenlik önlemleri var.

     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER


     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    modus ve mini hariç hemen hepsinin kazasını gördüm
    hiçbiri bence güvenli değil

    hoca öyle deme Mck ustanın Citroeni - Getz bunlar Euro Ncap ten 4 yıldız almış, yani tapılası Ncap adamlar yanlış mı yapacak sen amma da cahilsin tövbe de günaha girdin la havlee

    yaf bosverrr
    cahilliğimi bağışla




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 17 Haziran 2005, 9:28:04 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Benim Poloda 4 tane airbag var. Allah alla.
    Yav bu kadar tabelacı bir millet olamaz, kimse kullandığı arabayı tanıyamıyor bilmiyor ve güvenmiyor demekki. Ben Poloyu alırken adama sormadım ki, abi eurancapten kaç yıldız aldı bu güvenlimidir diye. Araba zaten kendini belli ediyor benim kendi deneyimlerim bana yetiyor (Uno-Palio-Clio-206-SaxoVts kullanmışım bu sınıfta Polo en iyisi). Tabelacı niye diyorum, Tvingo 4yıldız almış Passat 3 yıldız almış tvingo daha güvenli diyor eleman burda. Ya ikisini kafa kafaya vursan istediğin hızla, Passatın ön camı bile çatlamaz. Twingo bagajına kadar içeri girer.

    tamam dediklerin doğru ama twingoyu küçümseme
    twingo lagunu çarpışma testinde paramparça etmiş
    twingo diğerleri gibi değil gerçekten sağlam bi araç
    sağlam olması güvenli olduğunu gösterirmi diye sorarsan hayır
    yol tutuşu zayıf




  • işte binlerce euro sayıp alınan bmw:


     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER

    The 5-Series has a very strong and stable passenger safety cage. It achieved a four-star rating after Euro NCAP allowed frontal, side and pole retests following improvements to the car’s steering column, footrest, door trim, door latch, airbags and software.
    High loads were recorded by the driver dummy’s chest instrumentation in the frontal impact. Side impact protection was better, though.
    An intelligent seat belt reminder operates for the driver and front passenger. Both child occupants were protected, but the car’s ability to protect pedestrians was dire.


    Test Scores: Front 11 (69%) Side 16 (89%) Belt Reminder 2 Overall 29 Pedestrian 2 (6%) Child Protection 42 (86%)


    Frontal Impact The body proved to be strong, showing only minor distortion of the passenger cell. The driver’s door could be opened almost normally after the crash.
    Intrusion at the footwell was minimal and control of the pedals was good.
    The restraint system includes dual stage non-tethered airbags for the driver and passenger, driver seat belt with dual pre-tensioner and a single pre-tensioner for the passenger belt. Both are combined with load limiters.
    A deformable element designed for higher energy impacts and positioned at the top of the steering column completes the system. Despite a good deal of design effort in the knee impact area, there remains some risk of injury for the driver and passenger knees.

    Side Impact The door-mounted side airbag and head airbag tube worked efficiently but protection was mixed: the driver’s head and pelvis fared better than his chest and abdomen.

    Child Protection Both children were seated in Fair Bimbo Fix restraints; rear-facing for the 18-month-old and forward-facing for the 3-year-old. Both children were well protected in the frontal and side impacts.
    A pictogram was fitted to the passenger door pillar and a text label to the screen. Neither was permanent nor warned against placing a child in a rear-facing restraint opposite an active airbag.

    Pedestrian Protection Protection for pedestrians was extremely poor, scoring just two points. BMW need to take the protection of pedestrians much more seriously than this.

    Make, model and hand of drive BMW 520i RHD
    Body type executive saloon
    Model year 2004
    Kerb weight 1560 kg
    VIN and date when rating applies WBANA72080 B790822
    Cars built on the same platform none




    bütün araçlara aynı prosedürler uygulanmaktadır.Dummyler üzerindeki sensörler de verileri aynı şekilde değerlendirir-ölçer.yani bu araba üst sınıf;bunda kırmız renkle göstermek için gereken eşik daha aşağıda olmalı diye bir şey yok.

