Şimdi Ara

Sohbet | DSG 7 Kullanımı | Golf 7.5 TDI DSG | İyi Niyet Garantisi | Uzun Ömür | Vlog

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
3
Favori
2.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -Videoda makyajlı Golf 7.5 Highline TDI DSG + Yazılımlı araç ile DSG Sohbeti yaptık

    -Kendimce ve yaşadığımız olaylardan yola çıkarak.Nasıl kullanmamız , nasıl kullanmamız gerektiğini

    -İyi niyet garantisini , kulakçık kullanımını ...vs kendimce anlatmaya çalıştım umarım yararlı olmuştur.





    Direct link: https://www.youtube.com/watch?v=jJJg-GFYt_Y



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memeterdo -- 2 Ekim 2017; 15:39:50 >







  • Türkiye de genellikle alternatifsizlikten insanlar bir siyasi dusunceye bir politikaya bir secime yonelir ya



    VW de onlardan iste. Normalde satmamasi gereken veya musterisine olan tutumuyla satmamasi gereken bir marka ama diger markalarin da kazik olmasiyla kapisinda kuyruk oluyor.



    Amerika ve Cin de 10 sene garanti varken bizde arabayi firca ile yikasan yuruyen aksamina kullanici eli degdi diye garantiden cikariyorlar.



    Urun zaten bozuk kabul edilmis ama bizde iyi niyet diye geciyor La urun bozuk bozuk



    Neyse bu konu karisir ben guzel yerden 2-3 donum arazimi kaptim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Türkiye de genellikle alternatifsizlikten insanlar bir siyasi dusunceye bir politikaya bir secime yonelir ya



    VW de onlardan iste. Normalde satmamasi gereken veya musterisine olan tutumuyla satmamasi gereken bir marka ama diger markalarin da kazik olmasiyla kapisinda kuyruk oluyor.



    Amerika ve Cin de 10 sene garanti varken bizde arabayi firca ile yikasan yuruyen aksamina kullanici eli degdi diye garantiden cikariyorlar.



    Urun zaten bozuk kabul edilmis ama bizde iyi niyet diye geciyor La urun bozuk bozuk



    Neyse bu konu karisir ben guzel yerden 2-3 donum arazimi kaptim

    Bende düzgünce anlatmak istedim , manuel şanzumanların nasıl baskı balatası bitiyorsa DSG'ninde balatası yani kavraması biticektir kaçışı yok. Bunun için kullanım stilini falan anlatmak istedim...

    Bizde isteriz otomatik , yüksek beygirli ve benzinli bir araca binmeyi ama şu anki şartlar malesef bunu gerektiriyor malesef :(

    Videoyu izlerseniz iyi niyet garantisinden bahsettim , 6 yıllık arabanın bileşanzumaını işçilik hariç değiştirdiğimiz oldu

    Ürünün malesef bozuk olan bir yanı yok , manuel araçta baskı balata bittiğinde kaç firma garantiden değiştiriyor. Cevap hiçbiri... DSG'ninde daha geç olucak ama her türlü bitme ve titreme olucaktır çünkü aşınıcaktır , burdada iyi niyet bence çok güzel birşey.Sonuçta manuel arabamı götürsem ben malesef garantiden yapmayacaklar ama DSG yapılıyor ,yapmalarıda lazım zaten




  • memeterdo kullanıcısına yanıt
    İş sadece kavrama bitmesi değil ki. Yani daha doğrusu bu zaman kadar çıkan DSG sorunları sadece kavrama ile alakalı sorunlar değildi. Sıfır arabalarda sorun yaşayan oldu daha 5000 km görmeden sorun yaşayanlar oldu daha doğru düzgün km yapmadan ısındı diye ekranında yazı çıkan oldu vs vs. Tabi ki kullanmayı bilmeyen insanlar var, kavramanın ömrünü biraz daha uzatmanın yöntemleri var fakat buna istinaden sorunsuz denilebilir mi bence denilemez. Evet şanzıman çok seri vs fakat firmaların yavaş yavaş tam otomatik şanzımanlara döneceğini düşünüyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Türkiye de genellikle alternatifsizlikten insanlar bir siyasi dusunceye bir politikaya bir secime yonelir ya



    VW de onlardan iste. Normalde satmamasi gereken veya musterisine olan tutumuyla satmamasi gereken bir marka ama diger markalarin da kazik olmasiyla kapisinda kuyruk oluyor.



    Amerika ve Cin de 10 sene garanti varken bizde arabayi firca ile yikasan yuruyen aksamina kullanici eli degdi diye garantiden cikariyorlar.



