Şimdi Ara

Smile ADSL malesef sınıfta kaldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Smile ile ilgili yaşadığım sorunu yazmak istiyorum, biraz uzun olacak ama kayıt altına alınsın, bulunsun.

    Eskiden TTNET kullanıyordum, herkes gibi bıktığım için müşteri hizmetleri biraz daha iyi diye 2-3 sene önce Smile ADSL kullanmaya başladım.

    Şehir değiştirdim, evi taşıdım 3 defa nakil yaptırdım aboneliğe devam ettim. Son 1 seneye kadar fazla muhatap olmuyordum iyi gibiydi. Fakat geçen seneden bu yana 3 büyük sorun yaşadım, 1 sene önce 5 gün bağlantı hiç yoktu en sonunda sorun santralde çıktı, 8 MB e kadar olan tarifem kendiliğinde 1 MB e düştü ilettim düzelttiler, ve en büyük sorunu da geçen hafta yaşadım, 7 gün boyunca bağlantım hiç olmadı.

    İşte bu süreci buraya yazmazsam herhalde çatlarım . İlk aradığımda nakil işlemi oldu, santral ile ilgili yine geçen sene bir problem olmuştu, sorun yine orada olabilir mi dedim, çalışma yok ki dediler, yine de bir baksanız dedim geçen sefer de öyle demiştiniz dedim, ama her şey mükemmel dediler. Peki dedim. Hemen her gün 2-3 defa yetkili personeller ile uzun uzun konuştum, tartıştım, kavga! ettim. Teknik! şeyler denettirdiler, denedim. Sonunda akıllara zarar arkadaşın teki "mükkemmmmmmel hat değerleriniz var, kapınızın önüne kadar kesinlikle ama kesinlikle sorun yok, mükkemmel değerler bunlar" şeklinde insanın sinirlerini zıplatan bir eda ile adeta dalga geçer gibi sorunun kesinlikle kendilerinden olmadığını belirtti. Bina tesisatın ve denediğim 2 modemin de arızalı olduğunu söylediler.

    Bağlantı sağlayamayan modemim ve ödediğim fatura ile başbaşa kaldım ve süreç tamamlandı.

    Fakat yılmadım mücadeleye devam kararı aldım. Tekrar aradım bende bina tesisatımın ve modemlerimin mükkemel olduğunu söyledim, inanmıyorsanız ücretsiz teknik servisinizi yollayın dedim. Yollamayız dediler, yollayın dedim, yetkili değilim dedi, yetkili biri yollasın dedim, yetkili gelmedi dedi, gelince yollasın dedim. Sonunda yolladılar.

    Sonra ne mi oldu?

    Teknik servisten arkadaş geldi, durumu 2-3 dakika da anlattım, telefon etti, sistem kayıtlarını kontrol ettirdi, nakil işleminiz yanlış yapılmış dedi. Toplamda 10 dk herhalde sürmemiştir. Dedim emin misin kimsenin hakkını yemek istemiyorum çünkü şu durumda birilerine ağır konuşacağım. Eminim dedi. Bugün yarın ben halledeceğim dedi.

    Önce derin bir "ohhhh" çektikten sonra müşteri hizmetlerini aradım. Yine ukala konuşan bir çocuk çıktı karşıma, durumu anlattım, teknik servis elemanını önce dışladı, bizim sistemimizi göremez o dedi, onun dediğiyle olmaz dedi, sonra kayıtlara baktı, jeton düştü ve tam tur çark işte burada başladı.

    1-2 saat sonra yetkili birisi aradı. Size sürekli "tamam efendim, haklısınız efendim, çok özür dileriz efendim" diyen birine ne diyeceksiniz ki.

    2 talebim var dedim, 1 hafta maddi manevi kayba uğradım bunun tazminini ve daha önce konuştuğum kişilerden kayıtların dinlenip basit bir kontrolü yapmayıp bana sinir stres yaşattıkları için hesap sorulmasını istiyorum dedim.

    1 ay fatura çıkarmayız, kayıtları da dinleriz dediler. Anlaştık dedim, bağlantı da hemen ertesi gün geldi.

    Bu hikaye de böylece 1-2 ay için sonlanmış oldu. Sonrasında duruma göre hareket etmeyi düşünüyorum.







  • Geçmiş olsun. Gerçekten sinir bozucu bir olay. Direnmekte iyi yapmışsınız. Ben de buna benzer bir olayı ilk ortaya çıktığı zamanlar yeni ADSL hat bağlattığımda yaşadım smile ile. İnternet bağlantısı beş gün filan gelmedi. Hatta ilk 7 gün içinde iptal hakkımı kullanmayı düşündüm. Kaç defa telefon ettim smile'a hatta sorun yok dediler. TürkTelekom'dan biri bile geldi. Veri alınıyor girmesi lazım filan dedi. (Sadece veri akışını ölçmeyi biliyordu galiba.) Anlamadı gitti. Smile abonesi olmak için başvurduğum yerden adam birkaç defa geldi. Kendi modemini denedi olmadı. En son sorun smile adsl'in bizim hesabı aktif etmeyişinde çıktı. Yeni kurulmuş olduğuna verdim tabi o zaman ama hala bu tarz sorunlar çıkıyorsa ...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.