Şimdi Ara

Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
4
Favori
9.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erhat E kullanıcısına yanıt

    Adam Cruze a eski teknoloji deyip hala otomobil bölümünde takılıyor,cidden komedi.
    Zamanında vag grubunda para verip aldığınız özelliklerin çoğu Cruze da standart.
    Fazla fanboy luğa gerek yok bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam bencilce bir yorum oldu özür dilerim tüm kullanıcılarından alan kişilere kazasız belasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet eskidi varmı sıfırı hala satılıyor mu? Turkiyeden çekilmiş bir marka sonuçta. Burda cruze konuşmuyoruz, spaceback konuşuyoruz.

    Skoda Spaceback kullanıcılari yazıyor başlıkta, siz kullanıcımisiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black-Viper

    Haklısınız hocam bencilce bir yorum oldu özür dilerim tüm kullanıcılarından alan kişilere kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Erdemliginiz için ben teşekkür ederim, sizede kazasız sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Aslında yerden göğe kadar haklısınız ancak firmalar çakallık yapıp olmayan b+ diye bir sınıf uydurdular.
    Hem az maliyetli olsun hemde parası bir üst segmente yetmeyenlere hitap etsin, azcık uzatalım biz bu aracı diyip yaptılar bi B+, biz Egea'da olduğu gibi yiyip duruyoruz kendimizi.

    Başlığı arkadaş kişiselleştirene kadar okudum. Sonrası zaten saçmalık.







    Aynen katılıyorum dostum alfabetik segment ölçü ve donanıma göre sınıflandırma vardı önceden. Ama segmenti düşük ve full donanımlı araçlarda artık günümüzde kullanılıyor. Arkadaşlar aracı inceleyip görseler genişliği konforu zaten içlerinden geçirecekleri modeller belli olacak. Audi a3 şasesine sahip rapid spaceback bilmeyenler anca pc profluğu yapıyor.

    Araçta olmasını istediğiniz her özelliğe sahip , yaşayan bilir saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    Herkes bu Dsg ile ilgili atıp Tutuyor, bende kendi fikrimi paylaşmak istiyorum;

    Hala DSG Şöyle böyle diyenlere gerçekten şaşıyorum, 2015 ve sonrasında Dsg büyük ölçüde sorunsuzlaştı, üstelik bu WW grubun arabaları Türkiyede en çok satılan ilk 3 araçtan biri, e bu kadar fazla satılan araçtada diğerlere nazaran biraz fazla şikayet duyulması çok normaldir,Az satılan araçtada tabikide daha az sorun duyarız.

    Hayatında Hiç DSG kullanmayanlar bile gelip üsenmeden buralarda saflarca yorum yazıp yok dsg şöyleymiş böyleymiş diye yazıolar,Araclara sırf bu şanzumandan dolayı Dacia muamelesi yapan dengesizler bile var !
    Sanki bu sorunlu Dsg'li araçlar sadece Türkiye için üretildi ve sadece Türkiyede satılıyor algısı oluşturuluyor,eğer işin içinde denildiği kadar çok çok ciddi bir sorun olsaydı Yılda milyonlarca araç satan koskoca WW grubu emin olun buna mutlaka ciddi bir şekilde müdahalede bulunurdu.

    Şunuda unutmamak lazım, Dünyada sorunsuz 4-4'lük bir araç henüz üretilmedi sonuçta bunlar insan yapımı ve mutlakaki bir kusuru olucaktır,İnsan yapımı olupta sorunsuz olan hiç bir şey yoktur !

    Kim ne derse desin bu adamların arabaları orta üst segment araçlar,Bunlar Alman ve Almanlar ürünlerinde Kaliteden ödün vermemeleri ile ün yapmışlardır, ürettikleri araçların en düşük modelleri bile birçok rakibine göre daha üst kalitede üretiliyor.

    Lütfen yorum yaparken biraz daha objektif olun,Önceleri ben bile Dsg ile yazılanları okuyunca içime hep kurt düşerdi, sonra diğer modellerin otomatiklerinin sorunlarını araştırınca inanın Dsg için yazılanlar kadar şikayetler okudum, hatta biri bu forumda özelliklede şanzumanı ile çok met edilen biri olan Honda civic'in en yeni modelindeki otomatiği ile açtığı konuyuda görünce Dsg sorunlarının aslında çok fazla abartılı olduğunu anladım,

    İnternette orada burada hep Dsg şikayetleri aranıyor ve bu yönde çokça konu açılıyor, nedense başka markalarında Şanzuman sorunları bu kadar araştırılmıyor ? araştırsanız sorunsuz hiç bir model olmadığını göreceksiniz Tutturmuşlar Yok Dsg Patlak,Bozuk bilmem ne ...

