Şimdi Ara

Skoda Citigo İncelemesi içeren CITIGO ANA KONU (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
493
Cevap
6
Favori
43.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • citigo 3. arabam ben de araka camın açılmasına hiç ihtiyaç duymadım zaten %90 arka koltuklara oturanda olmadı, eleştirilebilir açılmaması ama chipsin de dediği gibi aracı satın almaktan vazgeçirecek bir durum değil
    adana da bildiği kadar genel olarak düz bi şehir dolayısıyla citigo çok doğru bi tercih olur
  • chips kullanıcısına yanıt
    Konuya detaylı yazanlara ben de teşekkür ederim. Güzel, derli toplu bir konıu oldu. Başından beri takip ediyorum. Citigo modern bir tasarım bence. Renault 16, Fiat Panda ve 70'lerdeki orjinal Golf gibi işlevsel bir ürün benim için.

    Böyle ufak arabalarda bence merkeszi kilide de pek ihtiyaç yok, otm. camlara da. Aslında Citigo'da arka camlar özellikle hoşuma gitti. Kelebek tipi açılan camlar içeriye az toz veya yağmur alıp, çok iyi ventilasyon sağlarlar.

    Camların kumandayla kaldırılması için ve kapıdaki içeri bastırılan tuşlarda sanıyorum standart gereği olarak camda yük sensörü de bulunması gerekiyor, ki insanlar yanlışlıkla yaralanmasınlar. Hatırlarsanız bu nedenle, duran arabada camdan sarkarken kapıdaki düğmelere basarak ölen çocuklar olmuştu. Fiat 500'de de aynı durum var. Sürücü yerinde değilse cama müdahale pek mümkün olamıyor. Onlar da düğmeleri orta konsola almışlar. Hala tam alışamadım ama yolcu tarafı camını seyir halinde açmak mümkün.

    Ama dediğim gibi küçük arabada otm. cama pek gerek yok bence. Kaplumbağa'larda lüks versiyonda arka cam kelebeği vardı, diğer versiyonlarda sabitti. Merkezi kilit? ...arabanın kendisi merkezi zaten :) Ama dört kapılı arabalarda aranabilir.

    ASG şanzıman nasıldır acaba... Kullanan arkadaşlar memnunlar mı?




  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Arabayı almadan önce birçok araçla test sürüşü yaptım. Hepsi de yarı otomatik ve B ile C segment araçtı. ASG şanzıman birçok aracın yarı otomatiğinden daha başarılı geldi bana. Mesela puntonun yarı otomatiği (yanlış hatırlamıyorsam dualogic ti adı) eşimin bile dikkatini çekecek kadar yorucuydu. Vites değiştirirken bir ileri bir geri kafa sallattı bize :) Dİğerleri de dualogic den biraz daha iyiydi, mesela Citroen C3, ama ASG den daha iyi diyemem. Sadece opel corsanın easytronic yani yarı otomatik şanzımanı ASG den daha iyi his verdi. Ondan da yakıt tüketimi ve forum domımda okuduğum bazı şanzıman arızaları sorunları nedeniyle vazgeçmiştim. Artık o sorunları yazanlar doğru mu yanlış yorumladı bilemiyorum, ama beni ürküttü.

    Diğer taraftan Kelebek cam konusu dediğim gibi beni rahatsız etmiyor ama rahatsız olanlar illa olacaktır. (Zaten öyle olmasa BMW, Mercedes, Audi v.s. gibi bir sürü lüks sınıf marka olmazdı, tek bir marka satardı "bu iyi" diye.) Mesela küçük çocuğumuz olduğu için de kelebek cam benim işime geliyor. Kafasını çıkardı kolunu çıkardı diye endişe duymuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chips -- 28 Aralık 2013; 11:03:40 >




  • Türk insanını anlamakta gerçekten zorlanıyorum.

    Hem sürekli benzin parasından şikayet ederler, kendilerini yerlere atar, benzin parası diye ağlarlar, hem de gidip yüksek yakıt sarfiyatı olan arabayı almak için sıraya girerler.

