Şimdi Ara

Skoda SuperB'den inilip Citroen C5 Aircross'a binilirmi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
2
Favori
7.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Citroen mi yeni çıkmış?

    Citroen'in kuruluş tarihi 1919.
    VW'nin kuruluş tarihi 1937


    Bu tarih bilgisini verdikten sonra konuta geçeyim.

    Çoğu otomibilciye göre Skoda VW'nin üvey değil, başka bir tür evladıdır. Bu otomilcilerin Skoda'nın evlatlık seviyesini değerlendirmesi ne kadar itici ise sizin görüşünüz de o kadar desteksiz. Skoda, kısmen sevdiğim ve işlerini taktir ettiğim, hatta ara satış için bir kaç hafta da sahip olduğum bir markadır vesselam. Burada Skoda gömmek gibi saçma bir çabaya girmeyeceğim.

    Yorumunda benim eleştirdiğim nokta akla mantığa yatkın zerre kadar bir ifade yok. Yani bir insan bir şeyi eleştiriyor ise diğer insanları ikna edecek argümanı olmalı. Sizin yorumunda argüman margüman yok, çat pat küt.

    Youtube'da videolardan öğrenip geldiğimi iddia etmişsiniz. Sizin şahsi fikriniz amma lakin öyle değil. Bu şanzımanı kullanmadığım halde DSG sebebiyle yolda kalan arkadaşımı almak için gece bir sürü yol gittim. Araç servisyetken git gel işlerine rica minnet beni koşuşturdu. Kullanmadığım şanzımanın belası beni buldu yani. Benim ilk aracımı üniversite 1. sınıfta sıfır olarak aldım. Renault. Hala kullanıyorum ben hiç sorun yaşadım. Altını çiziyorum sorunsuz kullanıyorum, hala! Ama Renult sorunsuz diye iddia da etmedim. Hatta Renault bölümüne bakarsanız bir mesajım dahi yok. Araç hakkında forumun veya başkasının görüşü umurumda değil. 13 yıllık olsa bile hala servis bakımldır, servise çekerim, sorunlarını söylerim, parasını öderim çıkarım binerim. Ama savunuculuğunu yapmam. Aklı kesen alır, istemeyen almaz. Diğer araç Psa gurubu, soğukta çalıma teroinizi bizzat, şahsen, kendim, aşırı soğuklarda Erzurum'daydım, özellikle daha yeni ve bir kaç yüz km'deki aracı en soğuk saatlerde (altını çiziyorum saat. hissedilen -35 derece üstüydü) denedim tek kontakta çalıştı. Eskilerde sorun varmış, bunu yetkili servis söyledi, ancak yeniler gayet iyi. Dci ise tam tersi eskisinin çalıştığı soğuklarda komşumun yeni aracı çalışmadı. Ancak iki araca bakıp ahkam kesmek mantıklı değil. Sizin bahsettiğin Tdi servis bakımlı hdi ise çöp olmuş 1.9 turbosuz ise 20 denemde çalışırsa şanslısınız.

    VW satış yapabilir, para VW'nin cebine giriyor senin veya benim değil. Başkasının kazanacağı para için kenidim yormak bana ahmaklık olarak geliyor (bnenim şahsi fikrim). Ama gruh yanılıyor olamaz mı? Olabilir! bir akıllının düşündüğünü 1000 deli düşünemez derler hocam. Laguna'yı savunmayacağım, zararını çekmiş bir insana karşı konuşmak çok saçma, bu tarz sorun yaşayanlara hangi marka olursa olsun üzülüyorum. Maalesef ülke olarak ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz. Avrupa'da çoğu boş araç için bile standart olan perde hava yastığını bile çok görüyorlar.

