Şimdi Ara

Skoda yetkili bayisi tarafından mağdur edildim!!! Sayın Ahmet YÜCE (24.01.2023 Güncelleme ) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
2
Favori
13.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
121 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmiş olsun. İl dışından alacağınızı bildikleri için aracı başkasına peşkeş çekip sizi de yıldırma politikasına geçmişler, bu arada sizin parayı da bir güzel işlettiler.

    Yapmanız gereken hemen yeni bir araç alıp; hukuki haklarınızı öğrenip peşine düşmektir. Ayrıca bayiyi ifşa edin ki alışveriş yaparken dikkatli olalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde karşılaşılan bir durum, size tahsis edilen aracı bir başka bayi çekmiştir, size de daha sonrasına gün ya da araç verilir genelde.

    Fakat burada size karşı tutumlarından dolayı ... bayi çok ayıp etmiş. Özellikle iftira kısmı da can sıkıcı.

    Bir avukata da danışmanızı ve Türk Borçlar Kanunu Madde 177 ve 178 'i de araştırmanızı tavsiye ederim.

  • Koskoca firmaların yaklaşımlarına bak, konu yukarı.

  • Konnegeer27 kullanıcısına yanıt

    Haklısınız. Van yetkili bayisi. Mesajımda şimdi düzelttim. Ben böyle ahlaksızlık görmedim. Bugün neden böyle iftira attınız demek için defalarca aradım. Ne satış müdürü ile nede müşteri temsilcisi ile birkez bile görüşemedim. Bugün 10 dan fazla kez aradım. Telefonlarıma çıkmıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt

    Hazır iftira da atmışlar. Bu saatten sonra yapılacak en iyi şey iyi bir avukat bulup artık ne koparabilirsek mantığıyla devam etmek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın rezerve edildiğine dair hiçbir belge vermiyorlar. Görüşmeler hep telefonda oluyor. Yazdığım mailllere dönüş yapılmıyor. Elimde belge olsa hiç düşünmeyeceğim. Umudum yok ama yinede bir avukatla konuşacağım.

  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt

    Siz yazılı belge gerekli diyorsunuz ama anlattıklarınıza göre söylediklerinizin gerçekliğini doğrular nitelikte telefon görüşmeleriniz var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme: 11.01.2023 tarihinde Skoda Van bayisi tarafından arandım. Tarafıma Yüce oto tarafından aynı paket farklı renk araç ayarlandı. Araç 20 Ocak gibi geleceği bildirildi. Sesim duyuldu. Destekleriniz için sonsuz teşşekkürlerimi sunuyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YawuzS -- 11 Ocak 2023; 13:49:41 >
  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt

    Gözün aydın, geçmiş olsun.

    Memlekette sesimizin duyurmak için ekşi sözlük veya bu gibi platformlarda uğraşmamız gerekiyor malesef ne acı. Forum ya da sosyal mecralarla işi olmayan biri olsaydınız ettiğiniz zarar ve psikolojik travma yanınıza kalacaktı...

  • Ben mazerete de inanmadım ama neyse... aracı teslim alabilirsiniz umarım.

  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt
    Size iftira atarak 09.01.2023 günü al satçı olduğunuz gerekçesi ile aracınızı iptal eden aynı Yüce Oto (ve bayisi), muhtemelen bu sefer hakikaten gerçek bir al satçıya sattıkları veya satmayı planladıkları bir aracın satışını iptal edip o aracı size ayırdılar bu yakarışınız sonucunda. Tahminim bu yönde. Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Ocak 2023; 16:20:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • problemin çözülmesine ve aracınıza kavuşmanıza çok sevindim.


    müşterisini mağdur etmeyen yüce otoyoda koca bir alkış.

  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt

    Bu başlığı silmeyin herkes iyiyi de kötüyü de görsün

    Desteklerimizi boşa çıkarmayın olur mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt

    Bu mağdur etmemiş hali mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt

    Hani siz al-satçıydınız? Onunla ilgili bir açıklama, özür geldi mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Müşteriyi mağdur etmemek? Adama iftira at, haftalarca beklet, parasını al kullan, telefonlarına çıkma sonra söz verdiğim arabayı vereceğim de… mağdur etmemek bu olsa gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    bu dediklerinizi yapan van bayisi, ama van bayisinin hatasını düzeltip araba bulup sorunu çözen yüce oto.

  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Ama konu sahibi “yüce oto tarafından arandım, iptal edilme sebebi al-satçı olmam” demişti sanki yukarıda adamlar direk son kullanıcı değilsiniz demişler…
    Yüce otonun bu işte parmağı olmadığını mı sanıyorsunuz siz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    anladığım kadarıyla van bayisi konu sahibine iftira atıp al-satçı olduğu için siparişi iptal ettim demiş yüce oto'ya.


    yüce oto'da bu bilgiye istinaden konu sahibi arkadaşa iptal gerekçesi olarak al-satçı olmasını gösteriyor


    daha sonrasında konu sahibi al-satçı olmadığını ispat ediyor ve yüce oto alternatif araç bularak problemi çözüyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    anladığım kadarıyla van bayisi konu sahibine iftira atıp al-satçı olduğu için siparişi iptal ettim demiş yüce oto'ya.


    yüce oto'da bu bilgiye istinaden konu sahibi arkadaşa iptal gerekçesi olarak al-satçı olmasını gösteriyor


    daha sonrasında konu sahibi al-satçı olmadığını ispat ediyor ve yüce oto alternatif araç bularak problemi çözüyor.

    25 maas ikramiye alanlardan misin hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.