Şimdi Ara

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
2
Favori
96.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drangelman

    arkadaşlar Octavia Dizel Elegance paketlisini hafta sonu inceledim.

    kendim araç için 10 adet opsiyonel seçenek eklettim.aracın fiyatı 49 milyardan 59 milyara yükseldi.

    10 adet opsiyon yaklaşık 10 milyara geldi.ama araçta yok yok resmen.nerdeyse superb gibi oldu araç :)

    ancak şu var.yukarıdaki bir arkadaşın dediği gibi aracın koltukları kesinlikle çok kötü.benim 2008 model kia ceratomun koltuklarında belim o kadar rahat ediyorki ama skodanın naylon ağırlıklı koltuklarında gerçekten benim belim ve vücudum hiç rahat etmedi.yok teflon kaplı yok su geçirmez bunların hepis hikaye.

    o koltukla vücudumuz kaç saat geçirecek o yüzden rahat etmesi çok önemli.şunuda düşünmüyor değilim 60 milyara 1.6 litre motorlu araç alınırmı???

    bence dizelin fiyatı biraz daha uygun olmalıydı gibime geliyor.ama yinede fiyat / performans olarak mantıklı bir seçenek bence.,,

    ayrıca elegance pakette sadece iç döşeme rengi beje mahkum etmeleri bence çok saçma.ben iç döşemeyi her zaman gri tercih ederim.ama benim zevkime göre araçta olan reng ambiante donanımda mevcut.ilginç yani...sanki bana pazarlama hataları var gibi geliyor yüce otonun...


    Yüce Auto'nun Skoda'nın tanıtımı ve pazarlaması hakkında doğru yaptığı bir şey var mı acaba?




  • EĞER YAKIT DEĞERLERİ DOĞRUYSA SÜPER....
  • TSI Elegance DSG ile TD Elegance DSG arasında 4 bin Tl ye yakın fark var, ben alırken çok düşündüm, sessizlik konforun vazgeçilmez bir parçası benim için, yani tam sessizlikten bahsediyorum, tam sessizlikte konfor hissi sizi sarıyor, dizelde ses azaltılmış olsa bil yinede duyuluyor, ekonomi isteği keyfi alıp gidiyor benim için... TSI o kadar sessizki aracın iyi yalıtımı sayesinde tüy gibi süratlebiyorsunuz, Dizelde alt devirlerdeki yavaşlık ve gırıl gırıl dip ses, dizelden vazgeçirdi beni...
  • Skodamdan memnunum ama şu aralar gönlüm fena halde citroen C5'lere kayıyor!!
    Ama sanırım seneye kadar bekleyip yeni kia sportage'leri görmeden arabamı değiştirmem
  • Hocam C5 dehşet bir araç test sürüşüne katıldım çook beğendim, araba gibi araba, testlerden hep 1. çıkmış ...




  • bende ciddi ciddi oktavia 1.6 dizelini düşünüyorum. acaba kullananlar bir yorum yazsalar. özellikle varsa dsg şanzımanlısını kullananlar memnunmu acaba. ben tes sürüşüne çıktım bence yalıtım çok iyi. süspansiyon direksiyon performans iyi gibi. klima açıkken gayet iyiydi arabanın çekişi falan. kafadan yazmayında bildiğiniz şeyleri yazın lütfen. çünkü çok fazla sayıda arabanın yanına bile uğramayıp atıp tutanlar oluyor. yani gerçek kullanıcıların yorumunu bekliyorum litfen. bende roomster dizel var onu takasta verip böyle bir şey düşünüyorum. dsg li istiyorum ama doğrusu 4 bin tl fazla verilirmi o da düşündürüyor doğrusu. rakiplerini bir şekilde beğenmedim. ya pahalı yada donanım zayıf yada eski tasarım falan.
  • Aracın 0-100 km hızlanma verisi 12 sn, yani araca performanslı denemez. ekonomi için bazı şeylerden feragat etmek gerekiyor...
  • bence performans iyi. neticede rakipleri de aşağı yukarı aynı hızlanma zamanlarına sahip. yani neticede yarışa katılmayacağız. otomatik bir araba için gayet iyi hızlanma verisi bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    bende ciddi ciddi oktavia 1.6 dizelini düşünüyorum. acaba kullananlar bir yorum yazsalar. özellikle varsa dsg şanzımanlısını kullananlar memnunmu acaba. ben tes sürüşüne çıktım bence yalıtım çok iyi. süspansiyon direksiyon performans iyi gibi. klima açıkken gayet iyiydi arabanın çekişi falan. kafadan yazmayında bildiğiniz şeyleri yazın lütfen. çünkü çok fazla sayıda arabanın yanına bile uğramayıp atıp tutanlar oluyor. yani gerçek kullanıcıların yorumunu bekliyorum litfen. bende roomster dizel var onu takasta verip böyle bir şey düşünüyorum. dsg li istiyorum ama doğrusu 4 bin tl fazla verilirmi o da düşündürüyor doğrusu. rakiplerini bir şekilde beğenmedim. ya pahalı yada donanım zayıf yada eski tasarım falan.