    Ayda binlerce kişi bu araçlardan alıyor ve yüzde kaçı söz konusu olan bu şanzuman sorununu yaşıyor bi araştırın,Kulaktan dolma bilgiler ile insanları yanlış yönlendirmeyin.

    Trafikte bir sürü DSg araç var inanınki yolda yürürken kaldırım kenarına park eden WW,Seat,Skoda arabalarının camlarından içeri bakıyorum abartmıyorum neredeyse yarısının vitesi DSG ve çok net söylüyorum 2015-2016 olan daha yeni modellerinin nerdeyse % 70i dsg otomatik.
    (Not: WW Grup fanı değilim ve Hiç bu araçlardan birine sahip olmadım)

    Araca gelirsekte Hem Şık sportif bir araç Hemde Geniş ferah bir araç, bagajıdan zaten bahsetmeye gerek, Özelliklede 1,2 Otomatik vitesli versiyonun yakıt değeride kendi sınıfındaki bir çok araçtan çok iyi .
    Benimde radarıma girdi bayram sonrası yada yılbaşı gibi bir aksilik olamazsa bende almayı planlıyorum.

    Sandero gibi Boş tenekeler bile Ülkemizde 50-55 civarı satılıyorken bu donanımdaki bir araç için 60 bin tl kesinlikle çok değil.


    Çevremde gören herkes kasasına bayıldı, şimdi enişteme de 1.4tdi manuel olanı kaparo verdik, haftaya teslim alacağız.Yani demem o ki görüp inceleyen hayran kalıyor ve alıyor. Araç çünkü tuttu yani satışları çok iyi ..




  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Bu kadar çok sevdiyseniz bu aracı, demekki octovia ya bayılırsınız ölürsünüz, herşeyiyle daha üstün octovia rapidden, ikinci el 2 yaşında temiz o fiyata octovia vardır elbet, düşük km ilk sahibndn çok araç var kazasız boyasız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    Herkes bu Dsg ile ilgili atıp Tutuyor, bende kendi fikrimi paylaşmak istiyorum;

    Hala DSG Şöyle böyle diyenlere gerçekten şaşıyorum, 2015 ve sonrasında Dsg büyük ölçüde sorunsuzlaştı, üstelik bu WW grubun arabaları Türkiyede en çok satılan ilk 3 araçtan biri, e bu kadar fazla satılan araçtada diğerlere nazaran biraz fazla şikayet duyulması çok normaldir,Az satılan araçtada tabikide daha az sorun duyarız.

    Hayatında Hiç DSG kullanmayanlar bile gelip üsenmeden buralarda saflarca yorum yazıp yok dsg şöyleymiş böyleymiş diye yazıolar,Araclara sırf bu şanzumandan dolayı Dacia muamelesi yapan dengesizler bile var !
    Sanki bu sorunlu Dsg'li araçlar sadece Türkiye için üretildi ve sadece Türkiyede satılıyor algısı oluşturuluyor,eğer işin içinde denildiği kadar çok çok ciddi bir sorun olsaydı Yılda milyonlarca araç satan koskoca WW grubu emin olun buna mutlaka ciddi bir şekilde müdahalede bulunurdu.

    Şunuda unutmamak lazım, Dünyada sorunsuz 4-4'lük bir araç henüz üretilmedi sonuçta bunlar insan yapımı ve mutlakaki bir kusuru olucaktır,İnsan yapımı olupta sorunsuz olan hiç bir şey yoktur !

    Kim ne derse desin bu adamların arabaları orta üst segment araçlar,Bunlar Alman ve Almanlar ürünlerinde Kaliteden ödün vermemeleri ile ün yapmışlardır, ürettikleri araçların en düşük modelleri bile birçok rakibine göre daha üst kalitede üretiliyor.

    Lütfen yorum yaparken biraz daha objektif olun,Önceleri ben bile Dsg ile yazılanları okuyunca içime hep kurt düşerdi, sonra diğer modellerin otomatiklerinin sorunlarını araştırınca inanın Dsg için yazılanlar kadar şikayetler okudum, hatta biri bu forumda özelliklede şanzumanı ile çok met edilen biri olan Honda civic'in en yeni modelindeki otomatiği ile açtığı konuyuda görünce Dsg sorunlarının aslında çok fazla abartılı olduğunu anladım,

    İnternette orada burada hep Dsg şikayetleri aranıyor ve bu yönde çokça konu açılıyor, nedense başka markalarında Şanzuman sorunları bu kadar araştırılmıyor ? araştırsanız sorunsuz hiç bir model olmadığını göreceksiniz Tutturmuşlar Yok Dsg Patlak,Bozuk bilmem ne ...