     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER

    Test Scores: Front 15 (94%) Side 18 (100%) Belt Reminder 1 Overall 34 Pedestrian 11 (31%) Child Protection 28 (57%)

    The latest Scenic has become the first small MPV to gain five stars for occupant protection. It achieved this after Euro NCAP allowed a side impact re-test. Initial tests showed that the integrity of the door locks needed improving. The Scenic performed very well, scoring the maximum for safety in the side impact and losing just one point in the frontal impact. But the protection it gives to pedestrians is only average. Euro NCAP says the design of the bumper and the bonnet’s front edge need improving.



    Frontal Impact The frontal airbags inflate according to the severity of an accident. Sensors also allow the airbags to deploy according to the driver’s build/weight. What’s more, the lap belt and diagonal sections of the front belts have separate pre-tensioners. There has been much design effort to give the driver’s knees and upper legs maximum protection and padding protects his feet. Finally, the centre rear seat has a three point belt which is much safer than a lap-only belt.

    Side Impact The vehicle’s protection system includes a thorax side airbag and a head curtain airbag t0 protect front and rear occupants. The Scenic performed well, gaining full marks in Euro NCAP’s side and pole impact tests.

    Child Protection Renault warns against placing a rear-facing restraint opposite an airbag. However, there is an on/off switch for the passenger frontal airbag. This can be operated by hand and so poses a safety risk. Both restraints were Renault branded Kiddy Easyfix using ISOFIX mountings in the adult seats, which were well marked by fabric labels. The older child’s seat faced forward and was secured by a tether running over the seat and into the boot. The younger child’s seat faced rearwards and had a leg and strap for added support. The children’s heads were protected throughout. But impact forces fed through to the younger child’s neck were a little high.

    Pedestrian Protection There are a few points on the bonnet that protect but this was a disappointing performance for a newly designed model.

    Model History & Safety Equipment The latest Scenic features two-stage frontal and side airbags, head-protecting curtains, front belts with dual pre-tensioners and load limiters, rear outer belts with load limiters, ISOFIX mountings to the rear outer seats and front passenger and a seat belt reminder for the driver.

    Make, model and hand of drive Renault Scenic 1.5 dCi LHD
    Body type small MPV
    Model year 2003
    Kerb weight 1410 kg
    VIN and date when rating applies G100000
    Cars built on the same platform latest Mégane




    ben bu testlere bakarak şunu rahatlıkla derim:
    5*****lı araçlar 4****lı tüm araçlardan daha güvenlidir (ne açıdan:: eşit koşullarda olan çarpışmalarda insanların güvenliği açısından)


    bakınız:

     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER

    Renault Modus


    Adult occupant rating
    Pedestrian rating Child Protection rating
    Test Scores: Front 14 (88%) Side 18 (100%) Belt Reminder 1 Overall 33 Pedestrian 6 (17%) Child Protection 38 (78%)




    The Modus made test history as the first supermini sized car to gain a full five-star safety rating. It achieved this after Euro NCAP allowed a re-run of the frontal test, following improvements to the driver’s airbag.
    The car’s body proved to be extremely strong, providing good protection for adults: the Modus lost just two points in the frontal impact tests. Its restraint systems include dual stage airbags and front belts with double pre-tensioners and load limiters. The rear outer belts have pre-tensioners and load limiters.
    The protection it gave to child occupants was good but it did little to safeguard pedestrians






    Frontal Impact The body suffered minimal deformation at the screen level and at the footwell. The Modus uses dual stage airbags and double pre-tensioners with load limiters to control loads and restrict forward movement in a crash. These devices, and its stable structure, worked well, keeping impact forces low on the front occupants’ chests and legs. There has been much design effort to safeguard the driver’s knees and upper legs.
    The footwell suffered little deformation or intrusion.

    Side Impact A very impressive protection system includes seat-mounted thorax airbags and a head curtain airbag to protect front and rear occupants. The car scored full marks in this section of the tests.