    DSG ile Aisin farkına gelince, görüşünüze hiç katılmıyorum. Çünkü aradaki teknoloji farklı. Ucuz araçlarda tork konvektörlü şanzıman onlarca yıldır kullanılıyor ancak dsg çoook yeni bir teknoloji. Dolayısıyla bu durumda otomobilden anlayan herkesin tercihi 70 yıllık şanzımandan olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Yeni çıkmış citroen derken ben C5 aircross kastetdim yeni çıkmadı mı bu araç yoksa bir alt kasası da var mı ? O açıdan dedim . Sedan C5 ne oldu şuan ortada yok bu mantik ile dedim ben. Siz lafı yanlış anlamissiniz.

    Diğer yazdıklarınızı uzatmaya gerek yok cevap vermeye de gerek yok cunku bu hamur çok su götürür fransizlardan çok çekmiş biri olarak ben uzak duruyorum başkası fransizdan hiç cekmez gül gibi geçinir oda ayrı mesele .

    Ben B7 kasa sıfır olmak b8 ve şuanda b8.5 var hepsinde en fulunu kullandım bugüne kadar beni üzecek bir şey yaşamadım o yüzden ben mennunum VW Passat modelinden.

    Allah herkesin gönlüne göre versin sanayiye servise düşürmesin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tşkler güzel bilgiler sadece başlığı değiştirin binilir mi yerine binildi ya da geçildi malum geçilmiş zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Bana göre üvey evlattır bu seni neden bu kadar rahatsız etti , Superb gibi geniş ferah araçtan yeni çıkmış geleceği belli olmayan citroeen diye bir araca geçmek benim açımdan büyük hatadır. Bak benim açımdan diyorum benim fikrim bu.

    Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı.

    DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı.

    Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :)

    Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde .

    Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil .

    Alıntıları Göster
    bir konuda ilave yapayım. 2020 yılına kadar auto show dergisini takip ediyordum. kendisi avrupada auto dergi gurubuna bağlı. almanya kardeşi auto bild adeta vw-audi gurubunun gayrı resmi sözcüsüdür. vw-audi gurubundan bir aracın katıldığı karşılaştırmalı testlerde diğer marka/modellerin kazanması neredeyse imkansızdır. porsche turboya ortalama 10 lt nin altında yaktırabilen bir fanatikliğe, (bayağı bir geçmişte kalmış olsa da) audi a8 w12 nin mercedes s600 den iyi olduğunu iddia edebilecek kadar saçmalama potansiyellerine sahipler. bu kadar gömdükten sonra geleceğim nokta şu ; lütfen yıl ve sayı sormayın zira aklımda kalmadı ama auto bild bile dsg şanzımanın hatalı bir şanzıman olduğu yönünde yayım yaptı. almanyadan usta görüşleri, kullanıcı görüşleri vs. auto bild bile dsg nin arızılı bir yapısının olduğunu kabul etti. sizin kabul edip etmemeniz sizi bağlar ama herhangi bir vw modelinin forumuna girdiğinizde orada dsg arızalarının artık kanıksandığını görürsünüz. vw gurubu araçları ile ilgili çok şey övülebilir-yerilebilir. ama dsg şanzıman kusurulu bir şanzımandır. bunu almanlar bile kabul etmişken bize aksini iddia etmek düşmez diye düşünüyorum.




  • birak c5 i, c2 veya c3 e maddi durumu yetse hemen alirim. citroen guzel arabadir. bazi modellerin ismi farkli olsada {ornegin saxo} guzellerdir. ben sizin yerinizde olsam c5 e direk gecerdim. superb in eksikligini hissedeceksiniz evet ama ben o riski goze alirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Yeni çıkmış citroen derken ben C5 aircross kastetdim yeni çıkmadı mı bu araç yoksa bir alt kasası da var mı ? O açıdan dedim . Sedan C5 ne oldu şuan ortada yok bu mantik ile dedim ben. Siz lafı yanlış anlamissiniz.

    Diğer yazdıklarınızı uzatmaya gerek yok cevap vermeye de gerek yok cunku bu hamur çok su götürür fransizlardan çok çekmiş biri olarak ben uzak duruyorum başkası fransizdan hiç cekmez gül gibi geçinir oda ayrı mesele .