    Ayda binlerce kişi bu araçlardan alıyor ve yüzde kaçı söz konusu olan bu şanzuman sorununu yaşıyor bi araştırın,Kulaktan dolma bilgiler ile insanları yanlış yönlendirmeyin.

    Trafikte bir sürü DSg araç var inanınki yolda yürürken kaldırım kenarına park eden WW,Seat,Skoda arabalarının camlarından içeri bakıyorum abartmıyorum neredeyse yarısının vitesi DSG ve çok net söylüyorum 2015-2016 olan daha yeni modellerinin nerdeyse % 70i dsg otomatik.
    (Not: WW Grup fanı değilim ve Hiç bu araçlardan birine sahip olmadım)

    Araca gelirsekte Hem Şık sportif bir araç Hemde Geniş ferah bir araç, bagajıdan zaten bahsetmeye gerek, Özelliklede 1,2 Otomatik vitesli versiyonun yakıt değeride kendi sınıfındaki bir çok araçtan çok iyi .
    Benimde radarıma girdi bayram sonrası yada yılbaşı gibi bir aksilik olamazsa bende almayı planlıyorum.

    Sandero gibi Boş tenekeler bile Ülkemizde 50-55 civarı satılıyorken bu donanımdaki bir araç için 60 bin tl kesinlikle çok değil.


    ben dsg li araç alırım. Sonuçta bu iş şans işi. Ama 2015 ten sonra büyük ölçüde Sorunsuzlaşti derseniz elinizde servis kaydı var mi diye sorarlar. Nasıl dsg sorunlu patlar deniyorsa 2015 ten sonra büyük ölçüde Sorunsuzlaşti demekte öyle birşey. Ayrıca 50-55 bine satılan teneke dediğiniz sanderolar dizel yada dizel otomatik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 22 Ağustos 2016; 13:17:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe207

    Bu kadar çok sevdiyseniz bu aracı, demekki octovia ya bayılırsınız ölürsünüz, herşeyiyle daha üstün octovia rapidden, ikinci el 2 yaşında temiz o fiyata octovia vardır elbet, düşük km ilk sahibndn çok araç var kazasız boyasız

    Sirketmizde octavia havuz aracı 3 adet var dizel dsg otomatik.
    Konfor ve yol tutuş iyi bilirim. Zaten bu araclar olduğu için aldık ya hani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araba seat gibi satarken kar yaptırmaz ....aldıgın fiyatın 8 tl aşşagısına satarsın...ama başka bir marka olsa aldıgın fiyata kullandıktan sonra satardın....logosu da tipide çok kötü....bence dogusun üvey evladı bu....
  • Himm anladik ok peki , 2001 fabialar hala piyasa da encok ikinci el tercih edilen aracı.
    Vw grubu araçların hepsi satarda, alınırsa kâr da edilir.
    Aracı biz satmak için değil, kullanmak için alıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • octavia nın sınıfı ne ?
  • C+ :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarı cahil insanların tartışması böyle oluyor anladığım kadarıyla. Öncelikle buradaki C sınıfı araç sahiplerine araçlarıyla mutluluklar diliyorum. Belki yatarken de araçlarınızla
    yatıyorsunuzdur. Denmişki Rapid Spaceback C sınıfı. Öbürü de demişki Rapid B sınıfı. E zaten başlık rapidle ilgili değilki, spaceback ile ilgili, ve hatchback araçlarla sedan araçların sınıflandırması farklıdır. Yani rapid gerçektende B dir kardeşim (ya da B+, her neyse), rapid spaceback' de C. Bu rapid, rapid spaceback' den daha uzun olmasına rağmen böyledir. Çünkü:

    1. Hatchback araçların sınıflandırmasında farklı hacim limitleri kullanılır.
    2. Spaceback' in koltuklarının bile yerleşim şekilleri rapid den farklıdır.
    3. Spaceback in başka bazı farklılıkları vardır.

    Yani octavia ile spaceback i karşılaştırmayın. Rapid i karşılaştırın. Ayrıca senin C sınıfı hatchback aracını sedanlarla karşılaştıran bir skala olsaydı o da B sınıfı olurdu. Ama böyle bir skala zaten olmaz.

