< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 26 Mart 2020; 23:0:0 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 26 Mart 2020; 23:0:0 > |
FrankGallagherx demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
TDİ'nin sesizliğini övmüşsünüz öncelikle VW herkes comonrail'e geçtiği zaman Pump duse kullandı. Rezil bir ses ve rakiplerine göre rezil bir yakıt tüketimi. Pump duse traktörden beterdir. Pump Duse kullananan marka önce kendini bu alanda komik duruma düşürdü, sonra da tükürdüğünü yalayıp common raile geçti. Şimdi sizin Tdi'nin sessizğini övmeniz çoğu kişi "yav he he" diyip geçtiği bir yorum olmuş. Diğer taraftan araçların biri otomobil diğer ise crossover. Bu araçların yükseklik farkı bir kere araç tercihinde en büyük faktör. Crosover denen bu meret otombilden yüksek. Otomobil bariz biçimde çoğu insan için klostrofobik ve uzun yolda oturuş pozisyonu sebebiyle yoruyor. Yüksek bir aracın verdiği ferahlığı otomobil veremez. Amerikan SUlarında evdeki, koltuktan daha rahattır bu baş mesafesini hiçbir otomobil sağlayamaz. Hele benim gibi boy 190 ise çoğu övülen otombilin araksında uzun yolda işkence çekersiniz. DSG ve Aisin falan teknik detaylara girmeye bile gerek yok. Dsg sorunsuz o geçmişte kaldı diyip iki araç alan arkadaşımın abinin bir kez komple şanzıman değişti kendi ise iki kez bazı aksamlarını değiştirdi. C5 aircross çok güzel bir araç, tasarımı vesaire son derece özgün ve cesur. Allah sahibine kazasız, belasız, cezasız binmeyi nasip etsin. |
Citroen'in kuruluş tarihi 1919. VW'nin kuruluş tarihi 1937 Bu tarih bilgisini verdikten sonra konuta geçeyim. Çoğu otomibilciye göre Skoda VW'nin üvey değil, başka bir tür evladıdır. Bu otomilcilerin Skoda'nın evlatlık seviyesini değerlendirmesi ne kadar itici ise sizin görüşünüz de o kadar desteksiz. Skoda, kısmen sevdiğim ve işlerini taktir ettiğim, hatta ara satış için bir kaç hafta da sahip olduğum bir markadır vesselam. Burada Skoda gömmek gibi saçma bir çabaya girmeyeceğim. Yorumunda benim eleştirdiğim nokta akla mantığa yatkın zerre kadar bir ifade yok. Yani bir insan bir şeyi eleştiriyor ise diğer insanları ikna edecek argümanı olmalı. Sizin yorumunda argüman margüman yok, çat pat küt. Youtube'da videolardan öğrenip geldiğimi iddia etmişsiniz. Sizin şahsi fikriniz amma lakin öyle değil. Bu şanzımanı kullanmadığım halde DSG sebebiyle yolda kalan arkadaşımı almak için gece bir sürü yol gittim. Araç servisyetken git gel işlerine rica minnet beni koşuşturdu. Kullanmadığım şanzımanın belası beni buldu yani. Benim ilk aracımı üniversite 1. sınıfta sıfır olarak aldım. Renault. Hala kullanıyorum ben hiç sorun yaşadım. Altını çiziyorum sorunsuz kullanıyorum, hala! Ama Renult sorunsuz diye iddia da etmedim. Hatta Renault bölümüne bakarsanız bir mesajım dahi yok. Araç hakkında forumun veya başkasının görüşü umurumda değil. 13 yıllık olsa bile hala servis bakımldır, servise çekerim, sorunlarını söylerim, parasını öderim çıkarım binerim. Ama savunuculuğunu yapmam. Aklı kesen alır, istemeyen almaz. Diğer araç Psa gurubu, soğukta çalıma teroinizi bizzat, şahsen, kendim, aşırı soğuklarda Erzurum'daydım, özellikle daha yeni ve bir kaç yüz km'deki aracı en soğuk saatlerde (altını çiziyorum saat. hissedilen -35 derece üstüydü) denedim tek kontakta çalıştı. Eskilerde sorun varmış, bunu yetkili servis söyledi, ancak yeniler gayet iyi. Dci ise tam tersi eskisinin çalıştığı soğuklarda komşumun yeni aracı çalışmadı. Ancak iki araca bakıp ahkam kesmek mantıklı değil. Sizin bahsettiğin Tdi servis bakımlı hdi ise çöp olmuş 1.9 turbosuz