    Child Protection There is a manual on/off switch for the passenger frontal airbag and its status is shown on the instrument panel.
    Good warnings of the danger of placing a child in a rear-facing restraint opposite an airbag were given on both sides of the passenger’s sun visor. The children sat in Britax Romer Duo Plus restraints, fitted using ISOFIX mounting points and top tethers.
    Both children were well protected although the older one’s chest load was slightly high in the frontal impact.

    Pedestrian Protection Protection levels did not match those for occupants. Only the areas where an adult’s head would most likely strike were cushioned. The bumper and the bonnet’s leading edge were particularly ‘unfriendly’.

    Model History & Safety Equipment The Modus was introduced in 2004. With ‘pack 1’ equipment fitted it features dual frontal airbags, side airbags, head-protecting airbag (curtain), front and rear outer belts with pre-tensioners and load limiters, ISOFIX anchorages and top tethers for front passenger and outer rear seats, a driver’s belt reminder and ABS.
    Make, model and hand of drive Renault Modus 1.5 dCi (with pack 1) LHD
    Body type supermini
    Model year 2004
    Kerb weight 1185 kg
    VIN and date when rating applies VF1JPOJ0532390106
    Cars built on the same platform none



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 15 Haziran 2005, 13:10:38 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Benim Poloda 4 tane airbag var. Allah alla.
    Yav bu kadar tabelacı bir millet olamaz, kimse kullandığı arabayı tanıyamıyor bilmiyor ve güvenmiyor demekki. Ben Poloyu alırken adama sormadım ki, abi eurancapten kaç yıldız aldı bu güvenlimidir diye. Araba zaten kendini belli ediyor benim kendi deneyimlerim bana yetiyor (Uno-Palio-Clio-206-SaxoVts kullanmışım bu sınıfta Polo en iyisi). Tabelacı niye diyorum, Tvingo 4yıldız almış Passat 3 yıldız almış tvingo daha güvenli diyor eleman burda. Ya ikisini kafa kafaya vursan istediğin hızla, Passatın ön camı bile çatlamaz. Twingo bagajına kadar içeri girer.

    şimdik öncelikle m.c.k ya katılıyorum.senin olayına gelince herkes örnek verip duruyor ama bir gerçeği anlamak istemiyor yada anlamıyor.yukarıda 0-8 yaş muhabbeti yapma nedenimde buydu.büyük araba her zaman güvenlidir yanlış bir önerme.büyük araba çoğu zaman daha güvenlidir ise doğru.burada bazı arkadaşlar ben ncapi takmam kullandığıma bakarım diyor ama o test sonuçlarının muadili bir tecrübeniz olması için şimdiye ya ölmüş yada sakat kalmış olurdunuz.şimdi "kuzguna yavrusu kugu gorunurmus " misali ben kullandığıma bakarım tabelacı değilim test ederim demek komiktir.




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 17 Haziran 2005, 9:26:39 >
  • 307,206,CORSA,FABİA,BMW,MERCEDES


     SİZCE EN GÜVENLİ KÜÇÜK OTOMOBİLLER NELER
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Kimse körü körüne çarpmaz test etmek amaçlı Ama arabanın içine binersin sacına kapılarına cam eğimine bakarak malzemeye bakarak anlayabilirsin o güvenlik hissini verir sana. Şimdi daciaya da binince diyosun biri çarpsa kazara sağ çıkarmıyım diye niye dandik olduğunu biliyosun. Tecrübe ve deneyimden demek istediğim buydu. Bir zamanlar (yazılarını hep okuyorum ve gülüyorum) Volvo ve Saabı hiçe sayıp dünyanın en güvenli otomobillerini Renault yapar diyen adama diyorum ben tabelacı. Ne diyim alın yıldızlar sizin olsun, bizde güvenli diye arabalarımız kendimizi kandıralım.

    anladım.o zaman sorun yok.sen aracın sacına kapılarına camlarına bak.ben ncap test sonuçlarına





  • quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Benim Poloda 4 tane airbag var. Allah alla.
    Yav bu kadar tabelacı bir millet olamaz, kimse kullandığı arabayı tanıyamıyor bilmiyor ve güvenmiyor demekki. Ben Poloyu alırken adama sormadım ki, abi eurancapten kaç yıldız aldı bu güvenlimidir diye. Araba zaten kendini belli ediyor benim kendi deneyimlerim bana yetiyor (Uno-Palio-Clio-206-SaxoVts kullanmışım bu sınıfta Polo en iyisi). Tabelacı niye diyorum, Tvingo 4yıldız almış Passat 3 yıldız almış tvingo daha güvenli diyor eleman burda. Ya ikisini kafa kafaya vursan istediğin hızla, Passatın ön camı bile çatlamaz. Twingo bagajına kadar içeri girer.




    benim bir tane yazımı göster twingo 4**** aldı diye twingo 3*** almıştır.

    mesela 1-2 yıl önce renault ESPACE 4 piyasaya çıkınca EURO NCAP DEDİ Kİ:" TÜM SINIFLARIN EN GÜVENLİ OTOMOBİLİ"

    volvo saab güvenli tamam ama aynı koşullarda teste girince renault kadar başarılı olamamıştır euro-ncapta.
    bazı arkadaşlar bildiğini okusun, ....


    renault bir kaç yıl önce renault twingo ile renault lagunayı kafa kafaya çarptırdı 112 kmh hızla ve içerideki dummyler aynı değerde zarar gördü.iki otomobil de 3*** almıştı euro ncaptan.

    siz arabanın güvenliğini sacına bakarak kavramaya çalışın,biz de klona hocamla beraber euro-ncap sonuçlarına bakalım.

    küçük sınfta en güvenli otomobil de renault modustur.
    ağırlığı da 1.2 tondur.

    ayrıca renaultun güvenliğe verdiği önem hiç de küçümsenecek gibi değil isterseniz biraz araştırın da öyle konuşun.

    markası bilmem ne diyerek bi araca bok atmak ne kadar kolay di mi




  • karpuzmu kardeşim bu?elleyip,bakıp anlıycan?tecrübeliyim havası yaratacak ya arkadaşlar.bakınca,elleyince anlıyorlar aklıma bomba imha uzmanlarımız geldi.amerikada falan adamlar astronot gibi giyinip gerekli ekipmanları yanına alıp bombaya yaklaşıyor.bizdede benim bildiğim 2 tane polisimiz şehit oldu bir çok poliste yaralandı ayağıyla bombayı iteklerken.bizede şu gözlem ve elleme yoluyla aracın ne kadar sağlam olduğunu bir öğreten olsa keşke.95 te ehliyetle beraber araba aldım.13-14 senedirde arabalarla haşır neşirim.5-6 sene öncede modifiyeye merak sarmıştım sanayilerde geçiyordu çoğu zamanım ama ben bile elleyerek aracın ncap test sonuçlarını tahmin edemiyorum.ne diyeyim?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k


    quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Benim Poloda 4 tane airbag var. Allah alla.
    Yav bu kadar tabelacı bir millet olamaz, kimse kullandığı arabayı tanıyamıyor bilmiyor ve güvenmiyor demekki. Ben Poloyu alırken adama sormadım ki, abi eurancapten kaç yıldız aldı bu güvenlimidir diye. Araba zaten kendini belli ediyor benim kendi deneyimlerim bana yetiyor (Uno-Palio-Clio-206-SaxoVts kullanmışım bu sınıfta Polo en iyisi). Tabelacı niye diyorum, Tvingo 4yıldız almış Passat 3 yıldız almış tvingo daha güvenli diyor eleman burda. Ya ikisini kafa kafaya vursan istediğin hızla, Passatın ön camı bile çatlamaz. Twingo bagajına kadar içeri girer.




    benim bir tane yazımı göster twingo 4**** aldı diye twingo 3*** almıştır.

    mesela 1-2 yıl önce renault ESPACE 4 piyasaya çıkınca EURO NCAP DEDİ Kİ:" TÜM SINIFLARIN EN GÜVENLİ OTOMOBİLİ"

    volvo saab güvenli tamam ama aynı koşullarda teste girince renault kadar başarılı olamamıştır euro-ncapta.
    bazı arkadaşlar bildiğini okusun, ....