    Ben B7 kasa sıfır olmak b8 ve şuanda b8.5 var hepsinde en fulunu kullandım bugüne kadar beni üzecek bir şey yaşamadım o yüzden ben mennunum VW Passat modelinden.

    Allah herkesin gönlüne göre versin sanayiye servise düşürmesin .

    Alıntıları Göster
    Anladım. Aynen öyle, herkesin tercihi kendine. Güzel aracınız var güle güle kullanın. Ancak Porche binen birisi kalkıp "Passat nedir araba mıdır? Çöptür" falan derse ona da muhalefet ederim. Herkesin araç alırken kendine göre kriterleri var. Sizin durumunuzda Superb mantıklı olabilir ama diğer insan için olmayabilir. Sonuçta sizin önerdiğiniz arabaya zaten sahipmiş ve elinde tutmak için yeterli neden görmeyip yol verilmiş.

    Emin olun Citroen bayisinde full donanımlı bir kaç yıllık full passat gördüm. Adam aracı servise satıp yerine iki adet yeni Berlingo almış. Satış işleriyle uğraşan arkadaşıma nedenini sordum. Adamın araçtan beklentisi a'dan b'ye götürmesi, bu vatandaş için araç sadece a'dan b'ye götüren bir teneke. Şimdi herkes diyecek ki full donanımlı Passat nire en kralı bile olsa ticari nire. Forumda Passat mı? Ticari mi diye başlık açsan burada linç ederler ama adamın tercihi böyle. Saygı duydum.

    Ancak her iki modeli de az çok bilen biri olarak, kağıt üzerinde Superb ama bir adama iki aracı da verip 1 ay kullan sonra tercih et dersen çoğunun fikri değişecektir. Çünkü Crossoverlar çıkalı yakın zaman oldu ama ciddi ciddi piyasayı domine etmeye başladılar. Evet C5 aircroosla kesinlikle kıyaslanamaz ama ferahlık ve genişlik açısından d sınıfı ve suv'un farkını, fırsat bulur bir kaç ay Touareg kullanırsanız anlarısınz, otomibillere karşı bakış açısınızı yıkar.

    Temenninize katılıyorum, amin.




  • Harbi ya. Git gel yaparken başımız ağrıyor. Hele 3008 geçerken araç motor sesiyle koro yapıyor ve yoldan sapacak kadar ses duvarı oluşuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Anladım. Aynen öyle, herkesin tercihi kendine. Güzel aracınız var güle güle kullanın. Ancak Porche binen birisi kalkıp "Passat nedir araba mıdır? Çöptür" falan derse ona da muhalefet ederim. Herkesin araç alırken kendine göre kriterleri var. Sizin durumunuzda Superb mantıklı olabilir ama diğer insan için olmayabilir. Sonuçta sizin önerdiğiniz arabaya zaten sahipmiş ve elinde tutmak için yeterli neden görmeyip yol verilmiş.

    Emin olun Citroen bayisinde full donanımlı bir kaç yıllık full passat gördüm. Adam aracı servise satıp yerine iki adet yeni Berlingo almış. Satış işleriyle uğraşan arkadaşıma nedenini sordum. Adamın araçtan beklentisi a'dan b'ye götürmesi, bu vatandaş için araç sadece a'dan b'ye götüren bir teneke. Şimdi herkes diyecek ki full donanımlı Passat nire en kralı bile olsa ticari nire. Forumda Passat mı? Ticari mi diye başlık açsan burada linç ederler ama adamın tercihi böyle. Saygı duydum.

    Ancak her iki modeli de az çok bilen biri olarak, kağıt üzerinde Superb ama bir adama iki aracı da verip 1 ay kullan sonra tercih et dersen çoğunun fikri değişecektir. Çünkü Crossoverlar çıkalı yakın zaman oldu ama ciddi ciddi piyasayı domine etmeye başladılar. Evet C5 aircroosla kesinlikle kıyaslanamaz ama ferahlık ve genişlik açısından d sınıfı ve suv'un farkını, fırsat bulur bir kaç ay Touareg kullanırsanız anlarısınz, otomibillere karşı bakış açısınızı yıkar.