    Urun zaten bozuk kabul edilmis ama bizde iyi niyet diye geciyor La urun bozuk bozuk



    Neyse bu konu karisir ben guzel yerden 2-3 donum arazimi kaptim

    Bende düzgünce anlatmak istedim , manuel şanzumanların nasıl baskı balatası bitiyorsa DSG'ninde balatası yani kavraması biticektir kaçışı yok. Bunun için kullanım stilini falan anlatmak istedim...

    Bizde isteriz otomatik , yüksek beygirli ve benzinli bir araca binmeyi ama şu anki şartlar malesef bunu gerektiriyor malesef :(

    Videoyu izlerseniz iyi niyet garantisinden bahsettim , 6 yıllık arabanın bileşanzumaını işçilik hariç değiştirdiğimiz oldu

    Ürünün malesef bozuk olan bir yanı yok , manuel araçta baskı balata bittiğinde kaç firma garantiden değiştiriyor. Cevap hiçbiri... DSG'ninde daha geç olucak ama her türlü bitme ve titreme olucaktır çünkü aşınıcaktır , burdada iyi niyet bence çok güzel birşey.Sonuçta manuel arabamı götürsem ben malesef garantiden yapmayacaklar ama DSG yapılıyor ,yapmalarıda lazım zaten

    Baska Vag grubu markalarinin forumlarina da uyeyim ve olay sadece baski balata degil



    Kilometre fark etmeksizin mekatronik sorunlar yasayan, bozuk yolda deli gibi ses yapan, vites gecislerinde sarsan ve titreyen, sanziman isindi gibi sorunlar yasayan cok var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu araçta tek kötü duran şey vites kenarındaki boşluklar. Doldurmaya kalksan saçma sapan bir fiyat ortaya çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 2 Ekim 2017; 7:30:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rölanti devrinde giderken oluşan minik titremeler normal mi? Hyundai nin dct şanzımanında böyle titreme yoktu o yüzden sordum . Araç Fabia DSG 2016

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Türkiye de genellikle alternatifsizlikten insanlar bir siyasi dusunceye bir politikaya bir secime yonelir ya



    VW de onlardan iste. Normalde satmamasi gereken veya musterisine olan tutumuyla satmamasi gereken bir marka ama diger markalarin da kazik olmasiyla kapisinda kuyruk oluyor.



    Amerika ve Cin de 10 sene garanti varken bizde arabayi firca ile yikasan yuruyen aksamina kullanici eli degdi diye garantiden cikariyorlar.



    Urun zaten bozuk kabul edilmis ama bizde iyi niyet diye geciyor La urun bozuk bozuk



    Neyse bu konu karisir ben guzel yerden 2-3 donum arazimi kaptim

    Bende düzgünce anlatmak istedim , manuel şanzumanların nasıl baskı balatası bitiyorsa DSG'ninde balatası yani kavraması biticektir kaçışı yok. Bunun için kullanım stilini falan anlatmak istedim...

    Bizde isteriz otomatik , yüksek beygirli ve benzinli bir araca binmeyi ama şu anki şartlar malesef bunu gerektiriyor malesef :(

    Videoyu izlerseniz iyi niyet garantisinden bahsettim , 6 yıllık arabanın bileşanzumaını işçilik hariç değiştirdiğimiz oldu

    Ürünün malesef bozuk olan bir yanı yok , manuel araçta baskı balata bittiğinde kaç firma garantiden değiştiriyor. Cevap hiçbiri... DSG'ninde daha geç olucak ama her türlü bitme ve titreme olucaktır çünkü aşınıcaktır , burdada iyi niyet bence çok güzel birşey.Sonuçta manuel arabamı götürsem ben malesef garantiden yapmayacaklar ama DSG yapılıyor ,yapmalarıda lazım zaten

    Bozuk değil zaten "kronik sorunlu"

    millet yolda kalıyor, sebep kavrama bitmesi değil. 10 yıl garanti veremedi gitti VW...




  • Zaten bence asıl sorun kavrama falan değil mekatronik arızası gibi arızalar. Yoksa çift kavramalı şanzımanda baskı balata bitiyor diye şikayet etmek saçma. Sonuçta sadece vosvos kullanmıyor, kullanan tüm markalarda baskı balata bitiyor üstüne 2 tane balata var ve markaya göre 1500-2000 lira istiyorlar. Ama mekatronik arızası gibi bir arızada 8-9 bin artık Allah ne verdiyse istiyorlar. Yurtdışında isteyemiyorlar çünkü yemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmedaltair -- 2 Ekim 2017; 10:45:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatrornik arazıları artık yok denecek kadar az olmaya başladı , ı işi çözdüler.Piyasada milletin alıp elinde patlayan çoğu arabada acaba hangi tamirli mekatronik var veya hangi kazalı arabadan çıkma alındı araştırmak lazım malesef.

