Şimdi Ara

Skoda SuperB Sahipleri Ve Sevenleri Kulübü (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.569
Cevap
25
Favori
171.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Arkadaslar hersey iyi hosta su elfrenine taktim.yeni araclarin cogunda elektronik park freni var.superb gibi d sinifi bir aracta yok.ben bunu bir eksik olarak gordum.siz ne dusunuyorsunuz bu konuda.

    Cuneyt bey baba63 ile ayni zamanda gelecek araclarimiz keske benden once almis olsada performansi ogrenebilsem.gerci baba63e 8 hafta demisler banada 8-10 hafta dendi.140 hp 4x4 dsg den memnun kalacagimi umuyorum insallah yanilmam.


    El frenine takılma kardeş..2010 ve 2003 BMW 5 serisinde de vardı...Ama yine de eksiklik..ben 1 2 haftada bir Mercedes 4 Matic kullanıyorum..Asıl sahibi çok memnun..Tüm araçlarını 4x4 alıyor..Daha önceki aracı Crysler Voyager 4x4 idi..Özellikle 4x4 alıyorum diyor kış şartlarında iyi oluyor diyor...

    2.0 TDİ 140 HP Passat olan bir kaç arkadaşımdan sorduğumda performansta hiç sıkıntılarının olmadığını söylediler..Hatta Passat'dan daha ağır A6 140 HP kullanan bir arkadaşım vardı..Sonradan 177 HP olan Bmw 5.20 D aldı..Kalkışlarda A6 140 HP'nin ağır kaldığını 5.20D'nin atik olduğunu fakat uzun yolculuklarda özellikle rampalardaki çekiş de A6 140 HP'nin daha kuvvetli olduğunu söylemişti...Ben pişman olacağınızı zannetmiyorum...

    SuperB 2.0 TDİ 140 HP DSG 4x4 Fabrika Verisi:

    Max Hız:204 km 0-100 Km:10,7 saniye

    SuperB 2.0 TDİ 140 HP DSG Fabrika Verisi:

    Max Hız: 206 km 0-100 km:10,2 ikisinin arasında yakıt tüketiminde de çok küçük farklar var..

    bunlar çok küçük farklar...bence memnun kalacaksınız...

     Skoda SuperB Sahipleri Ve Sevenleri Kulübü


     Skoda SuperB Sahipleri Ve Sevenleri Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 9 Şubat 2011; 20:17:40 >




  • Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...


    Evet bazı eksiklikler var bence de ya makyajlı kasa da yada yeni kasa da gelir bu seçenekler..
    Kör nokta uyarı sistemi olan araç bende kullanıyorum arada..Pek bir artısını görmedim ama Şerit Takip Asistanı çok güzel bir sistem (AAC)..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...

    Haklisiniz ama opsiyon olarak olabilirdi belki.bu arada skodanin yeni stratejisine gore bir sonraki kasa bu kadar buyuk ve donanimli olmayacak.nedenide superb passatin satis oranlarini dusurdugu icin vw bu onlemi aliyor.

    Cuneyt bey auto hold ile hill holder ayni degilmi ikiside yokusta geri kacirmamasi icin degilmi farki nedir.

    Baba63 170hp nin verilerinide paylasirsaniz memnun olurum.ben 4x4 140 hp dsg aldim ama 170hp dsg arasinda kalmistim.son hiz ve torku fazla onu biliyorum.bunun disinda serilik acisindan cok fark varmi.




  • Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...

    Bir nevi freni kendisi yapiyor.daha iyiymis.birde su 2sn olayini cozmek lazim.gecende yazmistim lambada yokusta durduk onumuzdeki adam araci geri kacirdi bende carpmasin diye geriye salmak istiyorum fakat hill holder 2 sn tutuyor 2 snde ondeki bana carpabilir.bu sistem nasil devreden cikar bu durumda.hemen gaz vermek yeterlimidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...

    SuperB de auto hold yokmu acaba. Passatta alıştım çok kolaylık oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...

    Haklisiniz ama opsiyon olarak olabilirdi belki.bu arada skodanin yeni stratejisine gore bir sonraki kasa bu kadar buyuk ve donanimli olmayacak.nedenide superb passatin satis oranlarini dusurdugu icin vw bu onlemi aliyor.

    Cuneyt bey auto hold ile hill holder ayni degilmi ikiside yokusta geri kacirmamasi icin degilmi farki nedir.

