Şimdi Ara

Skoda Citigo İncelemesi içeren CITIGO ANA KONU (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
493
Cevap
6
Favori
43.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben de 3 gündür citigo sahibiyim nerdeyse ilgili tüm forumları okudum ve birçok araç için kendimi bildim bileli araştırma yaparım herkesin hemfikir olduğu bi araba görmedim dolayısıyla siz ne alırsanız alın eleştiren birileri her zaman olacaktır
    Gelelim citigoya şu an yaklaşık 300km oldu İstanbul içi ve Çorlu arası kullandım ekranda 5.1lt deger gosterıyor ama gercek sonuc ıcın depoyu tekrar fulleyıp hesaplıycam,vites geçişleri sert ve yumuşak olabılıyor sızın kullanmanıza bağlı olarak yanı gaza yumuşak basarsanız hıssetırmıyor ama hızlı basarsanız her vıtesı hıssedersınız,sehri ıcı rampada gaza çok basmassanız gercekten vıtes küçültüp büyütüyor ve sıkıntı yasıyorsunuz Manuel olarak denemedım denedikten sonra paylaşırım yokuş kalkış desteği gayet başarılı çalışıyor city safe modunu da en kısa zamanda deniycem video olarak paylaşırım sormak istediğiniz bişi varsa cevaplamaya çalışırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayi kullandikca hangi viteste hangi rampaya girmen gerektigini az cok ogreniyorsun. ben mesela 3' de cikamayacagini dusunuyorsam rampaya girmeden!! elle vitesi 2' ye dusuruyorum. ya da 2' den 1' e aliyorum. buna alistiktan sonra kullanmasi daha keyifli oluyor.

    city safe cok sefer devreye girdi bende. cunku istanbul' da koprunun bir ayaginda calisiyor, bir ayaginda oturuyorum trafik cok oluyor. sanirim bir bez gerilerek kontrollu bir alanda denenebilir. youtube videolari var zati :)


    bagaj icin asagidaki lambadan aldim. 3 pille calisiyor. cift tarafli bantla sensoru yukari bakacak sekilde yapistirdim. sensoru asagi dogru takinca eger bagajda hareket edecek malzemeler varsa poset vb. kendiliginden cok yaniyor ama rahatsiz etmiyor yanmasi. normalde kapali duruyor. bagaji acip hareket olunca yaniyor otomatik. gunduz de yanmiyor.


    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/OSRAM-Nightlux-LED-Lamba,103452,465975,827531.html?langId=-14




  • placan P kullanıcısına yanıt
    Bagaj lambası linki için teşekkür ederim.

    City safe özelliğini ben denedim. Önüne alçak karton kutu koydum(far düzeyini geçmeyen) Araba durmadı kartonu ezdi geçti. biraz daha yüksek far seviyesinin üstünde bir kutu koydum. araba frene yüklendi ve durdu. Trafikte bisikletliye çarpmamı engelledi ayrıca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suatygn

    Merhaba arkadaşlar ben de 3 gündür citigo sahibiyim nerdeyse ilgili tüm forumları okudum ve birçok araç için kendimi bildim bileli araştırma yaparım herkesin hemfikir olduğu bi araba görmedim dolayısıyla siz ne alırsanız alın eleştiren birileri her zaman olacaktır
    Gelelim citigoya şu an yaklaşık 300km oldu İstanbul içi ve Çorlu arası kullandım ekranda 5.1lt deger gosterıyor ama gercek sonuc ıcın depoyu tekrar fulleyıp hesaplıycam,vites geçişleri sert ve yumuşak olabılıyor sızın kullanmanıza bağlı olarak yanı gaza yumuşak basarsanız hıssetırmıyor ama hızlı basarsanız her vıtesı hıssedersınız,sehri ıcı rampada gaza çok basmassanız gercekten vıtes küçültüp büyütüyor ve sıkıntı yasıyorsunuz Manuel olarak denemedım denedikten sonra paylaşırım yokuş kalkış desteği gayet başarılı çalışıyor city safe modunu da en kısa zamanda deniycem video olarak paylaşırım sormak istediğiniz bişi varsa cevaplamaya çalışırım.