    Temenninize katılıyorum, amin.

    Alıntıları Göster
    Hocam Tiguan kadjar C5 aircross benim gözümde suv değil suvcuk . Gerçek bir suv değil tabiki toureg kullansam fikrim değişir çünkü gözümde kalitesi çok başkadır. Bayide içine oturma fırsatım oldu çok kaliteli gelmişti . Bu suv ise diğerleri ne demiştim (kadjar Tiguan vs ) .

    Ama zevk meselesi herkesin farklı hayırlı günler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Harbi ya. Git gel yaparken başımız ağrıyor. Hele 3008 geçerken araç motor sesiyle koro yapıyor ve yoldan sapacak kadar ses duvarı oluşuyor.
    Oooo hoşgeldin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarda forumda gördüğüm en detaylı ve en kaliteli inceleme yazısı .

    Benim de ilerleyen zamanda araç değiştirme fikrim var. D-sedan ile C-Suv arası gidip geliyorum.

    Ben şunu sormak istiyorum. D-sedana göre C-Suv şehir kullanım rahatlığı bakımından nasıl ?

    C-Suv'lar daha kısa oldukları için daha pratikmiş gibime geliyor. Bir de yerden daha yüksek oldukları için marşpiyeli tamponu kaldırıma sürtme gibi durumları düşününce D-sedana göre şehir içinde daha rahat kullanıma sahiptirler gibime geliyor.

    Öte yandan D-sedanlae genelde daha kaliteli, daha donanımlı oluyorlar.

    Siz C-Suv mu, D-sedan mı önerirsiniz ?
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Bu AutoBild, Golf'ü yılın aracı seçmek için rüşvet alan AutoBild mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Bu AutoBild, Golf'ü yılın aracı seçmek için rüşvet alan AutoBild mi?
    o konuda bir bilgim yok ama a8 i s classtan (hele ki v12 motorlusu) kabul eden embesilce bir yayın.
  • cormen kullanıcısına yanıt
    texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    @cormen
    Diğer bir dezavantajı ise PD kullanan bir marka var, CR'de ise onlarca marka bilgi havuzuna veri aktarıyor. Artı CR için parça üreten tedarikçi gibi diğer etkenlerde işin içine girince PD tarih oldu. Bir anlamda Nsu'nin (Audi) Wankel aşkı gibi oldu.

    @texjrwillerjr
    Aynen hocam yıllar önce rüşvet aldıklarını kendileri itiraf etti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 27 Mart 2020; 15:36:9 >
  • izmir-ankara İ kullanıcısına yanıt
    C5 aircross'u almadan önce tiguanı da inceleme imkanım olmuştu ama detaylara vakıf değilim. Sizin aracınız da hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Memleket Elazığ ama Erzurumda yaşıyorum. Erzurumda da tıpkı Elazığ gibi Skoda çok tutuluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabınız için çok teşekkür ederim. Dediğinize katılıyorum. 2006 sonunda ilk aracımı corsa 1.3 cdti aldığımda dediğiniz gibi vw hala common rail teknolojisine geçmemişti ve bu nedenle çok sesli çalışıyordu. Güncel durumda tdi nin motor sessizliğini övmüyorum c5 aircross 'a göre daha az motor sesi alıyor diyelim .
    Tekrar iyi dilekleriniz için tşk ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğiniz gibi c-suv; d-sedana göre daha kısa bu nedenle paralel parkta fayda sağlıyor. Yerden daha yüksek olması çok bariz değil ama kısmen bazı kaldırımlarda daha rahat kapı açılması veya marşpiyeli sürtmemeye olanak tanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 28 Mart 2020; 0:17:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melankolik23

    Çok teşekkür ederim. Memleket Elazığ ama Erzurumda yaşıyorum. Erzurumda da tıpkı Elazığ gibi Skoda çok tutuluyor.
    konuyla alakalı değil ama erzurumda yaşıyorum dediniz diye soruyorum can baba döner salonu hala duruyor mu?
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Evet duruyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.