    Bende birçok seçenekten sonra octavia ambiante 1,6 tdi kararı verenlerdenim.
    temmuz başında aracımı alıyorum.
    dsg için o kadar farkı vermek istemedim.
    elegance için de çok fark var. aksesuar içinde verilmez diye düşündüm.
    ama param olsa elegance düşünebilirdim.
    aracı alıncainşallah düşüncelerimi paylaşmaya çalışırım.
    bence otomatik seviyorsanız daha önce kullandıysanız düşünün dsg'yi.
    ben düz viteste daha mutlu oluyorum ondan düşünmedim dsg'yi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aymaviolsa


    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    bende ciddi ciddi oktavia 1.6 dizelini düşünüyorum. acaba kullananlar bir yorum yazsalar. özellikle varsa dsg şanzımanlısını kullananlar memnunmu acaba. ben tes sürüşüne çıktım bence yalıtım çok iyi. süspansiyon direksiyon performans iyi gibi. klima açıkken gayet iyiydi arabanın çekişi falan. kafadan yazmayında bildiğiniz şeyleri yazın lütfen. çünkü çok fazla sayıda arabanın yanına bile uğramayıp atıp tutanlar oluyor. yani gerçek kullanıcıların yorumunu bekliyorum litfen. bende roomster dizel var onu takasta verip böyle bir şey düşünüyorum. dsg li istiyorum ama doğrusu 4 bin tl fazla verilirmi o da düşündürüyor doğrusu. rakiplerini bir şekilde beğenmedim. ya pahalı yada donanım zayıf yada eski tasarım falan.


    Bende birçok seçenekten sonra octavia ambiante 1,6 tdi kararı verenlerdenim.
    temmuz başında aracımı alıyorum.
    dsg için o kadar farkı vermek istemedim.
    elegance için de çok fark var. aksesuar içinde verilmez diye düşündüm.
    ama param olsa elegance düşünebilirdim.
    aracı alıncainşallah düşüncelerimi paylaşmaya çalışırım.
    bence otomatik seviyorsanız daha önce kullandıysanız düşünün dsg'yi.
    ben düz viteste daha mutlu oluyorum ondan düşünmedim dsg'yi.


    Aracı aldınız mı?
    Yorum bekliyoruz.




  • ben henüz beklemedeyim, çünkü kendi arabamı satamadım. bende de aslında yine skoda roomster dizel var. fakat artık sınıf atlamak istediğim için satıyorum arabamı. bu arada düşünen varsa arabam metalik mavi 70800 km.de darbe boya yok 2007 dizel roomster. 20500 tl istiyorum. istediğim fiyat gayet makul. hatta skoda bayisi bile bu fiyatı veriyor fakat ben sıfır düşünmediğim için oraya vermedim. belki ikinci el oktavia 1.6 dizel yada superB 1.4 tsi yada makyajlı toyota corolla dizel düşünüyorum çok ciddi olarak. şu oktavia dizeli kullananlar biraz daha izlenimlerini paylaşsalar daha da kararım şekillenecek aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    ben henüz beklemedeyim, çünkü kendi arabamı satamadım. bende de aslında yine skoda roomster dizel var. fakat artık sınıf atlamak istediğim için satıyorum arabamı. bu arada düşünen varsa arabam metalik mavi 70800 km.de darbe boya yok 2007 dizel roomster. 20500 tl istiyorum. istediğim fiyat gayet makul. hatta skoda bayisi bile bu fiyatı veriyor fakat ben sıfır düşünmediğim için oraya vermedim. belki ikinci el oktavia 1.6 dizel yada superB 1.4 tsi yada makyajlı toyota corolla dizel düşünüyorum çok ciddi olarak. şu oktavia dizeli kullananlar biraz daha izlenimlerini paylaşsalar daha da kararım şekillenecek aslında


    Dostum sınıf atlamak neymiş görmek için SuperB almalısın, ah ah DSG olasa hemen alacaktım manuel olduğu için almadım, superB çok akışıklı çok geniş çok rahat bir araba ...