    Hocam güle güle, kazasız belasız hayırlısıyla kullanın inşallah.

    Yakıt değeri rodaj sonrasında birazcık daha düşecektir. Bir de soğuk havalarda malum dizel benzin farketmez, araçlar yaklaşık %10 daha fazla tüketim yapar. 20 C derece ortalamalara çıkan hava sıcaklığıyla birlikte gerçek yakıt tüketimi görülecektir. O zamanda kadar da rodaj tamamlanır.

    Bu arada rodaj için kullanma kılavuzunun önerilerini dikkate alınız. Bizim aracı aldığımız yerdeki uzman!!! satış temsilcileri "kökle" diyordu :). Ben daha kitapçığı okumadan, "yanlışınız var gibi geliyor ya bir kitapçığı okuyayım" dedim. Nitekim bildiğimden farklı bir bilgi yazmıyordu; özetle ilk birkaç bin km nazik kullanılacak.

    Eğer almadıysanız orijinal kauçuk paspas mutlaka alın derim. Ben bir yıl universal kauçuk paspas kullandım ve orijinal alınca kendimi ne kadar eskittiğimi farkettim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: placan

    Arabayi kullandikca hangi viteste hangi rampaya girmen gerektigini az cok ogreniyorsun. ben mesela 3' de cikamayacagini dusunuyorsam rampaya girmeden!! elle vitesi 2' ye dusuruyorum. ya da 2' den 1' e aliyorum. buna alistiktan sonra kullanmasi daha keyifli oluyor.

    city safe cok sefer devreye girdi bende. cunku istanbul' da koprunun bir ayaginda calisiyor, bir ayaginda oturuyorum trafik cok oluyor. sanirim bir bez gerilerek kontrollu bir alanda denenebilir. youtube videolari var zati :)


    bagaj icin asagidaki lambadan aldim. 3 pille calisiyor. cift tarafli bantla sensoru yukari bakacak sekilde yapistirdim. sensoru asagi dogru takinca eger bagajda hareket edecek malzemeler varsa poset vb. kendiliginden cok yaniyor ama rahatsiz etmiyor yanmasi. normalde kapali duruyor. bagaji acip hareket olunca yaniyor otomatik. gunduz de yanmiyor.


    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/OSRAM-Nightlux-LED-Lamba,103452,465975,827531.html?langId=-14

    Sensörlü bagaj lambası harika fikir. Ben düğmeli bir lamba koydum bagaja. Mıknatıslı olduğu için de hiç uğraşmadan takıverdim ama düğme işi elin dolu olunca sorun oluyor. Sensör olayı çok iyi oldu.

    Citi Safe olayı için ben de ilk aldığımd strafor koyup deneycektim. Ama bir türlü vaktim olmadı. Sonra Konya'nın malum meşhur göbeklerinden birinde seyit halindeyken önüme fırlayan bir minibüsçü ile birlikte bir yavaşlama ve ses geldi :). Başta ne olduğunu anlamadım :). Hatta başka 3. bir araç bana vurdu diye düşündüm. Sonra anladım ki sistem devreye girmiş. :)

    Bu arada i10 konusu ile ilgili olarak, i10 kötüdür anlamında bir şey hiç kastetmedim. Ki ben bir önceki kasayı 1 yıl da kullandım. Hani bir geçmişimiz bile var i10 la :).
    Yalnızca i10 "ezer geçer" gibi fantastik ifadelere karşı mantıklı bir ifadede bulunmak, yeni alıcıların işini kolaylaştıracaktı. Boş iddilar yerine dolu dolu bilgiler olsun diye bir kaynak hazırlanmış oldu.