ise 20 denemde çalışırsa şanslısınız. VW satış yapabilir, para VW'nin cebine giriyor senin veya benim değil. Başkasının kazanacağı para için kenidim yormak bana ahmaklık olarak geliyor (bnenim şahsi fikrim). Ama gruh yanılıyor olamaz mı? Olabilir! bir akıllının düşündüğünü 1000 deli düşünemez derler hocam. Laguna'yı savunmayacağım, zararını çekmiş bir insana karşı konuşmak çok saçma, bu tarz sorun yaşayanlara hangi marka olursa olsun üzülüyorum. Maalesef ülke olarak ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz. Avrupa'da çoğu boş araç için bile standart olan perde hava yastığını bile çok görüyorlar. DSG ile Aisin farkına gelince, görüşünüze hiç katılmıyorum. Çünkü aradaki teknoloji farklı. Ucuz araçlarda tork konvektörlü şanzıman onlarca yıldır kullanılıyor ancak dsg çoook yeni bir teknoloji. Dolayısıyla bu durumda otomobilden anlayan herkesin tercihi 70 yıllık şanzımandan olacaktır. |
G Guest-73181344B demiş ki;Mesajı Yerinde Gör
Bulunduğum iş yerinde ve kendi tecrübelerime dayanarak kışın -30 gören bir memlekette yaşıyorum sabah iki araçta yan yan çalıştığında HDI motorun daha sesli çalıştığını gördüm tecrübe etttim gerçi çoğu zaman HDI motor çalışmıyor bile soğuktan donmuş oluyor işin garibi TDI en fazla 2 denemede çalıştı. DSG DSG demissinde kusura bakma ben youtubeda video izleyip buraya gelip yok aisin şanzıman yok DSG şanzıman iyi diyen tiplerden değilim. Şahsımda 80 bin km boyunca 1.4 act Passat kullandım 80 bine kadar arıza vermedi versede pek umrumda değil , aynı şekilde abimde 2.0 TDI 190 hplik Passat var araç şuan 190 bin km bugüne kadar sanzimandan bir gram sıkıntı yaşamadık. Aracı sıfır aldı. Benim anlamadığım şu abi vw grubu bu kadar satış yapıyor bu kadar alan kişi salakta bir siz mi akillisiniz ? Türkiye şükür ki bu forumdan ibaret değil yoksa Mazda 3 508 talisman satış lideri buraya kalırsa :) Zamanında Laguna 2-3 ile Laguna 3 sıfır olmak üzere aldığım araç ile 40 bin km kadsr 21 defa servise gitmisligim var o yüzden kendim tecrübe ettim gördüm fransizlardan bir cacık olmaz dıs güzel yapabilir ama sorun içerde . Bak bunlar benim kendii tecrübelerim istiyen istediğini alsın banane beni ne ilgilendirir tekerlerine taş değmesin ama halen daha gelip buraya yok DSG yok TDI sesli çalışıyor demek çocukça ha arıza veren bir şanzıman mi evet arıza veren şanzıman ama sunuda göz onunune almakta fayda var DSG turkiyede hangi araçlar da kullanılıyor buraya yazarsam sığmaz şimdi yılda 50-60 bin satıs yapan bir firma sattığı araçlar DSG diyelim bide diğer bir firma var sattığı araç senelik 5 bin bunda da aisin şanzıman var hangisinde risk sıkıntı çıksa hemen ortaya çıkar ? Yani biraz farklı bakmak gerek olaylara ama buda bu forumda munkun değil . |
Geçilmez yazık günah C5 aircross Superb yaninda üvey evlat gibi durur.
Benim bildiğim HDI motorlar daha sesli çalışıyor yukarda biri TDI traktör demiş şaşırdım. |
Güzel , enteresandır PSA dizelleri sessizliği ile TDi ise traktör gibi olmasıyla bilinir(di) Şimdi ikisi de CRDi olarak benzer seste olmalılar bu nedenle sınıf farkı ve izolasyon farkı olsa gerek..
|
Traktörle yan yana getirdim
![]() ![]() |
C5 aircross'u almadan önce tiguanı da inceleme imkanım olmuştu ama detaylara vakıf değilim. Sizin aracınız da hayırlı olsun.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 27 Mart 2020; 16:27:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 27 Mart 2020; 1:6:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 27 Mart 2020; 13:48:13 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 27 Mart 2020; 12:2:40 > |
|