    Hyundai i10, 100 tane satmayı beklerken, 1000 tane satılmış. Citigo ise 35-40 tane satıldı. Kore teknolojisi (ki Çin'den sonra uzak doğunun en kötü şöhretli ülkesidir) ile üretilmiş bir arabaya 30 bin lira verirken benim içim acır. Üstelik bir de bu arabanın yakıt sarfiyatı çok yüksek.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/908098-sakaryali-hyundai-i10-hizli-cikti

    Türkiye'de üretildiği ve hem ülkeye döviz sağladığı hem de insanlara iş sağladığı için i10'un başarısından mutlu oluyorum ama bizim milletin tavrını anlamakta zorlanıyorum. Hem az yakan otomobil istiyoruz diye ağlıyorlar, hem de çok yakan otomobili satın alıyorlar. Çok acayip ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsanci -- 30 Aralık 2013; 11:40:35 >




  • cemsanci C kullanıcısına yanıt
    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsanci

    Türk insanını anlamakta gerçekten zorlanıyorum.

    Hem sürekli benzin parasından şikayet ederler, kendilerini yerlere atar, benzin parası diye ağlarlar, hem de gidip yüksek yakıt sarfiyatı olan arabayı almak için sıraya girerler.

    Hyundai i10, 100 tane satmayı beklerken, 1000 tane satılmış. Citigo ise 35-40 tane satıldı. Kore teknolojisi (ki Çin'den sonra uzak doğunun en kötü şöhretli ülkesidir) ile üretilmiş bir arabaya 30 bin lira verirken benim içim acır. Üstelik bir de bu arabanın yakıt sarfiyatı çok yüksek.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/908098-sakaryali-hyundai-i10-hizli-cikti

    Türkiye'de üretildiği ve hem ülkeye döviz sağladığı hem de insanlara iş sağladığı için i10'un başarısından mutlu oluyorum ama bizim milletin tavrını anlamakta zorlanıyorum. Hem az yakan otomobil istiyoruz diye ağlıyorlar, hem de çok yakan otomobili satın alıyorlar. Çok acayip ya.

    Şunu unutmayın. Dünyanın bir numarası Toyotadır. Bu Toyota yaptığı açıklamada kendisinin en büyük rakibi Hyundai olduğunu söylemiştir.

    İ10 gerçekten satışları alt-üst etti. Bu kadar insan yanılmış olabilir mi?

    Arka camı kelebek değil, direksiyon bomboş değil , ön sağ camı açmak ya da kapamak için sağ taraftaki kapıya doğru uzanmak yok vb.

    Citigo vb. İ10'dan ders almalıdır.

    Tamam yakıt fazla ama karşılığında tam otomatik vites ve saymakla bitmeyecek kadar donanım var. Üstelik de bütün bunlardan Dünyanın parasını istemiyor.


    SONUÇ: Şu anda Türkiye pazarında İ10 bir bütün olarak rakipsiz.

    Tercih kriterleri farklı olabilir ama bu durum sonucu değiştirmez.




  • Ayrıca i10 bir üst sınıf sürüş karakteri ve zevki sunuyor.
  • Bugün pilotgarage servisine bakım için gittim. Arabayı ön tarafa park edince ustalardan birinin gözleri parlayıp aa citigoo dedi :) Arabayı o ustaya teslim ettim sonra sohbet ederken öğrendim ki geçen sene konmarda çalışıyormuş hatta ben arabayı teslim alırken oradaymış beni hatırladı. Polen filtresinin yerini eliyle koymuş gibi buldu hatta yeni filtreye parfüm sıktı ısıtmayı açtıkça arabanın içi güzel kokuyor. Shell helix 4 litre yağ koydu. Koyduktan sonra yağ seviyesini bana gösterdi. Çentiği geçmemişti. Ricam üzerine yeni aldığım kolçağı monte etti. Sohbeti çok güzeldi sorularımı cevapladı. Rot balans bozuk çıktı extra olarak onlar da ayarlandı. Toplamda 340 tl ödedim. Konmarda 540 tl demişlerdi bir de rot balans ayarı ile 600 tl yi geçerdi. Sonuçta memnun kalarak servisten ayrıldım. konmara gitmeyi düşünmüyorum artık bakımlarımı hep burda yaptırırm. Sana da tavsiye ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifoktar

    Bugün pilotgarage servisine bakım için gittim. Arabayı ön tarafa park edince ustalardan birinin gözleri parlayıp aa citigoo dedi :) Arabayı o ustaya teslim ettim sonra sohbet ederken öğrendim ki geçen sene konmarda çalışıyormuş hatta ben arabayı teslim alırken oradaymış beni hatırladı. Polen filtresinin yerini eliyle koymuş gibi buldu hatta yeni filtreye parfüm sıktı ısıtmayı açtıkça arabanın içi güzel kokuyor. Shell helix 4 litre yağ koydu. Koyduktan sonra yağ seviyesini bana gösterdi. Çentiği geçmemişti. Ricam üzerine yeni aldığım kolçağı monte etti. Sohbeti çok güzeldi sorularımı cevapladı. Rot balans bozuk çıktı extra olarak onlar da ayarlandı. Toplamda 340 tl ödedim. Konmarda 540 tl demişlerdi bir de rot balans ayarı ile 600 tl yi geçerdi. Sonuçta memnun kalarak servisten ayrıldım. konmara gitmeyi düşünmüyorum artık bakımlarımı hep burda yaptırırm. Sana da tavsiye ederim :)

    Hocam bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim. Özellikle detaylı bilgi verdiğin için. Bi benim aldığım hizmete bak (yada hezimete) bi de orda aldığın hizmete bak.

    Hala servise gidemediğim için o 3 vida polen filtresi muhafazasında takılı duruyor. Yetkili servise gittim günlerdir uğraşıyorum, orada ise işi bitirdin ve dertsiz tasasız geziyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Ayrıca i10 bir üst sınıf sürüş karakteri ve zevki sunuyor.

    i10 araci kac kilometredir kullaniyorsun? Citigo araci kac kilometre kullandin. Bunu şahsi merakimdan degil, verdigin bilginin altini doldurabilmen icin soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: placan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Ayrıca i10 bir üst sınıf sürüş karakteri ve zevki sunuyor.

    i10 araci kac kilometredir kullaniyorsun? Citigo araci kac kilometre kullandin. Bunu şahsi merakimdan degil, verdigin bilginin altini doldurabilmen icin soruyorum.

    İki aracı da ara sıra kullanıyorum. Fakat siz i10'nun kapısını açıp en azından içine bindiniz m? Sadece merakımdan soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 30 Aralık 2013; 23:04:37 >
  • Bu konuyu da takip ediyorum. Konunun sadece Citigo olarak devam etmesi daha iyi olur. Zaten konunun amacı da bu.

    Fakat burada i10'dan çok üstün denirse doğru bilgi olmaz. Sadece okuyucuları yanıltır o kadar.

    "AutoCar" Ocak 2014 sayısı konuları dikkatimi çekti. Akşam satın aldım ve az önce okudum.

    i10, Citigo ve Panda karşılaştırılmış. Sonuç i10 bir üst sınıf özellikleri ve üst sınıf sürüş zevkiyle birinci... olmuş.

    Burada önemli olan tüketicinin tercihi. Yani az yakan araç en önemli kriterse Citigo bu işi yarı otomatik vitesiyle çok iyi başarıyor. Alıcı diğerlerine bakmaz bile. Yine VW kalite algısı olan diğerlerine bakmaz bile.

    Sonuç: Konunun sadece Citigo bazında devam etmesi güzel olacaktır.
  • Skoda fiyat listesi güncelleme işi henüz bitmedi.

    Citigo'nun yeni fiyatları ne olacak bakalım. Makul seviyelerde kalması dileğiyle.
  • aralık kampanyasından önce otomatik vites 34-35 bindi. zaten bayiler düz vitesi satmıyoruz, bulamazsınız diye özellikle belirtiyordu. hiçbir yerde bulamadım. 20 sene sonra otomatik vites kullanmayı öğrenmek zorunda kaldım.

    %5 vergi zammı + %10 Euro farkı + %5 de 2014 modeli fiyat farkı gelenbilir. Toplamda %20 ediyor. 7 bin lira fark demek bu. Hadi 5 bin lira olsun.

    fiyatı 40 bini bulacak.
  • Yeni fiyatlar belli oldu.