    Bu arada Citigo nun spor tarzı şeritlerini uygulamayı düşündünüz mü hiç? Baharda pc den çizip, plotter cihazı ile bir tabelacıya kestirtmeyi düşünüyorum. Ama 3M şerit bulamadım buralarda. Tabelacıların kullandığı şu çin işi stickerları da kullanmak istemiyorum. Kalitesiz sitckerlar hem kolay çıkyor, hem de çıkarıldığında yapışkan bir iz bırakıyor ve ancak alkolle temizlenebiliyor. 3M mat siyah sticker nerden bulabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chips -- 23 Aralık 2013; 11:24:09 >




  • chips iyi dileklerin için teşekkürler

    paspas henüz almadım orjinal paspas bayide satılıyormu siz nerden kaça aldınız?
  • Suatygn S kullanıcısına yanıt
    Ben 80 e aldım, Ekim ayında %20 indirim vardı servislerde.
  • 15 gündür kullanıyorum. Daha yeni otomobil olmasına rağmen 240 kilometrede yaklaşık 50'liralık benzin yaktı. Daha da az yaktı ama ben yukarıya yuvarladım.

    Yani kilometrede 0.2 tl yakıyor. Şehir içinde çok sıkışık trafiğe takılmazsa güzergahı 4-4.5 litre/100 km ile tamamlayabiliyorum.

    Bir gün bu kadar az yakan ama bu kadar rahat sürülebilen bir otomobille karşılaşacağımı düşünmezdim. Aracın kokpiti son derece geniş ve ferah. Küçük otomobil kullandığınızı hissetmiyorsunuz. Vergi avantajı nedeniyle aldım, eşime vermeyi düşünüyorum ama sürmeye doyamıyorum. az yaktığını görükçe de kıskanıyorum.

    toplam ağırlığı 850 kg olan bir otomobil. "küçük otomobil kullanmak bize yakışmaz" kafasıyla yaşayan bir toplumuz ve sırf bu yüzden gittiğimzi her yere bizimle beraber 1,5-2 ton ağırlığındaki otomobilleri taşıyoruz. SUV ve daha büyük sınıftaki araçların 3-4 ton ağırlığından bahsetmiyorum bile.

    Aklınızda canlandırmaya çalışın. Her sabah evinizden işinize ve akşam işinizden evinize, hiç gereği olmayan fazladan 800 kilogram yük taşıyorsunuz ve bu yüzden hergün fazladan 10-15-20 lira benzin yakıyorsunuz. sırf, daha büyük otomobile binmiş olayım diye hergün sırtımızda çok gereksiz bi 800 kilo taşıyoruz. bu da benzin masrafı demek.

    100 kilometrede 5 lirte benzin yakmak yerine 100 kilometrede 9-10 litre yakıyoruz. Neden? Çünkü büyük arabaya binme merakımız yüzünden sırtımızda taşıdığımız fazladan 800 kilo yükümüz var.

    Citigo'yla tanıştıktan sonra kafa yapım değişti resmen. Çok acayip. Test sürüşü falan bulursanız kaçırmayın. Otomatik tavsiye ederim. Suv olarak da gözüme Yeti'yi kestirdim şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsanci -- 24 Aralık 2013; 20:01:23 >




  • Rampada otomatik vites 1'e düşerken kısa süreli bi duraksama, yavaşlama yaşayabilyorsunuz ancak bu da sürüş tarzıyla ilgili. ASG sonuçta yarı otomatik vites. baktınız ki yokuş var önünüzde, vitese küçücük bir dokunup düz vitese takıyorsunuz ve hemen 1'e alıyorsunuz. aracın yokuş yukarı çıktığını anlaması 1-2 saniye alabiliyor sizin manuel müdahaleniz 1 saniye bile sürmüyor ve sonra gaza bastınız mı 1. viteste uçarak çıkıyor yokuşu.

    Ama eğer benzin tasarrufu önemlisyse, bırakın o yokuşu 3-5 saniye geç çıksın. ben gaza sonuna kadar basmıyorum, yokuşta ufak ufak hızlanıyor vetüketim ortalaması çok artmıyor.

