Süperonline Satış Temsilcisi Cayma bedelini de kendilerinin ödeyeceğini söyleyince internetimizi Superonline'a taşıdık.
Ocak Ayının ilk haftası Smile ADSL aboneliğimi kendi isteğim üzerine sonlandırdım. Sözleşme gereği tarafıma cayma bedeli ödeyeceğim söylenildi. Memnuniyetle kabul ettim.
Arada geçen süre içerisinde müşteri hizmetlerini arayarak Smile son faturamı istedim. Cevab En kısa sürede gönderileceği... ( Arada aramaya devam ettim hep aynı cevap )
Tarafıma herhangi bir fatura ulaşmadığından bugün müşteri hizmetlerini tekrar arayarak fatura borç bilgilerini öğrenmek istedim.Faturamın son ödeme tarihinin 27 şubatta sona erdiğini öğrendim. Günü geçmiş faturamı Müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşme sırasında kredi kartıyla anında ödedim.Müşteri hizmetlerinden faturamı mail yoluyla talep ettim. Faturamı gönderdiğini söyledi. Görüşmeyi sona erdirdim.
Mail gelmeyince tekrar aradım 5 dakika içerisinde elime ulaşacağı söylenildi yine gelmedi.
Tekrar aradığımda başka bir mail adresimden faturayı talep ettim.Müşteri temsilcisi Faturamın henüz hazırlanmadığını bu yüzden sistemden gönderemediğini söyledi Israr etmeme rağmen hiçbir işlem yapamayacağını hazırlanınca faturamın gönderileceğini söyledi.
Abonelik işlemini sonlandırmak bu kadar mı zor? Son ödeme günü geçmiş faturam daha hazırlanmamış? Daha acayibi Superonline 2 Ay içerisinde smile faturasının kendilerine gönderilmediği takdirde cayma bedelini ödemeyeceğini söylüyor. Yarın 2 Ay doluyor...
Müşteri hizmetlerini aramaktan artık yoruldum.Son birkaç gündür en az 8-10 defa aradım.Defalarca mail gönderdim.Hiçbir mailime cevap verilmedi.Şikayetvar'a da yazdım ama daha farklı ne yapabilirim.Sizlerinde değerli fikirlerinizden yararlanmak istiyorum.
Sayın serdar1941 İptal talep formunu 5 ocakta gönderdim 10 Ocakta talebimin işleme alındığı mesajı geldi. 10 Ocaktan itibaren fatura bekliyorum. Dün faturamın son günüymüş. Henüz faturam basılmamış. Bu yüzden gönderilemiyormuş.Böyle saçmalık olur mu? Son günü geçmiş faturam halen basılmamış!!!!!!!!
ben bu sekılde uyguladım sonra borcumu k kartı ıle odedım poru bosalttılar ama 1 hafta surdu
quote:
Orijinalden alıntı: serdar1941
ben bu sekılde uyguladım sonra borcumu k kartı ıle odedım poru bosalttılar ama 1 hafta surdu
Hocam kasıtlı bir uygulama var. Süper online cayma bedelini kendisinin karşılayacağını söylemişti. Smile Özellikle aboneliğni taşıyan müşterilerine bu zorlukları çıkarttarak aboneliği sonlandırmıyorlar. Superonline 60 günlük şartı var. Smile bunu çok iyi biliyor. Bu süre aşılsın.Cayma bedelini müşterinin kendi ödesin. Kısacası diğerlerine de ders olsun Anlayışı...
Banka hesabınıza girin ve kredi kartınıza ait dönem içi harcamalarınızı yazdırırsanız orada smileadsl ye ait ödemeniz görünecektir.Bu belgeyi superonlina fakslayın.
quote:
Orijinalden alıntı: korayhan
Banka hesabınıza girin ve kredi kartınıza ait dönem içi harcamalarınızı yazdırırsanız orada smileadsl ye ait ödemeniz görünecektir.Bu belgeyi superonlina fakslayın.
Sayın korayhan, İlgi ve alakanız için çok teşekkür ediyorum.
Söylediğinizi ben de düşündüm ancak Superonline sadece cayma bedelini ödeyeceğini taahhüt ettiği için haklı olarak fatura dökümünü istiyor. Ödediğim rakamın içinde internet kullanım ücretim ve kapama ücretim de bulunuyor.