    Baba63 170hp nin verilerinide paylasirsaniz memnun olurum.ben 4x4 140 hp dsg aldim ama 170hp dsg arasinda kalmistim.son hiz ve torku fazla onu biliyorum.bunun disinda serilik acisindan cok fark varmi.


    DSG şanzımanda araç geri kayarmı ki acaba..merak ettim...Hill Hoder sanırım yokuşda kalkışta ayağı frenden çektikten sonra 3 saniye geri kaymıyor araba...
    Aslında 140 BG olan araçlar ABT yazılımla 170 beygir ve 350 tork değerine ulaşabiliyordu..Fakat sanırım araç garanti dışı kalıyor...Ama sizinki 4x4 bu işlemi yapmak bence mümkün olmaz...
    Motor aynı motor...Beygir gücü nedeni ile 0-100 km hızlanma farkı ve son hız farkı olacaktır..Birde çekiş de fark edecektir...

    2.0 TDİ DSG 140 HP Max Hız:206 KM
    2.0 TDİ DSG 170 HP Max Hız:220 KM

    2.0 TDİ DSG 140 HP 0-100 KM:10.2 Saniye
    2.0 TDİ DGS 170 HP 0-100 Km:8.8 Saniye

    2.0 TDİ DSG 140 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:5.9 litre
    2.0 TDİ DSG 170 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:6.0 litre

    Aşşağıdaki video da Passat 2.0 TDİ 140 HP 'ye uygulama yapılmış önceki ve sonraki hızlanma videosu var...

    http://www.youtube.com/watch?v=c-sdJzXz2iM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...

    Haklisiniz ama opsiyon olarak olabilirdi belki.bu arada skodanin yeni stratejisine gore bir sonraki kasa bu kadar buyuk ve donanimli olmayacak.nedenide superb passatin satis oranlarini dusurdugu icin vw bu onlemi aliyor.

    Cuneyt bey auto hold ile hill holder ayni degilmi ikiside yokusta geri kacirmamasi icin degilmi farki nedir.

    Baba63 170hp nin verilerinide paylasirsaniz memnun olurum.ben 4x4 140 hp dsg aldim ama 170hp dsg arasinda kalmistim.son hiz ve torku fazla onu biliyorum.bunun disinda serilik acisindan cok fark varmi.


    DSG şanzımanda araç geri kayarmı ki acaba..merak ettim...Hill Hoder sanırım yokuşda kalkışta ayağı frenden çektikten sonra 3 saniye geri kaymıyor araba...
    Aslında 140 BG olan araçlar ABT yazılımla 170 beygir ve 350 tork değerine ulaşabiliyordu..Fakat sanırım araç garanti dışı kalıyor...Ama sizinki 4x4 bu işlemi yapmak bence mümkün olmaz...
    Motor aynı motor...Beygir gücü nedeni ile 0-100 km hızlanma farkı ve son hız farkı olacaktır..Birde çekiş de fark edecektir...

    2.0 TDİ DSG 140 HP Max Hız:206 KM
    2.0 TDİ DSG 170 HP Max Hız:220 KM

    2.0 TDİ DSG 140 HP 0-100 KM:10.2 Saniye
    2.0 TDİ DGS 170 HP 0-100 Km:8.8 Saniye

    2.0 TDİ DSG 140 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:5.9 litre
    2.0 TDİ DSG 170 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:6.0 litre

    Aşşağıdaki video da Passat 2.0 TDİ 140 HP 'ye uygulama yapılmış önceki ve sonraki hızlanma videosu var...

    http://www.youtube.com/watch?v=c-sdJzXz2iM

    Yakit tuketimleri ayni gibi.son hizi fazla fakat ben hiz kurallarina uyarim 120 yi gectigim olmamistir sehirler arasi.araci baskasi kullanirsa 140-160 gider.bu durumda sorun olmaz.cekisten kastiniz daha iyi hizlanmasi sollamalarda rampalarda sorun cikarmamasimi.140 lik motorda bu durum cok farkedermi 170 lige gore cok hissedilirmi.4x4 ile giderilirmi bu durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...

    Bir nevi freni kendisi yapiyor.daha iyiymis.birde su 2sn olayini cozmek lazim.gecende yazmistim lambada yokusta durduk onumuzdeki adam araci geri kacirdi bende carpmasin diye geriye salmak istiyorum fakat hill holder 2 sn tutuyor 2 snde ondeki bana carpabilir.bu sistem nasil devreden cikar bu durumda.hemen gaz vermek yeterlimidir.


