Şimdi Ara

Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
4
Favori
9.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, rapid spaceback kullanan arkadaşlar yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

    Aracım 1.2 tsi dsg 90 HP style paket, aracı karar vermemdeki en önemli sebep güvenlik donanımı oldu. Golf ve leon gibi araçların giriş paketini almaktansa, donanımlı ve konforlu bir spaceback almayı tercih ettik. İlk izlenimlerim yoltutuşu ve donanımı oldu gerçekten dsg çok güzel oturmuş bu motorlara çok uyumlu.
    Passatlardaki olan tüm özelliklere sahip bir araç. Sanayi sitelerin ordayım ve çevremde çok rapid spaceback görüyordum ve çok
    beğeniyorum. Bende 1.2 tsi dsg style üst paket aldım, inanın araçtaki konfor ve yol tutuşu mükemmel mutlaka test edin, sert virajlarda yatma kalkma yok
    çünkü araçta standart ESC kontrol ünitesi var, eskiden esp program vardı onlar tarih oldu şimdi kontrol ünitelerinde ABS + MSR + ASR + HBA
    ESP (ABS + MSR + ASR + EDS + HBA) full paket olarak standart yapmışlar. Araç alırken sırf model diye para verenler , Allah korusun kazayı da düşünsünler derim.

    Bolero 6.5" Dokunmatik Multimedya Ekranı
    Klimatronik (tam otomatik klima)
    hız sabitleyici (Cruise Control)
    Start&Stop sistemi
    Bluetooth
    Simply link ve Simple Clever
    Maxi-DOT bilgi ekranı
    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    Otomatik kararan dikiz aynası
    Aydınlatmalı ve soğutmalı torpido gözü
    7.0 J x 16" Dione Tipi Alaşım jantlar + 215/45 R 16 ve Bridgstone lastikler
    Hill Hold fonksiyonu (yokuş kalkış destek sistemi)
    Çoklu Çarpışma Freni
    Lastik basınç kontrol sistemi
    4.Nesil İmmobilizer, VIN kodlu etiket
    Kaza anında kilitlerin otomatik olarak açılmasını sağlayan ve flaşörleri devreye sokan güvenlik sistemi
    Kaza sırasında yakıt akışını kesme sistemi
    ve kapı içi döşemeleri full deri yapılmış çok kaliteli, diğer dediğim araçlarda kumaş bez mevcut zamanla lekeler ve yırtılmalar çabuk eskiyorlar.

    Bu donanıma sahip F/P kaç tane araç var acaba ve nekadar. Bu arada aracı 1.2 tsi dsg otomatik style full paketi 58 bin tl aldım.
    Şuanda kampanyadan aldım, alacak arkadaşlara tavsiyem kaçırmayın bu aracı.

     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya
     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya
     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya
     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya
     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya
     Skoda Rapid Spaceback Kullanıcıları Buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhat -- 16 Ağustos 2016; 14:20:17 >







  • B+ diye bir segment yoktur. Rapid spaceback c segmenti bir araçtır, artık bunu kabullenin. Segment boyutlara göre belirlenir, kaliteye göre değil. C segmentinde, fakat b segmenti kalitesinde bir araç da diyemezsiniz. C segmenti ama kalitesi bir golf veya leon değil, kalitesiz bir c segmenti dersin onu anlarım. Ve rapid, 301, egea gibi araçlar için en uygun cümle budur. Kaldı ki rapid b segment araçlardan daha kalitelidir. Kendi segmentinde de egea 301 gibi araçlardan yukarıda, leon golf gibi araçlardan ise aşağıda kalır.
  • "dsg çok güzel oturmuş bu motorlara çok uyumlu."
    Buralarda yenisin galiba...
  • 1) Dsg illaki patlayacak

    2) Şu arabanın tipinden nefret ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Airapper -- 16 Ağustos 2016; 14:22:11 >
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    Evet ilk aracım Polo 1.2 trendline dı, poloyu almamdaki sebep burdaki yorumlardı, kullanıcıların tecrubeleri oldu, bende uzun zamandır rapid spaceback aracı takip ve gözlemliyordum. Aldık aracımızı donanımlı ve sürüş konforu güven verici. Gerçekten dediğiniz gibi ilk defa dsg kullanıyorum, tepkileri harika vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.
  • Airapper A kullanıcısına yanıt
    Şirket araçlarımızda dizel dsg şanzumanlı şuana kadar bir sorunla karşılaşmadık, ama forumlarda karşılaşanlar oluyor. 2015 e kadar olan dsglerdeki sistemi bu yeni 2016 şanzumanlarda değiştirmişler bu sorun olmadığı söylendi tabiki kullanımda önemli, otomatiklere bindirme yapmamak gerekiyor özellikle park ederken mutlaka P ye alarak stop edilmesi gerekiyor. Trafik dur kalklarda arada boşa almakda çok önemli.