    Son olarak başlıkla ilgili de bir şey söyleyim. Ben de rapid spaceback kullanıcısıyım. Aracın bazı kısımlarının malzeme kalitesi emsallerinin çoğuna göre daha basit veya önceki versiyondur. Mesela ön konsol ve kapılar sert plastiktir. Amartisör sistemi, golflerde kullanılan değil, onun bir önceki versiyonudur ve bu da engebeli arazilerde daha az sürüş konforu yaratır. Kliması golf e göre biraz daha fazla sesli çalışır. Baz versiyonunda navigasyon yoktur. Aracın genişliği ve koltuk genişliği daha azdır vs. Ama bunlar benim gibi sürekli şehir içinde araç kullanan birisi için önemli değil. Ayrıca bu bahsettiğim şeyler güvenlik, sürüş kalitesi (konforu demiyorum) gibi şeyler dışında. Bu gibi pratik özellikler anlamında araçta her donanım var. Diğer araçları da kullanmış birisi olarak ne rahatlıkta, ne güvenlikte, ne de sürüş kalitesinde bir fark yok şehir içinde. Hatta bir avantajı var, 1.2 TSI motorla, trafik çok dolu değilse, ortalama hızla kızılaya 4lt/100 km benzinle gidip geliyorum. Ben bunu ne golf ile ne de Octavia ile yapamıyorum. Çünkü hem daha ağırlar, hem de o bahsettiğiniz konfora dair özellikler ekstra benzin de demek. (Biraz fizik bilgisi).

    Tabiyki buradaki karşılaştırmam sahip olduğum para skalası için. Daha çok param olsa başka şeylere de yönelirim. Bütçem oranında benim için iyi bir tercih olmuştur spaceback.




  • xtr3ams kullanıcısına yanıt
    5 yıl resmi garanti mi, yoksa servis bakımlı arac için iyi niyet garantisi mi? Hayirli olsun gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence araç C sınıfı hb birçok araçtan daha uzun ama daha dar. Bu nedenle C SINIFI GİRİŞ seviyesi bir araç denilebilir. Rapid ve toledo B sınıfında geçiyor ve bu durum bir çelişki oluşturuyor ancak Rapid ve Toledo sedan araçların Fabia, İbiza, polo gibi araçlarla aynı sınıfta değerlendirilmeleri de bence büyük hata olur. Bu araçlar B+ veya C Giriş sınıfı olarak değerlendirilebilir.
  • Arkadaşlar Skoda 14 Kasım'a kadar özel kampanya düzenliyor.

    Detaylar için linke tıklayabilirsiniz.

    http://www.vidyoto.com/guncel-haber/skoda-14-kasima-kadar-4-bin-tlye-varan-indirim-0-faizli-kredi-sunuyor.html
  • Ankara şehir içi aracımı kullanmaya devam ediyorum.

    Araçtan tad alarak kullanmadım. Hep yormadan 2000 ve 3000 devir arası.

    Rapid Spaceback 1.2 TSI DSG 90PS 2016 model

    Km : 970 km

    14.12.2016 tarihi itibari ile Kışlık lastik takılı değil.

    Yakıt : 5.12 tl

    Şehir İçi : 41 kuruş

     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya



    700 km şehir dışı olmak üzere Uzun süreli

    Aracı satın aldığımdan itibaren Karma : 35 Kuruş


     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya


    Umarım fikir verebilmişimdir.

    Benzinli ilk defa aracım oldu. Yani çok mu yakıyor az mı yakıyor. kestiremiyorum farklı araç tecrübeleri olan arkadaşlar paylaşabilir mi ?




  • Aracım Rapid Spaceback 1.2 TSI DSG + Emotion paket (Cam tavanlı) ve yaklaşıkk 7 ay oldu arabayı alalı. Genel olarak memnunum. Yaklaşık 8000 km yaptım. Şehir dışında kullanımıma bağlı olarak 5.3-5,8 arasında yakıt sarfiyatım var. Şehir içinde ise (gittiğim mesafe ev-iş arası oldukça kısa ve motor ısınmıyor) 9.0 litreye kadar çıkıyor.

    Arabamdan memnunum. Bagajı çok geniş. Yakıt sarfiyatı da bence makul.
  • 1.4 tdi cam tavan yagmur far sensorlu, krom cita ic aydinlatmali dsg spaceback 1 aydir kullaniyorum. Dusuk devirde titresim disında cok keyifli bir araba izlenimi verdi. Yayla gibi ferah, aradigim ozellikte tam.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.