    Açıkçası teoride 2 sn. ancak nedense bana yokuşlarda 2 sn. gibi gelmiyor, belki de kullandığım güzergahlar hakkaten dik yokuş olduğu içindir...

    Dediğinizi hiç denemedim, ancak yine teoride gaza basınca hemen devreden çıkıyor, tecrübe etmedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...

    SuperB de auto hold yokmu acaba. Passatta alıştım çok kolaylık oluyor.

    Maalesef yok, opsiyon olarak bile alamıyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Benim de araçta gördüğüm eksiklerden biri elektromekanik park freni... Olsa daha iyi olurdu...

    Bunun yanısıra ACC, auto hold ve kör nokta uyarı sistemi de önemli eksikler...

    Sanırım bir sonraki kasa da sahip olabileceğiz bunlara...

    Haklisiniz ama opsiyon olarak olabilirdi belki.bu arada skodanin yeni stratejisine gore bir sonraki kasa bu kadar buyuk ve donanimli olmayacak.nedenide superb passatin satis oranlarini dusurdugu icin vw bu onlemi aliyor.

    Cuneyt bey auto hold ile hill holder ayni degilmi ikiside yokusta geri kacirmamasi icin degilmi farki nedir.

    Baba63 170hp nin verilerinide paylasirsaniz memnun olurum.ben 4x4 140 hp dsg aldim ama 170hp dsg arasinda kalmistim.son hiz ve torku fazla onu biliyorum.bunun disinda serilik acisindan cok fark varmi.


    DSG şanzımanda araç geri kayarmı ki acaba..merak ettim...Hill Hoder sanırım yokuşda kalkışta ayağı frenden çektikten sonra 3 saniye geri kaymıyor araba...
    Aslında 140 BG olan araçlar ABT yazılımla 170 beygir ve 350 tork değerine ulaşabiliyordu..Fakat sanırım araç garanti dışı kalıyor...Ama sizinki 4x4 bu işlemi yapmak bence mümkün olmaz...
    Motor aynı motor...Beygir gücü nedeni ile 0-100 km hızlanma farkı ve son hız farkı olacaktır..Birde çekiş de fark edecektir...

    2.0 TDİ DSG 140 HP Max Hız:206 KM
    2.0 TDİ DSG 170 HP Max Hız:220 KM

    2.0 TDİ DSG 140 HP 0-100 KM:10.2 Saniye
    2.0 TDİ DGS 170 HP 0-100 Km:8.8 Saniye

    2.0 TDİ DSG 140 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:5.9 litre
    2.0 TDİ DSG 170 HP 100 km Ortalama Yakıt Tüketimi:6.0 litre

    Aşşağıdaki video da Passat 2.0 TDİ 140 HP 'ye uygulama yapılmış önceki ve sonraki hızlanma videosu var...

    http://www.youtube.com/watch?v=c-sdJzXz2iM

    Yakit tuketimleri ayni gibi.son hizi fazla fakat ben hiz kurallarina uyarim 120 yi gectigim olmamistir sehirler arasi.araci baskasi kullanirsa 140-160 gider.bu durumda sorun olmaz.cekisten kastiniz daha iyi hizlanmasi sollamalarda rampalarda sorun cikarmamasimi.140 lik motorda bu durum cok farkedermi 170 lige gore cok hissedilirmi.4x4 ile giderilirmi bu durum.


    Mutlaka etkisi olacaktır...Ama çok fazla fark edeceğini sanmam...Tabi sadece Beygir gücü olarak değerlendirmemek lazım...Biri 320 diğeri 350 tork..buda önemli..
    VW PASSAT Forumunda Taner Göde hocamdan sormuştum...
    Taner Hocam 140 ve 170 Beygirlik iki motoruda kullanmıştı...
    170 Beygir ve Özellikle 350 torkun insanı koltuğa yapıştırdığını söylemişti...
    Passat formunda iki motoru da kullanan arkadaşlarımız var..Sorabilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 9 Şubat 2011; 21:20:07 >




  • Aracin daha seri cekisinin daha iyi oldugunu(170lik daha iyi kesin ama iki motor arasindaki farkin ne kadar oldugunu anlamak icin) sadece tork yeterlimi yoksa hangi verilere bakmak lazim(vites gecis araliklarimi yada nedir).en azindan olaya teknik bakip kiyaslama yapmak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta
    Hill Hold, ayağınızı fren pedalından çektiğinizde 2 sn. kadar aracın geri kaçmasını önler..