    renault bir kaç yıl önce renault twingo ile renault lagunayı kafa kafaya çarptırdı 112 kmh hızla ve içerideki dummyler aynı değerde zarar gördü.iki otomobil de 3*** almıştı euro ncaptan.

    siz arabanın güvenliğini sacına bakarak kavramaya çalışın,biz de klona hocamla beraber euro-ncap sonuçlarına bakalım.

    küçük sınfta en güvenli otomobil de renault modustur.
    ağırlığı da 1.2 tondur.

    ayrıca renaultun güvenliğe verdiği önem hiç de küçümsenecek gibi değil isterseniz biraz araştırın da öyle konuşun.

    markası bilmem ne diyerek bi araca bok atmak ne kadar kolay di mi

    yaf bu modusta neymiş kutu gibi araba
    üstelik 1200 kilo ve yüksek
    idea gibi
    bence yaramaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k


    quote:

    Orjinalden alıntı: Serdarer

    Benim Poloda 4 tane airbag var. Allah alla.
    Yav bu kadar tabelacı bir millet olamaz, kimse kullandığı arabayı tanıyamıyor bilmiyor ve güvenmiyor demekki. Ben Poloyu alırken adama sormadım ki, abi eurancapten kaç yıldız aldı bu güvenlimidir diye. Araba zaten kendini belli ediyor benim kendi deneyimlerim bana yetiyor (Uno-Palio-Clio-206-SaxoVts kullanmışım bu sınıfta Polo en iyisi). Tabelacı niye diyorum, Tvingo 4yıldız almış Passat 3 yıldız almış tvingo daha güvenli diyor eleman burda. Ya ikisini kafa kafaya vursan istediğin hızla, Passatın ön camı bile çatlamaz. Twingo bagajına kadar içeri girer.




    benim bir tane yazımı göster twingo 4**** aldı diye twingo 3*** almıştır.

    mesela 1-2 yıl önce renault ESPACE 4 piyasaya çıkınca EURO NCAP DEDİ Kİ:" TÜM SINIFLARIN EN GÜVENLİ OTOMOBİLİ"

    volvo saab güvenli tamam ama aynı koşullarda teste girince renault kadar başarılı olamamıştır euro-ncapta.
    bazı arkadaşlar bildiğini okusun, ....


    renault bir kaç yıl önce renault twingo ile renault lagunayı kafa kafaya çarptırdı 112 kmh hızla ve içerideki dummyler aynı değerde zarar gördü.iki otomobil de 3*** almıştı euro ncaptan.

    siz arabanın güvenliğini sacına bakarak kavramaya çalışın,biz de klona hocamla beraber euro-ncap sonuçlarına bakalım.

    küçük sınfta en güvenli otomobil de renault modustur.
    ağırlığı da 1.2 tondur.

    ayrıca renaultun güvenliğe verdiği önem hiç de küçümsenecek gibi değil isterseniz biraz araştırın da öyle konuşun.

    markası bilmem ne diyerek bi araca bok atmak ne kadar kolay di mi

    yaf bu modusta neymiş kutu gibi araba
    üstelik 1200 kilo ve yüksek
    idea gibi
    bence yaramaz



    bence yarar.

    bayağı uzun süre kullanma fırsatım oldu renault modusu
    bence o sınıftaki her otomobile göre bir çok konuda +1 i var




  • modus hangi motorları kullanıyor??
  • 1.4 modus: 16v 98 bg

    1.6 modus : 16v VVT 115 bg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    1.4 modus: 16v 98 bg

    1.6 modus : 16v VVT 115 bg

    dci ler nezaman gelecek bellimi?
    hanım ideayı biraz döksün modus düşünebilirim
  • 1.5 dci 80 bgler temmuz da Grand Sceniclerle beraber piyasada olacak.

    2006 da 1.5 dci 106 bgler gelecek
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.