    Aynı şekilde, sıkışık trafikte de önünüzdeki araç ilerlemeye başladığında kendinizi formula 1 pilotu sanıp gaza abanmak yerine, öndeki aracın biraz uzaklaşmasını bekleyip sonra gaza azıcık, ufacık dokunduğunuzda, öndeki araç durup tekrar kalkana kadar siz ona ancak yetişiyorsunuz ve frene basmaya gerek kalmadan onunla beraber yola devam ediyorsunuz. bu şekilde sıkışık trafikteki dur kalklarınızı yarı yarıya indiriyorsunuz. her duraklamadan sonra kalkmak demek 15-20 litre/100km düzeyinde tüketim demek. duraklamalarınızı yarıya indirdiğinizde, her duraklamanın yakıt sarfiyatı ortalamanıza maaliyeti 8-10 litre/100 km olarak tesir ediyor. Bu sayede, şehir trafiğinde bile 4-5 litre ortalamayla seyredebiliyorsunuz.

    başka otomobillerle bunu yapmak çok zor. Çok takdir ettim Skoda'yı.




  • cemsanci C kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatiklerin tamamı aşağı-yukarı aynı. Citigo'dakinin çok üstün bir özelliği yok. Hatta motor 1.0 olduğu için manuele göre hızlanması falan çok yavaş. Tek avantajı manuel vites kadar yakıt tüketimi ve daha az paraya otomatik vites keyfi.
  • Citigo konusunda şöyle bir gözlemim oldu. Otomobil dergisinde çalışan, hergün son model BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Range Rover test eden editör arkadaşlarım Citigo ismini duyunca, "abi onun 1.0 motoru var, çekmiyor, gitmiyor, atak değil," diye vazgeçirmeye çalıştılar. İnternetteki yorumlarda da şikayetçilerin hep bu noktaya takıldıklarını görüyorum.

    Ancak bu arkadaşlara "Formula 1 arabası almıyorum, yakıt tasarrufu yapan, park sorunu olmayan şehir arabası alıyorum, 0-100 km/h'a 5 sn'de değil 20 saniye çıksın, bana ne? yakıtı az yakıyor mu?" diye sorduğumda, evet, tamam, haklısın cevabını alıyorum.

    Genç arkadaşları anlıyorum, otomobil deyince şahlanan, güçlü, kocaman karizmatik modellerle gezmeyi seviyorlar ama hayatın bir de ekonomi yanı var. Niçin, benimle beraber her yere gelen ama hiç işime yaramayan fazladan 1 ton yük taşıyıp ayda 600-700 lira fazladan yakıt parası ödeyeyim? Gençlere bunu anlatamıyorsunuz. "ama abi, basınca gitmesi lazım!" diye bir karşı argüman alıyorum, çok gülüyorum : ) Basıp gidebilecğein yer en fazla öndeki otomobil tamponuna kadar olan mesafe... Şehirde otomobil sürmekten bahsediyoruz.

    Hız meselesine gelince...

    Zaten şehir trafiğindesin, yapabileceğin maksimum hız 100, onu da en fazla 1 dakika devam ettirebilisin.

    Şehirler arası yollarda Türkiye'nin otobanları 200 km/h hız yapmaya müsait değil. Burası almanya değil. Yıllarca şehirler arası yollarda araba sürdüm. güçlü otomobillerle de gittim geldim. 130'un üstünü görmüşlüğüm çok yok. en fazla ani hızlanmalarda, manevralarda gaza basınca 150-160 yapıyorsunuz. şansınız iyi gider de çok açık bi otoban bulursanız, 150'yle bir süre devam edebiliyorsunuz.

    Citigo da çok rahat 150-160'a çıkan bir araba. şehirler arası yollarda yasal olarak 90'ın üzerine çıkılamıyor zaten. hadi şartları zorladınız 100 yaptınız, cezayı göze aldınız 130 yaptınız diyelim. Araç bu hızlara çok rahat çıkıyor.

    sürpriz bir şekilde aracın koltuğu da çok konforlu, üst seviye bir otomobilde yer alabilecek rahat, kaliteli, konforlu koltukları var. uzun yol için de ideal.