    Auto Hold'da ise, kullandığınız zaman yokuşlarda vs. fren pedalına basmanız gerekmez, büyük bir rahatlık...

    SuperB de auto hold yokmu acaba. Passatta alıştım çok kolaylık oluyor.

    Maalesef yok, opsiyon olarak bile alamıyoruz...

    Bu kötü olmuş yaa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Aracin daha seri cekisinin daha iyi oldugunu(170lik daha iyi kesin ama iki motor arasindaki farkin ne kadar oldugunu anlamak icin) sadece tork yeterlimi yoksa hangi verilere bakmak lazim(vites gecis araliklarimi yada nedir).en azindan olaya teknik bakip kiyaslama yapmak istiyorum.



    http://www.superb.com.tr/1.asp

    buradan kataloğu indirip son sayfalarda verilen teknik verilere bakabilirsiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Aracin daha seri cekisinin daha iyi oldugunu(170lik daha iyi kesin ama iki motor arasindaki farkin ne kadar oldugunu anlamak icin) sadece tork yeterlimi yoksa hangi verilere bakmak lazim(vites gecis araliklarimi yada nedir).en azindan olaya teknik bakip kiyaslama yapmak istiyorum.



    http://www.superb.com.tr/1.asp

    buradan kataloğu indirip son sayfalarda verilen teknik verilere bakabilirsiniz..

    Tesekkurler katalog elimde mevcut fakat hangi verilere bakmam gerekiyor onu ogrenmek isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Aracin daha seri cekisinin daha iyi oldugunu(170lik daha iyi kesin ama iki motor arasindaki farkin ne kadar oldugunu anlamak icin) sadece tork yeterlimi yoksa hangi verilere bakmak lazim(vites gecis araliklarimi yada nedir).en azindan olaya teknik bakip kiyaslama yapmak istiyorum.



    http://www.superb.com.tr/1.asp

    buradan kataloğu indirip son sayfalarda verilen teknik verilere bakabilirsiniz..

    Tesekkurler katalog elimde mevcut fakat hangi verilere bakmam gerekiyor onu ogrenmek isterim.


    Detaylı teknik bilgi gerekiyor size...
    Bunun için bir Skoda yetkili servisinden bilgi almanız daha doğru olacaktır..Gerçi onlarda bilirmi bilmiyorum...
    Hem o verilere baksakta çok detaylı teknik bilgiler mecvut anlayabilirmiyiz bilmiyorum...Anlaşılabilir olsun diye Beygir Tork gibi yüzeysel bilgiler zaten katalogda mevcut..
    Aslında beygir ve torkun açılımlarını da okumak gerek..Geçenlerde ben baktım faydalı oldu..Özellikle tork hakkında Bir çok bilmediğim şeyi öğrendim...




  • Az once inceledim katalogu.sadece devir tork agirliklar ve yakit tuketimi var.vited gecis oranlari yazmiyor katalogta.siparisimizi verdik artik 4x4 140 hp dende memnun kalacagimi dusunuyorum.cok fazla kafayi takipta dusunmemek lazim:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Az once inceledim katalogu.sadece devir tork agirliklar ve yakit tuketimi var.vited gecis oranlari yazmiyor katalogta.siparisimizi verdik artik 4x4 140 hp dende memnun kalacagimi dusunuyorum.cok fazla kafayi takipta dusunmemek lazim:)


  • İŞTE SUPERB'NİN GÜCÜ...

    Almaya'nınwww.autozeitung.de nin yaptığı test karşılaştırması ve sonuçları...

    Vucut
    Sürüş Konforu
    Motor ve Şanzıman
    Sürüş Dinamikleri
    Çevre ve Maliyet konularında SuperB 2.0 TDİ'yi ile Mercedes E220 CDİ yi karşılaştırmışlar..

    Rakamlar ve Sayılar Test Sonucu:http://www.autozeitung.de/vergleichstest/vergleichstest-diesel-limousinen-0/gesamtbewertung

    Detaylı Anlatım:http://www.autozeitung.de/vergleichstest/vergleichstest-diesel-limousinen-0

    Ve İşte Sonuç:



     Skoda SuperB Sahipleri Ve Sevenleri Kulübü




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.