    Ambition 1.0 60 HP Liste fiyatı 32.000 Kampanyalı:30.100TL

    Elegance 1.0 60 HP ASG Liste fiyatı 38.100 Kampanyalı:36.000 TL
  • Önceki fiyatlara göre artış beklenenden daha az olmuş.

    Şu anda ortalık toz duman. Biraz beklemekte fayda olur diye düşünüyorum.
  • Otomobil almak isteyen dar gelirliye Allah kolaylık versin. vergisi, kaskosu, cartı curtu derken 40 - 42 bin olur bu. İstanbul'da değil ama Anadolu'nun en güzel şehirlerinde, 50 bine sıfır, bakımlı, havuzlu, site içinde evler satıyorlar.
  • Skoda kullanyp da city safe sistemini inceleyen oldu mu?

    Benim araçta citiy safe off dü?mesine basty?ymda, ön panelde, uyary y?y?y yanmyyor. veya city safe off durumdayken, 5-30 km/h ile seyrederken, ön panelde city safe off uyary y?y?y yanmasy gerekti?i yazyyor manual'de... ama benim araçta o da yok?

    1000 km bakymynda servise bir soraca?ym ama verecekleri cevaba çok güvenmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsanci

    Türk insanını anlamakta gerçekten zorlanıyorum.

    Hem sürekli benzin parasından şikayet ederler, kendilerini yerlere atar, benzin parası diye ağlarlar, hem de gidip yüksek yakıt sarfiyatı olan arabayı almak için sıraya girerler.

    Hyundai i10, 100 tane satmayı beklerken, 1000 tane satılmış. Citigo ise 35-40 tane satıldı. Kore teknolojisi (ki Çin'den sonra uzak doğunun en kötü şöhretli ülkesidir) ile üretilmiş bir arabaya 30 bin lira verirken benim içim acır. Üstelik bir de bu arabanın yakıt sarfiyatı çok yüksek.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/908098-sakaryali-hyundai-i10-hizli-cikti

    Türkiye'de üretildiği ve hem ülkeye döviz sağladığı hem de insanlara iş sağladığı için i10'un başarısından mutlu oluyorum ama bizim milletin tavrını anlamakta zorlanıyorum. Hem az yakan otomobil istiyoruz diye ağlıyorlar, hem de çok yakan otomobili satın alıyorlar. Çok acayip ya.

    i10'u çok yakından inceledim. Citigo'yu ise forumlardan testlerden görsel resimlerinden inceledim. i10 çok abes bir şekilde citigodan 5 gömlek üstün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemsanci

    Türk insanını anlamakta gerçekten zorlanıyorum.

    Hem sürekli benzin parasından şikayet ederler, kendilerini yerlere atar, benzin parası diye ağlarlar, hem de gidip yüksek yakıt sarfiyatı olan arabayı almak için sıraya girerler.

    Hyundai i10, 100 tane satmayı beklerken, 1000 tane satılmış. Citigo ise 35-40 tane satıldı. Kore teknolojisi (ki Çin'den sonra uzak doğunun en kötü şöhretli ülkesidir) ile üretilmiş bir arabaya 30 bin lira verirken benim içim acır. Üstelik bir de bu arabanın yakıt sarfiyatı çok yüksek.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/908098-sakaryali-hyundai-i10-hizli-cikti

    Türkiye'de üretildiği ve hem ülkeye döviz sağladığı hem de insanlara iş sağladığı için i10'un başarısından mutlu oluyorum ama bizim milletin tavrını anlamakta zorlanıyorum. Hem az yakan otomobil istiyoruz diye ağlıyorlar, hem de çok yakan otomobili satın alıyorlar. Çok acayip ya.

    i10'u çok yakından inceledim. Citigo'yu ise forumlardan testlerden görsel resimlerinden inceledim. i10 çok abes bir şekilde citigodan 5 gömlek üstün.

    "i10'u çok yakından inceledim. Citigo'yu ise forumlardan testlerden görsel resimlerinden inceledim. i10 çok abes bir şekilde citigodan 5 gömlek üstün."


    Daha detaylı açıklasanız. Ne söylemek istediğinizi açık ve net olarak söylerseniz yanlış anlaşılmalar önlenmiş olur.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.