    Farklı markaların da mutlaka kendine özgü avantajları vardır ama insanların "ya citigo da alınmaz, çok kötü bir araba" yorumunu anlamakta zorluk çekiyorum. Araç, tamamen yakıt tasarrufu ve şehirde hem güvenli, hem pratik sürüş için tasarlanmış. bunun hakkını da veriyor.

    "prestij" için otomobil satın almakla, "tasarruf" için otomobil satın almak çok başka şeyler. Tabi ki, "prestij" için otomobil satın almak isteyenlerin citigo'yu kesnilkle düşünmemesi lazım. bence görüntüsü, kalitesi, fiyakası hiç azımsanacak bir otomobil değil gerçi. dinamik, genç bir görüntüsü var. ama yine de prestij isteyenlerin üst segmentlere bakması lazım. crossover, suv, sedan otomobillere yönelmeleri lazım.




  • Skoda becerebilir mi bilemiyorum ama VAG'ın bu hibrit olayına girmesi lazım... Şu araca bir pil ve elektrik motoru eklenmesi ile ideal şehir içi aracı haline gelir... Gerçi ağırlıkta artma olur ama 1500 cc motoruyla hibrit yaris'in 3,5 -4 lt /100km yaktığı istanbul trafiğinde, hibrit olursa bu araç bu motorla 3lt/100 kmleri rahat yakalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsanci

    Citigo konusunda şöyle bir gözlemim oldu. Otomobil dergisinde çalışan, hergün son model BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Range Rover test eden editör arkadaşlarım Citigo ismini duyunca, "abi onun 1.0 motoru var, çekmiyor, gitmiyor, atak değil," diye vazgeçirmeye çalıştılar. İnternetteki yorumlarda da şikayetçilerin hep bu noktaya takıldıklarını görüyorum.

    Ancak bu arkadaşlara "Formula 1 arabası almıyorum, yakıt tasarrufu yapan, park sorunu olmayan şehir arabası alıyorum, 0-100 km/h'a 5 sn'de değil 20 saniye çıksın, bana ne? yakıtı az yakıyor mu?" diye sorduğumda, evet, tamam, haklısın cevabını alıyorum.

    Genç arkadaşları anlıyorum, otomobil deyince şahlanan, güçlü, kocaman karizmatik modellerle gezmeyi seviyorlar ama hayatın bir de ekonomi yanı var. Niçin, benimle beraber her yere gelen ama hiç işime yaramayan fazladan 1 ton yük taşıyıp ayda 600-700 lira fazladan yakıt parası ödeyeyim? Gençlere bunu anlatamıyorsunuz. "ama abi, basınca gitmesi lazım!" diye bir karşı argüman alıyorum, çok gülüyorum : ) Basıp gidebilecğein yer en fazla öndeki otomobil tamponuna kadar olan mesafe... Şehirde otomobil sürmekten bahsediyoruz.

    Hız meselesine gelince...

    Zaten şehir trafiğindesin, yapabileceğin maksimum hız 100, onu da en fazla 1 dakika devam ettirebilisin.

    Şehirler arası yollarda Türkiye'nin otobanları 200 km/h hız yapmaya müsait değil. Burası almanya değil. Yıllarca şehirler arası yollarda araba sürdüm. güçlü otomobillerle de gittim geldim. 130'un üstünü görmüşlüğüm çok yok. en fazla ani hızlanmalarda, manevralarda gaza basınca 150-160 yapıyorsunuz. şansınız iyi gider de çok açık bi otoban bulursanız, 150'yle bir süre devam edebiliyorsunuz.

    Citigo da çok rahat 150-160'a çıkan bir araba. şehirler arası yollarda yasal olarak 90'ın üzerine çıkılamıyor zaten. hadi şartları zorladınız 100 yaptınız, cezayı göze aldınız 130 yaptınız diyelim. Araç bu hızlara çok rahat çıkıyor.

    sürpriz bir şekilde aracın koltuğu da çok konforlu, üst seviye bir otomobilde yer alabilecek rahat, kaliteli, konforlu koltukları var. uzun yol için de ideal.