    Tipine gelince bizde aksine tasarımını ve çizgilerini çok beğendik, forumlarda bazıları a3 e benzetiyor , özellikle iç gövde konsolu çok kullanışlı ve oturaklı. İçinde bir çok boş göz ve eşya koyulacak yerleri var, simply clever diyorlar.
  • Guzel araba ama yuzu cok eskidi,artik demode kaldi...
  • rh_plus kullanıcısına yanıt
    Daha 2014 ortlarında geldi Türkiyeye , hemde donanımlı F/P olarak. Ona bakarsanız polo 2010 dan beri aynı kasa getiriyor :)
  • Ayrıca 2016 üretim bandında olanlar yeni iç mekan ve multimedya 6.5" Bolero, koltuklar sarmal tiguandaki koltuklarla aynı, lastikler bridgstone ve piano black on konsol döşemeler, kapı içlerinde komple deri yapmışlar çok harika.
  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Hangi bayi den aldınız aracı
  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Bu Aracın manuel fiyatı nedir bilginiz var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ibrahim eymen.

    Bu Aracın manuel fiyatı nedir bilginiz var mı
    Herkes bu Dsg ile ilgili atıp Tutuyor, bende kendi fikrimi paylaşmak istiyorum;

    Hala DSG Şöyle böyle diyenlere gerçekten şaşıyorum, 2015 ve sonrasında Dsg büyük ölçüde sorunsuzlaştı, üstelik bu WW grubun arabaları Türkiyede en çok satılan ilk 3 araçtan biri, e bu kadar fazla satılan araçtada diğerlere nazaran biraz fazla şikayet duyulması çok normaldir,Az satılan araçtada tabikide daha az sorun duyarız.

    Hayatında Hiç DSG kullanmayanlar bile gelip üsenmeden buralarda saflarca yorum yazıp yok dsg şöyleymiş böyleymiş diye yazıolar,Araclara sırf bu şanzumandan dolayı Dacia muamelesi yapan dengesizler bile var !
    Sanki bu sorunlu Dsg'li araçlar sadece Türkiye için üretildi ve sadece Türkiyede satılıyor algısı oluşturuluyor,eğer işin içinde denildiği kadar çok çok ciddi bir sorun olsaydı Yılda milyonlarca araç satan koskoca WW grubu emin olun buna mutlaka ciddi bir şekilde müdahalede bulunurdu.

    Şunuda unutmamak lazım, Dünyada sorunsuz 4-4'lük bir araç henüz üretilmedi sonuçta bunlar insan yapımı ve mutlakaki bir kusuru olucaktır,İnsan yapımı olupta sorunsuz olan hiç bir şey yoktur !

    Kim ne derse desin bu adamların arabaları orta üst segment araçlar,Bunlar Alman ve Almanlar ürünlerinde Kaliteden ödün vermemeleri ile ün yapmışlardır, ürettikleri araçların en düşük modelleri bile birçok rakibine göre daha üst kalitede üretiliyor.

    Lütfen yorum yaparken biraz daha objektif olun,Önceleri ben bile Dsg ile yazılanları okuyunca içime hep kurt düşerdi, sonra diğer modellerin otomatiklerinin sorunlarını araştırınca inanın Dsg için yazılanlar kadar şikayetler okudum, hatta biri bu forumda özelliklede şanzumanı ile çok met edilen biri olan Honda civic'in en yeni modelindeki otomatiği ile açtığı konuyuda görünce Dsg sorunlarının aslında çok fazla abartılı olduğunu anladım,

    İnternette orada burada hep Dsg şikayetleri aranıyor ve bu yönde çokça konu açılıyor, nedense başka markalarında Şanzuman sorunları bu kadar araştırılmıyor ? araştırsanız sorunsuz hiç bir model olmadığını göreceksiniz Tutturmuşlar Yok Dsg Patlak,Bozuk bilmem ne ...

    Ayda binlerce kişi bu araçlardan alıyor ve yüzde kaçı söz konusu olan bu şanzuman sorununu yaşıyor bi araştırın,Kulaktan dolma bilgiler ile insanları yanlış yönlendirmeyin.

    Trafikte bir sürü DSg araç var inanınki yolda yürürken kaldırım kenarına park eden WW,Seat,Skoda arabalarının camlarından içeri bakıyorum abartmıyorum neredeyse yarısının vitesi DSG ve çok net söylüyorum 2015-2016 olan daha yeni modellerinin nerdeyse % 70i dsg otomatik.
    (Not: WW Grup fanı değilim ve Hiç bu araçlardan birine sahip olmadım)

    Araca gelirsekte Hem Şık sportif bir araç Hemde Geniş ferah bir araç, bagajıdan zaten bahsetmeye gerek, Özelliklede 1,2 Otomatik vitesli versiyonun yakıt değeride kendi sınıfındaki bir çok araçtan çok iyi .
    Benimde radarıma girdi bayram sonrası yada yılbaşı gibi bir aksilik olamazsa bende almayı planlıyorum.