  • evet arkadaşlar bende oktavia dizel classic aldım. iki güne kadar arabama kavuşucam inşallah. ilk fırsatta resimlerini eklerim. çok kararsızlık yaşadım. corolla ile oktavia arasında gittim geldim. en sonunda oktaviada karar kıldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    evet arkadaşlar bende oktavia dizel classic aldım. iki güne kadar arabama kavuşucam inşallah. ilk fırsatta resimlerini eklerim. çok kararsızlık yaşadım. corolla ile oktavia arasında gittim geldim. en sonunda oktaviada karar kıldım


    Hayırlı olsun, maliyet ne oldu?
  • clasic oktavia dizel+ orjinal alaşım jant+ park sensörü= 40000 tl+ zorunlu trafik sigortası. ayrıca ben bilmiyordum ama oktavia dizelin ağır bakımı 210000 km de imiş söylediklerine göre. bakımları her 10000 km. de bir. herhalde yarın akşam üstü arabamı alabileceğim, hayırlısı bakalım. daha önce roomster kullanıyordum ve genel olarak memnundum. yani memnun olmadığım iki husus vardı o da motor gürültüsü ki o da üst versiyonlarda bir miktar daha iyiymiş anladığım kadarıyla bir de vasat motor performansı. çok kötü değildi yokuşta bayılma yapmıyordu yada turbo boşluğu da yok motorda ama tabii neticede 1.4 70 beygir motor, fazla bir beklenti olmamalı. ama onun dışında gerçektende çok güzel kullanım özellikleri gösteriyordu. süspansiyon, direksiyon vites vs. 70000 de sattım ve bana herhangi bir masraf da çıkarmadı. sadece ön balataları değişmem gerekti yaklaşık 53000 km. de. bunları belki roomster ile ilgili soruları olanlar için yada skoda ile ilgili önyargıları olanlar için yazdım. ne yazık ki hala çok sayıda insan görüyorum skoda deyince burun büken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    clasic oktavia dizel+ orjinal alaşım jant+ park sensörü= 40000 tl+ zorunlu trafik sigortası. ayrıca ben bilmiyordum ama oktavia dizelin ağır bakımı 210000 km de imiş söylediklerine göre. bakımları her 10000 km. de bir. herhalde yarın akşam üstü arabamı alabileceğim, hayırlısı bakalım. daha önce roomster kullanıyordum ve genel olarak memnundum. yani memnun olmadığım iki husus vardı o da motor gürültüsü ki o da üst versiyonlarda bir miktar daha iyiymiş anladığım kadarıyla bir de vasat motor performansı. çok kötü değildi yokuşta bayılma yapmıyordu yada turbo boşluğu da yok motorda ama tabii neticede 1.4 70 beygir motor, fazla bir beklenti olmamalı. ama onun dışında gerçektende çok güzel kullanım özellikleri gösteriyordu. süspansiyon, direksiyon vites vs. 70000 de sattım ve bana herhangi bir masraf da çıkarmadı. sadece ön balataları değişmem gerekti yaklaşık 53000 km. de. bunları belki roomster ile ilgili soruları olanlar için yada skoda ile ilgili önyargıları olanlar için yazdım. ne yazık ki hala çok sayıda insan görüyorum skoda deyince burun büken.


    Tekrar hayırlı olsun.
    Evet malesef Skoda'ya binmeyen, sürmeyen hâlâ 80'lerde ülkemizde dolaşan çarpık tekerli arabalar zannediyor.
    Benim Skoda'm yok ama birkaç defa uzun yolda fabia combi kullanmıştım, 2003 modeldi.
    Araba gerçekten konfor ve güç açısından çok hoşuma gitmişti.

    210.000 ağır bakım çok güzel bir rakam.
    Şimdiki dizeller genelde 60.000'de ağır bakıma giriyor.
    En azından bendeki reno öyle.




  • arabamı aldım ve ilk izlenimlerim süper. sessizlik yönünden harika. çekiş falan çok güzel, hanım bayıldı valla. kullandıkça ayrıntılı bilgi veririm. cuma günü uzun bir yola çıkıcam. uzun yol izlenimlerimi de aktarırım.
  • Merhaba;

    VW in bu yeni TDI 1.6 motoru için bakım aralıkları nasıl acaba?
    Mesela Trigeri kaç binde değişecek bu motorun?

    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.