    Farklı markaların da mutlaka kendine özgü avantajları vardır ama insanların "ya citigo da alınmaz, çok kötü bir araba" yorumunu anlamakta zorluk çekiyorum. Araç, tamamen yakıt tasarrufu ve şehirde hem güvenli, hem pratik sürüş için tasarlanmış. bunun hakkını da veriyor.

    "prestij" için otomobil satın almakla, "tasarruf" için otomobil satın almak çok başka şeyler. Tabi ki, "prestij" için otomobil satın almak isteyenlerin citigo'yu kesnilkle düşünmemesi lazım. bence görüntüsü, kalitesi, fiyakası hiç azımsanacak bir otomobil değil gerçi. dinamik, genç bir görüntüsü var. ama yine de prestij isteyenlerin üst segmentlere bakması lazım. crossover, suv, sedan otomobillere yönelmeleri lazım.



    Yazdığınız yazıları çok beğendim. İnsanımızın takıntısını, böbürlenmeye olan merakını, kibir nedeniyle savunduğu hataları bu kadar güzel anlatan bir yazı nadir görülüyor.

    Özellikle şu ifade adeta beni mest etti:
    Gençlere bunu anlatamıyorsunuz. "ama abi, basınca gitmesi lazım!" diye bir karşı argüman alıyorum, çok gülüyorum : ) Basıp gidebilecğein yer en fazla öndeki otomobil tamponuna kadar olan mesafe... Şehirde otomobil sürmekten bahsediyoruz.

    Avrupa'da A sınıfı otomobil satışlarına baktığınızda, Türkiye'deki satışlar çok komik rakamlarda kalıyor. Sebebi ise Avrupalının işin EGO boyutunda olmayıp, MANTIK tarafında olması. Milletimizin araba alırken ki duyguları EGO ağırlıklı kararlar olduğu için diğeri bir kenara atılıyor.
    Gerekmediği halde C ve D segment araç, hatta SUV alan benim de çevremde birçok insan var. Ama aynı adamlara baktığımda gündelik hayatta ne parmak kadar çikolataya para verip yer, ne de AVM de çocuğunun eğlence alanında 2 lira vermesine razı gelir. Çünkü yediği çikolata ve çocuğun eğence makinesine vereceği 2 lira ile kolay değişle hava atamaz. Ama Chevrolet Cruze ile süper hava atabilir. O arabanın yaktığı yakıt sayesinde EGO deposu dolar, ama çocuğuna vereceği 2 liradan kimsenin haberi olmayacağı için, 100 km de 8-10 litre yakıta gıkı bile çıkmaz.

    Milletimizin gösteriş merakının yansımasını kışın da görmek mümkün. 50-60 bin tl lik arabaya binen ancak tanesi 105-250 tl arasında değişen 4 kışık lastik olmayan nice insan görmüşsünüzdür. Farketmediyseniz de bugünden itibaren yolda ve park yerlerinde dikkat edin. Güneyde oturanları tenzih ederim ama diğer bütün illerimiz 7 C derecelik ortalama sıcaklığın altında olan illerdir, fakat buna rağmen kışlık lastiğe para verilmez.

    Kısaca kişinin yada ailenin işini görüyor ise A veya B segment bir otodan ötesinin gösterişten başka bir şey olmadığını söylemek sanırım yanlış olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chips -- 25 Aralık 2013; 14:08:45 >




  • Ben istanbul' da eski model accente binip, "köye giderken" mitsubishi carisma alan adamlar biliyorum. Bu adamlarla dolu memlekette tabiki ekonomi degil, diger insanlarin fikirleri daha onemli oluyor.

    Ben kis sezonunda 6 litre yakan aracimdan cok memnunum. benzinin 5 lira oldugu bu rezil memlekette zaten o suv' lara falan binenlerin parayi nasil kazandigini bilmiyorum gercekten.