    Sandero gibi Boş tenekeler bile Ülkemizde 50-55 civarı satılıyorken bu donanımdaki bir araç için 60 bin tl kesinlikle çok değil.




  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    2015 ve sonrası ne yaptılar da sorunsuz hale getirdiler. 2013 yılında herkes çıktı dedi 2012 modellerde sorun var, 2013 te sorun kalmadı. Noldu onlar da patladı. Her sene sorun çözüldü azaltıldı geçmiş senelere göre dendi ama birsey değişmedi.
    Şanzıman gerçekten iyi, geçişler hızlı ve hissedilmedigi için konforlu ama var bir sorun. Sıfır alinir problem değil garanti var.
    Tek problem ikinci elde, garantisi bitmiş yetkili servis bakımlı değilse orda soru işareti başlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    2015 ve sonrası ne yaptılar da sorunsuz hale getirdiler. 2013 yılında herkes çıktı dedi 2012 modellerde sorun var, 2013 te sorun kalmadı. Noldu onlar da patladı. Her sene sorun çözüldü azaltıldı geçmiş senelere göre dendi ama birsey değişmedi.
    Şanzıman gerçekten iyi, geçişler hızlı ve hissedilmedigi için konforlu ama var bir sorun. Sıfır alinir problem değil garanti var.
    Tek problem ikinci elde, garantisi bitmiş yetkili servis bakımlı değilse orda soru işareti başlıyor.
    temmuz da;

    Skoda Rapid Spaceback : 145
    Peugeot 308 : 122
    Hyundai i30 : 108
    Citroen C4 : 73
    Ford Focus HB : 70
    Nissan Pulsar : 44
    Alfa Romeo Giulietta : 32
    Kia Cee'd : 28

    haziran da;

    Skoda Rapid Spaceback : 274
    Peugeot 308 : 193
    Hyundai i30 : 170
    Ford Focus HB : 99
    Kia Cee'd : 78
    Citroen C4 : 76
    Alfa Romeo Giulietta : 48
    Nissan Pulsar : 36

    bence gayet iyi.




  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Araç c değil b+ sınıfı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gukama

    Araç c değil b+ sınıfı

    resmi sınıflandırma da C geçiyor. geçerli olan da bu değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gukama

    Araç c değil b+ sınıfı

    resmi sınıflandırma da C geçiyor. geçerli olan da bu değil mi?

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta başı aracı doğuş otodan aldım, satış temsilcisi yakın muhabbetinden dolayı trafikte çok görüyorum artık kaç adet sattığını sordum, bana ekrandan gösterdi yeni gelecek olan sipariş listesini ekranın tamamı doluydu inanın hep spaceback alt alta yazıyordu. Arkadaşın dediğine katılıyorum haziran,temmuz, ağustos aylarında çok sattığını gözlerimle gördüm, gerçekten 58-60bin tl ye şuan en iyi otomatik ve donanımı dolu fiyatına göre en iyi araç diyebilirim, Ayrıca octavia ve superb çok satmış




  • xantorus X kullanıcısına yanıt
    Esenyurt Doğuş otodan aldım orda baran bey var satış temsilcisi çok iligili işinde iyi bir arkadaş, hiç sıkılmadan uzun uzun anlattı ilgilendi sağolsun.
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Burda ne anlatmak istediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gukama

    Araç c değil b+ sınıfı

    resmi sınıflandırma da C geçiyor. geçerli olan da bu değil mi?

    Resmi sınıflandırmada B+ diye bir segment yoktur ancak kullanıcılar böyle bir segmenti kendileri eklemişlerdir. Araç segmentleri sadece araç boyutuna göre yapılır. Araç kalitesi önemsenmez. Bu yüzden boyut olarak C segmenti olup da kalite olarak B segment araçlar ayarında olan araçlara B+ ismi veriliyor.

    Bunlar Fiat Egea, Skoda Rapid, Citroen C-Elysee gibi araçlardır. Boyut olarak C, kalite olarak B segmeti araçlardır.
  • serdar_ibrahim eymen. kullanıcısına yanıt
    Aracın manuel fiyatı 1.2 TSI Green Tec Style Paket (dolu olanı) Manuel / 110 HP-60.000 TL liste fiyatı ama şuanda Ağustos kampanyası var ekstra 2.000tl indirim daha yapıyorlar.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.