    Kavramada ddiğim gibi , nasıl baskı balata biterse onunda sonu bitmek... 1200 lira falan çifti kavramanın DSG'lerde , dışarıdan aldığınızda değişimi onu bunu 2000liraya falan geliyor
  • Mekatronik sorunu, titreme, ses yapma, ısınma, yolda bırakma vs.



    Bozuk işte! Savunmanın anlamı yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Mekatronik sorunu, titreme, ses yapma, ısınma, yolda bırakma vs.



    Bozuk işte! Savunmanın anlamı yok?

    Yahu ben savunmuyorumki :) Kanaldaki videolara bakarsanız kendi aracım zaten manuel :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Mekatronik sorunu, titreme, ses yapma, ısınma, yolda bırakma vs.



    Bozuk işte! Savunmanın anlamı yok?

    Yahu ben savunmuyorumki :) Kanaldaki videolara bakarsanız kendi aracım zaten manuel :)



    Videoyu seyretme gereği duymadım.

    Genel anlamda yorum yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu ben o kadar para vereceğim ve bozulmasın diye yok şöyle kullanayım yok böyle kullanayım moduna mı gireceğim.şanzıman bir otomobilin en sorunsuz parçalarından biridir.ve bana göre 4-5 sene düzenli kontrolleri yapıldığında bir sıkıntı cıkarmaması gerekir belki daha fazla.ki aracın ömrü zaten 300.000 km dir bana göre tabiki arabadan arabaya değişir bu süre.bu süre zarfından sonra arıza cıkarması şaşırtmaz ki beklenen bir olaydır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endoplazmik bir kulum

    Yahu ben o kadar para vereceğim ve bozulmasın diye yok şöyle kullanayım yok böyle kullanayım moduna mı gireceğim.şanzıman bir otomobilin en sorunsuz parçalarından biridir.ve bana göre 4-5 sene düzenli kontrolleri yapıldığında bir sıkıntı cıkarmaması gerekir belki daha fazla.ki aracın ömrü zaten 300.000 km dir bana göre tabiki arabadan arabaya değişir bu süre.bu süre zarfından sonra arıza cıkarması şaşırtmaz ki beklenen bir olaydır.

    Manuel şanzumanı sürmesini bilmeyen bir insana verin bakalım ne kadar süre sonra baskı balata gidicek :) 300.000 km değil 3.000km gidicekmi

    Allahtan otomatiklerde öyle acemilik minimuma iniyor... Malesef teknoloji o kadar gelişmedi daha ,hızlı ve konforlu bir şanzuman isteniyorsa dikkat etmek şart




  • memeterdo kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/A-yn4Uljba8

    Bana kullanım hatası demeyin dsg de kullanıcı hatasından daha hatalı şeyler var :)

    Konforlu veya seri olabilir.ama benim basımı ağrıttıktan sonra varsın 0.02 sn sonra vites atsın baska araba alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video linkini doğru ekleyiniz lütfen :)
  • Kronik sorunlular bozukçular gelmiş yine.

    Bizim şirkettte 50 den fazla var 5 seneyi geçti.

    Dsg ye İlişkin şikayet yok.

    Ne hikmetse dsg aracı olmayanlar sorunlu diyor.

    Olanlar sorunsuz diyor daha bozulmadı diyor.

    Satışlara bakıyorsun bariz azalma vs yok.

    Eee vosvos da bu kadar sorun olsaydı vaz geçerdi şimdiye kadar bu şanzımandan ???

    Ama lafta dsg sorunlu .

    Sonuç olarak:

    Yaw he he..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg mi allah korusun..



    Çift kavrama diye masumlaştırmaya gerek yok çift kavrama zaten masrafın yan ismi



    Ama dsg hem yazılım hem mekanik dizaynla alakalı olarak göz korkutuyor

    Ayrıca dsg sürekli yarı kavrama gezmekte bu da çift kavrama 80 bin de bitecekse 30 bin de bitmesini sağlıyor







    Zf,eat gerisi yalan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Video linkini doğru ekleyiniz lütfen :)

    Kontrol edermisiniz

    https://youtu.be/_jdBwzeWfI8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.