    -----------
    Bununla birlikte Ayni segment, ayni motor otomatik vites iki arabanin "yaklasik" tuketim degerleri. acilmayan arka camlari ve kampana arka frenleri bu farka tercih ederim acikcasi :)

    http://yuzbin.net/hyundai-i10-1-0lt-benzinli-otomatik/#more-859

    http://yuzbin.net/citigo/




  • Bügün Ankara'ya gitmem gerekti ve citigoyu uzun yolda deneme şansım oldu,gidiş istanbul Bolu uzerınden dönüş eskişehir üzerinden yaptım hızım 90 ile 140 arası değişti ama bi ara 180e de çiktim gitmiyor dendiği için denedim ve gördüm ki araç gayet iyi gidiyor ve hiçbir tedirginlik yaratmıyor oldukça güven veriyor ,yakıt tüketimim 26 krs benzın lt fiyatı 4.98 uzun yola gidilmez diyen arkadaşlar aynı gün içinde 1250 km civarı yol yaptım gayet rahattı
    Saygılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suatygn

    Bügün Ankara'ya gitmem gerekti ve citigoyu uzun yolda deneme şansım oldu,gidiş istanbul Bolu uzerınden dönüş eskişehir üzerinden yaptım hızım 90 ile 140 arası değişti ama bi ara 180e de çiktim gitmiyor dendiği için denedim ve gördüm ki araç gayet iyi gidiyor ve hiçbir tedirginlik yaratmıyor oldukça güven veriyor ,yakıt tüketimim 26 krs benzın lt fiyatı 4.98 uzun yola gidilmez diyen arkadaşlar aynı gün içinde 1250 km civarı yol yaptım gayet rahattı
    Saygılar

    Hocam Citigo sahibiyim beni bile kıskandırdınız bu tüketim değeriyle :)
    Araçta tekmiydiniz? Bagaj yükü ortalama ne kadardı. 90-140 arası gidip 26 kuruş yakaladığınız için (4,98 tl litre fiyatı hakıt ile) şimdi kendi aracım çok yakıyor mu demeye başladım :)
    Bir de üstelik soğuk hava.




  • chips kullanıcısına yanıt
    günübirlik gittiğiım için bagaj yok denecek kadar azdı şöför dahil 2 kişi gittik.herkesın surus sıtılı farklıdır herkes farklı yakıt elde eder ben kendımce yolu ıyı okur ona gore kullanırım frene basma geregı duymam dolayısıyla tuketım degerlerım duser
  • fiyat/performans aracı alıp 100km de 2 litre fazla yakan aracı seçmek bana da pek mantıklı görünmedi.

    hem fiyatının uygun olması hem tasarruflu olması hem de çok iyi bir güvenlik donanımı sunması ile citigo gerçekten tercih edilesi bir araç.

    Tek canımı sıkan nokta arka camların açılmayışı ve yolcu camını oturduğun yerden kontrol edememe oldu diyebilirim.

    Eşim için otomatik / uygun / tasarruflu ve güvenli bir araç bakıyorken sanırım gönlümdeki araç bu oldu. Kendi aracımı (Grande Punto) satıp eşim için bu aracı almak istiyorum. İnşallah önümüzdeki dönemlerde gerekli imkanı sağlayabilir isem aranıza bir citigo sahibi olarak katılmak isterim. Tabi bu süreç içerisinde aklımı çelecek başka bir model çıkmaz ise :)

    Herkese araçları ile kazasız, mutlu yolculuklar. Yorumlarınız ve karşılaştırmalarınız için de ayrıca teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratozcirpici -- 27 Aralık 2013; 15:23:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratozcirpici

    fiyat/performans aracı alıp 100km de 2 litre fazla yakan aracı seçmek bana da pek mantıklı görünmedi.

    hem fiyatının uygun olması hem tasarruflu olması hem de çok iyi bir güvenlik donanımı sunması ile citigo gerçekten tercih edilesi bir araç.

    Tek canımı sıkan nokta arka camların açılmayışı ve yolcu camını oturduğun yerden kontrol edememe oldu diyebilirim.

