Şimdi Ara

Smileadsl 100.x.x.x ile başlayan ip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • uzu nzamandır smileadsl kullanıyorum port yönlendirme yapmak için ip lazım oldu ama ip bloğum 100 ile başlıyor myip ile baktığımda ise farklı bir ip adresi var ve port yönlenmiyor?



  • Smile kapanmadi yaw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsmartnet, CGNAT (NAT444) denilen yöntemi kullanmaya başladı. Sizde bu durumdaysanız port açmanız mümkün değil. Detaylar için:https://en.wikipedia.org/wiki/Carrier-grade_NAT

    Bu yöntemle birçok kullanıcı aynı WAN (internet) IP'sini kullanıyor. Dolayısıyla IPv4'te olan rezerv sıkıntısı biraz daha aşılmış oluyor. Evdeki modeminize bağlı cihazlar nasıl 192.168.x.x benzeri bir IP alıyorsa buna benzer şekilde ikinci bir modeme bağlısınız, o modemin de iç yüzünde farklı ADSL kullanıcıları var ve her biri 100.x.x.x li IP alıyor, dış yüzünde ise normal internete çıktığınız IP değeri oluyor.

    Bildiğim kadarıyla A10 networks'ün cihazları ile CGNAT yapıyorlar. Bu kadar NAT444 yatırımı yapıp zahmete girene kadar IPv6'ya geçiş için uğraşsak şimdiye 10 kere geçmiştik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yxsdf -- 29 Haziran 2014; 11:32:59 >




  • çözüm yokmu yani ? telekomla alakası yokdur demi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awwa78

    çözüm yokmu yani ? telekomla alakası yokdur demi ?


    Müşteri hizmetlerini ara, "beni cgn contex den çıkarırın." de. Ama aynen benim yazdığım gibi söyle. Bide ingilizce oku "sicien konteks" gibi. Bak bakalım nası çıkarıyorlar. Sebep derlerse port yönlendirme yapıyorum de. Çıkarmak zorundalar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.