    Eşim için otomatik / uygun / tasarruflu ve güvenli bir araç bakıyorken sanırım gönlümdeki araç bu oldu. Kendi aracımı (Grande Punto) satıp eşim için bu aracı almak istiyorum. İnşallah önümüzdeki dönemlerde gerekli imkanı sağlayabilir isem aranıza bir citigo sahibi olarak katılmak isterim. Tabi bu süreç içerisinde aklımı çelecek başka bir model çıkmaz ise :)

    Herkese araçları ile kazasız, mutlu yolculuklar. Yorumlarınız ve karşılaştırmalarınız için de ayrıca teşekkürler..

    Öncelikle karar aşaması için hayırlısı olsun diyorum. Zor bir dönem gerçekten.

    Cam düğmesi konusu ve arka camların açılmayışı hep dediğimiz gibi eleştiri konusu olsa da, asla sırf bu sebepten dolayı vazgeçme konsusu değil merak etmeyin.

    Konu içini ne kadar okudunuz bilmiyorum ama biz hem karadeniz hem akdeniz yolculuğu yaptık. Eşim ve çocuk ve tatil eşyaları ile yaptığımız bu yolculukta cam ve düğme konusuna bozulduğum ve öfkelenecek kadar takıldığım hiç olmadı. Zaten sıcaklar bastırınca şahsınm adına klimayı heme kullanan bir aileyiz. Cam çünkü seyir halinde beni oldum olası rahatsız etmiştir. Hem ses hem sürekli rüzgar olması. Dolayısı sıcaklarda ne ön ne arka cam açıyoruz. Baharda açsak bile sesten ve rüzgardan rahatsız olup yine klimayı çalıştırmaksızın havalandırmayı açıyoruz.
    Arka camın TAM açılmasına ister inanın ister inanmayın 2 kere ihtiyacım oldu. İkisinde de (bunun için kızacaksınız ama :) ) yolda arkadakiler çöp atmak istedi ama camdan geçmeyince ben alıp ön camdan attım (biliyorum çok ayıp :( )
    Cam konusunda da bahar ayında camı açan ve kapatmayı unutan yandaki kişi inince sağa eğilip kolayca kapatabiliyorum. Cidden lazım olduğu yer bahar ayında kendi camımı değil de yandaki camı açmak isteyince oldu. Onda da artık eğildim ve açtım. C sınfı olsa uzanmak çok zor ama A sınıfı olunca uzanmak sorun olmuyor.

    Tekrar ediyorum birileri bu yazdıklarımdan laf ebesi başlatmasın diye: Bunlar eleştirilebilecek eksiklikler elbette. Ama asla olmazsa olmaz değil.

    Ben şahsım adına bahar ayında bunlardan çok şuna cidden bozuluyorum. Hatta VAG ile programı ile yapılabilir mi diye özellikle servisi çok yordum bu konuda: Baharda camlar açıkken arabayı stop edip arabayi uzaktan kumanda ile kitleyince camlar otomatik kapanmıyor. Hadi otomatik de kapanmasın ama en azından camı kaldıracak kadar kontak anahtarını takmadan bir elektirk olsun düğmelerde. Ama ille de anahtarı geri takıcaz ve kontağı açacağız. Bunu VAG ile yapamadılar. İnşallah Skoda bir güncelleme yapar da bu konuda kolaylık sağlanır.




  • Konunun tamamını tek tek okuma fırsatı buldum. Hatta aradaki tartışmalar bile iyi olmuş diyebilirim çünkü neden tercih edilebilir, neden edilemez olduğu konuları ve karşılaştırmalar bu sayede oluşmuş :) Oturduğumuz yer Adana olduğu için sanırım klimaya en çok ihtiyacı olacak bölgedeyiz :)

    Gerçekten bende şu an düşündüm 8 yıllık arabamda arka camı açma ihtiyacı sadece arkada oturanların sigara ihtiyacı için olmuştur ve ben arabamda sigara içirmiyorum. Ve bu durumda bizim için daha iyi olur gibi düşünmeye başladım :) Camların otomatik kapanmaması olayı şu an ki aracımda da mevcut gerçekten çok can sıkıcı ama ben alıştığım için sanırım sıkıntı olmaz. O kadar otomatiğe bağladım ki eve yaklaşırken direk camları refleks olarak kapatmış oluyorum :)





  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.